تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مخالف اینترنت نیستیم/ باید از فضای مجازی برای پیشرفت استفاده کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما نه تنها با اینترنت و فضای مجازی مخالف نیستیم، بلکه می خواهیم از این فضا برای پیشرفت استفاده کنیم.

 

فرهاد رهبر صبح امروز در حاشیه مراسم غبارروبی مزار دو شهید گمنام واحد علوم و تحقیقات گفت: ۲۲ بهمن تحول و انقلاب بزرگ در ایران بود که منجر به شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه وحدت، همدلی و هماهنگی همه اقشار جامعه و به رهبری و زعامت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، افزود: امام راحل در بدو ورود به کشور در سخنرانی خود در بهشت‌زهرا (س) ابتدا از وحدت مردم برای تحقق انقلاب و تقدیم خون فرزندان خود در راه پیروزی انقلاب تشکر و دلجویی کردند.

 

رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد: امام خمینی (ره) در فراز دوم فرمایشات خود با غیرقانونی دانستن رژیم پهلوی، مجلس موسسان و مجلس شورای ملی را زیر سوال بردند و حکومت جمهوری اسلامی ایران را در آن روز پایه‌گذاری کردند.

 

فرهاد رهبر خاطرنشان کرد: امام راحل در ۱۲ بهمن ۵۷ فرمودند که برخی می گویند اسلام با تمدن و مظاهر تمدن مخالف است، در صورتی که ما با سینما، تئاتر و تلویزیون مخالف نیستیم و تاکید کردند که اسلام با مظاهر فساد و فحشا مخالف است و اگر سینما مظهر فساد است، ما با آن فساد مخالف هستیم نه با سینما.

 

وی اضافه کرد: اکنون نیز این موضوع مبتلابه کشور است و همان حرف هایی که روزهای اول انقلاب گفته می شد که اسلام با مظاهر تمدن مخالف است، امروز برخی افراد اینگونه می گویند که اسلام با مظاهر تمدن مانند اینترنت و فضای مجازی مخالف است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: این موضوعات در حالی مطرح است که مقام معظم رهبری به درستی به این موضوع اشاره کردند ما نه تنها با اینترنت و فضای مجازی مخالف نیستیم، بلکه می خواهیم از این فضا برای پیشرفت استفاده کنیم. اگر این فضا مظهر فساد و فحشا شود، باید با مظاهر و عوامل آن فساد مقابله کرد.

 

رهبر خاطرنشان کرد: یکی از درس هایی که از انقلاب اسلامی گرفتیم، این است که مردم با پذیرش رهبری امام خمینی (ره) و حرکت زیر سایه زعامت ایشان با وحدت و همدلی توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

 

وی گفت: امروز نیز یکی از موارد جدی که باید به آن توجه داشته باشیم، وحدت و همدلی میان همه اقشار مردم و مسئولان کشور است که در کنار رهبری و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، این وظیفه شرعی را بپذیریم تا بتوانیم این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) پیوند دهیم.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics