تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فناورانه ها تسهیلات "اعتبار خریدار" می گیرند

با همکاری معاونت علمی فناوری ریاست جهوری ، بانک توسعه صادرات و صندوق ضمانت صادرات، "تامین مالی محصولات فناورانه" اجرایی شد.

 

برای حمایت از خرید و فروش محصولات فناورانه و تبادل فناوری با شرکت‌ها و هیأت‌های تجاری خارجی بانک توسعه صادرات ایران در قالب تسهیلات «اعتبار خریدار»، صادرات کالا و خدمات دانش‌بنیان را تحت پوشش بیمه‌ای صندوق ضمانت صادرات ایران تامین مالی خواهد کرد.

 

اعطای این تسهیلات در مرحله اول مستلزم توافق اولیه صادرکنندگان ایرانی و خریداران خارجی و ارایه درخواست از سوی طرف ایرانی است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر اساس این گزارش صادرکنندگان و یا سرمایه‌گذارانی که درصدد صادرات و یا سرمایه‌گذاری در کشور جمهوری اسلامی ایران و یا هر کشور دیگری هستند (به شرط صادراتی بودن طرح) می‌توانند طرح توجیه فنی، مالی و اقتصادی مربوط را به بانک توسعه صادرات برای بهره‌مندی از تسهیلات «اعتبار فروشنده» ارایه دهند.


گفتنی است: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با موضوع اصلی «شهر هوشمند» از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷در مجتمع نمایشگاهی گفتگو در تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه، اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و استارتاپی کشور حضور خواهند داشت.

 

منبع خبر: دبیرخانه هفتمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics