تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تفویض اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی با دستور استاندار

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: اختیارات حاصل از بخشودگی تا 100 درصد جرایم مالیاتی قابل بخشش مودیان مالیاتی با دستور استاندار و توسط مدیر کل امور مالیاتی به معاون حسابرس مالیاتی و مدیر حسابرسی مالیاتی شهرستان ها تفویض شد .

 

علی رسولیان در این زمینه افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران در مرداد ماه سال 95 و تفویض اختیار رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و تاکید استاندار خراسان رضوی  مبنی بر اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در حمایت از فعالیت های اقتصادی مولد و بهبود فضای کسب و کار و نیز حمایت از اشتغال و تولید استان این اختیار فعلا تا پایان بهمن ماه به مدیران شهرستان ها برای اجرای آن تفویض می شود.

 

 وی اظهار کرد: در این راستا کلیه اختیارات حاصل از بخشودگی تا 100 درصد جرایم مالیاتی قابل بخشش کلیه مودیان مالیاتی در قانون مالیات های مستقیم و ارزش افزوده که اصل بدهی خود را پرداخت کنند به معاون حسابرس مالیاتی و مدیران حسابرسی مالیاتی شهرستان ها تفویض شده تا در این راستا اقدام کنند.

 

 وی عنوان کرد: از ابتدای سال تا کنون برای حمایت از تولید استان بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال مالیات برای حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی تقسیط شده است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics