تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نوروز ۱۳۹۷ مبارک

تیم متفکران نوین مالی با سرپرستی دکتر تفتیان ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی، فرارسیدن نوروز ۱۳۹۷ را به شما همراهان همیشگی و مخاطبین عزیز تبریک عرض می‌نماید.

یک بار دیگر چرخه طبیعت به نقطه پایان زمستان و شروع بهار رسیده و با وارد شدن به سال جدید فرصتی ایجاد کرده تا از گذشته درس بگیریم و با بستن پرونده اتفاقات پشت سر، نگاهی پرامید و پرانرژی به آینده داشته باشیم. یک سال دیگر نیز گذشت و در این مدت سعی کردیم تا حد توان محتوای مناسبی را برای شما مخاطبین عزیز و همراهان همیشگی  تهیه کنیم. در سالی که گذشت بیش از پیش از نظرات و بازخوردهای شما چه در سایت و چه در شبکه‌های اجتماعی  کمک گرفتیم تا نواقص کارمان را برطرف کرده و محتوای ارائه شده در سایت ها و شبکه های اجتماعی  را بیشتر با سلیقه و خواست شما هماهنگ و سازگار کنیم.

 

 

 

 

امیدواریم در سال پیش رو نیز بتوانیم همچنان مطابق با میل شما و همگام با پیشرفت دنیای فناوری ،خودرو و لحظه نگر بازار ها  مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. این را به یاد داشته باشید که حضور و مشارکت شما در بخش‌های مختلف رسانه تیم متفکران نوین مالی ما را در محقق شدن این امر مهم یاری می‌کند.

 

 

منبع خبر: دکتر تفتیان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics