تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استفاده از اخبار مردمی درحوزه قاچاق ارز

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به حوزه جمع‌آوری اطلاعات برای شناسایی مخلان ارزی و قاچاقچیان گفت: ما در حوزه جمع‌آوری اطلاعات نه تنها از گزارشات دستگا‌های رسمی، بلکه از اطلاعات مردمی نیز استفاده می‌کنیم.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی مویدی با اشاره به تمرکز ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حوزه برخورد با مخلان ارزی و قاچاقچیان ارز اظهار کرد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور جمع‌آوری اطلاعات در این حوزه، از تمام اخبار و گزارشات رسمی و غیررسمی استفاده می‌کنیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: ما در حوزه جمع‌آوری اطلاعات نه تنها از گزارشات دستگا‌های رسمی، بلکه از اطلاعات مردمی نیز استفاده می‌کنیم.

 

 

وی ادامه داد:‌ در این بین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز حتماً از ظرفیت سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات به واسطه جایگاه رسمی و دسترسی آن‌ها به منابع مختلف، برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده خواهیم کرد تا مخلان بازار ارز شناسایی و با قاچاقچیان و متخلفان برخورد شود.

 

مویدی در پایان با اشاره به نقش نیروی انتظامی در این مبارزه نیز گفت: در حوزه مقابله نیز هرچه حضور فیزیکی و میدانی دستگاه‌ها بیشتر باشد، شاهد ناامن‌تر شدن فضا برای قاچاقچیان می‌شود که در این بین، ناجا مظهر نیروهای مقابله‌ای میدانی است که حضورش اثرگذار بوده.

 

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics