تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

لزوم ایجاد همگرایی بین نهادها و فناوران سلامت

دبیر علمی سومین رویداد ملی اینوتک با بیان این‌که هدف محوری رویداد ملی اینوتک سلامت، توسعه کارآفرینی و ایجاد همگرایی بین سازمان‌ها، نهادها و دانشگاه‌های مختلف با فناوران سلامت است، بر لزوم همگرایی بین نهادها و فناوران سلامت تاکید کرد.

 

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر یکسال از طرح این رویداد در وزارت بهداشت می‌گذرد و خوشبختانه برگزاری موفق دور دوم این مراسم موجب شد وزارت بهداشت حمایت تمام قد خود را از برگزاری این رویداد اعلام کند و با توجه به این‌که هدف محوری این رویداد توسعه اکوسیستم کارآفرینی بود اقتضای ما ایجاد همگرایی بین سازمان‌ها، نهادها و دانشگاعه‌های مختلف بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: با توجه به هدف محوری رویداد ملی اینوتک سلامت و با توجه به این‌که لازم است که سازمان‌های مرتبط با تکنولوژی سلامت دور هم جمع شوند، براساس سه محور تخصصی این رویداد که شامل فناوری اطلاعات سلامت، تجهیزات پزشکی و توانبخشی و فرصت‌های کارآفرینی در امنیت سلامت غذا و تغذیه است سه دانشگاه علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی شهید بهشتی و علوم بهزیستی و توانبخشی را به عنوان همکار در این مراسم همراه داشتیم.

 

دبیر علمی سومین رویداد ملی اینوتک با بیان این‌که با همت روسا و معاونین فناوری سه دانشگاه برگزار کننده این مراسم توانستند بیش از ۱۳۰ نشست تخصصی را با افراد مختلف در این رویداد برگزار کنند و از حضور افراد مختلف در پنل‌ها و کارگاه‌ها بهره‌مند شوند، متذکر شد: همچنین ۱۵ کارگاه تخصصی و پنل تخصصی در سه روز برگزاری رویداد ملی اینوتک برگزار خواهد شد.

 

دکتر گیاهی در ادامه اظهار کرد: همزمانی رویداد ملی اینوتک با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ فرصتی است برای بهتر دیده شدن در اکوسیستم کارآفرینی و امیدواریم بهره‌برداری که افراد از این رویداد دارند کاستی‌های این حوزه را برطرف کند و عزم ما را برای برگزاری رویدادهای بعدی جدی‌تر کند.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

وی با اشاره به این‌که در این دوره از برگزاری رویداد ملی اینوتک به نسبت دوره‌های گذشته حرکت به سمت کارگروهی و تخصصی‌تر شدن فعالیت‌ها بوده است، گفت: این‌که موفق شده‌ایم رویداد ملی اینوتک را همزمان با برگزاری نمایشگاه بزرگ اینوتکس برگزار کنیم، نشان دهنده این است که ما در مسیر خود با وجود همه دشواری‌ها موفق بوده‌ایم ضمن این‌که شرکت‌کنندگان بیشتری را در این دوره از برگزاری داشته‌ایم.

 

دبیر علمی سومین رویداد ملی اینوتک در پایان خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰ استاد که به صورت آکادمیک یا تجربی در بخش سرمایه‌گذاری صاحب ایده و نظر هستند در این رویداد حضور داشتند و قطعا رشد تساعدی از نظر کیفی و کمی نسبت به دوره‌های قبل در این رویداد اتفاق افتاده است.

 

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics