تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آپدیت جدید هواوی قابلیت های دوربین P9 را بالا می برد

نزدیک به دو سال از عمر هواوی P9 زمان می گذرد و کاربران این دستگاه منتظر دریافت بروزرسانی اندروید اوریو برای گوشی خود هستند. امروز بروزرسانی جدیدی برای این دستگاه منتشر شده که اگر چه اندروید اوریو را شامل نمی شود ولی بر روی عملکرد دوربین هواوی P9 تمرکز دارد.

 

بسیاری از کاربران گوشی هوشمند هواوی P9 منتظر دریافت اندروید اوریو هستند، با این حال هواوی یک برورزسانی کوچک را برای این دستگاه در نظر گرفته است. در حالی که شاید این بروزرسانی حجم کمی داشته باشد ولی نصب آن کار بی ارزشی محسوب نمی شود. تمرکز این بروزرسانی بر روی عملکرد دوربین هواوی P9 است، البته پس از نصب این آپدیت شاهد بهبود عملکرد کلی دستگاه و پایداری آن نیز خواهیم بود. 

 

این آپدیت دارای فریمور با ورژن EVA-L19C185B393 بوده و در دسترس کاربران نسخه جهانی هواوی P9 قرار می گیرد (نسخه جهانی این گوشی هوشمند دارای شماره مدل EVA-L19 است). بر اساس گفته هواوی، این بروزرسانی به برنامه گالری این دستگاه قابلیت هایلایت و به دوربین آن قابلیت ثبت تصاویر متحرک را اضافه می کند.

 

هواوی P9

قابلیت تصاویر متحرک، هواوی P9 را قادر می سازد تا در مود استاندارد دوربین نیز قادر به ثبت تصاویر پویا باشد. این بروزرسانی به کاربران اجازه می دهد که در آلبوم تصاویر خود توسط کلید واژه هایی همانند مکان، زمان و نام به جستجو بپردازند.

 

بعد از دریافت این بروزرسانی کاربران می توانند لحظه های خود را در آلبوم و ویدیوها را نیز در برنامه گالری دسته بندی کنند. اگر شما معمولا نصب بروزرسانی های دستگاه خود را فراموش می کنید، در این آپدیت یک ویژگی قرار داده شده که توسط آن دستگاه در بین ساعت 2 الی 4 بامداد به صورت خودکار بروزرسانی های دانلود شده را نصب می کند. برای بهره مندی از این قابلیت باید آن را فعال کنید.

 

این بروزرسانی علاوه بر افزایش قابلیت های دوربین هواوی P9، عملکرد کلی آن را نیز بهبود می بخشد. این آپدیت به صورت OTA عرضه می شود بنابراین کاربران برای دریافت آن باید زمان بیشتری صبر کنند.

 

منبع خبر: شهر خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics