تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تدوین سیاست‌های تشویقی برای بین‌المللی شدن دانشگاه الزهرا

رئیس دانشگاه الزهرا از تدوین دستورالعمل‌های تشویقی در مصوبات این دانشگاه برای تشویق اساتید در جهت حرکت به سمت بین‌المللی شدن دانشگاه خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، مهناز ملانظری در هشتمین نشست سراسری معاونان و مدیران بین‌الملل که در دانشگاه الزهرا در حال برگزاری است، گفت: در چند سال اخیر حرکت به سمت بین‌المللی شدن توسط وزارت علوم و دانشگاه‌ها آغاز شده است. فضای بین‌المللی، در عملکرد آموزشی و پژوهشی در دانشگاه‌ها هم‌افزایی ایجاد کرده است. تعاملات بین‌المللی، زمینه ارتقای دانشگاه‌ها را فراهم کرده است.

 

رئیس دانشگاه الزهرا ادامه داد: توسعه علوم و فنون نیازمند ابزار مختلف است که بین‌المللی شدن، یکی از این ابزارها است. دانشگاه الزهرا در سال ۹۵ به عنوان یکی از پنج دانشگاهی معرفی شد که باید در میان دانشگاه‌های برتر دنیا قرار گیرد؛ بر همین اساس برنامه‌های بین‌المللی خود را افزایش داده و برنامه‌ریزی‌های خود را برای حرکت به این سمت سوق داده است.

 

وی افزود: بر همین اساس برنامه استراتژیک سال ۹۷ دانشگاه الزهرا با نگاه بین‌المللی‌سازی، تغییراتی در آن صورت گرفته است. بر همین اساس در راستای تحقق این هدف، نیازمند دستورالعمل و مصوباتی است تا این مسیر برای دانشگاه هموار شود، به طوری که در یک سال اخیر، قدم‌های زیادی در این زمینه برداشته شده و دستورالعمل‌های تشویقی در مصوبات دانشگاه پیشنهاد شده است و البته این شرایط نیازمند فرهنگ‌سازی و تغییر نگرش مدیران و کارکنان دانشگاه است.

 

منبع خبر: خبر گزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics