تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد ۲۸ درصدی معاملات فلزات اساسی در بورس

صنعت فلزات اساسی در هفته گذشته بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داده است. حجم معاملات بورس در دومین هفته معاملاتی تابستان امسال 6911 میلیون سهم و ارزش آن 16330 میلیارد ریال بوده است که حجم و ارزش معاملات 51 درصد کاهش داشته است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری تسنیم، ارزش بورس اوراق بهادار تهران در این مدت به عدد 4300814 میلیارد ریال رسید که 0.5 درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

همچنین صنعت فلزات اساسی در هفته گذشته بیشترین حجم و ارزش معاملات را به ترتیب با 28 و 18.3 درصد به خود اختصاص داده است. این در حالی است که در 30 روز گذشته نیز صنعت استخراج کانه های فلزی با بازدهی 41.4 درصد، در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت استخراج سایر معادن هم با افت 5.8 درصدی بیشترین کاهش را تجربه کرد.

 

این گزارش می افزاید: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران نیز در پایان معاملات هفته گذشته به عدد 112490 واحد رسید که 1165 واحد افزایش داشته است.

همچنین در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس های بین المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس دبی (DFM INDEX) با رشد 1.6 درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس توکیو (NIKKEI 225) با افت 2.5 درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند.

 

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics