تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عملکرد ضعیف بانک ها در اجرای قانون بخشش جرایم دیرکرد بانکی/ رفتار بانک ها خلاف مشتری مداری است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از عملکرد ضعیف بانک ها در اجرای قانون بخشش جرایم دیرکرد بانکی انتقاد کرد.

 

 

غلام محمد زارعی درباره وضعیت بخشش جرایم دیرکرد وام های معوق بانکی، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور بخشی از تولیدکنندگان و مردم ناخواسته نتوانستند اقساط و وام های بانکی خود را تسویه کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد:براساس قانون بودجه سال 1397 کل کشور در راستای حمایت از تولیدکنندگان و تسویه مطالبات بانک ها و مؤسسات مالی در صورتی که مشتریان بانکی بدهی های معوق خود را که تا پایان سال 1396 سررسید شده اند از تاریخ سررسید تا پایان شهریور سال جاری تسویه کنند، بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری موظفند که اصل و سود خود را براساس قرارداد اولیه و بدون احتساب جریمه دریافت کنند.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود:اجرای مصوبه قانونی مذکور در شرایطی که اقتصاد کشور در سال های گذشته با مشکلات و رکود روبرو شده می تواند حداقل بخشی از مشکلات مالی و بانکی کشاوزان و تولیدکنندگان را حل کند.

 

بانک ها علاوه بر عملیات بانکداری باید به مشتری مداری توجه کنند

زارعی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود:عملکرد بانک ها در اجرای مصوبه قانونی مجلس برای بخشش جرایم دیرکرد وام های معوق بانکی مناسب نبوده این در حالی است باید قانون بصورت صحیح اجرا شود.بانک ها علاوه بر عملیات بانکداری باید به موضوع مشتری مداری توجه کنند و در رفاه و توسعه کشور نقش داشته باشند.    

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به عملکرد ضعیف بانک ها در اجرای قانون بخشش جرایم دیرکرد بانکی رسیدگی می شود، یادآور شد:رفتار بانک ها خلاف مشی مشتری مداری است بنابراین باید در این زمینه تحول جدی انجام شود.

 

منبع خبر: خانه ملت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics