تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

40 دانشجوی نمونه کشوری معرفی و تقدیر می‌شوند

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه امسال وزارت بهداشت میزبان برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه کشوری است، اظهار کرد: در این مراسم که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار می‌شود، 40 دانشجوی نمونه کشوری تقدیر می‌شوند.

 

دکتر محمدرضا فراهانی،ضمن اعلام این خبر، در خصوص برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه با بیان اینکه برای انتخاب برگزیدگان این جشنواره موضوع پرونده و شناسنامه آموزشی دانشجویان مد نظر قرار گرفته است،گفت: برای انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان مد نظر قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: جشنواره دانشجوی نمونه جشنواره‌ای است که منتخبین آن در همه حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و عمدتا کسانی انتخاب شده‌اند که انسان های چند بعدی هستند و از این جهت این مراسم در بین جشنواره های دیگری که برگزار می شود منحصر به فرد است.

 

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه منتخبین این جشنواره سالیانه از بین دانشجویان دانشگاه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم برگزار انتخاب می‌شوند، افزود: هر سال 40 نفر در این جشنوراه برگزیده و معرفی می‌شوند که از این افراد 27 نفر از وزارت علوم و 13 نفر از وزارت بهداشت هستند و در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری ابتدا رقابت‌های درون دانشگاهی وجود دارد و بعد رقابت بین وزارت بهداشت و وزارت علوم است.

 

فراهانی با اشاره به اینکه جشنواره دانشجوی نمونه ساعت 15 روز 15 اسفند ماه جاری با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار می‌شود اظهار کرد: وزرای علوم و بهداشت نیز در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.  

 

وی تصریح کرد: در سال های گذشته و ادوار قبلی این جشنواره در ساختمان نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شد و تعداد محدودی از برگزیدگان و خانواده‌های آنان در این مراسم  شرکت می کردند اما در سال جاری این جشنواره در فضای دانشگاه علوم پزشکی تهران و با شرکت پرشور و آزاد دانشجویان فعال در حوزه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و  دانشجویی وزیر بهداشت با اشاره به جوایز و تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان منتخب گفت: برای افراد منتخب در مقطع دکتری تخصصی 10 میلیون تومان، در مقطع دکترای عمومی و کارشناسی ارشد 9 میلیون تومان و در مقطع کارشناسی 8 میلیون تومان هدیه در نظر گرفته شده است . همچنین برای دانشجویان برگزیده سهمیه برای ادامه تحصیل در یک مقطع بالاتر در نظر گرفته شده است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام دانشگاه های علوم پزشکی در رقابت تنگاتنگی در این جشنواره حضور پیدا کرده اند و در این سال ها برگزیده شدن دانشگاه‌ها نیز متغییر بوده است اما امسال از بین 13 نفر برگزیده دانشگاه‌های وزارت بهداشت، دانشگاه تهران که در سال گذشته منتخبی نداشت، 5 نفر برگزیده داشت .

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics