تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

چند راه ساده برای مدیریت پول شما

وقتی مهارت های مالی خوبی دارید، زندگی بسیار ساده تر است. چگونه پولتان را خرج می کنید، نمره اعتباری خود و میزان بدهی را که در نهایت انجام می دهید، تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال، اگر شما در حال بررسی مدیریت پول خود هستید، با وجود اینکه بیش از نیاز مخارج زندگی پول می گیرید، و به دنبال چک کردن پرداخت می باشید، در اینجا چند نکته برای بهبود عادت های مالی شما وجود دارد.

قبل از صرف هزینه فکر کنید: هنگامی که با تصمیم هزینه ای مواجه می شوید، به خصوص تصمیم خرید بزرگ، فقط تصور نمی کنید که بتوانید چیزی بخرید. تأیید کنید که شما واقعا می توانید هزینه آن را پرداخت کنید و شما قبلا این بودجه را به هزینه های دیگر نپردازید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این بدین معنی است که با استفاده از بودجه و تعادل خود در حساب کاربری و حساب پس انداز خود تصمیم بگیرید که آیا می توانید از خرید خودداری کنید. به یاد داشته باشید فقط به این دلیل که پول وجود دارد به این معنا نیست که شما می توانید خرید کنید. شما همچنین باید قبض ها و هزینه هایی را که قبل از روز پرداخت بعدی پرداخت می کنید، در نظر بگیرید.

 

person holding pen with coffee on table

 

دارای بودجه: بسیاری از مردم داری بودجه نیستند، زیرا آنها نمی خواهند از طریق آنچه که فکر می کنند فرآیند خسته کننده ای است از لیست هزینه ها، اضافه کردن اعداد، و اطمینان از همه چیز آنها را خط به خط ثبت نمایند.

 

به جای تمرکز بر روند ایجاد بودجه، تمرکز بر ارزش بودجه است که بودجه بندی به زندگی شما خواهد رسید.

 

با استفاده از بودجه: بودجه شما بی فایده است، باید برای کمک به تصمیم گیری های هزینه ، اغلب در طول ماه به آن مراجعه کنید. آن را به عنوان پرداخت صورتحساب و صرف هزینه های دیگر ماهانه به روز رسانی کنید. در هر زمان خاصی در طی ماه، شما باید ایده ای از چگونگی پرداخت هزینه ها را داشته باشید.

 

به خودتان محدودیتی برای هزینه های غیرضروری بدهید: بخش مهمی از بودجه شما درآمد خالص یا مبلغ پولی است که بعد از اینکه هزینه های خود را از درآمد خود محاسبه کردید، است. اگر پول داشته باشید، می توانید از آن برای سرگرمی استفاده کنید، اما فقط تا مقدار مشخصی استفاده کنید. شما نمیتوانید با این پول بسیار به تفریح بپردازید، مخصوصا اگر این مقدار زیاد نباشد، این پول تمام ماه باید هزینه های شما را پاسخگو باشد. قبل از هر خرید بزرگ، اطمینان حاصل کنید که هزینه آن با هزینه دیگری که برنامه ریزی نکرده اید، تداخل پیدا نکند.

 

پیگیری هزینه های خود: خرید های کوچک به سرعت افزایش می یابد، و قبل از اینکه شما متوجه شوید، بیش از حد بودجه خود را هزینه کرده اید. شروع به بررسی هزینه های خود برای کشف مکان هایی که ممکن است ناخودآگاه از هزینه آن کاسته شود، خواهید کرد. درآمد خود را ثبت کنید و خرید خود را در یک دفتر هزینه وارد کنید و آنها را دسته بندی کنید تا بتوانید هزینه هایی را شناسایی کنید که قبل از آن شما زمان زیادی را صرف چک هزینه های خود می کردید.

 

برای هر گونه صورتحساب ماهانه مجددا تعهد نکنید: فقط به این دلیل که درآمد و اعتبار شما برای یک وام خاص واجد شرایط است، به این معنی نیست که شما باید آن را بپذیرید. بسیاری از مردم فکر می کنند که بانک آنها را برای وامی که آنها نمی توانند تأمین کند تأیید نکند. این بانک تنها درآمد شما را می داند، همانطور که گزارش کرده اید، و تعهدات بدهی در گزارش اعتباری شما شامل نمی شود، بلکه هیچ وظیفه ای دیگر نمی تواند مانع از پرداخت شما در زمان مشخص باشد. شما تصمیم می گیرید که آیا پرداخت ماهانه با توجه به درآمد شما و سایر تعدات ماهانه مقرون به صرفه است یا خیر.

 

اطمینان حاصل کنید که بهترین قیمت را می پردازید: شما می توانید بیشترین مقایسه خود را انجام دهید، و اطمینان حاصل کنید که شما پایین ترین قیمت ها را برای محصولات و خدمات پرداخت می کنید. هر وقت که بخواهید، از تخفیف ها، کوپن ها و گزینه های ارزان تر استفاده کنید.

 

صرفه جویی در هزینه برای خرید بزرگ: هنگامی که خرید های بزرگ را کنار گذاشته اید، به جای زیان های مهم و خرید ، وقت خود را برای ارزیابی اینکه آیا خرید ضروری است و حتی زمان بیشتری برای مقایسه قیمت ها به شما اختصاص می دهد.

 

خرید کارت اعتباری خود را محدود کنید: کارت های اعتباری بدترین دشمن است. هنگامی که از استفاد پول نقد فاصله میگیرید، به سادگی کارت های اعتباری خود را بدون در نظر گرفتن اینکه آیا می توانید با پرداخت مبلغ تعرفه، مجددا به کارت اعتباری خود بازگردانید. مقاومت در برابر تمایل به استفاده از کارت های اعتباری خود برای خرید هایی که نمی توانید هزینه آن بپردازید، به خصوص مواردی که واقعا نیازی ندارید.

 

کمک به صرفه جویی به طور منظم: عادت های مالی سالم مانند سپرده پول در یک حساب پس انداز در هر ماه می تواند به شما کمک کند. شما حتی می توانید آن را تنظیم کنید، بنابراین پول به طور خودکار از حساب اصلی شما به حساب پس انداز شما منتقل می شود. به این ترتیب، شما لازم نیست به یاد داشته باشید که انتقال را انجام دهید.

 

خوب بودن با پول عمل می کند: در ابتدا، ممکن است شما برای آینده برنامه ریزی کرده و خرید را تا زمانی که شما بتوانید هزینه آنها را تقبل کنید، عقب بیاندازید.هرچه بیشتر این عادت ها را بخشی از زندگی روزمره خود کنید، ساده تر به مدیریت پول و امور مالی خود می پردازید.

منبع خبر: تولید محتوای حَسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

fatemeh pourghasemi |   1399/04/23 19:24:59   |
0     0
فهرست بندی و بودجه بندی کنید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید اجناس ارزان قیمت در بلند مدت نخرید حساب پول تان را داشته باشید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا غنی زاده زارچ |   1399/04/24 18:14:31   |
0     0
قبل از خرید کردن بودجه بندی و برنامه ریزی کنیدو از هزینه های اضافی پرهیز کنید. مطمئن باشید که بهترین قیمت را می پردازید تا زیان نکنید. خرید با کارت اعتباری را محدود کنیید زیرا ممکن است موجب ایجاد بدهی های سنگین برای شما شود. در خرید و خرج پول صرفه جویی کنید. خرید را تا وقتی که بتوانید هزینه های آن را تحمل کنید عقب بیندازید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics