تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بخشنامه معافیت مالیاتی فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد ابلاغ شد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ بخشنامه معافیت مالیاتی برای فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان این دانشگاه خبر داد.

 

 

حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ، گفت: هدف از این بخشنامه، اجرای صحیح قوانین و مقررات موجود درخصوص اعضای هیات علمی و کارکنان شاهد و ایثارگر شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی است و برای اجرایی شدن کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نشست‌های متعددی با حوزه‌های مختلف آموزش و اداری و مالی دانشگاه صورت گرفته است.

 

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه سعی شده تمامی حمایت‌های لازم برای اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر در دانشگاه صورت گیرد، گفت: درخصوص بکارگیری اساتید بازنشسته ایثارگر آیین نامه‌ای مطابق قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران طراحی شده که در آینده نزدیک به همه واحد‌ها ابلاغ می‌شود.

 

وی افزود: اخیرا جهت حمایت از اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر با همکاری اداره کل امور مالی سازمان مرکزی دانشگاه، بخشنامه‌ای با عنوان معافیت مالیاتی برای فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان بالای ۱۲ ماه حضور در جبهه تهیه و ابلاغ شده و موضوع بیمه ۷% آنان نیز در حال پیگیری جدی است.

 

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اساتید شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند برای پیگیری امور خود به دفاتر ستاد‌های شاهد و ایثارگر در واحد‌های دانشگاهی مراجعه کنند.

 

منبع خبر: شهر خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

فریبا میرتقی |   1396/11/03 22:40:49   |
0     0
خبر ۲ بهمن ۹۶: معافیت مالیاتی فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در دانشگاه آزاد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاداسلامی از ابلاغ بخشنامه‌ای برای حمایت این دانشگاه از استادان و کارکنان ایثارگر خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر حسین نصیرزاده اظهار کرد: هدف از این بخشنامه، اجرای صحیح قوانین و مقررات موجود درخصوص اعضای هیات علمی و کارکنان شاهد و ایثارگر شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی است و برای اجرایی شدن کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، نشست‌های متعددی با حوزه‌های مختلف آموزش و اداری و مالی دانشگاه صورت گرفته است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سعی شده تمامی حمایت‌های لازم برای استادان و کارکنان شاهد و ایثارگر در دانشگاه صورت گیرد، ادامه داد: درخصوص بکارگیری اساتید بازنشسته ایثارگر، آیین‌نامه‌ای مطابق قانون جامع خدمات‌رسانی ایثارگران، طراحی شده که در آینده نزدیک به همه واحدها ابلاغ می‌شود.

وی افزود: اخیرا جهت حمایت از استادان و کارکنان شاهد و ایثارگر با همکاری اداره کل امور مالی سازمان مرکزی دانشگاه، بخشنامه‌ای با عنوان معافیت مالیاتی برای فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان بالای ۱۲ ماه حضور در جبهه تهیه و ابلاغ شده و موضوع بیمه ۷% آنان نیز در حال پیگیری جدی است.

نصیرزاده در پایان گفت: استادان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند برای پیگیری امور خود به دفاتر ستادهای شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics