تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

معرفی بهترین بازی های گوگل پلی در سال میلادی که گذشت

با به پایان رسیدن سال میلادی، گوگل پلی فهرستی از محبوب‌ترین بازی‌هایش را که توسط تعداد زیادی از کاربران اندروید دانلود شده بود، منتشر کرد. در این مطلب شما را با بهترین بازی های گوگل پلی در سال 2017 آشنا می‌کنیم.

 

اگر از طرفداران بازی‌ها در گوشی‌های موبایل هستید، پیشنهاد می‌کنیم مواردی را که در ادامه قرار داده‌ایم، حتما برای دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید. این بازی‌ها با قرارگیری بر روی مارکت گوگل پلی، توانسته‌اند به تعداد دانلود‌های میلیونی دست یابند و بدین ترتیب عنوان بهترین‌های سال 2017 را از آن خودشان کنند.

 

 

 

 

سوپر ماریو ران

حتما نام بازی سوپر ماریو یا همان قارچ خور قدیمی را بسیار شنیده‌‌اید. بازی اعتیاد آوری که توسط کمپانی معروف نینتندو برای کنسول ان‌ای‌اس ساخته شد و با استقبال فراوان مواجه گردید. سوپر ماریو در ابتدا تنها برای سیستم عامل iOS عرضه شد و بعد از مدتی نسخه اندروید آن هم منتشر گردید.

 

محبوبیت بالای این بازی که یکی از دلایل اصلی آن، زنده شدن دوباره یاد و خاطرات کاربران بود، باعث شد تا در فهرست بهترین بازی های گوگل پلی در سال 2017 رتبه اول را با تعداد بالای دانلود از آن خود کند.

 

این بازی اعتیاد آور که چیزی حدود 50 تا 100 میلیون دانلود در پلی استور داشته.

 

 

 

Bubble Witch 3 Saga

بازی‌های پازلی معمولا همیشه در لیست بهترین‌ها حضور داشته‌اند. Bubble Witch 3 Saga یکی از آن بازی‌های پازلی است که تعدادی حباب رنگی را در اختیارتان می‌دهد و شما باید با کنار هم قرار دادن حباب‌های هم رنگ، آن‌ها را از بین ببرید.

 

با این که قبل‌تر هم بازی‌های مشابه زیادی را در این زمینه دیده بودیم، اما گرافیک بهتر و هوش مصنوعی بالاتر باعث شده تا کاربران اندرویدی به Bubble Witch 3 Saga روی بیاورند و بدین ترتیب با تعداد دانلودهای بالا، به جایگاه دوم بهترین بازی های گوگل پلی در سال 2017 دست پیدا کرده است.

 

این بازی را می‌توانید به صورت رایگان برای دستگاه اندرویدی خود دانلود نمایید.

 

 

 

 

Magic Tiles 3

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به بازی‌هایی مانند Guitar Hero علاقه نشان می‌دهید، Magic Tiles 3 برای شما ساخته است. Magic Tiles 3 یک بازی موزیکال بوده که با ایجاد فضای پیانو شما را با دیگر بازیکن‌های موجود به رقابت با کمک موسیقی دعوت می‌کند. چیزی حدود 51 میلیون بازیکن در این اپ فعالیت می‌کنند و به رقابت می‌پردازند.

 

در این بازی شما تنها باید بر روی مربع‌های مشکی رنگی که حرکت می‌کنند ضربه بزنید تا موسیقی به درستی نواخته شود.  Magic Tiles 3 را می‌توانید همین الان به صورت رایگان از پلی‌ استور دریافت کرده و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید.

 

 

 

 

 


CATSCrash Arena Turbo Stars

نه تنها در لیست بهترین بازی های گوگل پلی در سال 2017 قرار دارد، بلکه عنوان “انتخاب گوگل” در سال 2017 را هم از آن خود کرده است. این بازی توسط سازندگان مشهور Cut the Rope ساخته شده و توانسته با چیزی حدود 10 تا 50 میلیون دانلود در پلی‌استور، به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

 

در این بازی شما باید ماشین‌های ویران‌ کننده‌ای را بسازید که به جنگ با دیگر ماشین‌های موجود در این زمینه بروند. فضای این بازی به صورت کارتونی بوده و از گرافیک مناسبی هم برخوردار است

 

 

 

Ballz

یکی دیگر از آن بازی‌های اعتیادآوری که در این لیست حضور پیدا کرده، Ballz است. با این بازی شما باید توسط سوایپ کردن بر روی صفحه، تو‌پ‌ها را به حرکت در بیاورید و از این طریق آجر‌های موجود به صورت مانع را نابود کنید.

 

فضای این بازی بسیار ساده بوده و با همین سادگی شما را مدت‌ها سرگرم خودش می‌کند. 

 

نظر شما در رابطه با این بازی‌های محبوب اندرویدی در سال 2017 چیست؟ 

منبع خبر: شهر خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics