تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فروش بازی های موبایلی در سال 2018، بیش از 50 درصد فروش کل بازی های دیجیتالی را تشکیل می دهد!

بر اساس گزارش سه ماهه پیش بینی میشود که 2.3 میلیارد گیمر در جهان وجود دارند که در سال 2018 مبلغی در حدود 137.9میلیارد دلار برای خرید بازی های دیجیتالی هزینه کرده اند. که این نشان دهنده یک افزایش 13.3% نسبت به سال گذشته میباشد

 

اما در این میان سهم بازار بازی های موبایلی طی 10 سال گذشته دائما در حال گسترش بوده است و هر ساله شاهد رشد تقریبی 25% بوده ایم واین بدین معنی است که بیش از نیمی از درآمد بازی های دیجیتالی سهم بازی های موبایلی شده است که از این مقدار 80%  سهم گوشی های هوشمند و 20% سهم تبلت ها بوده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

از کل سهم بازار بازی های دیجیتالی میتوان رتبه اول را به بازی های موبایلی با میزان 70.3 میلیارد دلار،  دومین بخش بزرگ را به بازی های کنسولی(مثل پلی استیشن،ایکس باکس و ...) با 34 میلیارد دلار و رتبه سوم هم به بازی های کامپیوتر خانگی با سهم 32 میلیارد دلار داد.

 

در آخرین پیش بینی انجام شده پیش بینی میشود تا سال 2021 مقدار پرداختی مصرف کنندگان بازی های دیجیتالی به مبلغی حدود 180 میلیارد دلار برسد با توجه به این پیش بینی و این که مقدار پرداختی مصرف کنندگان در سال 2012 70.6 میلیارد دلار بوده میتوان این گونه نتیجه گیری کرد که طی بازه سالهای 2012 تا 2021 ما شاهد رشد سالانه 11% در این صنعت خواهیم بود که رقم بسیار قابل توجهی میباشد و این نتیجه گیری همچنین مزیت شرکت هایی که طی یک دهه گذشته در این صنعت بوده اند را نشان میدهد.

 

نکته بسیار قابل توجه این است که تنها در عرض یک دهه ، بازی های موبایلی از کوچکترین بخش در این صنعت به بزرگترین بخش آن تبدیل شده اند و پیش بینی میشود تا سال 2021 سهمشان به 100 میلیارد دلار برسد.

 

منبع خبر: fanafar
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics