تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حمایت های قانونی از کسب و کار های اینترنتی چیست؟

در پی گسترش کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک پس از تصویب قوانین مربوط به آن در سال ۱۳۸۲ از طرف مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، نیاز به آماده سازی زیرساختها برای حمایت از این بخش کاملا مشهود است.

 

به گزارش لحظه مالی نگر تیم  متفکران به نقل از خبرگزاری میزان،  پاسخ  مخاطبی که صاحب کسب و کار اینترنتی نوپا و موفقی میباشد اما از حقوق و حمایت های قانونی خود اگاهی ندارد در زیر ارائه شده است:

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

پاسخ کارشناسان وکیل‌آنلاین:

وکیل آنلاین در پاسخ به پرسش این مخاطب بیان می دارد الزامات و حمایت های قانون در حوزه تجارت های الکترونیک  و کسب و کارهای اینترنتی بسته به نوع فعالیت ها بسیار متنوع و متفاوت است. از حوزه نشر رسانه های دیجیتال تا ثبت نرم افزار، تاییدیه فنی نرم افزار، اینماد و سایر موارد.  در حوزه کسب و کار های اینترنتی، اگر شما دارای فروشگاه اینترنتی هستید ، به لحاظ مقررات موجود می بایست برای سایت خود نماد اعتماد الکترونیکی اخذ نمایید. هم چنین متناسب با موضوع فعالیت خود، در برخی موارد نیاز به اخذ مجوز هایی از نهاد های مرتبط وجود دارد. اگر با نام یا علامت تجاری خاصی مشغول به فعالیت هستید می توانید آن را در مرکز مالکیت معنوی ثبت و از حمایت های قانونی موجود بهره مند شوید.

اما به جهت کار نشدن در حوزه حقوق کسب و کار و کسب و کارهای اینترنتی و پرسش های عدیده ی مطرح شده در این خصوص  وکیل آنلاین اقدام به  بیان مطالبی در این خصوص خواهد نمود.

 

 

منبع خبر: خبرگزاری میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics