تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دولت برای جلوگیری از فرار مالیاتی لایحه ارائه کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که دولت برای جلوگیری از فرار مالیاتی لایحه ارائه کند.

 

 

 

 

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خانه ملت، حسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به  اهمیت اخذ مالیات در شرایط کنونی اظهار داشت: با وجود اینکه اخذ مالیات یکی از منابع ایجاد درآمد برای کشور است اما به دلیل ساز و کاری که درقانون طراحی شده اخذ مالیات مستقیم سهل الوصول نیست.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: مسیری که برای اخذ مالیات طراحی شده است از جمله تجدید نظر، شکایات در دیوان عدالت اداری سبب می شود فرصتی فراهم شود تا فعالان اقتصادی زیر بار پرداخت مالیات نروند.

 

نماینده مردم کنگاور در مجلس دهم شورای اسلامی  بیان داشت: عدم توانایی و قابلیت های لازم سازمان وصول کننده مالیات زمینه ساز فرار مالیاتی است این در حالی است که کارمندان با دریافت حقوق ماهیانه مالیات بر درآمد را پرداخت می کند.

 

وی تاکید کرد: امکان وصول سریع و شرایط تعقیب، تشخیص فرار مالیاتی در قانون وجود ندارد و باید وضع قانون به سمتی برود که به آسانی بتوان شرایط تعقیب و وصول مالیات فراهم شود.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس اظهار داشت: مجلس می تواند با رعایت بار مالی طرحی در زمینه جلوگیری از فرار مالیاتی ارائه کند اما اگر دولت لایحه ای تنظیم کند امکان اجرای آن بهتر و مقرون به صرفه خواهد بود..

 

 

منبع خبر: خانه ملت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics