تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رونالدینیو ارزدیجیتال خود را برای ساخت استادیوم واقعیت مجازی ارائه می‌دهد

ستاره‌ی فوتبال برزیلی رونالدو ده آسیس موریرا که با نام رونالدینیو شناخته شده است؛ پروژه‌ی بلند پروازانه‌ی ارزدیجیتال خود را با هدف ایجاد یک آکادمی فوتبال و برگزاری لیگ‌های آماتور و حرفه‌ای در سراسر جهان راه اندازی می‌کند.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران برنامه ارائه شده‌ی اولیه (Roadmap) نشان می‌دهد که دو پروژه‌ی استادیوم آسیایی در ماه ژولای و یا قبل از پایان سال شروع به کار می‌کند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

همچنین یک اتحادیه بین پنج استادیوم جنوب شرقی آسیا تشکیل شده است این پروژه با افزایش توسعه و پیشرفت واقعیت مجازی و خدمات مجازی ادامه پیدا می‌کند که جنبه‌ی بازی‌های ویدیویی پروژه افزایش پیدا می‌کند؛ که همچنین پروژه در مارس ۲۰۱۹ راه اندازی می‌شود.

 

 

این استادیوم‌ها در ویتنام، تایلند و فیلیپین دایر می‌شوند و مسابقات بازی‌های ویدیویی در ژولای ۲۰۱۹، در شهر بانکوک برگزار خواهد شد. استفاده از  تمام خدمات از جمله ثبت‌نام در آکادمی و شرکت در شرط‌بندی و شرکت در مسابقات بازی‌های ویدیویی و واقعیت مجازی توسط ارزدیجیتال نئو (NEO) انجام می‌شود.

 

همچنین رونالدینیو درباره‌ی عزم راسخ خود گفت:

از وقتی فهمیدم که یک روز بازنشسته می‌شوم به فکره زندگی بعد از بازنشتگی‌ افتادم؛ آرزو می‌کنم تا آنجایی که در توانم هست به دنیا کمک کنم.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

ررونالدینیو این ورزشکار محبوب، اولین شخصی نیست که وارد حوزه‌ی ارزدیجیتال می‌شود.

 

پروژه‌ی ناموفقِ توکن Centra که توسط قهرمان بوکس جهان فلوید می‌ودر حمایت شد ولی پروژه متهم به کلاهبرداری و موسس آن دستگیر شد.

 

ستاره‌ی اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا استیون کری ابتدای سال وارد دنیای ارزدجیتال شد و همان موقع صندوق پول ارزدیجیتال خود را تاسیس کرد؛ اما با توجه به اتهاماتی که برای او وجود داشته پروژه‌اش به تعلیق در آمده است.

 

منبع خبر: اخبار ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics