تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

با خرید اچ‌تی‌سی توسط گوگل، پیکسل بعدی در تایوان ساخته خواهد شد

گوگل به تازگی اعلام کرد که قرارداد ۱.۱ میلیارد دلاری خرید شرکت اچ‌تی‌سی را تمام کرده و به تمامی همکاران جدید خود در بخش سخت‌افزار، از تایوان، خوش آمد گفته است. تحت مالکیت درآوردن شرکت اچ‌تی‌سی توسط غول جستجوی اینترنتی، کار ساخت نسل بعدی گوشی پیکسل را به مراتب راحت‌تر خواهد کرد؛ چرا که در این صورت گوگل مجبور به برون‌سپاری تولید آن به دیگر شرکت‌ها نخواهد شد.

 

تیم کاری با تجربه اچ‌تی‌سی که با ساخت اولین گوشی لمس‌محور و همچنین اولین گوشی هوشمند با بدنه یکپارچه فلزی کارنامه‌ای درخشان در این صنعت دارد، مطمئنا نیازهای تیم تحقیق و توسعه گوگل را برآورده خواهد کرد.

 

قائم مقام بخش سخت‌افزار شرکت گوگل، Rick Osterloh، مالکیت اچ‌تی‌سی را حرکتی دانسته که می‌تواند موجب گسترش سهم شرکت در منطقه آسیا-اقیانوسیه گردد:

همزمان با ورود تجارت سخت‌افزار ما به سومین سال خود، همچنان تعهد خود را نسبت به دید بلند مدت برای تولید سخت‌افزار حفظ کرده‌ایم. امروز ما همکاری خود را با هم‌تیمی‌های جدید خود آغاز می‌کنیم تا با استفاده از هوش مصنوعی، نرم‌افزار و سخت‌افزار گوگل تجربه بهتری را برای افراد در سراسر جهان به ارمغان آوریم.

 

همانطور که اشاره شد، این معامله کمک بزرگی به گسترش و تولید پیکسل ۳ خواهد کرد که احتمالا به مانند دیگر محصولات سخت‌افزاری گوگل در تایوان تولید خواهد شد.

 

Osterlohدر پستی که منتشر کرده است تایوان را قطب گوگل برای نوآوری و مهندسی دانسته و انتظار دارد تا پایتخت آن تایپه تبدیل به بزرگ‌ترین مرکز مهندسی گوگل در آسیا-اقیانوسیه گردد.

 

 

منبع خبر: ای تی رسان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics