تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آخرین اخبار استخدامی بانک، بیمه و بورس

نظر به اهمیت و مزایای بیشمار فعالیت و سرمایه گذاری در بانک، بیمه و بورس افراد بی شماری مقصد خود را جهت موقعیت کاری در این حیطه قرار داده اند و لذا دانستن شرایط و راههای جذب و استخدام در این دسته مشاغل از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در زیر به آن می پردازیم. تسهیلات بالا، حقوق مناسب، مزایای متنوع و پرستیژ اجتماعی باعث محبوبیت این مشاغل شده است.بنابراین آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط با استخدام های بانک، بیمه وبورس از ضروریات امروز است. در این راستا مروری بر اخرین رخدادهای خبری استخدام های بانک، بیمه و بورس در بخش لحظه نگر کارو دانش ارائه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

مروری عناوین مهم خبری تا 1397/8/30: 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/7/30:

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/6/30: 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/1/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics