تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بانک‌ها با بدهکاران بانکی که واحد تولیدی دارند، مدارا کنند

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه شورای قضایی این استان گفت: بانک‌ها را با اقدامات مناسب که به نفع مردم و رونق تولید باشد، مجاب کردیم واحد‌های تولیدی را حمایت و با بدهکاران بانکی که واحد تولیدی دارند مدارا کنند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، گروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه شورای قضایی استان آذربایجان غربی گفت: موضوعات فرهنگی و افزایش بصیرت دینی، فرهنگی، سیاسی یکی از نکات مهم است که اکنون مورد توجه قوه قضاییه است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: تکریم ارباب رجوع موضوعات مهم و اساسی است که توجه ویژه‌ای در قوه قضاییه به آن شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بیان داشت: در هفته قوه قضاییه در استان آذربایجان غربی برنامه‌های خوبی برگزار شد، مسئولین بصورت موثر بین مردم حاضر شدند و عملکرد دستگاه قضایی به مردم ارئه شد. برنامه تحولی در قوه قضاییه در حال تحقق است که باید همگی دست به دست هم دهیم و این برنامه تحولی را اجرایی کنیم.

این مقام قضایی اظهار داشت: در خصوص رونق تولید هم کار‌های بسیار ارزشمندی در این استان شده است، جلسات متعددی با بانک ها، واحد‌های تولیدی و مسئولین مربوطه برگزار شده است که تولید در استان را حمایت کنیم و نگذاریم چرخه تولید بایستد از تعطیلی بسیاری از واحد‌های تولیدی جلوگیری شده است و بانک‌ها را با اقدامات مناسب که به نفع مردم و رونق تولید باشد، مجاب کردیم واحد‌های تولیدی را حمایت و با بدهکاران بانکی که واحد تولیدی دارند مدارا کنند.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics