تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کنگره بین المللی مدیریت و کسب وکار

پیشرفت در تحولات فناورانه با پیوستن فناوری های هوشمند مانند شبکه‌های اجتماعی و هوش مصنوعی در سال های پیش رو به اوج خود خواهد رسید و به همین دلیل تمامی کسب و کارها و حتی دولت ها ملزم به کسب آمادگی برای مواجهه با این تحول فناورانه بزرگ هستند.

 

معرفی کنگره

پیشرفت در تحولات فناورانه با پیوستن فناوری های هوشمند مانند شبکه‌های اجتماعی و هوش مصنوعی در سال های پیش رو به اوج خود خواهد رسید و به همین دلیل تمامی کسب و کارها و حتی دولت ها ملزم به کسب آمادگی برای مواجهه با این تحول فناورانه بزرگ هستند. آمادگی در مواجهه با این تحول فناورانه نیازمند مطابقت سازمان با فناوری‌های هوشمند در سه محور تجربه کاربری، عملیات و مدل کسب و کار است؛ و این در حالیست که کسب و کارهای جهان امروز با چالش هایی به مراتب متفاوت تر و متنوع تر از هر زمان دیگری مواجه هستند و اغلب این چالش ها نیاز به شیوه ای برای برخورد دارند که به دقت طراحی شده و مبتنی بر یافته های معتبر علمی باشند.

 

تور مجازی:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این میان علم مدیریت با حوزه ها و مبانی گسترده اش که ریشه در علوم پایه ای دیگر دارد می¬تواند مدیران و تصمیم گیران را مجهز به ابزارها و دانشی نماید که درک ماهیت مسائل و توسعه راه حل های اثربخش برای چالش های کسب و کار خود را تسهیل نمایند. با توجه به نیاز مبرم بهبود کسب و کار، ایجاد زیرساختی برای بهره گیری از دانش و تجربه نخبگان و خبرگان در عرصه های مختلف توسعه، رویداد علمی با عنوان «کنگره بین المللی مدیریت و کسب و کار» در تاریخ 30 خرداد 1397 مطابق با 20 ژوئن 2018 در فرانسه (پاریس) برگزار می گردد. 

 

این کنگره بعنوان فرصتی برای محققان و دست اندرکاران حوزه سازمانی در تلاش است تا با بوجود آوردن بستری برای ارائه یافته ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات گوناگون، با بهره گیری از ظرفیت علمی ملی و بین المللی، زمینه یادگیری متعامل از سایرین را فراهم کرده و راه را برای ارتقای سطح دانش شرکت کنندگان هموار نماید. به عبارت دیگر، هدف از برگزاری این کنگره، بررسی شیوه های نوآورانه و ایده های جدید در حیطه های مختلف مدیریت و کسب و کار و زمینه های بین رشته ای و بررسی چالش های علمی و اجرایی در فرایندکاربرد آنها از تمام مناطق جغرافیایی، در سطوح محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی می باشد. 

 

حضور کمیته علمی ملی و بین المللی، داوری مقالات توسط کمیته علمی تخصصی، انتشار کامل مقالات پذیرفته شده در لوح فشرده کنگره و چاپ رایگان تمامی مقالات پذیرفته و ثبت نام شده بدون نیاز به داوری مجدد در ژورنال ها و مجلات معتبر علمی، پژوهشی، تخصصی، ISC و ISI از ویژگی های این کنگره می باشد. علاوه بر موارد فوق با مشارکت دانشگاه ها، موسسات، انجمن ها و پژوهشکده های مختلف در برگزاری کنگره، کمیته اجرایی در کنار برگزاری پنل های تخصصی سخنرانی، در صدد برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با حوزه های کنگره نیز می باشد. صدور گواهینامه بین المللی و ارائه گواهی بین المللی حضور و ارائه مقاله و ثبت نام از علاقه مندان جهت شرکت در کنگره به صورت حضوری و غیر حضوری، نیز امکان پذیر می باشد. 

 

اطلاعات کنگره شامل محل برگزاری، تاریخ های مهم، تعرفه های ثبت نام، فرمت نگارش مقالات و راهنمای ثبت نام در منوهای اطلاع رسانی سایت در دسترس می باشد. 

 

لذا از تمام علاقه‌مندان، صاحب نظران، پژوهشگران و دانشجویان دعوت می‌شود تا با ارسال یافته‌های اصیل علمی و پژوهشی خود در دستیابی به اهداف ارزشمند این کنفرانس مشارکت فعال داشته باشند.

 

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

با دعوت از دوستان خود در تیم متفکران، در اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری سهیم باشید (کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما میگذاریم

محورهای کنگره

مدیریت

مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازاریابی، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک، مدیریت تحول، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کارآفرینی و نوآوری، مدیریت ریسک، مدیریت بحران، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت آموزشی، مدیریت بیمه، مدیریت پروژه و مدیریت برنامه، مدیریت کیفیت، مدیریت تکنولوژی، مدیریت ورزشی، مدیریت شهری، مدیریت هتلداری و جهانگردی،  مدیریت گمرکی، مدیریت فرهنگی و سایر موضوعات مرتبط

 

کسب و کار

کارآفرینی در بستر فناوری، کسب و کارهای دیجیتال و فناور، استارتاپ هاو توسعه کسب و کار، فناوری و توسعه کسب و کار، الزامات و زیرساخت های کسب و کارهای نوین، ازکارمندی تا کارآفرینی، مهاجرت از شغل به حرفه، از فناوری تا مشتری مداری، کسب و کارهای دانش بنیان، توسعه کسب و کار از سازمان های آجری تا سازمان های کلیکی- دیجیتالی، گذر از کسب و کارهای سنتی به مدرن و سایر موضوعات مرتبط 

 

 

برنامه کنگره

به اطلاع پژوهشگران محترم می رساند، شورای سیاستگذاری، کمیته علمی و اجرایی کنگره بین المللی مدیریت و کسب و کار، برنامه ریزی های منظم و دقیق جهت هر چه غنی تر برگزار کردن این رویداد علمی را در دستور کار خود قرار داده اند تا شرکت کنندگان نهایت استفاده را از زمان ارزشمند خود در محضر اساتید و همکاران خود ببرند. اطلاعات کامل برنامه های پیشنهادی کنگره که در ادامه به آنها اشاره شده است، در این صفحه به روز رسانی خواهد شد. 

  - ارائه مقالات پذیرفته شده (شفاهی و پوستر)

  - حضور و سخنرانی مدیران و نمایندگان دانشگاه ها، موسسات، انجمن های حامی کنگره

  - سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی

  - کارگاه های آموزشی تخصصی

 

 

محل برگزاری

به اطلاع پژوهشگران عزیز کنگره بین المللی مدیریت و کسب و کار میرساند کنفرانس در روز 20 ژوئن در سالن کنفرانس هتل Marriott Opera Ambassador ساعت 9 صبح به وقت پاریس برگزار خواهد شد.

منبع خبر: mbcong
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics