تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ، زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97 را اعلام کرد . ابراهیم خدایی از ظرفیت پذیرش ۱۷۰ هزار نفری آزمون کارشناسی ارشد 97 خبر داد و گفت : نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 97 ، دهه دوم خرداد و نتایج نهایی دهه اول شهریور ماه اعلام می‌ شود .

 

وی اظهار کرد : در آزمون کارشناسی ارشد امسال تعداد ۷۳۵ هزار نفر ثبت نام کردند که این رقم با احتساب رشته‌های شناور مجموعا به ۷۹۱ هزار نفر رسید .

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دکتر خدایی در ادامه تصریح کرد : کنکور کارشناسی ارشد امسال از نظر ماهیتی هیچ تفاوتی با سال گذشته نداشته و در این دوره تعداد ۱۴۲ هزار داوطلب نسبت به سال قبل کمتر شرکت کرده‌اند .

 

وی خاطر نشان کرد : آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ در ۱۳۲ رشته امتحانی ، ۱۷۷ حوزه و در ۷۳ شهرستان طی سه نیم روز برگزار شد که در نوبت اول ۳۵۰ هزار داوطلب ، در نوبت دوم ۱۰۷ هزار داوطلب و در نوبت سوم ۳۲۹ هزار داوطلب به رقابت پرداختند .

 

رئیس سازمان سنجش در خصوص اعلام نتایج گفت : نتایج اولیه در دهه دوم خرداد ماه اعلام و نتایج نهایی آن در هفته اول شهریور ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌ گیرد .

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

وی در پایان تاکید کرد : نتایج اولیه پذیرفته‌ شدگان رشته‌ های خاص و بورسیه نیز هفته اول تیرماه ۹۷ اعلام می‌ شود .

 


پیرو اطلاعیه مورخ 6 خرداد ماه 97 ، نتایج اولیه کارشناسی ارشد 97 ، چهارشنبه 9 خرداد ماه اعلام شد . بر اساس این اطلاعیه آن دسته از داوطلبانی که بر اساس اعلام نتیجه و مفاد کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شدند ، براساس مفاد اطلاعیه‌ای که در این خصوص همزمان با اعلام نتیجه اولیه در روز چهارشنبه مورخ 97/03/09 بر روی سایت اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار داده شد ، نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی مورد نظر خود از تاریخ 97/03/12 لغایت 97/03/24 اقدام نمودند .


 

بر اساس آخرین آمار ، از تعداد ۵۷۳ هزار و ۹۴۹ داوطلب مجاز به انتخاب رشته تعداد ۳۴۳ هزار و ۵ داوطلب انتخاب رشته کرده‌اند . به عبارت دیگر بیش از ۵۹ درصد داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند و نتایج نهایی این آزمون دهه اول شهریور اعلام می‌ شود .

منبع خبر: سنجش
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics