تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیمه عمر، انواع ومزایا

بیمه عمر بیمه‌ای است که تبلیغ آن را کم‌وبیش در جای‌جای شهر و فضای مجازی مشاهده می‌کنیم. اما آیا خرید این بیمه ارزش دارد؟ اصلاً این بیمه چه کاربردهایی برای ما می‌تواند داشته باشد؟ علاوه بر این سؤالات، سؤال‌های دیگری می‌تواند در این رابطه در ذهن ما پیش بیاید که بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد. در اینجا سعی شده درباره ماهیت بیمه عمر، انواع آن و مزایا با توجه به شرایط وجود صحبت شود.

بیمه عمر چیست؟

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در پاسخ به سؤال بنیادی بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد باید قدم‌به‌قدم جلو برویم و ابتدا به سؤال بیمه عمر چیست پاسخ دهیم.

 

بیمه عمر بیمه‌ای است که انواع فراوانی دارد و هر یک از این انواع کاربردهای بخصوصی دارد. در کل بیمه‌گزار با داشتن این بیمه در صورت حیات از مزایای متنوعی بهره‌مند می‌شود و اگر هم فوت کند، خانواده و ذی‌نفعان وی شامل مزایایی می‌شوند.

 

قراردادهای بیمه عمر غالباً طولانی‌مدت است و می‌تواند تا 30 سال هم باشد. بنابراین کسی که بیمه‌گزار بیمه عمر می‌شود تا مدت طولانی از پوشش‌های این بیمه برخوردار است و پس از آن نیز حتی می‌تواند از مزایای سرمایه‌گذاری در بیمه عمر استفاده کند. برای یافتن پاسخی بهتر برای سؤال بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد باید ابتدا با انواع بیمه‌های عمر آشنا شویم و ببینیم ماهیت هریک به چه صورت است.

 

انواع بیمه‌های عمر

همان‌طور که اشاره شد بیمه عمر دارای انواع مختلفی است که هریک دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. انواع بیمه‌های عمر عبارتند از:

بیمه عمر زمانی

این بیمه عمر فقط در صورت فوت بیمه‌گذار مزایایی برای ذی‌نفعان وی دارد و برای خود بیمه‌گزار در مدت حیاتش کاربردی ندارد. ماهیت این بیمه عمر بدین‌صورت است که بیمه‌گزار برای مدت مشخصی این بیمه را تهیه می‌کند؛ درصورتی‌که طی آن مدت مشخص فوت کند، مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به ذی‌نفعانش تعلق می‌گیرد؛ در غیر این صورت هیچ حقی به بیمه‌گزار و ذی‌نفعانش تعلق نمی‌گیرد.

 

 بیمه تمام عمر

در این نوع از بیمه عمر، پس از فوت بیمه‌گزار سرمایه فوت به ذی‌نفعان وی خواهد رسید.

 

بیمه عمر مانده بدهکار

این نوع از بیمه عمر کاربرد بسیار جالبی برای افرادی دارد که وام دریافت می‌کنند. با داشتن این بیمه درصورتی‌که بیمه‌گذار از نهادی وامی دریافت کرده باشد و قبل از اتمام اقساط آن فوت کند، بیمه الباقی اقساط وی را پرداخت خواهد کرد. با این وجود وثیقه بیمه‌گزار از بین نمی‌رود و به خانواده وی بعد از فوت فشاری وارد نمی‌شود.

 

 بیمه عمر و سرمایه‌گذاری

شاید این نوع از بیمه عمر اصلی‌ترین نوع آن باشد و شاید حتی بتوان در پاسخ به سؤال بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد بیمه عمر و سرمایه‌گذاری را معرفی کرد و به بررسی مزایای آن پرداخت. این بیمه همان‌طور که از نام آن مشخص است بیشتر با هدف سرمایه‌گذاری انتخاب می‌شود؛ علاوه بر اینکه پوشش‌های متنوعی هم می‌تواند داشته باشد. این نوع از بیمه عمر هم در صورت فوت و هم در صورت حیات بیمه‌گزار تا پایان قرارداد، مزایایی برای وی و خانواده‌اش دارد. بیمه‌گزار در پایان مدت قرارداد خود مبلغی را تحت عنوان اندوخته خود از شرکت بیمه دریافت می‌کند. این مبلغ حاصل پرداخت حق بیمه‌ها و سودی است که به آن‌ها تعلق گرفته است.

 

در صورتی هم که بیمه‌گزار قبل از پایان قرارداد خود فوت کند، مبلغی به‌عنوان سرمایه فوت به ذی‌نفعان وی می‌رسد.

 

مزایای بیمه عمر

بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد ؟ تا اینجا سعی کردیم به بخش اول این سؤال کلیدی پاسخ دهیم و با ماهیت انواع بیمه‌های عمر آشنا شویم. اما الآن باید به قسمت دوم این سؤال پاسخ دهیم و ببینیم این بیمه‌های عمر چه مزایایی می‌تواند برای ما داشته باشد.

در اصطلاحات تخصصی، بیمه عمر دارای 3 نوع مختلف است: بیمه عمر به‌شرط فوت، به‌شرط حیات و مختلط.

بیمه‌های عمر به‌شرط فوت فقط درصورتی‌که بیمه‌گزار فوت کند، مزایایی برای ذی‌نفعان وی در نظر می‌گیرد.

 

بیمه‌های عمر به‌شرط حیات فقط در صورت زنده ماندن فرد تا پایان مدت قرارداد مزایایی برای وی در نظر دارد و در صورت فوت وی امتیازی شامل او یا خانواده‌اش نخواهد شد.

 

بیمه عمر مختلط هر دو مزایای به‌شرط فوت و حیات را دارد و در صورت فوت فرد مزایای به خصوصی و در صورت حیاتش امتیازاتی برای وی در نظر گرفته می‌شود.

 

حال باید ببینیم بیمه‌های عمر در کل چه مزایایی می‌توانند داشته باشند و هر یک از این فواید بیمه عمر را کدام‌یک از انواع آن دارند.

 

انواع فواید بیمه عمر

در پاسخ به سؤال بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد می‌توان به مزایای زیر اشاره کرد که هریک نیز برای بعضی از انواع بیمه‌های عمر است:

سود بیمه عمر

این مزیت فقط برای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است و در پاسخ به این سؤال که بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد باید گفت با داشتن بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌توانید از سودی که به اندوخته شما تعلق می‌گیرد هم بهره‌مند گردید. البته بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌تواند اسامی دیگری هم داشته باشد. بیمه عمر و پس‌انداز، بیمه عمر تأمین آتیه، بیمه عمر زنان خانه‌دار و… همه ماهیت یکسانی دارند و در مواردی جزئی با یکدیگر تفاوت دارند.

 

به اندوخته بیمه‌گذار در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری 2 نوع سود تعلق می‌گیرد:

سود تضمینی بیمه عمر

این سود در واقع حداقل سودی است که بیمه‌گزار تضمین به پرداخت آن می‌کند. میزان آن به این صورت است که در ابتدا با مبلغ مشخصی شروع می‌شود، به‌ندرت کم شده و روی عدد مشخصی ثابت باقی می‌ماند. اکثر شرکت‌های بیمه در 2 سال اول 16%، در 2 سال دوم 13% و پس از آن 10% سود تضمینی برای بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند.

 

سود مشارکت منافع بیمه عمر

شرکت‌های بیمه با اندوخته بیمه‌گزار در پروژه‌ها و نهادهای مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند و درصد زیادی از سود حاصل از آن را به بیمه‌گزار اختصاص می‌دهند. معمولاً مجموع این 2 سود به بیش از 20% می‌رسد که باعث می‌شود حتی اگر بخواهیم فقط به دید سرمایه‌گذاری به این بیمه نگاه کنیم، ارزش خرید داشته باشد.

 

وام بیمه عمر

شاید در نگاه اول کمی تعجب کنید ولی در پاسخ به سؤال بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد باید گفت که می‌توان از بیمه عمر وام هم دریافت کرد؛ بدون نیاز به ضامن یا وثیقه‌ای! این مزیت نیز مختص بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است. پس از گذشت مدت مشخصی از شروع قرارداد بیمه عمر می‌توان تا 90% اندوخته خود را از بیمه عمر وام دریافت کرد.

 

پوشش‌های اضافی بیمه عمر

شاید ساده‌ترین پاسخی که بتوان به سؤال بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد داد این باشد که قطعاً این بیمه هم مانند سایر بیمه‌ها دارای یک سری پوشش‌هایی است که در صورت بروز حوادثی از بیمه‌گزار حمایت می‌کند.

 

تخمین درستی است. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری مانند اغلب بیمه‌ها می‌تواند در صورت تمایل بیمه‌گزار دارای پوشش‌هایی هم باشد. پوشش‌هایی مثل فوت در اثر حادثه، بیماری‌های خاص، ازکارافتادگی و… حوادثی هستند که بیمه عمر می‌تواند ریسک آن‌ها را نیز قبول کند و در صورت وقوع، مزایایی برای بیمه‌گزار یا ذی‌نفعانش در نظر بگیرد.

منبع خبر: تولید محتوای حَسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

ادمین سواد مالی . |   1399/01/01 13:56:58   |
2     0
در بیمه عمر، بیمه‌گذار در صورت حیات از مزایای بسیاری بهره‌مند می‌شود و در صورت فوت هم خانواده و ذی‌نفعان او از مزایای مختلفی برخوردار‌ می‌شوند.

- آیا میدانید شرایط استفاده از بیمه عمر چیست؟
- از نظر شما علت اصلی استفاده از بیمه عمرچیست؟
- چقدر انتخاب اینکه از بیمه عمر استفاده کنید برای شما اهمیت دارد؟ فکر میکنید چرا؟
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا افتخاری |   1399/03/03 22:14:32   |
علت اصلی استفاده از بیمه عمر بدلیل منافعی است که نصیب خانواده فرد متوفی میشود...و به نوعی آینده نگری فرد در مورد آینده خانواده خود را می رساند....و نوعی سرمایه گذاری است.
بسیار مهم است چون برای من نوعی آرامش خاطر روانی برای خانواده ایجاد میکند و همچنین میتوان از منافع بسیار آن مانند گرفتن وام در زمان حیات استفاده کرد.
Mona |   1399/03/05 22:01:30   |
از فواید بیمه عمر میتوان به این اشاره کرد که در صورت زنده بودن فردمزایایی بسیاری شاملش میشود و در صورت فوت خانواده وی از مزایای آن برخوردار میگردند
این مزیت فقط برای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است و در پاسخ به این سؤال که بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد باید گفت با داشتن بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌توانید از سودی که به اندوخته شما تعلق می‌گیرد هم بهره‌مند گردید. البته بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌تواند اسامی دیگری هم داشته باشد. بیمه عمر و پس‌انداز، بیمه عمر تأمین آتیه، بیمه عمر زنان خانه‌دار و… همه ماهیت یکسانی دارند و در مواردی جزئی با یکدیگر تفاوت دارند.
مسعود زارع بیدکی |   1399/03/07 10:20:14   |
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
بهره‌گیری از اثر مرکب، این اصلی است که ثروتمندان به کار می گیرند تا ریال‌های آنها شروع به زاد و ولد مضاعف کنند.
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که در کنار آن می توان از مزایایی مانند دریافت وام و.. نیز استفاده کرد.
فرزانه جنتی |   1399/03/10 21:55:58   |
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
فرد برای دوران پیری و یافوت خود امنیت مالی برای خانواده خو به وجود میاره با بیمه عمر
بیمه عمر مزایای زیادی دارد و یجورایی سرمایه گذاری بلند مدت هست و در کنار ان میتوان از مزایای دریافت وام. و سود مشارکت استفاده کرد
مرتضی ندافی |   1399/04/01 02:15:29   |
سن و جنسیت و وضعیت جهانی و تاریخچه سلامتی خانواده و ....
آرامش خاطر برای برای شخص بیمه گذار ایجاد میکند و همچنین نوعی سرمایه گذاری است
به همین دلایل بیمه عمر اهمیت بسیار بالایی دارد
الناز بهروزی |   1399/04/12 20:55:20   |
سن و جنسیت و وضعیت جهانی و تاریخچه سلامتی
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری است که پس از پرداخت آن میتواند برای امنیت مالی شخص مفید باشد
محدثه دهقان طزرجانی |   1399/04/18 21:26:46   |
حق بیمه به تقاضای بیمه گذار می‌تواند با اقساط شش ماهه، سه ماهه، سالانه و یا ماهانه پرداخت شود. البته پرداخت حق بیمه سالانه از لحاظ سوددهی بسیار بهتر می‌باشد.



مدت بیمه نامه
بیمه عمر، بیمه نامه‌ای بلند مدت است و هر فرد می‌تواند بین ۵ تا ۳۰ سال این بیمه نامه را داشته باشد. البته تقریبا در همه شرکت‎های بیمه‌ای سن بیمه شده به علاوه تعداد سال‌های بیمه‌ای نباید بالاتر از ۷۰ سال باشد.



شرایط پرداخت حق بیمه عمر
فرد بیمه شده می‌تواند برای این که با تورم مقابله کند مبلغ حق بیمه را هر سال به میزان ۵ تا ۲۵ درصد به صورت افزایشی انتخاب کرده و هر سال نسبت به سال قبل با تعدیل حق بیمه خود را پرداخت نماید.



امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن
دریافت وام بدون نیاز به ضامن از مزایای بیمه عمر می‌باشد، هر فردی در هر شرکت بیمه ای می‌تواند بعد از پایان سال دوم اقدام به دریافت ۹۰ درصد از اندوخته بیمه عمر خود را وام دریافت کند.
زهرا غنی زاده زارچ |   1399/04/22 23:13:31   |
بیمه عمر با پرداخت اولین حق بیمه شروع می شودو از زمان پرداخت اولین پرداخت حق بیمه عمر ، بیمه شده تحت پوشش این بیمه نامه قرار می گیرد.
استفاده از بیمه عمر می تواند مزایایی چه در زمان حیا ت وچه در زمان فوت برای فرد داشته باشد .مزایایی مانند فوت طبیعی، فوت بر اثر حادثه، نقص عضو، از کار افتادگی، بیماری های خاص.
انتخاب بیمه عمر اهمیت زیادی دارد . زیرا انواع مختلف آن برای استفاده در زمان حیات،یا فوت و یا هردو مورد فرق می کند.
مصطفى عربى |   1399/04/25 22:20:00   |
بله
بیمه عمر یک نوع پس انداز کردن است
خیلی زیاد برای اینکه اینده قابل پیشبینی نیست
محمدصالح شکیبا |   1399/04/26 15:53:05   |
سن و جنسیت و وضعیت جهانی و تاریخچه سلامتی خانواده و ....
آرامش خاطر برای برای شخص بیمه گذار ایجاد میکند و همچنین نوعی سرمایه گذاری است
به همین دلایل بیمه عمر اهمیت بسیار بالایی دارد
حسین فتوحی اردکانی |   1399/04/26 19:23:47   |
فرد بعداز مدت معینی مقدارپولی که تعیین شده را
دریافت می کند وهمچنین در این مدت معلوم اگر حادثه ای
یامریضی رخ دهد بیمه خسارت حاصله راجبرا ن می کند.
مهدی رضایی بیداخویدی |   1399/04/26 22:56:37   |
بیمه عمر یکی از روش های سرمایه گذاری است که علاوه بر مزایایی که دارد، پوشش های بیمه ای را نیز ارائه می کند، پوشش های بیمه عمر عبارتند از فوت طبیعی، فوت در اثر حادثه، نقص عضو، از کار افتادگی، بیماری‌های خاص و … که به انتخاب هر فرد در بیمه نامه وی درج می شود. شرکت های بیمه این بیمه نامه را در طرح های مختلف ارائه می کنند که می توانید با مقایسه پوشش ها و سرمایه گذاری این بیمه نامه در بیمه تایم بهترین بیمه عمر را خریداری نمایید.
مزایای بیمه عمر
مزایایی که بیمه عمر و سرمایه گذاری برای بیمه گذاران خود ارائه می کند را می توان به ترتیب زیر بیان کرد:
پوشش ها: پوشش های ارزنده بیمه ای که این بیمه نامه ارائه می کند می تواند برای بیمه گذار و بیمه شده بسیار ارزشمند باشد، مهمتر از همه این که پوشش های بیمه عمر فقط در محدوده جغرافیایی ایران نبوده و اگر اتفاقی در هر نقطه از جهان برای فرد بیافتد که تحت پوشش بیمه عمر باشد با این بیمه نامه قابل پرداخت می باشد.
معافیت مالیاتی: از مهم ترین ویژگی های بیمه عمر معاف بودن این بیمه نامه از پرداخت مالیات می باشد، سرمایه ای که برای ذینفعان می باشد و یا اندوخته بیمه نامه که برای فرد تشکیل می شود نیز بر اساس ماده ۱۳۶ قانون مالیات‌‌های مستقیم، سرمایه بیمه عمر و همچنین اندوخته حاصل از ‌‌سرمایه‌گذاری‌‌های صورت گرفته، تماما از پرداخت مالیات معاف می‌باشند.
تعیین ذینفعان بیمه نامه بر اساس خواسته بیمه گذار : در بیمه عمر بیمه گذار این امکان را دارد که ذینفعان بیمه نامه را مشخص نماید و یا حتی در طول داشتن بیمه نامه ذینفعان خود را تغییر دهد.
منعطف بودن بیمه عمر و سرمایه گذاری: با توجه به شرایط بیمه عمر، این بیمه نامه بسیار منعطف بوده و برخی از گزینه های این بیمه نامه را می توان در طول مدت داشتن این بیمه نامه تغییر داد از جمله میزان حق بیمه، نحوه پرداخت، تعداد اقساط، میزان و تعداد پوشش ها و … .
فسخ بیمه عمر: بیمه گذار می تواند در هر زمان که بخواهد بیمه نامه را فسخ کرده و ارزش بازخریدی بیمه نامه خود را بر اساس مبلغ درج شده در جدول بیمه نامه دریافت نماید.
دریافت وام بدون نیاز به ضامن : سرمایه گذاری که در بیمه نامه عمر شکل می گیرد، به عنوان یک سرمایه و دارایی در دسترس بیمه گذار است و وی می تواند در صورت نیاز درصدی از اندوخته خود را وام بگیرد. وام این بیمه نامه نیاز به ضامن ندارد و در زمان دریافت وام پوشش های بیمه نامه همچنان برای فرد برقرار می باشد.
شرکت بیمه بر اساس حق بیمه‌های دریافتی از فرد بیمه شده و بر اساس سقف پوشش‌های هر شرکت بیمه پوشش‌هایی را برای برخی از بیماری‌ها ارائه می کند.
بیماری‌های تحت پوشش در بیمه عمر
در بیمه نامه‌های عمر ۵ دسته بیماری، سکته قلبی و مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان تحت پوشش قرار می‌گیرد. هر گونه عارضه جسمی و یا اختلال در اعضای مختلف بدن بر اساس تشخیص پزشک معتمد شرکت بیمه و ارائه مدارک پزشکی مشخص می‌شود. میزان تعهدات شرکت بیمه برای هر کدام از بیماری‌های بالا بر اساس ضریبی از سرمایه فوت بیمه نامه عمر هر فرد محاسبه می‌شود. سقف تعهدات شرکت‌های بیمه در بخش بیماری‌ها متفاوت می‌باشد. البته دانستن چند نکته در این پوشش مهم می‌باشد:
سن بیمه شده در پوشش بیماری‌ها: در تمامی شرکت‌های بیمه شرایط سنی خاصی برای بیمه شده در نظر گرفته می­‌شود. در بیشتر شرکت‌ها برای داشتن این پوشش حداقل سن بیمه شده ۲۰ سال و حداکثر ۵۹ سال می‌باشد.
دوره انتظار استفاده از پوشش بیماری‌ها: برای استفاده از پوشش بیماری‌ها دوره انتظار سه ماهه پس از تاریخ شروع این پوشش می‌باشد که اگر منشا بیماری‌های تحت پوشش و یا ابتلای بیمه شده به این بیماری دارای دوره مدت انتظار می‌باشد. در صورت عدم داشتن حسن نیت در بیان سلامتی خسارت دهی این پوشش‌ها باطل می‌شود
مبلغ حق بیمه
شما می­‌توانید با هر مبلغ سرمایه‌گذاری اولیه در بیمه عمر را شروع کنید، حداقل و حداکثر مبلغ ماهیانه و سالانه حق بیمه عمر توسط خود فرد مشخص می‌­شود.
شرایط بیمه عمر: نحوه پرداخت حق بیمه عمر
حق بیمه به تقاضای بیمه گذار می‌تواند با اقساط شش ماهه، سه ماهه، سالانه و یا ماهانه پرداخت شود. البته پرداخت حق بیمه سالانه از لحاظ سوددهی بسیار بهتر می‌باشد.
مدت بیمه نامه
بیمه عمر، بیمه نامه‌ای بلند مدت است و هر فرد می‌تواند بین ۵ تا ۳۰ سال این بیمه نامه را داشته باشد. البته تقریبا در همه شرکت‎های بیمه‌ای سن بیمه شده به علاوه تعداد سال‌های بیمه‌ای نباید بالاتر از ۷۰ سال باشد.
شرایط پرداخت حق بیمه عمر
فرد بیمه شده می‌تواند برای این که با تورم مقابله کند مبلغ حق بیمه را هر سال به میزان ۵ تا ۲۵ درصد به صورت افزایشی انتخاب کرده و هر سال نسبت به سال قبل با تعدیل حق بیمه خود را پرداخت نماید.
امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن
دریافت وام بدون نیاز به ضامن از مزایای بیمه عمر می‌باشد، هر فردی در هر شرکت بیمه ای می‌تواند بعد از پایان سال دوم اقدام به دریافت ۹۰ درصد از اندوخته بیمه عمر خود را وام دریافت کند.
_ با توجه به مزایای بیمه عمر و به عنوان یک سرمایه گذاری و به عنوان کمکی برای خانواده خودم را بیمه عمر کرده ام
پوریا گراشی |   1399/04/28 13:20:29   |
سن و جنسیت و وضعیت جهانی و تاریخچه سلامتی
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری است که پس از پرداخت آن میتواند برای امنیت مالی شخص مفید باشد
علیرضا آزاد |   1399/04/28 20:03:17   |
این بیمه یکی از بیمه های پرکاربرد و مفید میباشد که شخص درصورت حیات میتواند از مزایای آن مثل وام و... استفاده کند و درصورتیکه فوت کند،خانواده او از این مزایا استفاده میکنند.این بیمه نیز همانند سرمایه گذاری دربانک و یا سایر بیمه ها درآینده آرامش خاطر و امنیت مطلوب اقتصادی را برای ما و خانواده به وجود می آورد.خانواده ها باید سعی کنند خود را بیمه عمر کنند.
مهدی کاظمی |   1399/04/29 14:15:03   |
سن افراد
نوع خدمات بیمه
کم
مرجان السادات خداپرست |   1399/04/30 13:38:35   |
بیمه عمر انواع زیادی دارد یک نوع بیمه عمر به شرط قیدحیات بودن می باشد.
فرد بعداز مدت معینی مقدارپولی که تعیین شده را دریافت می کند وهمچنین در این مدت معلوم اگر حادثه ای یامریضی رخ دهد بیمه خسارت حاصله راجبرا ن می کند.
تقریبا اهمیت دارد.
صادق زاده ربیعی |   1399/04/30 14:32:21   |
علت اصلی استفاده از بیمه عمر بدلیل منافعی است که نصیب خانواده فرد متوفی میشود...و به نوعی آینده نگری فرد در مورد آینده خانواده خود را می رساند....و نوعی سرمایه گذاری است.
بسیار مهم است چون برای من نوعی آرامش خاطر روانی برای خانواده ایجاد میکند و همچنین میتوان از منافع بسیار آن مانند گرفتن وام در زمان حیات استفاده کرد.
نجمه السادات زارع |   1399/04/31 13:33:37   |
علت اصلی استفاده از بیمه عمر یک نوع سرمایه گذاری است که ذی نفعان از ان استفاده میکنند درصورت فوت شخص و میتوان حدود ۹۰ درصد سرمایه گذاری خود را پس از تایمی وام دریافت کرد بدون وثیقه گذاشتن و میتوان سود نیز دریافت کرد
مهدیه السادات موسوی |   1399/04/31 17:04:37   |
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
بهره‌گیری از اثر مرکب، این اصلی است که ثروتمندان به کار می گیرند تا ریال‌های آنها شروع به زاد و ولد مضاعف کنند.
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که در کنار آن می توان از مزایایی مانند دریافت وام و.. نیز استفاده کرد.
وحید احمد باریکزهی |   1399/04/31 18:10:57   |
عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
فرد برای دوران پیری و یافوت خود امنیت مالی برای خانواده خو به وجود میاره با بیمه عمر
بیمه عمر مزایای زیادی دارد و یجورایی سرمایه گذاری بلند مدت هست و در کنار ان میتوان از مزایای دریافت وام. و سود مشارکت استفاده کرد
مرجان عباسی نسب |   1399/05/01 00:14:02   |
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.- برای من اهمیت نداشته و بهش فکر نکردم هیچ موقعه
محمد پوراکبری |   1399/05/03 21:36:08   |
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارت است از : : سن ، جنسیت ، وضعیت جهانی ، تاریخچه سلامت خانواده و شغل و حرفه و ...
فرد برای دوران پیری و یا فوت خود امنیت مالی برای خود و خانواده اش بوجود می اورد .
مزایای زیادی داشته و نوعی سرمایه گزاری بلند مدت محسوب میشود و در کنار ان میتوان از مزایای دریافت وام و سود مشارکت استفاده کرد .
مهدیه گلشائیان |   1399/05/04 02:24:05   |
درمورد بیمه عمر بستگی به این دارد که ما از کدام یک استفاده میکنیم.
مثلا اگر از بیمه عمر به شرط فوت استفاده می کنیم فقط پس از فوت بازماندگان حق دریافت مزایا را دارند.
ودر بیمه عمر به شرط حیات در صورت زنده ماندن تا پایان قرارداد به شخص مزایا تعلق میگیرد.وبیمه عمر مختلط در هر دو صورت مزایایی رادارد.
علت اصلی استفاده از بیمه عمر غیر قابل پیشبینی بودن اینده است.
تحت هر شرایطی اینده ما بیمه باشد
مریم دهقان بنادکی |   1399/05/04 20:10:37   |
بیمه عمر یکی از روش های سرمایه گذاری است که علاوه بر مزایایی که دارد، پوشش های بیمه ای را نیز ارائه می کند، پوشش های بیمه عمر عبارتند از فوت طبیعی، فوت در اثر حادثه، نقص عضو، از کار افتادگی، بیماری‌های خاص و … که به انتخاب هر فرد در بیمه نامه وی درج می شود.
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارت است از : : سن ، جنسیت ، وضعیت جهانی ، تاریخچه سلامت خانواده و شغل و حرفه و ...
سعید دامگی علی آباد |   1399/05/10 12:06:22   |
سن و جنسیت و وضعیت جهانی و تاریخچه سلامتی خانواده
آرامش خاطر برای برای شخص بیمه گذار ایجاد میکند و همچنین نوعی سرمایه گذاری است به همین دلایل بیمه عمر اهمیت بسیار بالایی دارد
محمد حسین بخت جو |   1399/05/12 09:11:10   |
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد
آرامش خاطر برای برای شخص بیمه گذار ایجاد میکند و همچنین نوعی سرمایه گذاری است
تقریبا 50 درصد
فاطمه کریمی |   1399/02/21 08:43:13   |
0     0
از نظرم علت اصلی استفاده از بیمه عمر، افراد اگر در زمان حیاتشان مریض شوند یا به عمل جراحی احتیاج داشته باشند و هزینه عمل بالای سه میلیون باشد بیمه تمام هزینه را پرداخت میکند و میتواند بدون ضامن یا وثیقه، وام دریافت کند و در هنگام فوت یا بازنشستگی مزایای فراوانی دارد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
تشکری |   1399/02/27 16:33:03   |
0     0
به نظرم برخی از پوشش‌های اضافی که با خرید بیمه عمر می‌توانید داشته باشید عبارتند از:
- پرداخت هزینه‌های پزشکی در صورت بروز حادثه
- پرداخت خسارت در صورت بروز امراض خاص
- پرداخت سرمایه فوت به بازماندگان
- پرداخت وام‎هایی مانند وام مسکن یا خودرو
- پرداخت خسارت در صورت از کارافتادگی
- پرداخت خسارت برای نقص عضو بر اثر حادثه
موارد فوق برخی از مزایای بیمه عمر است. این بیمه پوشش‌های بیشتری را می‌تواند داشته باشد و حتی بسته به شرکت بیمه‌گر می‌تواند از مزایای متنوعی برخوردار باشد. بیمه عمر علاوه بر اینکه می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده باشد، می‌تواند ما را در برابر عواقب حوادث پیش‌بینی نشده بیمه کند و با توجه به پوشش‌هایی که برای بیمه عمر خود انتخاب می‌کنیم، می‌توانیم تا حد قابل قبولی عواقب حوادث غیرمترقبه را برای خود و خانواده تعدیل کنیم.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
zahra azodi |   1399/02/29 13:46:59   |
0     0
پوشش‌های تکمیلی بیمه عمر در شرکت‌های مختلف بیمه ممکن است متفاوت باشد اما به صورت کلی این پوشش‌ها شامل موارد زیر است:

دریافت وام بدون ضامن
پوشش بیماری‌های خاص (انواع سرطان، پیوند اعضا، سکته قلبی، سکته مغزی و عمل قلب)
پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی
پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی و...
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دهقان |   1399/02/29 23:30:16   |
0     0
سن بیمه شده در پوشش بیماری‌ها: در تمامی شرکت‌های بیمه شرایط سنی خاصی برای بیمه شده در نظر گرفته می­‌شود. در بیشتر شرکت‌ها برای داشتن این پوشش حداقل سن بیمه شده ۲۰ سال و حداکثر ۵۹ سال می‌باشد.
دوره انتظار استفاده از پوشش بیماری‌ها: برای استفاده از پوشش بیماری‌ها دوره انتظار سه ماهه پس از تاریخ شروع این پوشش می‌باشد که اگر منشا بیماری‌های تحت پوشش و یا ابتلای بیمه شده به این بیماری دارای دوره مدت انتظار می‌باشد. در صورت عدم داشتن حسن نیت در بیان سلامتی خسارت دهی این پوشش‌ها باطل می‌شود
در کنار پوشش‌هایی که بیمه عمر برای فرد دارد، سرمایه‌گذاری نیز بر اساس حق بیمه پرداختی بیمه شده و سود­های تضمین و مشارکتی بیمه نامه، برای وی تشکیل می‌گردد.
1. اگر کودک، همسر، خواهر، برادر، پدر یا مادرتان به شما و درآمدتان وابسته هستند، شما *قطعا* باید بیمه عمر داشته باشید.
2. اگر احتمال وقوع حوادث ناگوار، بیماریها و سایر اتفاقات را در زندگی میدهید حتما باید به فکر تهیه یک بیمه عمر با پوششهای مناسب باشید.
3. اگر میخواهید در زمان بازنشستگی یک حقوق مستمری مکمل نیز داشته باشید یک راه تضمینی و مطمئن تهیه بیمه عمر است.
4. اگر برای 10 یا 15 سال آینده در حال برنامه ریزی مالی برای کسب اندوخته مناسب هستید در خرید بیمه عمر شک نکنید!
5. اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن با سود تضمینی و سود مشارکت قابل توجه هستید، بیمه عمر یکی از بهترین گزینه ها است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام رقاقی |   1399/02/30 15:23:08   |
0     0
با سلام
بیمه های عمر و سرمایه گذاری در ایران کاملا بی معنی و کارایی لازم را ندارند
شرکت های بیمه گذار با فرمول های ماهرانه ای سعی بر سودجویی بجای ارائه خدمات بیمه های عمر و سرمایه گذاری هستند.
این امر بدلیل عدم نظارت های تخصصی بیمه مرکزی این است. چون خود بیمه مرکزی از این موضوع منتفع می شود هیچگاه اقدام جدی در اصلاح این فرمول ها نکرده و نخواهد کرد.
ر بهنام رقاقی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محبوبه سرخیان |   1399/03/02 17:46:17   |
0     0
مهمترین مزایا و شرایط بیمه عمر این است که، سرمایه بیمه عمر و ‌‌سرمایه‌گذاری تحت هر شرایطی به هر میزان که باشد از پرداخت مالیات معاف می‌باشد، و مبلغ قابل پرداخت در صورت فوت به ‌ذی‌نفع تابع قانون ارث نخواهد بود و مالیات بر ارث به آن تعلق نمی‌گیرد و بلافاصله پس از فوت بیمه‌شده سرمایه و اندوخته پرداخت می‌شود.
مطابق ماده ۱۳۶ قانون مالیات‌‌های مستقیم، سرمایه بیمه عمر و همچنین اندوخته حاصل از ‌‌سرمایه‌گذاری‌‌های صورت گرفته، تماما از پرداخت مالیات معاف می‌باشند.
دریافت وام
از آنجایی که اندوخته و پس‌ انداز فرد در بیمه‌نامه عمر با پرداخت ‌‌حق‌بیمه شکل گرفته و دارائی بیمه‌گذار محسوب می‌شود، می‌توان اندوخته بیمه‌نامه را به صورت وام دریافت کرد.
از نکات مثبت این وام می‌توان به امکان دریافت وام بدون ضامن و وثیقه اشاره کرد و نکته دیگر اینکه هنگام دریافت وام پوشش‌‌های بیمه‌ای برای بیمه‌شده همچنان وجود خواهد داشت.
شرایط و میزان وام
پرداخت وام در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچ گونه تشریفاتی صورت می‌گیرد.
می توان تا سقف ۹۰ درصد ارزش باز خریدی اندوخته بیمه‌نامه را به صورت وام دریافت کرد.
نرخ تسهیلات وام ۴ درصد بیش از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود.
بیمه‌گذار دارای شرایط وام می‌تواند از اندوخته خود برداشت کند و به صندوق خود بازگرداند اما به همان مقدار برداشت از اندوخته او کسر می‌گردد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرضیه انتظارقائم |   1399/03/04 08:33:53   |
0     0
در بیمه نامه‌های عمر ۵ دسته بیماری، سکته قلبی و مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان تحت پوشش قرار می‌گیرد. هر گونه عارضه جسمی و یا اختلال در اعضای مختلف بدن بر اساس تشخیص پزشک معتمد شرکت بیمه و ارائه مدارک پزشکی مشخص می‌شود. میزان تعهدات شرکت بیمه برای هر کدام از بیماری‌های بالا بر اساس ضریبی از سرمایه فوت بیمه نامه عمر هر فرد محاسبه می‌شود. سقف تعهدات شرکت‌های بیمه در بخش بیماری‌ها متفاوت می‌باشد. البته دانستن چند نکته در این پوشش مهم می‌باشد:

سن بیمه شده در پوشش بیماری‌ها: در تمامی شرکت‌های بیمه شرایط سنی خاصی برای بیمه شده در نظر گرفته می­‌شود. در بیشتر شرکت‌ها برای داشتن این پوشش حداقل سن بیمه شده ۲۰ سال و حداکثر ۵۹ سال می‌باشد.
دوره انتظار استفاده از پوشش بیماری‌ها: برای استفاده از پوشش بیماری‌ها دوره انتظار سه ماهه پس از تاریخ شروع این پوشش می‌باشد که اگر منشا بیماری‌های تحت پوشش و یا ابتلای بیمه شده به این بیماری دارای دوره مدت انتظار می‌باشد. در صورت عدم داشتن حسن نیت در بیان سلامتی خسارت دهی این پوشش‌ها باطل می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا دهقان |   1399/03/04 15:45:02   |
0     0
سن : عامل‌ اصلی‌ تعیین‌ نرخ‌ ‌‌حق‌بیمه‌ در بیمه‌‌‌های‌ عمر، سن‌ بیمه‌گذار است
جنسیت : در بیشتر مناطق‌ جهان‌ به‌ اثبات‌ رسیده‌ است‌ که‌ زنان‌ از عمر طولانی‌تری‌ برخوردارند و متوسط طول‌ عمرشان‌ بیشتر است‌.
وضعیت‌ جهانی : از دیگر عوامل‌ مهم‌ و تعیین‌کننده‌ در انتخاب‌ و یا رد شخص‌ متقاضی‌ بیمه‌ عمر، ساختار فیزیکی‌ بدن‌ انسان‌ است
تاریخچه‌ سلامتی‌ خانواده : امروزه آمارها و تجربیات نشان می‌دهند، عمر طولانی‌ یک امر موروثی‌ در خانواده‌‌‌هاست‌.
شغل‌ و حرفه : بسیاری‌ از مشاغل‌ اثرات‌ ناخوشایند خود را به‌ مرور بر زندگی‌ افراد نشان‌ می‌دهد،

از آغاز پیدایش‌ جوامع‌، انسان‌ در جستجوی‌ تأمین نیازهای جسمی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌ و سیاسی‌ بوده‌ است‌. شرکت‌‌های‌ بیمه‌ با توجه‌ به‌ همین‌ اصل، با ارائه‌ طرح‌‌های‌ متفاوت‌ و مبتکرانه متناسب‌ با نیازهای‌ انسانِ امروز،‌ در پی‌ تأمین‌، تسهیل‌ این امر و ایجاد ثبات‌ مالی‌ برآمدند تا در زمان‌ بروز حادثه‌ ناگوار، افراد وابسته‌ به‌ شخص‌ فوت شده و یا حادثه‌ دیده‌ توان تأمین نیازهای خانواده‌ را داشته باشند و بتوانند از مزایای‌ این‌ تأمین‌ اقتصادی‌ بهره‌مند شوند. نیازهای‌ خانواده‌ در بیشتر جوامع‌ بشری‌ با هر درجه‌ای‌ از پیشرفت‌ و تکامل‌ را می‌توان‌ به‌ شرح‌ زیرطبقه‌بندی‌ کرد:
• تأمین درآمدی معین‌ و مشخص ‌برای ‌افراد یک خانواده ‌پس‌ از فوت‌ نان ‌آور خانواده‌.
• تأمین‌ درآمدی‌ معین‌ و مشخص‌ برای‌ ایام‌ از کارافتادگی‌، پیری‌ و بازنشستگی‌.
بیمه‌‌‌های‌ اشخاص‌ (عمر، حادثه‌، درمانی‌) یکی‌ از شاخص‌‌های‌ شناخته‌ شده‌ برای‌ سنجش‌ میزان‌ تأمین‌ و رفاه‌ مردم‌ کشورهاست‌ و کشورهایی‌ که‌ افراد آن‌ به‌ فراخور نیاز خود از این‌ تأمین‌ برخوردارند، با اطمینان‌ و اعتماد بیشتری ‌در برنامه‌ریزی‌ توسعه‌ و گسترش‌ جامعه‌ خویش‌ مشارکت‌ می‌نمایند.
سود بیمه عمر این مزیت فقط برای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است و در پاسخ به این سؤال که بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد باید گفت با داشتن بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌توانید از سودی که به اندوخته شما تعلق می‌گیرد هم بهره‌مند گردید. البته بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌تواند اسامی دیگری هم داشته باشد. بیمه عمر و پس‌انداز، بیمه عمر تأمین آتیه، بیمه عمر زنان خانه‌دار و… همه ماهیت یکسانی دارند و در مواردی جزئی با یکدیگر تفاوت دارند
سود تضمینی بیمه عمر این سود در واقع حداقل سودی است که بیمه‌گزار تضمین به پرداخت آن می‌کند. میزان آن به این صورت است که در ابتدا با مبلغ مشخصی شروع می‌شود، به‌ندرت کم شده و روی عدد مشخصی ثابت باقی می‌ماند. اکثر شرکت‌های بیمه در 2 سال اول 16%، در 2 سال دوم 13% و پس از آن 10% سود تضمینی برای بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند
سود مشارکت منافع بیمه عمر شرکت‌های بیمه با اندوخته بیمه‌گزار در پروژه‌ها و نهادهای مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند و درصد زیادی از سود حاصل از آن را به بیمه‌گزار اختصاص می‌دهند. معمولاً مجموع این 2 سود به بیش از 20% می‌رسد که باعث می‌شود حتی اگر بخواهیم فقط به دید سرمایه‌گذاری به این بیمه نگاه کنیم، ارزش خرید داشته باشد
وام بیمه عمر شاید در نگاه اول کمی تعجب کنید ولی در پاسخ به سؤال بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد باید گفت که می‌توان از بیمه عمر وام هم دریافت کرد؛ بدون نیاز به ضامن یا وثیقه‌ای! این مزیت نیز مختص بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است. پس از گذشت مدت مشخصی از شروع قرارداد بیمه عمر می‌توان تا 90% اندوخته خود را از بیمه عمر وام دریافت کرد
پوشش‌های اضافی بیمه عمر شاید ساده‌ترین پاسخی که بتوان به سؤال بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد داد این باشد که قطعاً این بیمه هم مانند سایر بیمه‌ها دارای یک سری پوشش‌هایی است که در صورت بروز حوادثی از بیمه‌گزار حمایت می‌کند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سارازارع منشادی |   1399/03/04 17:58:16   |
0     0
بیمه عمر انواع زیادی دارد یک نوع بیمه عمر به شرط قیدحیات بودن می باشد.
فرد بعداز مدت معینی مقدارپولی که تعیین شده را دریافت می کند وهمچنین در این مدت معلوم اگر حادثه ای یامریضی رخ دهد بیمه خسارت حاصله راجبرا ن می کند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حسین علی پناه |   1399/03/05 14:31:18   |
0     0
شرایط استفاده بیمه عمر بستگی به نوع بیمه منعقده سازمان یا شخص حقیقی می باشد که قالب بیشتر بیمه عمر استفاده شده در ایران بیمه عمر عادی است که در صورت وجود هر گونه حوادثی ک سبب فوت شخص بیمه گذار گرددبیمه به میزان تعیین شده و منعقد شده به بازماندگان متوفی پرداخت می نماید.تضمینی برای احتمال وجود حوادث جبری،قهری و غیر مترقبه.داشتن این بیمه در ارگانهای دولتی ضروری بوده لیکن در شرکتهای خصوصی به ندرت اتفاق می افتد که کارمند بهرمند گرددولی اگر مهیا باشد مزایای بودن آن بهتر از نبودن آن میباشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید حسین بخشایش |   1399/03/05 18:57:06   |
0     0
بیمه عمر در ایران معمولا با کلیه پوشش ها مورد استقبال قرار میگیرد چون فرد بیمه گذار امید به زندگی دارد تمایل دارد که خود نیز ازمواهب این بیمه استفاده کند . شاید برای معرفی بیمه تامین اجتماعی گفت که کلیه مواردی را که در انواع بیمه ها هست را پوشش دهد.کار خوبی که چندی است در هنگام دریافت تسهیلات صورت میگیرد بیمه عمر می باشد که در صورت فوت تسهیلات گیرنده مابقی تسهیلات با بیمه عمر تصفیه می شود و این نوعی آسودگی خاطر را برای ضامن به ارمغان می آورد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
آزاده السادات تراب زاده بافقی |   1399/03/06 01:43:22   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
بهره‌گیری از اثر مرکب، این اصلی است که ثروتمندان به کار می گیرند تا ریال‌های آنها شروع به زاد و ولد مضاعف کنند.
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که در کنار آن می توان از مزایایی مانند دریافت وام و.. نیز استفاده کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهدی سامعی |   1399/03/06 20:23:19   |
0     0
یمه عمر بر اساس شرایط عمومی و خصوصی، خدمات بیمه عمر را به بیمه شده‌ها ارائه می‌دهد ، شرایطی مانند سن و سلامتی و شغل و جنسیت و غیره .
بیمه عمر پوشش‌های بیشتری را می‌تواند داشته باشد و حتی بسته به شرکت بیمه‌گر می‌تواند از مزایای متنوعی برخوردار باشد. بیمه عمر علاوه بر اینکه می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده باشد، می‌تواند ما را در برابر عواقب حوادث پیش‌بینی نشده بیمه کند و با توجه به پوشش‌هایی که برای بیمه عمر خود انتخاب می‌کنیم، می‌توانیم تا حد قابل قبولی عواقب حوادث غیرمترقبه را برای خود و خانواده تعدیل کنیم. البته باید به این نکته توجه کرد، درصورتی که بیمه عمر را بعنوان یک راه سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اید، در انتخاب پوشش‌های اضافی دقت نمایید، زیرا شرکت بیمه بابت ریسکی که از خسارات قبول می‌کند، از سرمایه فوت و ارزش بازخرید بیمه شما می‌کاهد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
احمد واحدیان اردکانی |   1399/03/11 21:07:44   |
0     0
حداقل پرداخت حق بیمه در ماه 50 هزار تومان و در سال 300 هزار تومان است. که البته شما باید 5-10% درآمد خود را پس انداز کنید. یک قانون کلی و عام وجود دارد و آن این‌که «پول بی‌زحمت به دست آوردن، صرفه‌جویی نمی‌شود، بلکه صرف ولخرجی می‌شود.» پس شما پولی را که با زحمت به دست آورده‌اید به سادگی هدر ندهید. پس‌انداز را نباید برای اجناسی که مستهلک و در نتیجه تصمیم لحظه ای هستند هزینه کرد. اگر می‌خواهید با پس‌انداز کردن ارزش پول‌تان نیز حفظ شود بهتر است بیمه عمر بخرید. مزایای فراوان این بیمه نامه ، آن را بهترین روش پس انداز در بین بقیه روش ها کرده است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
mrz |   1399/03/22 21:21:23   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
علت اصلی استفاده از بیمه عمر بدلیل منافعی است که نصیب خانواده فرد متوفی میشود...و به نوعی آینده نگری فرد در مورد آینده خانواده خود را می رساند....و نوعی سرمایه گذاری است
بسیار زیاد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید سرایانی |   1399/03/25 16:55:43   |
0     0
بیمه‌گزار با داشتن این بیمه در صورت حیات از مزایای متنوعی بهره‌مند می‌شود و اگر هم فوت کند، خانواده و ذی‌نفعان وی شامل مزایایی می‌شوند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا ابراهیمی |   1399/03/25 18:56:01   |
0     0
پرداخت هزینه‌های پزشکی در صورت بروز حادثه

- پرداخت خسارت در صورت بروز امراض خاص

- پرداخت سرمایه فوت به بازماندگان

- پرداخت وام‎هایی مانند وام مسکن یا خودرو

- پرداخت خسارت در صورت از کارافتادگی

- پرداخت خسارت برای نقص عضو بر اثر حادثه

موارد فوق برخی از مزایای بیمه عمر است. این بیمه پوشش‌های بیشتری را می‌تواند داشته باشد و حتی بسته به شرکت بیمه‌گر می‌تواند از مزایای متنوعی برخوردار باشد. بیمه عمر علاوه بر اینکه می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده باشد، می‌تواند ما را در برابر عواقب حوادث پیش‌بینی نشده بیمه کند و با توجه به پوشش‌هایی که برای بیمه عمر خود انتخاب می‌کنیم، می‌توانیم تا حد قابل قبولی عواقب حوادث غیرمترقبه را برای خود و خانواده تعدیل کنیم. البته باید به این نکته توجه کرد، درصورتی که بیمه عمر را بعنوان یک راه سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اید، در انتخاب پوشش‌های اضافی دقت نمایید، زیرا شرکت بیمه بابت ریسکی که از خسارات قبول می‌کند، از سرمایه فوت و ارزش بازخرید بیمه شما می‌کاهد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حشمت الله اسدی زیدابادی |   1399/03/26 10:05:21   |
0     0
بیمه‌های عمر و تشکیل سرمایه یکی از انواع بیمه‌های مختلط پس‌انداز است و همانگونه که از اسم آن پیدا است از دوقسمت یعنی قسمت عمری یا بیمه‌ای و قسمت دوم تشکیل سرمایه می‌باشد. این بیمه‌نامه در چند سال اخیر در ایران و بر اساس بیمه‌های عمر ارائه شده درکشورهای پیشرفته دنیا طراحی شده‌است این بیمه نامه با ارائه پوششهای مناسب بیمه‌ای در قسمت تشکیل سرمایه، ایجاد سرمایه‌گذاری بر اساس حق بیمه‌های پرداخت شده و دریافت مستمری برای زمانی که بیمه‌شده در قید حیات می‌باشد پوششهای مناسبی را ارائه می‌دهد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
fatemeh tak |   1399/03/26 12:52:26   |
0     0
بیمه عمر یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین بیمه‌ها در جهان است. این بیمه یک سرمایه‌گذاری امن و سودآور به همراه پوشش‌های بیمه‌ای گسترده محسوب می‌شود که ریسک زندگی افراد را در مورد آینده و خطرات احتمالی آن به شرکت بیمه منتقل می‌کند.
در واقع افراد دوراندیش و آینده نگر با هر توان مالی، با پس‌انداز مبلغی به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه با عنوان حق‌بیمه، علاوه بر یک اندوخته مالی مطمئن برای آینده، از امکانات و پوشش‌‌های بیمه عمر هم برخوردار خواهند شد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Morteaza Poursoleiman |   1399/03/31 10:01:19   |
0     0
بیمه عمر یکی از روش های سرمایه گذاری است که علاوه بر مزایایی که دارد، پوشش های بیمه ای را نیز ارائه می کند، پوشش های بیمه عمر عبارتند از فوت طبیعی، فوت در اثر حادثه، نقص عضو، از کار افتادگی، بیماری‌های خاص و … که به انتخاب هر فرد در بیمه نامه وی درج می شود. شرکت های بیمه این بیمه نامه را در طرح های مختلف ارائه می کنند که می توانید با مقایسه پوشش ها و سرمایه گذاری این بیمه نامه در بیمه تایم بهترین بیمه عمر را خریداری نمایید.



مزایای بیمه عمر
مزایایی که بیمه عمر و سرمایه گذاری برای بیمه گذاران خود ارائه می کند را می توان به ترتیب زیر بیان کرد:

پوشش ها: پوشش های ارزنده بیمه ای که این بیمه نامه ارائه می کند می تواند برای بیمه گذار و بیمه شده بسیار ارزشمند باشد، مهمتر از همه این که پوشش های بیمه عمر فقط در محدوده جغرافیایی ایران نبوده و اگر اتفاقی در هر نقطه از جهان برای فرد بیافتد که تحت پوشش بیمه عمر باشد با این بیمه نامه قابل پرداخت می باشد.
معافیت مالیاتی: از مهم ترین ویژگی های بیمه عمر معاف بودن این بیمه نامه از پرداخت مالیات می باشد، سرمایه ای که برای ذینفعان می باشد و یا اندوخته بیمه نامه که برای فرد تشکیل می شود نیز بر اساس ماده ۱۳۶ قانون مالیات‌‌های مستقیم، سرمایه بیمه عمر و همچنین اندوخته حاصل از ‌‌سرمایه‌گذاری‌‌های صورت گرفته، تماما از پرداخت مالیات معاف می‌باشند.
تعیین ذینفعان بیمه نامه بر اساس خواسته بیمه گذار : در بیمه عمر بیمه گذار این امکان را دارد که ذینفعان بیمه نامه را مشخص نماید و یا حتی در طول داشتن بیمه نامه ذینفعان خود را تغییر دهد.
منعطف بودن بیمه عمر و سرمایه گذاری: با توجه به شرایط بیمه عمر، این بیمه نامه بسیار منعطف بوده و برخی از گزینه های این بیمه نامه را می توان در طول مدت داشتن این بیمه نامه تغییر داد از جمله میزان حق بیمه، نحوه پرداخت، تعداد اقساط، میزان و تعداد پوشش ها و … .
فسخ بیمه عمر: بیمه گذار می تواند در هر زمان که بخواهد بیمه نامه را فسخ کرده و ارزش بازخریدی بیمه نامه خود را بر اساس مبلغ درج شده در جدول بیمه نامه دریافت نماید.
دریافت وام بدون نیاز به ضامن : سرمایه گذاری که در بیمه نامه عمر شکل می گیرد، به عنوان یک سرمایه و دارایی در دسترس بیمه گذار است و وی می تواند در صورت نیاز درصدی از اندوخته خود را وام بگیرد. وام این بیمه نامه نیاز به ضامن ندارد و در زمان دریافت وام پوشش های بیمه نامه همچنان برای فرد برقرار می باشد.
شرکت بیمه بر اساس حق بیمه‌های دریافتی از فرد بیمه شده و بر اساس سقف پوشش‌های هر شرکت بیمه پوشش‌هایی را برای برخی از بیماری‌ها ارائه می کند.

بیماری‌های تحت پوشش در بیمه عمر
در بیمه نامه‌های عمر ۵ دسته بیماری، سکته قلبی و مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان تحت پوشش قرار می‌گیرد. هر گونه عارضه جسمی و یا اختلال در اعضای مختلف بدن بر اساس تشخیص پزشک معتمد شرکت بیمه و ارائه مدارک پزشکی مشخص می‌شود. میزان تعهدات شرکت بیمه برای هر کدام از بیماری‌های بالا بر اساس ضریبی از سرمایه فوت بیمه نامه عمر هر فرد محاسبه می‌شود. سقف تعهدات شرکت‌های بیمه در بخش بیماری‌ها متفاوت می‌باشد. البته دانستن چند نکته در این پوشش مهم می‌باشد:

سن بیمه شده در پوشش بیماری‌ها: در تمامی شرکت‌های بیمه شرایط سنی خاصی برای بیمه شده در نظر گرفته می­‌شود. در بیشتر شرکت‌ها برای داشتن این پوشش حداقل سن بیمه شده ۲۰ سال و حداکثر ۵۹ سال می‌باشد.
دوره انتظار استفاده از پوشش بیماری‌ها: برای استفاده از پوشش بیماری‌ها دوره انتظار سه ماهه پس از تاریخ شروع این پوشش می‌باشد که اگر منشا بیماری‌های تحت پوشش و یا ابتلای بیمه شده به این بیماری دارای دوره مدت انتظار می‌باشد. در صورت عدم داشتن حسن نیت در بیان سلامتی خسارت دهی این پوشش‌ها باطل می‌شود
مبلغ حق بیمه
شما می­‌توانید با هر مبلغ سرمایه‌گذاری اولیه در بیمه عمر را شروع کنید، حداقل و حداکثر مبلغ ماهیانه و سالانه حق بیمه عمر توسط خود فرد مشخص می‌­شود.



شرایط بیمه عمر: نحوه پرداخت حق بیمه عمر
حق بیمه به تقاضای بیمه گذار می‌تواند با اقساط شش ماهه، سه ماهه، سالانه و یا ماهانه پرداخت شود. البته پرداخت حق بیمه سالانه از لحاظ سوددهی بسیار بهتر می‌باشد.



مدت بیمه نامه
بیمه عمر، بیمه نامه‌ای بلند مدت است و هر فرد می‌تواند بین ۵ تا ۳۰ سال این بیمه نامه را داشته باشد. البته تقریبا در همه شرکت‎های بیمه‌ای سن بیمه شده به علاوه تعداد سال‌های بیمه‌ای نباید بالاتر از ۷۰ سال باشد.



شرایط پرداخت حق بیمه عمر
فرد بیمه شده می‌تواند برای این که با تورم مقابله کند مبلغ حق بیمه را هر سال به میزان ۵ تا ۲۵ درصد به صورت افزایشی انتخاب کرده و هر سال نسبت به سال قبل با تعدیل حق بیمه خود را پرداخت نماید.



امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن
دریافت وام بدون نیاز به ضامن از مزایای بیمه عمر می‌باشد، هر فردی در هر شرکت بیمه ای می‌تواند بعد از پایان سال دوم اقدام به دریافت ۹۰ درصد از اندوخته بیمه عمر خود را وام دریافت کند.
_ با توجه به مزایای بیمه عمر و به عنوان یک سرمایه گذاری و به عنوان کمکی برای خانواده خودم را بیمه عمر کرده ام
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رویا زیلوباف |   1399/03/31 16:02:17   |
0     0
پوشش‌های تکمیلی بیمه عمر در شرکت‌های مختلف بیمه ممکن است متفاوت باشد اما به صورت کلی این پوشش‌ها شامل موارد زیر است:

دریافت وام بدون ضامن
پوشش بیماری‌های خاص (انواع سرطان، پیوند اعضا، سکته قلبی، سکته مغزی و عمل قلب)
پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی
پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی و..
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1399/04/03 00:01:06   |
0     0
بیمه عمر 4 نوع مختلف دارد که به شرح زیر است:
بیمه عمر ساده زمانی
در این حالت بیمه‌نامه برای مدت محدودی معتبر است و تنها درصورتی‌که فرد در این بازه زمانی فوت کند شرکت بیمه سرمایه فوت او را به ذی‌نفعانی که بیمه‌گزار تعیین می‌کند می‌دهد. درصورتی‌که فرد زنده بماند شرکت بیمه هیچ مبلغی به او پرداخت نخواهد کرد.
بیمه تمام عمر
در این نوع از بیمه عمر بعد از فوت فرد، سرمایه فوت به ذی‌نفعان او می‌رسد. علاوه بر این پوشش‌هایی نیز می‌تواند شامل فرد شود.
بیمه عمر مانده بدهکار
در این نوع بیمه اگر فرد در حالی فوت کند که وام‌هایش را به‌طور کامل نپرداخته است، شرکت بیمه پرداخت باقی وامش را بر عهده خواهد گرفت و از ارث باقی‌مانده از او مبلغی کسر نخواهد شد و به این صورت خانواده فرد تحت فشار مالی نخواهند بود.
بیمه عمر و سرمایه‌گذاری
در این حالت فرد در واقع با پرداخت حق بیمه‌های ناچیز طی سالیان، سرمایه‌ای را ذخیره می‌کند که در بسیاری از مواقع می‌تواند راهگشای مشکلاتش باشد. این نوع بیمه در واقع اصلی‌ترین نوع بیمه عمر است و در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مختلف بیمه در قالب طرح‌های مختلفی ارائه می‌شود و ممکن است با اسامی مختلفی معرفی شود. عنوان‌هایی مانند بیمه عمر و پس‌انداز، بیمه زنان خانه‌دار، بیمه تأمین آتیه، بیمه آتیه فرزندان و غیره که در واقع ماهیت آن‌ها صرف‌نظر از تفاوت در جزئیات یکسان است.
عموماً بیمه‌های عمری که صادر می‌شوند، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری هستند. در واقع مردم این دسته را به‌عنوان بیمه عمر می‌شناسند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رضا صالحی نیا |   1399/04/10 14:26:33   |
0     0
به نظر بنده بیمه عمر در ایران کاملا ناسالم و نا متقاعد کننده است زیرا نظارتی از سمت بیمه مرکزی نمیشود ثانیا قابل اعتماد نبودن هیچ یک از شرکت های بیمه برای من است
و این شرکت های بیمه تماما به دنبال سود هستند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوالفضل |   1399/04/14 18:11:02   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
فرد برای دوران پیری و یافوت خود امنیت مالی برای خانواده خو به وجود میاره با بیمه عمر
بیمه عمر مزایای زیادی دارد و یجورایی سرمایه گذاری بلند مدت هست و در کنار ان میتوان از مزایای دریافت وام. و سود مشارکت استفاده کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد سجاد حجتی پور |   1399/04/14 23:28:23   |
0     0
سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.فرد برای دوران پیری و یافوت خود امنیت مالی برای خانواده خو به وجود میاره با بیمه عمر
بیمه عمر مزایای زیادی دارد و یجورایی سرمایه گذاری بلند مدت هست و در کنار ان میتوان از مزایای دریافت وام. و سود مشارکت استفاده کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Hamidreza Mirmohammadi |   1399/04/15 20:57:23   |
0     0
بیمه های تکمیلی بیمه عمر درشرکت های مختلف بیمه ممکن است متفاوت باشد اما به صورت کلی این پوشش هااین چند مورد است دریافت وام بدون ضامن پوشش بیماری های خاص پوشش نقص عضو پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه و...
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا کبیری |   1399/04/16 23:26:02   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
بهره‌گیری از اثر مرکب، این اصلی است که ثروتمندان به کار می گیرند تا ریال‌های آنها شروع به زاد و ولد مضاعف کنند.
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که در کنار آن می توان از مزایایی مانند دریافت وام و.. نیز استفاده کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا حاجی زاده |   1399/04/17 01:06:48   |
0     0
از فواید بیمه عمر میتوان به این اشاره کرد که در صورت زنده بودن فردمزایایی بسیاری شاملش میشود و در صورت فوت خانواده وی از مزایای آن برخوردار میگردند
این مزیت فقط برای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است و در پاسخ به این سؤال که بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد باید گفت با داشتن بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌توانید از سودی که به اندوخته شما تعلق می‌گیرد هم بهره‌مند گردید. البته بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌تواند اسامی دیگری هم داشته باشد. بیمه عمر و پس‌انداز، بیمه عمر تأمین آتیه، بیمه عمر زنان خانه‌دار و… همه ماهیت یکسانی دارند و در مواردی جزئی با یکدیگر تفاوت دارند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
لعیا حیدری |   1399/04/17 10:45:01   |
0     0
سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه از شرایط استفاده از بیمه عمر است .
پوشش‌هایی مثل فوت در اثر حادثه، بیماری‌های خاص، ازکارافتادگی و… حوادثی هستند که بیمه عمر می‌تواند ریسک آن‌ها را قبول کند و در صورت وقوع، مزایایی برای بیمه‌گزار یا ذی‌نفعانش در نظر بگیرد.
بسیار زیاد.زیرا نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است و در کنار ان میتوان از مزایای دریافت وام. و سود مشارکت استفاده کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
afkhami |   1399/04/17 23:47:18   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
فرد بعداز مدت معینی مقدارپولی که تعیین شده را
دریافت می کند وهمچنین در این مدت معلوم اگر حادثه ای
یامریضی رخ دهد بیمه خسارت حاصله راجبرا ن می کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حسین یزدی یوسفی |   1399/04/18 14:48:45   |
0     0
سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.فرد برای دوران پیری و یافوت خود امنیت مالی برای خانواده خو به وجود میاره با بیمه عمر
بیمه عمر مزایای زیادی دارد و یجورایی سرمایه گذاری بلند مدت هست و در کنار ان میتوان از مزایای دریافت وام. و سود مشارکت استفاده کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سپیده دهقان |   1399/04/18 17:30:11   |
0     0
فرد بعداز مدت معینی مقدارپولی که تعیین شده را
دریافت می کند وهمچنین در این مدت معلوم اگر حادثه ای
یامریضی رخ دهد بیمه خسارت حاصله راجبرا ن می کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه مستانی |   1399/04/18 19:10:51   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
بهره‌گیری از اثر مرکب، این اصلی است که ثروتمندان به کار می گیرند تا ریال‌های آنها شروع به زاد و ولد مضاعف کنند.
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که در کنار آن می توان از مزایایی مانند دریافت وام و.. نیز استفاده کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمیرا |   1399/04/18 23:05:17   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
بیمه عمر مزایای زیادی دارد و یجورایی سرمایه گذاری بلند مدت هست و در کنار ان میتوان از مزایای دریافت وام. و سود مشارکت استفاده کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
behzad hajihoseini |   1399/04/19 12:51:35   |
0     0
شرایط بسیاری در قبول و یا رد درخواست یک فرد برای خرید بیمه عمر و همچنین تعیین میزان حق‌بیمه پرداختی در صورت قبول درخواست او برای خرید بیمه عمر توسط شرکت بیمه وجود دارد از جمله این شرایط می‌توان به جنسیت فرد متقاضی خرید بیمه عمر، شرایط و سلامتی جسمی او، سن، تاریخچه سلامتی خریدار بیمه و شغل و حرفه او اشاره کرد.

برای مثال بعضی از افراد دارای مشاغل و حرفه‌های سخت می‌باشند مانند افرادی که در معادن کار می‌کنند و یا شرایط محیط کارشان مناسب نمی‌باشد. بر همین اساس در بیمه‌های عمر گروهی شغل و حرفه بیمه‌گذاران یکی از معیارهای بسیار مهم در انتخاب نوع پوشش‌های بیمه عمر است.

علاوه بر شرایط مناسبی که شرکت‌های بیمه برای خرید بیمه عمر خود به خریداران آن ارائه می‌کنند، این رشته از بیمه دارای مزایای بسیاری از جمله معافیت مالی سرمایه بیمه عمر، دریافت وام، انعطاق پذیری در نحوه‌ی پرداخت و مبلغ پرداخت حق‌بیمه، مشخص کردن ذینفع قرارداد بیمه نامه توسط خود بیمه گذار و... می‌باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ریحانه زارع |   1399/04/19 17:51:10   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
بهره‌گیری از اثر مرکب، این اصلی است که ثروتمندان به کار می گیرند تا ریال‌های آنها شروع به زاد و ولد مضاعف کنند.
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که در کنار آن می توان از مزایایی مانند دریافت وام و.. نیز استفاده کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا سلیمانی |   1399/04/19 23:14:35   |
0     0
مهمترین مزایا و شرایط بیمه عمر این است که، سرمایه بیمه عمر و ‌‌سرمایه‌گذاری تحت هر شرایطی به هر میزان که باشد از پرداخت مالیات معاف می‌باشد، و مبلغ قابل پرداخت در صورت فوت به ‌ذی‌نفع تابع قانون ارث نخواهد بود و مالیات بر ارث به آن تعلق نمی‌گیرد و بلافاصله پس از فوت بیمه‌شده سرمایه و اندوخته پرداخت می‌شود.
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه جعفری |   1399/04/20 11:25:11   |
0     0
بیمه عمر و سرمایه گذاری با پرداخت اولین حق بیمه شروع می‌شود و از زمان پرداخت حق بیمه عمر، بیمه شده تحت پوشش این بیمه نامه قرار می‌گیرد. بر اساس شرایط بیمه عمر، در کنار پوشش‌هایی که بیمه عمر برای فرد دارد، سرمایه‌گذاری نیز بر اساس حق بیمه پرداختی بیمه شده و سود­های تضمین و مشارکتی بیمه نامه، برای وی تشکیل می‌گردد.
بیمه عمر بر اساس شرایط عمومی و خصوصی، خدمات بیمه عمر را به بیمه شده‌ها ارائه می‌دهد.پوشش های بیمه عمر عبارتند از فوت طبیعی، فوت در اثر حادثه، نقص عضو، از کار افتادگی، بیماری‌های خاص و … که به انتخاب هر فرد در بیمه نامه وی درج می شود. فرد بیمه شده می‌تواند برای این که با تورم مقابله کند مبلغ حق بیمه را هر سال به میزان ۵ تا ۲۵ درصد به صورت افزایشی انتخاب کرده و هر سال نسبت به سال قبل با تعدیل حق بیمه خود را پرداخت نماید.شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
جمال سالاری |   1399/04/21 01:13:08   |
0     0
- داشتن شرایط عمومی مانند سن زیر 60 سال ، عدم ابتلا به بیماری صعب العلاج و ..
- با توجه به شرایط زیستی امروزی ، نیاز به پشتوانه ای است که در صورت از کارافتادگی و یا رسیدن به سن پیری و بازنشستگی فرد بتواند استقلال مالی خود را حفظ نماید .
- خیلی اهمیت دارد تا با خیالی آسوده به زندگی آتی خود امیدوار باشم .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید گلزارفر |   1399/04/24 09:48:38   |
0     0
بیمه عمر یعنی یک پس انداز، یک سرمایه‌گذاری با بهترین مزایا، یک پوشش برای خانواده و سرپرستش، یک پشتیبانی مالی، پس اندازی مطمئن برای کسانی که به فکر آینده هستند.
شرایط و مدارک مورد نیاز برای بازخرید بیمه عمر
اصل بیمه‌نامه عمر
رسید پرداخت‌های حق بیمه
تائیدیه حسابداری در خصوص دریافت حق بیمه
مدارک شناسایی بیمه‌گذار
پر کردن فرم مخصوص بازخرید بیمه عمر
بیمه‌ عمر و زندگی یکی از راهکارهای مناسب برای جبران فجایع مالی و جانی است که در طول زندگی هرفردی ممکن است برای او پیش بیاید. اتفاقات مختلفی ازجمله مرگ زودهنگام، از کاراُفتادگی، رکود اقتصادی، نداشتن پس‌انداز و حوادث دیگر که می‌تواند افراد را درموقعیت‌های بحرانی قرار دهد، ممکن است کاملا ناگهانی به سراغ فرد بیاید ولی در صورتی که شما تدابیر مناسبی از جمله خرید بیمه عمر برای مقابله با این فجایع را اتخاذ کرده باشید، می‌توانید به راحتی از آن‌ها عبور کنی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مژگان محمدی یزدی |   1399/04/25 19:09:16   |
0     0
بیمه عمر و سرمایه گذاری با پرداخت اولین حق بیمه شروع می‌شود و از زمان پرداخت حق بیمه عمر، بیمه شده تحت پوشش این بیمه نامه قرار می‌گیرد. بر اساس شرایط بیمه عمر، در کنار پوشش‌هایی که بیمه عمر برای فرد دارد، سرمایه‌گذاری نیز بر اساس حق بیمه پرداختی بیمه شده و سود­های تضمین و مشارکتی بیمه نامه، برای وی تشکیل می‌گردد.
بیمه عمر بر اساس شرایط عمومی و خصوصی، خدمات بیمه عمر را به بیمه شده‌ها ارائه می‌دهد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نغمه لطف محمدی |   1399/04/25 21:07:46   |
0     0
با داشتن بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌توانید از سودی که به اندوخته شما تعلق می‌گیرد هم بهره‌مند گردید. البته بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌تواند اسامی دیگری هم داشته باشد. بیمه عمر و پس‌انداز، بیمه عمر تأمین آتیه، بیمه عمر زنان خانه‌دار و… همه ماهیت یکسانی دارند و در مواردی جزئی با یکدیگر تفاوت دارند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رضا دوستی |   1399/04/26 17:06:24   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
بهره‌گیری از اثر مرکب، این اصلی است که ثروتمندان به کار می گیرند تا ریال‌های آنها شروع به زاد و ولد مضاعف کنند.
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که در کنار آن می توان از مزایایی مانند دریافت وام نیز استفاده کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید جمال الدین طباطبایی مزرعه نو |   1399/04/26 23:08:00   |
0     0
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که در کنار آن می توان از مزایایی مانند دریافت وام و.نیز استفاده کرد.بیمه عمر یعنی یک پس انداز، یک سرمایه‌گذاری با بهترین مزایا، یک پوشش برای خانواده و سرپرستش، یک پشتیبانی مالی، پس اندازی مطمئن برای کسانی که به فکر آینده هستند.
. فرد بیمه شده می‌تواند برای این که با تورم مقابله کند مبلغ حق بیمه را هر سال به میزان ۵ تا ۲۵ درصد به صورت افزایشی انتخاب کرده و هر سال نسبت به سال قبل با تعدیل حق بیمه خود را پرداخت نماید.شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
جواد زارع |   1399/04/27 16:17:44   |
0     0
بیمه عمر و سرمایه گذاری
یکی از مهمترین طرح‌های این بیمه نامه، بیمه عمر و سرمایه گذاری است، بیمه عمر مزایایی از جمله پوشش‌ها و سرمایه‌گذاری برای آینده را برای بیمه گذار ارائه می‌کند، که در واقع یکی از کاملترین بیمه نامه‌های بیمه عمر است که دارای طرح‌های مختلف بیمه‌ای نیز می‌باشد. این بیمه نامه هم برای زمان حیات فرد بیمه شده و هم برای زمان فوت وی پوشش‌هایی را ارائه می‌کند. از مهمترین مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری این است که علاوه بر پوشش های بیمه عمر، حق بیمه عمر در پایان قرارداد به همراه سود تضمینی به فرد استفاده کننده پرداخت می‌شود.



بیمه عمر زمانی
در این بیمه نامه اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه نامه فوت نماید، سرمایه بیمه نامه به ذینفعان این بیمه نامه پرداخت می‌شود. اما اگر دارنده این بیمه نامه در پایان قرارداد بیمه نامه زنده باشد هیچ مبلغی به وی پرداخت نمی‌شود. شاید علت داشتن این بیمه نامه، پرداخت مبلغ بسیار ناچیزی است که به عنوان حق بیمه پرداخت می‌شود و در مقابل خسارتی است که به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود.



بیمه تمام عمر
در این بیمه نامه اگر فرد بیمه شده در هر سنی و در هر سال بیمه ای‌اش فوت نماید، شرکت بیمه سرمایه‌ای را به ذینفعان این بیمه نامه پرداخت می‌کند. در واقع دارنده بیمه عمر هیچ پوششی به غیر از پوشش فوت ندارد. در انتهای قرارداد هم اگر فرد زنده باشد هیچ مبلغی به وی پرداخت نمی‌شود.



بیمه عمر مانده بدهکار انفرادی
این بیمه نامه برای زمانی است که فردی در حین بازپرداخت وام بانک‌ها و موسسات مالی فوت نماید. برای این که اگر بیمه شده قبل از پایان مدت وام فوت کند، پرداخت اقساط باقی مانده بر عهده بازماندگان می‌باشد. با داشتن این بیمه نامه شرکت بیمه مابقی تعهدات وام باقی مانده در بازپرداخت وام بانک یا موسسه مالی را بر عهده می‌گیرد.



بیمه عمر و بازنشستگی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمدرضا مرادی مزرعه نو |   1399/04/27 18:50:23   |
0     0
علت اصلی استفاده از بیمه عمر بدلیل منافعی است که نصیب خانواده فرد متوفی میشود...و به نوعی آینده نگری فرد در مورد آینده خانواده خود را می رساند....و نوعی سرمایه گذاری است
بیمه عمر مزایای زیادی دارد و یجورایی سرمایه گذاری بلند مدت هست و در کنار ان میتوان از مزایای دریافت وام. و سود مشارکت استفاده کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
روح الله بخشی |   1399/04/28 21:10:38   |
0     0
هر فرد زیر ۶۵ سال میتواند خود را تحت پوشش بیمه عمر قرار دهد.
سرمایه گذاری و پس انداز برای دوران بازنشستگی و سرمایه عمر
بیمه عمر برای من اهمیت دارد. چون باعث سرمایه گذاری میشود و همچنین پس انداز برای اینده به شمار میرود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علی دهقانیزاده |   1399/04/28 23:34:24   |
0     0
بیمه های عمر و سرمایه گذاری در ایران کاملا بی معنی و کارایی لازم را ندارند
شرکت های بیمه گذار با فرمول های ماهرانه ای سعی بر سودجویی بجای ارائه خدمات بیمه های عمر و سرمایه گذاری هستند.
این امر بدلیل عدم نظارت های تخصصی بیمه مرکزی این است. چون خود بیمه مرکزی از این موضوع منتفع می شود هیچگاه اقدام جدی در اصلاح این فرمول ها نکرده و نخواهد کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد فاطمی |   1399/04/29 13:11:27   |
0     0
سن و جنسیت و وضعیت جهانی و تاریخچه سلامتی
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری است که پس از پرداخت آن میتواند برای امنیت مالی شخص مفید باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
کیانوش بمانی نژاد |   1399/04/29 15:41:20   |
0     0
سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه از شرایط استفاده از بیمه عمر است .
پوشش‌هایی مثل فوت در اثر حادثه، بیماری‌های خاص، ازکارافتادگی و… حوادثی هستند که بیمه عمر می‌تواند ریسک آن‌ها را قبول کند و در صورت وقوع، مزایایی برای بیمه‌گزار یا ذی‌نفعانش در نظر بگیرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1399/04/29 18:00:39   |
0     0
اما باید به این نکته توجه کنید که شرکت‌های بیمه طرح‌های متنوعی ارائه می‌دهند. برای مثال بعضی از شرکت‌های بیمه در بیمه عمر خود پوشش آتش‌سوزی منزل، هزینه عمل جراحی، بیمه آخرین سال حیات و موارد دیگری را هم دارند.

در مورد مدت قرارداد و حداکثر سن بیمه‌گزار نیز در شرکت‎های مختلف شرایط متفاوتی وجود دارد. در برخی از شرکت‌ها حداکثر مدت قرارداد 30 سال است و در برخی بیشتر. بعضی از شرکت‌ها افراد زیر 70 سال را بیمه عمر می‌کنند و بعضی سنین کمتر را تحت پوشش قرار می‌دهند.

از طرفی نام بیمه عمر در شرکت‌های مختلف بر اساس نوع و شرایط طرحی که ارائه می‌دهند ممکن است متفاوت باشد، برای مثال بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه عمر و تأمین آتیه، بیمه عمر و پس‌انداز و غیره. اما چهارچوب کلی تمامی این طرح‌ها این 5 موردی است که به آن‌ها پرداختیم؛ گرچه اساسنامه آن‌ها در جزئیات می‌تواند بسیار متفاوت باشد. توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از خرید بیمه عمر تمام جزئیات را مطالعه و بررسی کنید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مطهره صولتی |   1399/04/29 20:25:00   |
0     0
جنسیت، سن، وضعیت جهانی و تاریخچه سلامتی
علت اصلی استفاده از بیمه عمر بدلیل منافعی است که نصیب خانواده فرد متوفی میشود و به نوعی آینده نگری فرد در مورد آینده خانواده خود را می رساند و نوعی سرمایه گذاری است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضا مظفری دهشیری |   1399/04/29 21:07:11   |
0     0
بیمه عمر یعنی یک پس انداز، یک سرمایه‌گذاری با بهترین مزایا، یک پوشش برای خانواده و سرپرستش، یک پشتیبانی مالی، پس اندازی مطمئن برای کسانی که به فکر آینده هستند.
شرایط و مدارک مورد نیاز برای بازخرید بیمه عمر
اصل بیمه‌نامه عمر
رسید پرداخت‌های حق بیمه
تائیدیه حسابداری در خصوص دریافت حق بیمه
مدارک شناسایی بیمه‌گذار
پر کردن فرم مخصوص بازخرید بیمه عمرمدت بیمه نامه
بیمه عمر، بیمه نامه‌ای بلند مدت است و هر فرد می‌تواند بین ۵ تا ۳۰ سال این بیمه نامه را داشته باشد. البته تقریبا در همه شرکت‎های بیمه‌ای سن بیمه شده به علاوه تعداد سال‌های بیمه‌ای نباید بالاتر از ۷۰ سال باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد خوشنام |   1399/04/29 23:14:43   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
فرد برای دوران پیری و یافوت خود امنیت مالی برای خانواده خو به وجود میاره با بیمه عمر
بیمه عمر مزایای زیادی دارد و یجورایی سرمایه گذاری بلند مدت هست و در کنار ان میتوان از مزایای دریافت وام. و سود مشارکت استفاده کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضازارعیان |   1399/04/29 23:46:28   |
0     0
از نظرم علت اصلی استفاده از بیمه عمر، افراد اگر در زمان حیاتشان مریض شوند یا به عمل جراحی احتیاج داشته باشند و هزینه عمل بالای سه میلیون باشد بیمه تمام هزینه را پرداخت میکند و میتواند بدون ضامن یا وثیقه، وام دریافت کند و در هنگام فوت یا بازنشستگی مزایای فراوانی دارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زینب دریس |   1399/04/30 01:08:21   |
0     0
پوشش هایی مثل فوت در اثر حادثه ،بیماریهای خاص ،از کار افتادگی و....
حوادثی هستند که بیمه عمر میتواند ریسک آنها را نیز قبول کند ودر صورت وقوع ،مزایایی
برای بیمه گذار یا ذی نفعانش در نظر بگیرد
بیمه عمر زمانی ،بیمه تمام عمر ،بیمه عمر مانده بدهکار انفرادی ،بینه عمر بازنشستگی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه زارعی |   1399/04/30 01:41:32   |
0     0
بیمه عمر بر اساس شرایط عمومی و خصوصی، خدمات بیمه عمر را به بیمه شده‌ها ارائه می‌دهد ، شرایطی مانند سن و سلامتی و شغل و جنسیت و غیره .
بیمه عمر پوشش‌های بیشتری را می‌تواند داشته باشد و حتی بسته به شرکت بیمه‌گر می‌تواند از مزایای متنوعی برخوردار باشد. بیمه عمر علاوه بر اینکه می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده باشد، می‌تواند ما را در برابر عواقب حوادث پیش‌بینی نشده بیمه کند و با توجه به پوشش‌هایی که برای بیمه عمر خود انتخاب می‌کنیم، می‌توانیم تا حد قابل قبولی عواقب حوادث غیرمترقبه را برای خود و خانواده تعدیل کنیم. البته باید به این نکته توجه کرد، درصورتی که بیمه عمر را بعنوان یک راه سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اید، در انتخاب پوشش‌های اضافی دقت نمایید، زیرا شرکت بیمه بابت ریسکی که از خسارات قبول می‌کند، از سرمایه فوت و ارزش بازخرید بیمه شما می‌کاهد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ولی نامجو |   1399/04/30 18:16:49   |
0     0
در سرمایه گذاری بیمه عمر درصورت حیات سرمایه گذار ازمنافع ان استفاده میکند ودرصورت فوت سرمایه گذار خانواده اواز منافع سرمایه گذاری استفاده میکنند.در واقع بیمه عمر پس انداز روز مباداست.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد زارع |   1399/04/30 21:27:42   |
0     0
در صورت فوت در اثر حادثه علاوه بر اصل و سود مبلغ سرمایه تا 3 برابر به وراث انتخابی شما پرداخت خواهد شد و در صورت پشیمانی از ادامه قرارداد ، هر زمان قادر به فسخ و دریافت مبلغ بازخریدی مندرج در بیمه نامه شوید و یا امتیازات خود را به شخص دیگری منتقل و واگذار کنید.همچنین نرخ سود این بیمه نامه تا 10 سال اول 18 درصد و بعد از آن 15 درصد است ضمن آنکه این بیمه نامه از بدو تولد نوزادان تا افراد 65 سالگی قابل صدور است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
sajad zare |   1399/04/30 23:49:18   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
بهره‌گیری از اثر مرکب، این اصلی است که ثروتمندان به کار می گیرند تا ریال‌های آنها شروع به زاد و ولد مضاعف کنند.
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که در کنار آن می توان از مزایایی مانند دریافت وام و.. نیز استفاده کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
افسانه محمدى ساغندى |   1399/04/31 00:52:21   |
0     0
هر فرد که قادر باشد بین٥تا٣٠سال بیمه را بپردازد مى تواند خود را بیمه کند
بیمه عمر بدلیل منافعى که به خانواده متوفى مى دهد یک نوع آینده نگرى براى فرد است
بیمه عمر اهمیت بالائى دارد ویک آرامش خاطر براى خانواد ها به خصوص مشاغل پر خطر است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بیتا ناظمی |   1399/04/31 23:35:45   |
0     0
بیمه عمر با پرداخت اولین حق بیمه شروع می شودو از زمان پرداخت اولین پرداخت حق بیمه عمر ، بیمه شده تحت پوشش این بیمه نامه قرار می گیرد.
استفاده از بیمه عمر می تواند مزایایی چه در زمان حیا ت وچه در زمان فوت برای فرد داشته باشد .مزایایی مانند فوت طبیعی، فوت بر اثر حادثه، نقص عضو، از کار افتادگی، بیماری های
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
معصومه یاری علی ابادی |   1399/05/01 23:56:29   |
0     0
بیمه عمر انواع مختلفی دارد بیمه عمر زمانی .بیمه عمر مانده بدهکار.بیمه عمر وسرمایه گذاری .بیمه فوتی.سود بیمه عمر دوسال اول ۱۶درصد دوسال بعد۱۳ درصد وسالهای بعد ۱۰درصد می باشداز بیمه عمر وسرمایه گذاری می توان ۹۰درصد اندوخته ان وام دریافت کرد وهمچنین بعد از فوت مقداری پول به ذینفعان تعلق می گیرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مسعودتاجیک |   1399/05/02 01:40:07   |
0     0
شرایط استفاده از بیمه عمر عبارتست از: سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامتی خانواده و شغل و حرفه بررسی می گردد.
بیمه عمر بدلیل منافعى که به خانواده متوفى مى دهد یک نوع آینده نگرى براى فرد است
بیمه عمر اهمیت بالائى دارد ویک آرامش خاطر براى خانواد ها به خصوص مشاغل پر خطر است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
درویشی |   1399/05/02 06:35:40   |
0     0
بیمه عمر انواع زیادی دارد یک نوع بیمه عمر به شرط قیدحیات بودن می باشد.
فرد بعداز مدت معینی مقدارپولی که تعیین شده را دریافت می کند وهمچنین در این مدت معلوم اگر حادثه ای یامریضی رخ دهد بیمه خسارت حاصله راجبرا ن می کند. جایگاه بسیار خوبی در بین بیمه ها دارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهین خواجوی |   1399/05/02 12:15:54   |
0     0
بیمه عمر بیمه‌ای است که انواع فراوانی دارد و هر یک از این انواع کاربردهای بخصوصی دارد. در کل بیمه‌گزار با داشتن این بیمه در صورت حیات از مزایای متنوعی بهره‌مند می‌شود و اگر هم فوت کند، خانواده و ذی‌نفعان وی شامل مزایایی می‌شوند.



قراردادهای بیمه عمر غالباً طولانی‌مدت است و می‌تواند تا 30 سال هم باشد. بنابراین کسی که بیمه‌گزار بیمه عمر می‌شود تا مدت طولانی از پوشش‌های این بیمه برخوردار است و پس از آن نیز حتی می‌تواند از مزایای سرمایه‌گذاری در بیمه عمر استفاده کند
معافیت مالیاتی، دریافت وام، فسخ، مشخص کردن ذینفع قرارداد بیمه، شرایط و میزان وان، هماهنگی با تورم و..
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
پوریا سلیمانی چالی |   1399/05/02 16:24:06   |
0     0
به‌طور کلی بیمه‌های زندگی به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند؛ بیمهٔ عمر مدت‌دار، بیمهٔ تمام‌عمر و بیمهٔ مختلط. در بیمه عمر مدت‌دار، بیمه‌گذار حق بیمه تعیین شده را برای مدت معینی پرداخت می‌کند و در صورتی که در طی مدت قرارداد، زنده بماند (به شرط حیات) یا فوت کند( به شرط فوت)، شرکت بیمه به ذی‌نفع بیمه نامه مبلغ مشخصی را می‌پردازد. این بیمه نامه ساده‌ترین نوع از بیمه‌های زندگی محسوب می‌شود. در بیمه تمام‌عمر، مدت بیمه‌نامه نامحدود است و شرکت بیمه متعهد می‌شود در صورت فوت بیمه‌گذار در هر زمانی، سرمایه بیمه‌نامه را به ذی‌نفعان آن بپردازد. حق بیمه پرداختی برای استفاده از بیمه تمام‌عمر به‌طور متوسط ۵۰ درصد از بیمه مدت‌دار بیشتر است. بیمهٔ مختلط، صورت کامل‌تری از بیمه‌های زندگی است که طی آن اگر بیمه‌شده در طی مدت قرارداد فوت کند، سرمایه فوت بیمه نامه به علاوه اصل و سود حاصل از ذخایر بیمه‌نامه به ذی‌نفع پرداخت می‌شود. اما اگر در طول مدت قرارداد فوت اتفاق نیفتد، اصل و سود حاصل از ذخایر بیمه‌نامه پرداخت می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فرزانه توحیدفر |   1399/05/03 21:20:13   |
0     0
بیمه عمر بیمه‌ای است که انواع فراوانی دارد و هر یک از این انواع کاربردهای بخصوصی دارد. در کل بیمه‌گزار با داشتن این بیمه در صورت حیات از مزایای متنوعی بهره‌مند می‌شود و اگر هم فوت کند، خانواده و ذی‌نفعان وی شامل مزایایی می‌شوند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهروز باستانی اله ابادی |   1399/05/08 22:59:00   |
0     0
چرا به بیمه عمر نیازمندیم؟
راه های زیادی برای بدست آوردن آرامش و امید به زندگی وجود دارد که شاید مهمترین این راه ها امنیت مالی ما و خانواده ما در آینده هست، یکی از این راه ها می تواند پس اندازی در غالب سرمایه گذاری ایمن با سودی مناسب باشد، اگر این پس انداز به صورتی انجام پذیرد که به روند زندگی ما لطمه نزند، در صورت نیاز مالی، سهولت دسترسی به آن وجود داشته و سودآور باشد حالا چقدر بهینه خواهد بود که در کنار آن از یکسری امکانات مفید بیمه ایی هم بهرمند شویم برای رسیدن به این مهم ما به شما بیمه عمر و سرمایه گذاری(بیمه عمر و تامین آتیه) را معرفی می نماییم.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوالفضل شهاب |   1399/05/08 23:51:45   |
0     0
سن جنسیت وضعیت جهانی تاریخچهی سلامتی خانواده و شغل و حرفه
از فواید بیمه عمر این است که چه در صورت زنده بودن چه در صورت فوت کردن شخص مزیت هایی نصیب او وخانوادش می شود
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری بلند مدت محسوب میشودکه در کنار ان می توان از مزایایی مانند دریافت وام و....استفاده کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیده بنت الهدی مرتضوی |   1399/05/09 01:54:14   |
0     0
مزایایی که بیمه عمر و سرمایه گذاری برای بیمه گذاران خود ارائه می کند را می توان به ترتیب زیر بیان کرد:
پوشش ها: پوشش های ارزنده بیمه ای که این بیمه نامه ارائه می کند می تواند برای بیمه گذار و بیمه شده بسیار ارزشمند باشد، مهمتر از همه این که پوشش های بیمه عمر فقط در محدوده جغرافیایی ایران نبوده و اگر اتفاقی در هر نقطه از جهان برای فرد بیافتد که تحت پوشش بیمه عمر باشد با این بیمه نامه قابل پرداخت می باشد.معافیت مالیاتی: از مهم ترین ویژگی های بیمه عمر معاف بودن این بیمه  نامه از پرداخت مالیات می باشد،  سرمایه ای که برای ذینفعان می باشد و یا اندوخته بیمه نامه که برای فرد تشکیل می شود نیز بر اساس ماده ۱۳۶ قانون مالیات‌‌های مستقیم، سرمایه بیمه عمر و همچنین اندوخته حاصل از ‌‌سرمایه‌گذاری‌‌های صورت گرفته، تماما از پرداخت مالیات معاف می‌باشند.تعیین ذینفعان بیمه نامه بر اساس خواسته بیمه گذار : در بیمه عمر بیمه گذار این امکان را دارد که ذینفعان بیمه نامه را مشخص نماید و یا حتی در طول داشتن بیمه نامه ذینفعان خود را تغییر دهد.منعطف بودن بیمه عمر و سرمایه گذاری: با توجه به شرایط بیمه عمر، این بیمه نامه بسیار منعطف بوده و برخی از گزینه های این بیمه  نامه را می توان در طول مدت داشتن این بیمه  نامه تغییر داد از جمله میزان حق بیمه، نحوه پرداخت، تعداد اقساط، میزان و تعداد پوشش ها  و … .فسخ بیمه عمر: بیمه گذار می تواند در هر زمان که بخواهد بیمه نامه را فسخ کرده و ارزش بازخریدی بیمه نامه خود را بر اساس مبلغ درج شده در جدول بیمه  نامه دریافت نماید.دریافت وام بدون نیاز به ضامن : سرمایه گذاری که در بیمه نامه عمر شکل می گیرد، به عنوان یک سرمایه و دارایی در دسترس بیمه گذار است و وی می تواند در صورت نیاز درصدی از اندوخته خود را وام بگیرد. وام این بیمه نامه نیاز به ضامن ندارد  و در زمان دریافت وام پوشش های بیمه نامه همچنان برای فرد برقرار می باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حمیدرضا منصوری محمد ابادی |   1399/05/12 19:12:55   |
0     0
بهره‌گیری از اثر مرکب، این اصلی است که ثروتمندان به کار می گیرند تا ریال‌های آنها شروع به زاد و ولد مضاعف کنند.
بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که در کنار آن می توان از مزایایی مانند دریافت وام و.. نیز استفاده کرد.
پاسخ
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرتضی جلالی فر |   1399/06/08 16:06:16   |
0     0
سن و جنسیت و وضعیت جهانی و تاریخچه سلامتی خانواده و ....
آرامش خاطر برای برای شخص بیمه گذار ایجاد میکند و همچنین نوعی سرمایه گذاری است
به همین دلایل بیمه عمر اهمیت بسیار بالایی دارد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics