تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حمایت عضو کمیسیون اقتصادی از افزایش جزئی قیمت حامل‌های انرژی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: در شرایطی که درآمدهای مردم واقعی نیست، نمی توانیم از واقعی شدن قیمت حامل‌های انرژی صحبت کنیم.

 

کاظم دلخوش اباتری با اشاره به برخی اظهار نظرها در مورد واقعی شدن قیمت حامل‌های انرژی تصریح‌کرد: اگر در حال حاضر قیمت حامل‌های انرژی واقعی شود، جامعه دچار التهاب و مشکل می شود، زیرا فعلا توان مالی مردم پایین است.

 

او در ادامه افزود: باید در پاسخ افرادی که موضوع واقعی شدن قیمت حامل های انرژی را مطرح می کنند، این سوال را مطرح کرد که مگر درآمدهای مردم واقعی است که نرخ حامل ها واقعی شود؟

 

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس تصریح کرد: واقعی شدن قیمت حامل های انرژی به این معناست که قیمت ها با دنیا برابر و یکسان شود و این اصلا شدنی نیست.

 

دلخوش اباتری در عین حال عنوان کرد: اگر در صحن علنی مجلس به افزایش قیمت جزئی حامل های انرژی رای داده شود، اشکالی ندارد اما این تغییر نباید در حدی باشد که اثرات نامطلوب بر زندگی مردم داشته باشد.

 

 او در بخش دیگری از سخنانش در مورد تغییراتی که در کمیسیون تلفیق مجلس روی برخی از پیشنهادهای دولت در لایحه بودجه اعمال شده است، اظهار کرد:همیشه اختلافی بین مصوبات کمیسیون تلفیق و لایحه پیشنهادی دولت وجود دارد و البته این حق نمایندگان است که تغییراتی را در برخی بندها و تبصره‌های لایحه بدهند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت:تغییرات اعمال شده در لایحه بودجه زیاد نیست و برای اینکه مسایل و مشکلات کشور حل شود، باید فضای همکاری بین مجلس و دولت به وجود بیاید و نمایندگان مجلس در جاهایی که بدانند حق با دولت است، در صحن علنی جلوی مصوبات کمیسیون تلفیق می ایستند.

 

منبع خبر: اقتصاد آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics