تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جزئیات طرح توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک و کارآفرینی با محوریت گردشگری

جزئیات برنامه های اشتغالی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در حوزه های چرم و محصولات جانبی، کشاورزی و صنایع جانبی،فرش دستباف،اسباب بازی و سرگرمی های فکری،سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و جواهر آلات سنتی،پوشاک و توسعه برند است.

 

 

 

به گزارش لحظه نگرمالی تیم متفکران به نقل ازخبر گزاری تسنیم , علی اصغرنورالله زاده،مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفت وگو با اشاره به برنامه های اشتغالزایی و حمایت صندوق از طرح های کارآفرینی گفت:در راستای طرح های اشتغالزایی دولت، صندوق کارآفرینی امید به عنوان یک موسسه عامل نقشی را در سیاست های اشتغالزایی دولت دنبال می کند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

که یکی از آنها صنعت گردشگری است که در سیاست اشتغال فراگیر پایدار دولت آمده است. فرآیند توسعه گردشگری،می بایست با تمرکز بر زنجیره عرضه و ارزش گردشگری صورت پذیر تا منجر به توریسم پایدار گردد.

 وی با اشاره به  استراتژی های عملیاتی شده در صندوق کارآفرینی اظهار داشت:استراتژی نخست: حمایت از تولید بازار محور مبتنی بر دو راهبرد است.

 

 نورالله زاده با اشاره به دو راهبرد در بازار کار اظهار داشت: راهبرد بازارگرایی، راهبرد منبع گرایی(هر روستا یک محصول) در دستور کار است. استراتژی دوم: جلب مشارکت مردمی مبتنی بر دو راهبرد است.  توسعه صندوق های خرد محلی و محصولی، حمایت از توقف سرمایه اجتماعی متمرکز در روستاها( صنعتی سازی روستاها)، استراتژی سوم: توسعه مشارکت خیرین مبتنی بر دو راهبرد، حمایت از 1500 موسسه خیریه اشتغالزا، همکاری و هم افزایی با سازمان و موسسات فعال در حوزه اشتغال( بهزیستی،کمیته امداد،انجمن حمایت از زندانیان و...) است.

 

 مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بیان حوزه های مورد حمایت این صندوق گفت: چرم و محصولات جانبی، کشاورزی و صنایع جانبی، فرش دستباف، اسباب بازی و سرگرمی های فکری، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و جواهر آلات سنتی، پوشاک با الگوی اسلامی ایرانی، توسعه برندهای معتبر داخلی و صنایع دستی و گردشگری از جمله حوزه های مورد نظر است.

 

منبع خبر: خبر گزاری تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics