تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تماشا کنید: هوندا سیویک 2017 ؛ سریع‌تر از همیشه

نمایشگاه پاریس: دهمین نسل Honda Civic هاچ‌بک، با شعار «خودرویی برای مردم، خودرویی برای جهان» رونمایی شد. این نسل همچنین یک مدل بسیار ویژه هم دارد.

برای دیدن سریع‌ترین هاچ‌بک جهان آماده‌اید؟ ولی هوندا هنوز آماده نیست! بعد از گذشت 2 سال مهندسان هوندا همچنان مشغول کار کردن روی نسل جدید سیویک Type R هستند.

 

در نمایشگاه امسال پاریس نیز هوندا از این هاچ‌بک با پسوند پروتوتایپ رونمایی کرد تا نشان دهد که نسخه تولیدنهایی‌اش هنوز آماده نیست اما زمانیکه آماده شد هاچ‌بک‌های اسپرت دیگر جهان مانند فولکس واگن Golf R و سوبار WRX STI و فورد Focus RS باید منتظر رقیب شکسیت‌ناپذیری باشند که احتمالا قدرتی در محدوده 300 اسب‌بخار دارد. نسخه نهایی سیویک Type R ابتدای 2017 معرفی می‌شود.

با اینکه نسخه نهایی سیویک Type R آماده نیست ولی نسل جدید نسخه استاندارد آن آماده است. 6 ماه پیش سیویک هاچ‌بک 2017 ابتدا در نمایشگاه ژنو رونمایی شد که البته خودرویی مفهومی بود. سیویک هاچ‌بک مجددا در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد ولی بازهم در قالب خودرویی مفهومی بود. زمان گذشت تا حدود یکماه پیش که هوندا نسخه تولیدنهایی آن را برای بازار ایالات‌متحده معرفی کرد. حالا هم نوبت نسخه اروپایی این ژاپنی است تا برای نخستین‌بار در پاریس به جهانیان معرفی شود.

دهمین نسل سیویک هاچ‌بک 13 سانتیمتر در طول و 3 سانتیمتر در عرض بزرگتر شده اما در ارتفاع 2 سانتیمتر کوتاه‌تر است. فاصله محوری نیز 3 سانتیمتر بیشتر شده که تمام آن برای افزایش فضای پای سرنشینان عقب استفاده شده است. علی‌رغم بزرگترشدن خودرو، وزن آن 16 کیلوگرم کاهش یافته که دلیل اصلی آن پلتفرم جدیدی است که 52% مستحکم‌تر از قبل شده.

منبع خبر: بازار خودرو
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics