تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
با هدف توانمندسازی:

طرح توانمندسازی منابع انسانی در شغل حسابرسی داخلی در حال اجرا می باشد

جذب و توانمندسازی در شغل حسابرسی داخلی با محوریت توانمندسازی موسسات حسابرسی در حال اجرا است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان، حسابرسی داخلی به منظور کنترل منابع مالی و انحرافات آن بایستی در سازمان انجام شود تا از بروز مشکلات مالی و اشتباهات فاحش و زیان های ناشی از آن پیشگیری نماید. حسابرس داخلی شخص حقیقی یا حقوقی است که از طرف مدیریت عالی شرکت به منظور اجرای وظایف حسابرسی داخلی استخدام یا منصوب می‌شود.

 

حسابرسی داخلی به طور کلی یک بخش خیلی مهم در رده های سازمانی به خصوص شرکت های بزرگ با فرایند های پیچیده مالی می باشد؛ لذا با توجه به اعلام آمادگی چند شرکت بزرگ تولیدی و صنعتی بابت این حوزه شغلی در استان یزد از علاقه مندان به این پست شغلی دعوت می شود که برای ثبت رزومه و درخواست کار از طریق گزینه های زیر اقدام نمایند.شایان ذکر است در صورت وجود توانمندی مورد نیاز بلافاصله به شرکت مورد نظر معرفی شده و در غیر این صورت در مسیر توانمندسازی قرار خواهید گرفت.

 

 

شایان ذکر است در صورت وجود توانمندی مورد نیاز بلافاصله به شرکت مورد نظر معرفی شده و در غیر این صورت در مسیر توانمندسازی زیر قرار خواهید گرفت.

 


 

مرکز مشاوره دانش پژوهان مالی فرانگر خدمات زیر را برای کارجویان و کارفرمایان گرامی در نظر گرفته است:

 

شاغلان و فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های مالی و حسابداری 

بحث اشتغال و مهارت بسیار به هم وابسته است.  از دانشجویان چندین سال درس می خوانند اما مهارتی ندارند. بزرگترین چالش زندگی هر جوانی پس از قبولی در کنکوروانتخاب رشته، یافتن شغل مناسبی است که از طریق آن یافته های سالهای تحصیلش را بکار ببرد و منبع کسب درآمدی برای دستیابی به استقلال داشته باشد. اما پیدا کردن شغل مناسب علاوه براستعداد،مهارت و آموزش نیاز به مهارت های ارتباطی دارد که روند استخدام افراد را تسریع می کند. چرا که استخدام شدن و یافتن شغل هم یک تعامل اجتماعی است که نیاز به فراگیری مهارت دارد. مهم نیست رشته تحصیلی شما چیست اما مهارت های اصلی مثل مبانی کامپیوترICDL، آشنایی ابتدایی با زبان انگلیسی ودوره های تکمیلی رشته تخصصی خودتان را فرابگیرید چون شانس استخدام شما را افزایش می دهد.
حضور در دانشگاه فرصتی است برای کسب مهارت های آکادمیک، مشارکت در فعالیت های فوق برنامه و رشد شخصی؛ جای تعجب است که بسیاری از دانشگاه ها لزوما از لحاظ آماده ساختن دانشجویان برای دنیای واقعی کار در سطح خوبی قرار ندارند. با اینکه تحصیلات دانشگاهی می تواند در کسب رتبه ی برتر موثر باشد، اما در دنیای واقعی جزء دارایی های قابل اغماض به شمار می آیند.
عدم وجود مهارت مورد نیاز بازار کار در بین جوانان یکی از دلایل اصلی بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی  است.
به همین منظور مرکز مشاوره دانش پژوهان مالی فرانگر با همکاری مرکز آموزش توسعه نگر بر آن شده است تا با ارایه طرح توانمند سازی کارکنان در حوزه مالی و حسابداری گامی درجهت ارتقا توانمندی برای متقاضیان علاقمند به آموزش مهارت های لازم برای دستیابی به استخدام شغلی و یا کارکنان شاغل علاقمند به ارتقا سطح مهارتی خود به منظور افزایش بهره وری، در قالب در طرح همیار و همیار پلاس، گام بردارد.

 

طرح همیار:

 

 

 

طرح همیار+:

 

 

 

طرح همیار++:

 

 

 



 

 

کارفرمایان و مدیران منابع انسانی جویای کارمند توانمند
 

به اعتقاد کارشناسان و صاحب نظران، یکی از دلایل افزایش جمعیت فارغ التحصیل بیکار در اقتصاد کشور و نرخ بالای بیکاری، تمایل جوانان به مدرک گرایی و در عین حال عدم انطباق تقاضای نیروی کار با نیاز بازار کار است. از طرفی توجه به آموزش های مهارتی در دانشگاه ها مغفول مانده و خروجی نظام آموزش عالی برخی دانشگاه ها، فارغ التحصیلان بدون مهارت های مورد نیاز بازار کار است.
در این راستا با توجه به اهمیت واحد مالی در سازمان و منایع انسانی شاغل در این واحد، گرینش تخصصی و وحود مصاحبه تخصصی و آزمون تعیین سطح و مشاوره شغلی و آموزشی نیروی کار می تواند از هزینه های سازمان بکاهد.
به همین منظور مرکز مشاوره دانش پژوهان مالی فرانگر با همکاری مرکز آموزش توسعه نگر بر آن شده است تا با ارایه طرح توانمند سازی کارکنان در حوزه مالی و حسابداری گامی درجهت ارتقا توانمندی کارکنان برای کارفرماهای علاقمند به جذب نیروی ماهر و یا ارتقا سطح توانمندی نیروهای شاغل در کسب و کارشان به منظور افزایش بهره وری ، در قالب دو طرح همیار و همیار پلاس ،گام بردارد.

 

 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics