تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ضرورت همکاری جدی با فین تک ها

مدیرعامل شرکت پرداخت ملت با تاکید بر ضرورت همکاری جدی با فین تکها گفت: از ایده های جدید برای کاهش هزینه های پرداخت حمایت جدی می کنیم.

 

 

محمدعلی ترابیان درباره شرکت به پرداخت ملت پرداخت و اظهارداشت: هر خودپرداز بانک ملت در ماه ١٣ هزار تراکنش انجام میدهد، بنابراین حجم تراکنش های بانک خیلی بالاست.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه توسعه سوییچ بانکی یکی از محورهای اینده این شرکت است، گفت: الان نزدیک یک میلیون پایانه از این شرکت سرویس می گیرند. که به یک میلیون و 200 هزار پایانه افزایش پیدا می کند.


مدیرعامل به پرداخت ملت ادامه داد: قبلا فقط با بانک ملت کار می کردیم ولی از دو سال قبل با بانکهای دیگر هم همکاری را آغاز کردیم.


ترابیان با اشاره به عرضه 10 درصد سهام این شرکت در بورس گفت: دو هفته قبل نرم افزار سکه را رونمایی کردیم انهم بعنوان پلت فرمی برای کسب و کارهای جدید. استفاده از تکنولوژی سطح بالا اولویت اصلی ماست.


وی با بیان اینکه سرمایه شرکت از ٩٥ میلیارد تومان به 200 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت، افزود: سیاست ما این است که دررحوزه استارتاپ و فین تکها نقش اصلی و سازنده داشته باشیم نه اینکه صرفا اسپانسر شویم.


ترابیان گفت: پروژه ای با نام استارت‌آپ فکتوری در حال انجام است که براساس آن، سرمایه‌گذاری در حوزه فین تک و استارت‌آپ در این طرح خواهیم داشت.


وی باتاکید بر ضرورت همکاری جدی با فین تکها گفت: از ایده های جدید برای کاهش هزینه های پرداخت حمایت جدی میکنیم.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

با دعوت از دوستان خود در تیم متفکران در اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری سهیم باشید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم


این فعال در حوزه پرداخت ضمن اشاره به اینکه گران ترین تراکنش برای pos هاست، تصریح کرد:برای کسب و کارهای مختلف باید از تکنولوژی های مختلفی استفاده کنیم که جواب دهد.


ترابیان ادامه داد: پیش بینی ما این است که پایانه های فروش تا ٥ سال اینده همچنان فعال باشتد ولی حرکت به سمت ابزارهای موبایلی است و باید در این بخش متمرکز شد.


مدیرعامل شرکت به پرداخت بالاترین تراکنش پایانه های فروش را مربوط به این شرکت دانست و ادامه داد: در فضای اینترنت و تلفن همراه نیز توسعه را در پیش داریم.


وی همچنین درباره کارمزد تراکنش های بانکی گفت: کارمزد اصلا موضوع سیاسی نیست بلکه موضوع کاملا بانکی و کسب و کاری است. ایراد بانکها به نظام کارمزد فقط در pos نیست.


وی وضع موجود را به ضرر اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: در هیچ جای دنیا بانکها پول فروشی نمیکنند.

 

منبع خبر: خبرگزاری اقتصادی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics