تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برگزاری اولین جشنواره تولید محتوای دیجیتال ایران

اولین جشنواره دائمی تولید محتوای دیجیتال صبح روز جمعه مورخ 29/05/1395 با حضور 33 تیم از دانشجویان مقطع دکتری و اساتید در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. این ماراتن با ۶۰ چالش مورد نیاز جامعه در سه محور «کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان»، «سبک زندگی»، «فرهنگ و جامعه» همراه بود.

 

امیر حسین اسدی، دبیر نخستین جشنواره تولید محتوای دیجیتال بیان کرد: با فراخوان سال گذشته 200 تیم در این جشنواره شرکت کرده اند. پس از داوری و غربالگری اولیه 33 تیم انتخاب شدند وبه مرحله نهایی رسیدند.


وی توضیح داد: طبق بررسی‌های ما دو کشور تایلند و آمریکا در این حوزه یک شبه ماراتن برگزار کرده‌اند. در کشور نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال را ما برگزار کردیم.

وی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف  ما از برگزاری ماراتن این است که فرآیند تولید اپلیکیشن و بازی را بر طبق محتوای دیجیتال گسترش دهیم و خلاقان کشور را که می‌توانند سناریوی خوبی بنویسند و ایده پردازی کنند به تیم های فنی وصل کنیم.

 

ما در قسمت فنی و نرم‌افزار رشد کرده‌ایم اما در حوزه محتوا ضعف داریم و این ماراتن به دنبال این است که این چرخه را تکمیل کند یعنی در حوزه تولید محتوای دیجیتال، سناریو نویسی و الگوریتم نویسی از جنس محتوای دیجیتال استعداد یابی کند.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics