تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مردم دست نگه دارند؛ سکه به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که با پیش فروش حواله سکه در بورس قیمت این کالا تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش می یابد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمود شکری با اشاره به آغاز پیش فروش حواله سکه در بورس، اظهار داشت: ارائه حواله سکه در بورس از جمله پیشنهاد‌های کمیسیون اقتصادی مجلس به دولت بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ادامه داد: کمیسیون اقتصادی اعتقاد داشت، به جای از دست دادن ۶۲ تن از طلای کشور، حواله سکه در بورس ارائه شود، خریداران یا حواله را نگه می‌داشتند یا به سکه تبدیل می‌کردند. همچنین خریداران می‌توانند حواله را به فرد دیگری بفروشند. مجموعه این راهکار‌ها از افزایش ناگهانی و تلاطم بازار جلوگیری می‌کند. 

 

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس دهم شورای اسلامی، تاکید کرد: تنها روشی که می‌توانست بازار را ثابت نگه دارد ارائه حواله سکه بود که با این روش ذخایر طلای بانک مرکزی نیز از بین نمی‌رفت، با وجود اینکه پیش‌تر از این باید روش فروش حواله سکه در بورس دنبال می‌شد؛ اما آغاز این کار نیز به نتایج مثبتی منتج می‌شود.

 

وی بیان داشت: اگر پیش فروش حواله سکه اکنون هم در بورس آغاز شود، می‌توان به ثباتی در بازار سکه و طلا دست یافت.

 

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بازه زمانی قابل پیش بینی نیست، گفت: با این وجود ثبات در بازار را به ارمغان می‌آورد و دیگر افزایش نرخ سکه را نخواهیم داشت و در مقابل کاهش قیمت را تجربه می‌کنیم.

 

شکری در پایان گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه قیمت واقعی سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، بیان داشت: با ارائه حواله سکه در بورس کالا، اشباع بازار و تامین نیاز متقاضیان، سکه به مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد. 

 

منبع خبر: خبرگزاری دانشجو
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics