تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تولد رنگ شفق قطبی درHuawei P۲۰

مدت زمان زیادی است گوشی‌های سری P به دلیل دوربین قدرتمند خود معروف هستند که این امر با عرضه گوشی‌های سری Huawei P۲۰ تقویت هم شده است.

 


به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا بنابر اعلام وب‌سایت هوآوی، گوشی Huawei P۲۰ Pro در DxOmark از امتیاز ۱۰۹ برخودار شده که بالاترین امتیازی است که تاکنون یک دوربین گوشی تلفن‌همراه در این رده‌بندی معتبر کسب کرده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این گوشی برای اولین بار در دنیا به دوربین سه‌گانه Leica مجهز شده و با تلفیق سخت‌افزار عالی در کنار هوش مصنوعی کیفیت بی‌نظیری در عکاسی با موبایل به کاربران عرضه می‌کند.

 

اما نکته دیگری هم در ارتباط با گوشی‌های سری Huawei P۲۰ وجود دارد که توجه بسیاری از کارشناسان و کاربران را به خود معطوف کرده است و آن چیزی نیست جز طراحی و رنگ خاص این گوشی که موسوم به Twilight یا رنگ تاریک و روشن صبح‌گاهی که شبیه به شفق قطبی هم هست.

 

این رنگ خاص برای اولین در Huawei P۲۰ به بازار معرفی شد.

 

همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌شود در این رنگ خاص، رنگ بنفش به صورت ملایم به رنگ آبی میل می‌کند و ترکیب بسیار چشم‌نوازی را شکل می‌دهد. این ترکیب رنگی در طیف نوری در فیزیک هم در کنار هم قرار دارند و از یک خانواده هستند. کل موجودی گوشی‌های Huawei P۲۰ با این رنگ خاص در زادگاه خودش یعنی کشور چین تقریباً بلافاصله پس از آغاز فروش به پایان رسید که این خود نشان از علاقه کاربران به این رنگ دارد.

 

اما چه چیز باعث شد که هوآوی به فکر به‌کارگیری این رنگ در گوشی خود بیافتد؟ برای پاسخ تنها کافی است از پنجره به بیرون نگاه کنید چراکه پاسخ طبیعت که هنرمندانه‌ترین و بدیع‌ترین ترکیب‌های رنگی را در خود جای داده است! Huawei از ابتدای طراحی Huawei P۲۰ سعی کرد از بهترین‌های طبیعت در رنگ‌بندی این سری الهام بگیرد به طور مشخص رنگ شفق قطبی شمالی را مد نظر قرار داد.

 

طبیعت همیشه زیباترین‌ها را در خود جای داده، به همین دلیل است که جون سو کیم، مدیر ارشد طراحی هوآوی و تیم او مانند بزرگ‌ترین هنرمندان در طول تاریخ از رنگ‌های طبیعت الهام می‌گیرند.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

به گفته جون سو طراحان در هوآوی تنها طراحی نیستند، بلکه رویاپرداز هم هستند. ما به عنوان طراح سعی می‌کنیم از چیزهای مختلفی الهام بگیریم تا رویاهای مختلفی را خلق کنیم.

 

ما باید ایده‌هایی در محصولات خود داشته باشیم که مشتریان بدون اینکه قبلاً آنها را دیده باشند، با مشاهده آن عاشقشان شوند، مانند رنگ Twilight!

 

هوآوی در جشنواره تابستانی خود ده‌ها گوشی Huawei P۲۰ Pro به قید قرعه به خریداران گوشی‌های خود اهدا می‌کند.

 

علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر در ارتباط با این جشنواره می‌توانند به سایت هوآوی مراجعه کنند.

 

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics