تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شریعتمداری:کارخانه ها خودرو را گران نکردند

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن از اختصاص دلار ۴۲۰۰ تومانی به ۷۰۰۰ کالا و تعیین نرخ پایه دلار توافقی از فردا در بورس خبر داد و از خرید٤٠٠٠ پراید در فاصله زمانی سه ساعته، ثابت بودن قیمت خودرو در کارخانه های داخلی و ادعای خوشمزه واردکنندگان خودرو سخن گفت و اعلام کرد که به هیچ وجه وزارت صنعت هک شدن سایت ثبت سفارش خودرو را رد نکرده است و همچنین عمل وزیر ارتباطات در اعلام اسامی واردکنندگان خوب نبوده که او نیز آن را تکرار کند.

 

 

در آستانه دهمین روز از تیرماه سال ۱۳۹۷ و به مناسبت روز صنعت و معدن، محمد شریعتمداری رو در روی خبرنگاران قرار گرفت تا به سوالات آنها پاسخ دهد. این نخستین باری است که پس از گرفتن رای اعتماد به وی از مجلس شورای اسلامی که بیش از ۱۰ ماه از آن می گذرد، در نشستی خبری حاضر شده و به سوالات پاسخ می دهد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

شریعتمداری در ابتدا با بیان این که باید از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی در شرایط فعلی به نحو مطلوب استفاده کرد، گفت: با افزایش میزان بهره وری و کاهش هزینه های تولید و نیز استفاده از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی در شرایط فعلی که با تحریم مواجه هستیم، می توانیم در راستای بهبود وضعیت گام برداریم.


وی با اشاره به این که دولت در زمان روی کار آمدن در سال ۱۳۹۲ با مساله عدم قطعیت مواجه بود و در شرایط خاص اقتصادی روی کار آمد، اظهار کرد: در حالی که قیمت دلار قریب به ۳۰۰ درصد رشد کرده بود، شاهد بازگشت آرامش در بازار ایران و نیز بازگشت قطعیت در سیاست خارجی بودیم.


وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در ایام اخیر با روی کار آمدن قلدری به نام ترامپ در عرصه بین المللی، وی در تلاش است تمام نسخه های سیاسی را تخریب کند و نوک پیکان به سمت اقتصاد ایران رفته است تا با کاهش درآمدهای نفتی و نیز ایجاد شرایط بد اقتصادی وضعیت را به گونه ای پیش ببرد که مردم پول نداشته باشند نان بخرند.

 

"پراید" زمانی جوان رعنایی بود
وی با اعلام اینکه میزان تولید خودرو در کشور نسبت به سال قبل ۲۴ درصد رشد داشته است و میزان فروش و صدور فاکتور نیز برای خودروها افزایش یافته است، بیان کرد: با ایجاد انتظارات عقلایی منفی، حرکت به سمت خرید غیرمنطقی خودرو طراحی شد که ممکن است ...

 

منبع خبر: تی نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics