تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اعطای تسهیلات جدید بانکی به کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌ای از کاهش نرخ سود تسهیلات پرداختی بانک ملی به کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این بخشنامه تاکید کرده است: پیرو ابلاغ تفاهم‌نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران، نرخ سود تسهیلات پرداختی به کارکنان و اعضای هیات علمی از 14درصد به 10درصد خواهد رسید. همچنین نرخ سود تسهیلات خرید، ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی و خرید تجهیزات نیز از 14درصد به 10درصد کاهش خواهد یافت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

براساس بندهای این بخشنامه، نرخ سود تسهیلات پرداختی به شرکت های دانش بنیان از 14درصد به 10درصد کاهش پیدا می کند و کارت‌های اعتباری به کارکنان و اعضای هیئت علمی تا سقف 500 میلیون ریال با نرخ سود 12درصد و مدت بازپرداخت 36ماهه خواهد بود.

 

براساس این بخشنامه، تسهیلات کمک هزینه شهریه تحصیلی به دانشجویان با نرخ سود 10درصد شامل کاردانی تا سقف 50 میلیون ریال و مدت بازپرداخت 24ماهه، کارشناسی تا سقف 100 میلیون ریال و مدت بازپرداخت 48ماهه،

کارشناسی ارشد تا سقف 200 میلیون ریال و مدت بازپرداخت 24ماهه و دکتری تا سقف 400 میلیون ریال و مدت بازپرداخت 60ماهه خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه تسهیلات مربوط به کارت های اعتباری به کارکنان و اعضای هیئت علمی و ارائه تسهیلات کمک هزینه شهریه تحصیلی به دانشجویان تنها از طریق سامانه امکان پذیر است که طراحی و آماده سازی سامانه با هماهنگی و همکاری بانک ملی در حال پیگیری و اجرا است و به محض حصول نتیجه مطلوب، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

 

 

منبع خبر: خبرگزاری دانشجویان ایران"ایسنا"
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics