تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

وزیرکار: حقوق‌های نجومی باز هم افزایش می‌یابد

وزیر تعاون عنوان کرد که پیش‌بینی شده در سال آینده حقوق افرادی که نزدیک به 3.5 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند افزایش 10 درصدی داشته باشد.

 

علی ربیعی در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما اظهار کرد: سالمندی حدود ۳۰ میلیون نفر در کشور نباید توأم با فقر باشد و طبق عدد جهانی درمورد خط فقر و مقایسه آن با قدرت خرید داخلی این عدد برای یک خانواده پنج نفری ۶۴۰ هزار تومان تعیین شده که باید پلکانی افزایش یابد.

بر اساس این خبر، وزیر تعاون و کار گفت: ۱۱ میلیون نفر تحت پوشش این موضوع قرار داده شدند و ۸۰۰ هزار نفر پس از بررسی لایحه بودجه در مجلس به این تعداد افزوده می شوند و چهار سال است که سیاست افزایش حقوق بازنشستگان در مقایسه با تورم را پیگیری می کنیم و معتقدم قدرت خرید بازنشستگان در سال های قبل فوق العاده کاهش یافته است.

ربیعی تاکید کرد: راهبرد دولت تا سال ۱۴۰۰ افزایش پلکانی حقوق افرادی است که کف حقوق را دریافت می کنند. در سال ۹۶ برای افرادی که بالای دو میلیون تومان حقوق می گرفتند ۱۰ درصد افزایش دادیم و آنهایی که کف حقوق را می گرفتند ۲۸ درصد حقوق آنها افزایش یافت.

در سال ۹۷ روش پلکانی ادامه می یابد و پیش بینی شده برای افرادی که حدود سه و نیم میلیون تومان حقوق می گیرند افزایش ۱۰ درصدی و آنهایی که زیر این مبلغ حقوق می گیرند به طور پلکانی دریافتی آن ها افزایش یابد.

لایحه مساعدت اجتماعی در سه لایحه تفکیک شده و در حال برنامه ریزی برای قرار دادن بیمه تکمیلی بازنشستگان در سازمان تأمین اجتماعی یا دیگر صندوق های بیمه هستیم و برنامه وزارت تعاون فقر زدایی متکی بر اشتغال زایی است.

منبع خبر: جامعه خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics