تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

راهنمای بازار گوشی‌های پرچم‌دار مهرماه

با ورود آیفون هفت و هفت پلاس می‌توانیم شاهد دو پرچم‌دار جذاب در مهرماه باشیم. گلکسی‌نوت هفت دیگر پرچم‌داری است که شاید هنوز هم بسیاری با وجود مشکلات مطرح‌شده به آن وفادار هستند و کاربران در انتظار عرضه‌ نسخه‌های بدون مشکل در ایران هستند.

اما وان‌پلاس سه به شکل عجیبی در بازار کم شده و به همین دلیل قیمت آن افزایش داشته است. قدرت سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار تقریبا در یک سطح قرار دارد و همه آنها می‌توانند بدون هیچ تأخیر، سیستم‌عامل تعبیه‌شده و همچنین انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سنگین را اجرا کنند. بنابراین در این زمینه لازم نیست زیاد سخت بگیرید و اسیر اعداد و ارقام شوید. به گزارش زومیت، کیفیت و مقدار وضوح نمایشگری که برای گوشی خود انتخاب می‌کنید، بسیار اهمیت دارد؛ چراکه مهم‌ترین بخشی که هر روز شما با آن کار خواهید داشت، همین نمایشگر دستگاه است. بنابراین به مقدار تراکم پیکسلی و مقدار رزولوشن مناسب با اندازه نمایشگر حتما توجه داشته باشید. کیفیت ساخت و طراحی دستگاه، موضوع مهم دیگری است که باید به آن بسیار توجه کنید. دستگاه‌های پرچم‌دار قیمت بالایی دارند و شاید با خرید آنها مجبور به حفظ و استفاده از آنها تا یک یا دو سال شوید؛ بنابراین دستگاهی را انتخاب کنید و بخرید که از طراحی و امکانات آن لذت می‌برید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق ، ویژگی بااهمیت دیگر دستگاه‌های پرچم‌دار، قطعا دوربین و بازده‌‌ آنها در عکاسی و فیلم‌برداری است. دوربین پرچم‌دار‌های جدید اکثرا کیفیت مناسبی دارند، اما باز هم تفاوت وجود دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با بررسی کافی برای انتخاب گوشی دوربین‌محور اقدام کنید. گوشی‌های پرچم‌دار با نمایشگر پنج‌اینچی عموما ابعاد مناسبی برای دردست‌گرفتن دارند؛ اما شما باید درباره دستگاه‌های با اندازه نمایشگر ۵.۵اینچی به بالا با کمی احتیاط بیشتر انتخاب خود را انجام دهید. آیفون شش اس با نمایشگر ۴.۷اینچی تنها دستگاه‌ کوچک‌تر از پنج اینچ است که از ارگونومی بسیار خوبی بهره می‌برد. ابعاد و وزن گوشی هوشمند تأثیر بسزایی بر کاربری شما با دستگاه دارد؛ بنابراین با توجه به سلیقه و ترجیح خود سعی کنید دستگاهی با ضخامت کم، ابعاد مناسب، قرارگیری آسان در دست و وزن سبک و مناسب را انتخاب کنید و بخرید.

‌سعی کنید قبل از خرید هر کدام از این گوشی‌ها، آنها را در دست بگیرید و موردی را انتخاب کنید که بیشتر به سلیقه شما نزدیک است. صرفا تعصب خاص روی برند، ملاک نیست و سعی کنید بهترین گزینه را براساس بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. اینکه گوشی هوشمند ساخت کدام کشور است، اهمیتی ندارد. آنچه مهم است اصل‌بودن و نوبودن دستگاه است. مسائل مربوط به محل ساخت گوشی، در واقع ترفندی است که برخی فروشندگان غیرمتعهد برای‌ گران‌فروشی‌ به کار می‌برند. مثلا کیفیت یک گوشی سامسونگ که روی جعبه آن نوشته تولید کره با نمونه‌ دیگر همان گوشی که در چین تولید شده، هیچ تفاوتی ندارد.

اگر تمایل دارید هنگام خرید گوشی، لوازم جانبی مثل محافظ نمایشگر یا قاب بدنه تهیه کنید، قبل از رفتن به بازار قیمت آنها را نیز موردتوجه قرار دهید. امروزه بیشتر گوشی‌های رده‌بالا نمایشگرهایی بسیار مقاوم دارند که از محافظ‌های پلاستیکی و تلقی بی‌نیاز هستند. تفاوت اصلی گوشی‌های هوشمند با نمونه‌های غیرهوشمند، داشتن سیستم‌عامل و امکان نصب انواع اپلیکیشن روی آنهاست. این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا هر کاربری بتواند با آنها کار کند. نصب اپلیکیشن روی گوشی‌های اندرویدی، آیفون و ویندوزفون‌ها بسیار ساده است و نیازی نیست شما هزینه‌ هنگفتی برای نصب آنها به فروشنده بپردازید. شما می‌توانید از طریق مارکت‌های اپلیکیشن، هر آنچه را نیاز دارید، به ساده‌ترین شکل ممکن روی گوشی خود نصب کنی

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics