تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

طرح توانمندسازی واحد مالی در حوزه های شغلی حسابداری، مالی و مدیریت

آن چنان که همه چیز آینده ای دارد ما خودمان هم باید آینده ای برای خود بسازیم . مردم معمولا روی زمین و طلا و بورس سرمایه گذاری میکنند ولی روی خودشان سرمایه گذاری نمی کنند قبل شروع هر سرمایه گذاری باید خودمان گران شویم ما اگر همان قدر ارزان و بی تخصص وبی ارزش ماندیم چه فایده که سهام و هر سرمایه گذاری دیگری از ما گران شوند آنچنان که همه چیز روبه گرانی میرود بنگریم ارزش ما ده سال و بیست سال بعد چه قدرخواهدشد . اینجاست که باید به خود بگوییم برای اینکه سرمایه مان رشد کند باید خودمان رشد کنیم و تخصص و مهارت کافی را به دست بیاوریم.

طرح توانمندسازی چیست؟

در این طرح، افراد جویای کار و کارکنان با آموزش دوره های متناسب با شغل خویش ارتقای علمی و اجرایی می یابند.

 

طرح توانمند سازی چه مزیتی برای شما دارد؟

شما به عنوان فرد جویای کار یا نیروی کار شاغل در سازمان، با شرکت در این طرح می توانید سطح کار خود را ارتقا دهید ، خطاهای کاری خود را کاهش  و درآمد خود را افزایش دهید.

براساس آمار اغلب نیمی از کارمندان، آموزش کافی برای انجام وظایف شغلی نداشته اند و بدلیل ناکارآمدی، موجب خطاهای جبران ناپذیر در کار می گردند. طبیعتا کارمندی که اموزش دیده و ماهر است ، موجب ارتقا سطح کار می گردد.

 

چرا اجرای یک طرح قابلیت سازی خوب را پیشنهاد میکنیم؟

با اجرای این طرح شما می توانید به  کارمندانی پرتوان ، متعهد با سطح خطایی پایین تبدیل شوید.

با ورود به این طرح شما می توانید به  کارکنانی یادگیرنده تبدیل شوید که در آینده در سمت مدیرانی موفق مشغول به فعالیت شوید.

شما به کارمندانی وفادار و ماهر تبدیل می شوید که موجب می گردد بار روانی و مشکلات ترک خدمت به شما تحمیل نگردد.

با ارتقا توانمندی خود، سطح کارتان ارتقا می یابد و موجب افزایش اعتماد بنفس و ایجاد امنیت شغلی می گردد.

 

بحث اشتغال و مهارت بسیار به یکدیگر وابسته است.بسیاری  از دانشجویان چندین سال درس می خوانند اما مهارتی ندارند. بزرگترین چالش زندگی هر جوانی پس از قبولی در کنکوروانتخاب رشته، یافتن شغل مناسبی است که از طریق آن یافته های سالهای تحصیلش را بکار برد، امرار معاش کند و مستقل گردد. اما پیدا کردن شغل مناسب علاوه براستعداد،مهارت و آموزش نیاز به مهارت های ارتباطی خاصی دارد که به روند استخدام افراد سرعت بخشد. چرا که استخدام شدن و یافتن شغل هم یک تعامل اجتماعی است که نیازمند فراگیری مهارت دارد. مهم نیست رشته تحصیلی شما چیست اما با فرا گرفتن مهارت های اصلی مانند مبانی کامپیوترICDL، آشنایی ابتدایی با زبان انگلیسی ودوره های تکمیلی رشته تخصصی خودتان میتوانید  شانس خود را برای استخدام افزایش دهید.

 

حضور در دانشگاه فرصتی است برای کسب مهارت های آکادمیک، مشارکت در فعالیت های فوق برنامه و رشد شخصی؛ متأسفانه بسیاری از دانشگاه ها لزوما از لحاظ آماده ساختن دانشجویان برای دنیای واقعی کار در سطح خوبی قرار ندارند. با اینکه تحصیلات دانشگاهی می تواند در کسب رتبه ی برتر موثر باشد، اما در دنیای واقعی جزء دارایی های قابل اغماض به شمار می آیند.

عدم وجود مهارت مورد نیاز بازار کار در بین جوانان یکی از دلایل اصلی بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی  است.

 

به همین منظور مرکز مشاوره دانش پژوهان مالی فرانگر با همکاری مرکز آموزش توسعه نگر بر آن شده است تا با ارایه طرح توانمند سازی کارکنان در حوزه مالی و حسابداری گامی درجهت ارتقا توانمندی برای متقاضیان علاقمند به ورود به بازار کار و یا کارکنان شاغل علاقمند به ارتقا سطح مهارتی خود به منظور افزایش بهره وری، در قالب  طرح همیار و همیار پلاس، گام بردارد.

 

 

 

 

 

گروه حسابداری و مدیریت مالی:

 

 

 

 

 

گروه حسابرسی: 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع بخشی از محتوای دوره مجازی"آشنایی با انواع بانک"در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به خدمات بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics