تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

واکنش نوبخت به اظهارات ضد‌ایرانی پامپئو؛"آزموده را آزمودن خطاست"

سخنگوی دولت با اشاره به اظهارات ضدایرانی پامپئو گفت: موضع رسمی ایران در برابر این اظهارات توسط رئیس‌جمهور بیان شده است و وزارت خارجه پاسخ‌های لازم را خواهند داد.

 

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات ضدایرانی پامپئو وزیر امور‌خارجه آمریکا اظهار داشت: موضع رسمی ایران در برابر این اظهارات توسط رئیس‌جمهور بیان شده است و وزارت خارجه پاسخ‌های لازم را خواهند داد.

 

تور مجازی:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با یادآوری توطئه‌های آمریکا علیه ایران در 40 سال اخیر گفت: آمریکا  از سال 90 تحریم‌های فلج کننده‌ای را علیه ایران  اعمال کردند و با این حال آیا اراده آمریکا در صنعت هسته‌ای تحمیل شده است؟ آیا آنها توانستند اقتصاد ایران را فلج کنند؟ آزموده را آزمودن خطاست.

 

آنها به توانایی‌های ملت ایران وقوف ندارند. اقای بولتون فکر می‌کند می‌تواند قبل از جشن 40 سالگی انقلاب به تهران بیایند. آنها ظاهرا به توان منافقین تکیه کردند که با چه خفتی از کشور فرار کردند.

 

 هیچ‌ کالایی نباید با ارز غیر از 4.200 معامله شود

سخنگوی دولت درباره وضعیت بازار ارز به گزارش بانک مرکزی و وزارت صنعت اشاره کرد و افزود: هیچ کالایی نباید با ارز غیر از 4.200 معامله شود. اگر چنین باشد بدون شک‌قاچاق است. طی 2 ماه گذشته برای 100 هزار 198 قلم کالا 14 میلیارد و 334 میلیون دلار ثبت سفارش صورت گرفته است.

 

منبع خبر: فانوس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics