تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تفاوت قیمتی در عرضه اوراق مسکن عامل سردرگمی متقاضیان/ضعف بانک مرکزی مشهود است

عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت تشدید نظارت بانک مرکزی بر عملکرد بانک های عامل در حوزه ارایه تسهیلات مسکن، گفت: تفاوت قیمتی در عرضه اوراق مسکن عامل سردرگمی متقاضیان شده است.

 

 

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبر گزاری تسنیم حسین هاشمی تختی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عرضه اوراق مسکن با قیمت متفاوت در دو بانک عامل این موضوع، گفت: این نوع تفاوت ها عامل اصلی سردرگمی مردم در اخذ تسهیلات مسکن است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حوزه اعطای وام مسکن سیاست مشترکی باید از سوی بانک های عامل پیگیری شود، افزود: عرضه اوراق مسکن با دو قیمت متفاوت به مردم نشانه ضعف بانک مرکزی در ساماندهی وضعیت است.

 

تشدید نظارت ها بر عملکرد بانک های عامل در حوزه تسهیلات مسکن لازم است

وی با تاکید بر اینکه تشدید نظارت ها بر عملکرد بانک های عامل در حوزه تسهیلات مسکن لازم است، تصریح کرد: عدم تمایل بانک ها به ارایه تسهیلات مسکن و همچنین سنگ اندازی در این مسیر یکی دیگر از مشکلاتی است که پیش پای متقاضیان قرار دارد.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه هماهنگی در نحوه ارایه تسهیلات مسکن و رویه متحد می تواند مشقت های این مهم را کاهش دهد، گفت: ارایه اوراق گران به متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن به متضرر شدن آن ها منجر خواهد شد.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ضعف نظارت بانک مرکزی یکی از بزرگ ترین مشکلات موجود در حوزه شبکه بانکی است، افزود: ایجاد رویه ثابت در خصوص ارایه تسهیلات مسکن در میان بانک های عامل می تواند از سردرگمی مردم بکاهد.

 

منبع خبر: خبر گزاری تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics