تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تقویت معیشت خانوارها با تاکتیک ارائه سبد کالا/دستگاه های نظارتی در عمل قیمت ها را کاهش دهند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:نتیجه اقدامات دستگاه های نظارتی باید به نحوی باشد که کالاهای که با رشد کاذب قیمتی روبرو شده اند، کاهش یابد.

 

 

 

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خانه ملت, سید تقی کبیری در خصوص وضعیت سطح معیشت خانوارها گفت:بطور طبیعی سطح معیشت خانوارها براساس میزان درآمد خانوارها ارتقا یا تضعیف می شود.   

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:از ماه های پایانی سال قبل همزمان با افزایش نرخ دلار، قیمت بسیاری از کالاها و خدمات در بازارهای مختلف با روند صعودی روبرو شده بنابراین بدیهی است تداوم گرانی های به زیان اقتصاد بسیاری از خانوارها است.  

 

رشد حدود 10درصدی درآمد خانوارها جوابگوی گرانی ها نیست 

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:افزایش قیمت ارز و سکه طلا حتی بصورت روانی نیز باعث ایجاد گرانی در بازارهای مختلف شده است اما در برابر گرانی ها، سطح دستمزد و حقوق کارگران و کارمندان با رشد حدود 10 الی 12 درصدی روبرو شده که جوابگوی افزایش شدید قیمت کالاها نیست.   

 

کبیری در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود:متاسفانه قیمت بسیاری از کالاها مانند لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه در بازار براساس نرخ دلار در بازار آزاد محاسبه می شود که این موضوع باعث ایجاد فشار اقتصادی به خانوارها می شود.یکی اولویت های اساسی این روزهای اقتصاد کشور تامین کالاهای اساسی و اقلام خوراکی مورد نیاز مردم به قیمت مناسب است در این راستا دولت باید شرایط را برای ارائه سبد کالا به خانوارها فراهم کند.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:نتیجه اقدامات دستگاه های نظارتی باید به نحوی باشد که قیمت کالاهای که بصورت کاذب رشد کرده سریعا کاهش یابد و با هرگونه گرانفروشی مقابله جدی شود.

 

منبع خبر: خانه ملت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics