تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بانک کشاورزی قزوین پارسال 29 هزار فقره تسهیلات داد

سرپرست شعب بانک کشاورزی قزوین گفت: سال گذشته 29 هزار فقره تسهیلات مالی توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شد که 92 درصد آن مربوط به کشاورزان بود.

سید هداءالدین قائمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان تسهیلات پرداختی این بانک در سال گذشته به طور مجموع هشت هزار و 868 میلیارد ریال بود. وی با اشاره به ارایه وام های خود اشتغالی توسط بانک کشاورزی،گفت: سال گذشته توسط این بانک 31 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی جهت توسعه مشاغل خانگی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان پرداخت شد.

همسو شوید
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنیم.

سرپرست شعب بانک کشاورزی قزوین با اشاره به پیشتاز بودن این بانک دراعطای تسهیلات به کشاورزان،خاطر نشان کرد: سال قبل علاوه بر وام های مورد نیاز کشاورزان، 209 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی از محل منابع داخلی برای خرید تراکتور، اداوات و ماشین آلات در زیربخش های زراعت و باغبانی به 430 کشاورز قزوینی ارایه شد. وی خاطر نشان کرد: پارسال همچنین 115 میلیارد ریال شامل بیش از یک هزار و 800 فقره پرونده، سود و جرائم تسهیلات معوق کشاورزان قزوین با استفاده از تبصره های قانونی مورد بخشودگی قرار گرفت.
قائمی همچنین با اشاره به عملکرد صندوق توسعه ملی گفت: تا پایان اسفند ماه سال گذشته، 150 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات این صندوق برای بخش های گلخانه، دام و عشایر روستائی،صنایع تبدیلی و تکمیلی و بهبود راندمان مصرف آب در استان پرداخت شده بود.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics