تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تاسیس شرکت‌های همکار میان دو پارک فناوری پردیس و لهستان

در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‎المللی نوآوری و فناوری تفاهم‌نامه همکاری میان پارک فناوری پردیس و پارک WPT لهستان به امضا رسید.

 

 

 

به گزارش لحظه نگرمالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا امین رضا خالقیان، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس با اشاره به امضای تفاهم نامه در حاشیه هفتمین نمایشگاه اینوتکس گفت: پارک WPT یکی از بزرگترین و معتبرترین پارک‌های فناوری لهستان است که به لحاظ نوع فعالیت شباهت بسیاری با پارک فناوری پردیس دارد و همین شباهت می‎تواند در برقراری ارتباط بین شرکت‌های ایرانی و لهستانی بسیار موثر باشد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

خالقیان ادامه داد: بر این اساس تفاهم‌نامه بلندمدت 5 ساله میان این دو پارک فناوری در زمینه همکاری‌های گسترده‌ای در حوزه فناوری منعقد شد.

 

وی تبادل فناوری بین شرکت‌های ایرانی و شرکت‌های لهستانی، اجرای پروژه‌های مشترک، تاسیس شرکت‌های همکار و کشف فرصت‌های تازه برای همکاری را از اهداف امضای این تفاهم نامه 5 ساله عنوان کرد و یادآور شد: قصد داریم رویدادهای مشترکی را با پارک فناوری لهستان در آینده پایه‌ریزی کنیم و بر اساس آن بتوانیم در حیطه بین‌المللی از پتانسیل‌های موجود در حوزه فناوری و نوآوری و ارتباط با دیگر کشورها بهره‌مند شویم.

 

خالقیان همکاری بین شرکت‌های ایرانی و لهستانی را از دیگر دستاوردهای این تفاهم‌نامه عنوان و ابراز امیدواری کرد: در سال‌های آینده برخی از شرکت‌های ایرانی بتوانند دفاتر فروش و همکاری مشترک خود را در لهستان تاسیس کنند.

 

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics