تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دستگیری و صدور احکام قضایی برای افراد مرتبط با پرونده قاچاق خودرو

‌دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از دستگیری تعدادی افراد مرتبط با پرونده قاچاق خودرو و صدور احکام قضایی در این خصوص خبر داد.

 

کاظم پالیزدار ‌در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاچاق خودرو، افزود: پرونده قاچاق خودرو در حال رسیدگی و پیگیری است و با دستور رئیس‌جمهور و هماهنگی بین معاون حقوقی رئیس‌جمهور، وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و اطلاعات، نیروی انتظامی و دادستان تهران، جلساتی برگزار و احکام قضایی صادر شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بابیان اینکه  پیش از این گمرک کشور به این موضوع ورود کرده است، تصریح کرد:  تعدادی از افراد دستگیر و مراحل رسیدگی به آن در حال انجام است و شکایت‌هایی از افراد مرتبط با ثبت بیش از 6 هزار خودرو به ثبت رسیده است.

 

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به اینکه از این میزان تنها یک هزار و 950 خودرو وارد کشور و اظهارشده است، خاطرنشان کرد:از این تعداد 105 خودرو توقیف در گمرک توقیف‌ شده است زیرا در ثبت سفارش جعل صورت گرفته بود.

 

پالیزدار در پایان گفت: این خودروها عوارض و حقوق گمرکی خود را پرداخته‌اند اما ثبت سفارش‌شان در زمان قانونی صورت نگرفته بود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، اخیر رئیس‌جمهور پس از دریافت گزارشی از وزارت صنعت و معدن، اطلاعات و امور اقتصادی و بازرسی ریاست جمهوری درباره وقوع تخلفات در واردات و فروش خودرو خارجی دستورات صریح به سه وزارتخانه و معاون حقوقی رئیس‌جمهور صادر کرد و از قوه قضائیه خواست که ترتیبی اتخاذ شود تا با دقت، سرعت و خارج از نوبت به این پرونده‌ها رسیدگی شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics