تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری دو کلاه بردار حرفه ای با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کلاه برداری در استان خبر داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام ۱۴ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری با ترفندهای مختلف کرده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مظاهری با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند دو کلاهبردار حرفه ای را در این زمینه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۱۴ فقره کلاهبرداری به ارزش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

 

دستگیری ۲۱۷ سارق در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از دستگیری ۲۱۷ سارق و ۳۵۴ فقره سرقت در تیرماه سال جاری توسط کارکنان پلیس آگاهی و انتظامی بجنورد خبر داد.

 مظاهری با بیان اینکه اکثر سرقت ها بر اثر سهل انگاری مالباختگان به وقوع پیوسته، اظهار کرد: عمده سرقت های کشف شده شامل ۲۰ دستگاه دوچرخه و موتورسیکلت، ۳۷ دستگاه پمپ آب، ۱۵ فقره باطری، ۱۵ مورد جیب بری و سایر کالاها بوده است.

 

وی با بیان اینکه سارقان در بزه جیب بری عمدتاً با انتخاب افراد مسن و سوار کردن آنان به عنوان مسافر، اقدام به جیب بری می کنند از شهروندان خواست تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس در دام افراد شیاد گرفتار نشوند.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics