تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

درآمد فعال یا درآمد غیر فعال

روش های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد. مثل فروش کالا یا خدمات از طریق اینترنت یا به صورت سنتی در بازار. حتی اگر سر کار هم بروید، باز هم چیزی برای عرضه و فروش دارید و آن زمان و مهارت های شماست.

در واقع شما به ازای زمانی که فعالیت میکنید و سر کار حاضر میشوید، درآمد کسب میکنید. همچنین با سر کار حاضر شدن در واقع شما دارید تخصص و مهارت هایی که دارید را به عنوان یک خدمت به صاحب اصلی کسب و کار ارائه کرده و در ازای آن حقوق دریافت میکنید.


پس مهم نیست چه کاری انجام دهید، به هر حال برای کسب درآمد به هر روش چه آنلاین و چه به صورت فیزیکی باید خدمت یا محصولی را عرضه کنید.
اما اینکه درآمد شما به چه صورت به دست می آید به دو نوع تقسیم بندی میشود و دانستن آن بسیار مهم است؛ زیرا میتواند در رسیدن شما به آزادی مالی موثر باشد.


دو روش برای کسب درآمد وجود دارد، یکی درآمد فعال و دیگری درآمد غیرفعال.


در این مطلب با این دو نوع درآمد آشنا شده و یاد خواهید گرفت که چه کارهایی در دسته درآمد فعال قرار میگیرند و چه درآمدهایی از نوع غیر فعال هستند.


سپس مشخص خواهیم کرد که اگر میخواهید به آزادی مالی و ثروت برسید باید کدام یک از این دو نوع درآمد را انتخاب کرده و در نهایت با روش های کسب درآمد نوین آشنا خواهیم شد.


اما ابتدا بگذارید تعریفی از هر کدام از این دو نوع درآمد داشته باشیم:


درآمد فعال چیست؟
به زبان ساده درآمد فعال یعنی پولی که به ازای زمانی که میگذارید به دست می آید. در واقع در این روش شما به صورت فعالانه باید برای کسب درآمد کار کنید، مثل سر کار رفتن و کارمند بودن.


زمانی که به سر کار میروید، در واقع زمان خود را با پول یا حقوق دریافتی تان معامله میکنید. اگر معلم یا مشاور هم باشید باز هم کسب درآمدتان ساعتی خواهد بود.


اگر روی پروژه ای کار کنید باز هم ساعتی کار کرده و به ازای میزان زمانی که صرف میکنید درآمد کسب خواهید کرد.


ممکن است پروژه ای یک ماه به طول بی انجامد که در آن صورت باز هم در ازای یک ماه فعالیت یا مثلا ۴۰ ساعت در هفته درآمد کسب خواهید کرد.


پس هر گاه زمان تان را با پول معامله کنید درآمد فعال خواهید داشت.


این نوع درآمد فعال است؛ زیرا برای به دست آوردن پول باید وقت صرف کنید، خودتان سر کار حاضر شوید و خدمتی را ارائه کنید.

 

حتی اگر فروشنده کالا یا مغازه دار باشید، باز هم باید به عنوان فروشنده سر کار حاضر شوید. در نتیجه در صورت عدم حضورتان بر سر کار پولی هم به دست نخواهید آورد.


این درآمد فعال است؛ زیرا به حضور فعالانه شما بر سرکار نیاز داشته و باید برای به دست آوردن پول وقت و مهارت تان را صرف کنید.


درآمدی که بیشتر مردم به دست می آورند فعال است. اکثر افراد شاغل یا کارمند هستند و به سر کار میروند یا نوعی از سرویس و خدمات را ارائه میکنند که برای آن باید از مهارت ها یا تخصص های خود انرژی بگذارند.


حتی بیشتر افرادی که کار آزاد دارند نیز باید برای کسب درآمد سر کار خود حاضر شوند.


درآمد غیر فعال چیست؟
در مقابل درآمد غیر فعال درآمدی است که نیازی به حضور شما بر سر کار یا فعالیتی برای کسب درآمد ندارد. در واقع در این نوع درآمد شما دیگر زمان تان را برای کسب درآمد معامله نکرده و آزادی زمان و مکان خواهید داشت.


این نوع درآمدی است که بیشتر ثروتمندان دارند، درآمدی که بدون نیاز به حضور صاحب کسب و کار به دست آمده و مهم نیست چه زمانی از شبانه روز باشد، حتی در خواب هم بیزنس تان برای شما درآمد زایی خواهد کرد.


اگر میخواهید به آزادی و استقلال مالی رسیده و ثروتمند شوید و هرگز محدودیت زمان و مکان برای کسب درآمد نداشته باشید باید به فکر راه انداختن کسب و کاری باشید که برای تان درآمد غیر فعال بسازد.


درآمد غیر فعال به نوعی یک سیستم اتوماتیک است که در ابتدا آن را پیاده سازی کرده و سپس این سیستم همیشه برای تان کسب درآمد خواهد کرد. مهم نیست شما در خواب باشید یا در سفر، این سیستم میتواند به صورت اتوماتیک برای شما ایجاد درآمد کند.


به عنوان مثال میتوان از داشتن وب سایت و فروش کالا به صورت آنلاین به عنوان یک سیستم اتوماتیک سازی نام برد.


سایت شما میتواند زمانی که در خواب هستید یا در سفر، برای تان درآمد زایی کند.


سایت شما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آنلاین است و به فروش کالا و خدمات می پردازد.


در حالی که داشتن یک فروشگاه به صورت فیزیکی محدود به ساعات خاصی بوده و در عین حال تنها میتواند به محدوده خاصی فروش کند مثلا مردمی که در آن منطقه یا در آن شهر حضور دارند.


اما وب سایت شما میتواند این محدودیت را از بین برده و به تمام کشور یا حتی خارج از مرزهای جغرافیایی کشورتان نیز فروش داشته باشد.
پس میتوان درآمد غیر فعال را به زبان ساده درآمدی معرفی کرد که نیاز به حضور شما نداشته و نیازی نیست تا زمان خود را با میزان درآمدی که به دست می آورید معامله کنید.

 

منبع خبر: تولید محتوای حَسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

ادمین سواد مالی . |   1399/01/01 22:16:30   |
3     0
برای ایجاد درآمد فعال شخص باید در محل حضور فعال داشته و وقت بگذارد؛ در صورتی که برای درآمد غیر فعال نیازی به حضور فیزیکی در محل کار نیست.

- آیا تابحال به فکر درآمدزایی غیرفعال بوده اید؟
- با وجودی که درآمد غیرفعال، از نظر مالی برای شخص بهتر می باشد، چرا اکثرأ درآمد فعال را در مسیر شغلی خود انتخاب میکنند؟
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا افتخاری |   1399/02/30 15:23:52   |
بله خرید وفروش سهام یکی از درآمدهای غیر فعالیست که که من به آن مشغولم .ریسک و عدم اطمینان یکی از دلایلی است که باعث میشود افراد کمتر بسمت درآمدهای غیرفعال روی بیاورند .دلیل دیگر این است که کسب درآمدهای غیر فعال نیاز به تخصص های خاصی است...و گاهی اوقات فرد باید در چند زمینه بطور همزمان تخصص داشته باشد...و داشتن نوآوری و خلاقیت در در خلق درآمدهای غیر فعال بسیار مهم است.
محدثه دهقان طزرجانی |   1399/02/30 22:05:40   |
بله، زیرا کارغیر فعال نتیجه گیری از آن زمان‌بر می باشد و نیازمند صبر زیاد می باشد، که چندان کار آمد نیست زیرا مخارج افراد منتظر به دست آوردن پول نمی‌مانند
زهرا غنی زاده |   1399/02/31 10:24:05   |
درآمدزایی غیر فعال مانند عکاسی و فروش عکس در اینترنت، ساخت فیلم و فروش فیلم در اینترنت.
برای کسب درآمد فعال باید در محل کار حضور داشته باشیم و طبق زمان صرف شده حقوق بگیریم. در این روش می توانیم در امور مداخله بکنیم ،و تغییراتی را هم ایجاد کنیم و استعداد خویش را نشان دهیم. ولی برای کسب درآمد غیر فعال نیازی به حضور کارمند نیست. در کسب درآمد فعال بیشتر و بهتر به نیازهای جامعه رسیدگی و توجه می شود.
Mona |   1399/02/31 19:18:53   |
درآمد فعال به حضور موثر افراد در محیط کاری گفته میشه و غیرفعال به حضور شخص احتیاجی نیس
بله.خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس...
بسیاری به درآمد فعال عادت کرده ونمیتوانند بیکاربمانند و بخاطر اعتمادی که بیشتر به این نوع درآمد دارند
fatemeh tak |   1399/03/03 03:50:30   |
به این دلیل که اولا ریسک درامد فعال بسیار پایین تر از ریسک درامد غیرفعال می باشد و دوما راه اندازی یک سیستم برای کسب درامد غیرفعال نیازمند فکر و کار مضاعف است که بیشتر درامد های فعالی نمی باشد
مسعود زارع بیدکی |   1399/03/05 18:57:28   |
بله در حال حاضر فعالیت در بورس دارم که بصورت درآمد غیر فعال می شود
درآمد غیر فعال با اینکه درآمدزایی بالاتری دارد اما بدلیل قطعی نبودن و مداوم نبودن آن معمولا افرادی که کم ریسک تر هستند مبادرت به درآمد فعال دارند و باید ذکر کنم که درآمد فعال دارای مزیتهای خوبی است که هم سرمایه داران و هم اقشار دیگر مبادرت به این امر نینمایند.
فرزانه جنتی |   1399/03/07 13:07:23   |
بله. سرمایه گذاری دربورس. بیت کوین. و بازار طلا چیزایی هست که دوست دارم انجام بدم
درامد غیر فعال ریسک زیادی داره و صبر و دانش زیادی هم میخواهد. یجورای باید تحلیل داده ها و بازار را بدونیم
علی جلالی زمانی |   1399/03/07 23:30:58   |
بله حتما.بنده به شخصه به فکر راه اندازی وب سایت فروش موبایل و لوازم جانبی بوده ام
مژگان محمدی یزدی |   1399/03/15 02:20:31   |
بله چند باری به صورت مجازی آموزش دادم که از آن کسب درآمد کردم
شاید دلیلش این باشه که اطمینان از درآمد فعال بیشتره و بیشتر میشه روش حساب کرد
مرتضی ندافی |   1399/03/20 15:01:27   |
بله خرید و فروش در بازار های مالی اعم از بورس و طلا
به دلیل اینکه درآمد غیر فعال نیاز به تخصص و مهارت داشته و شخص باید دارای سواد مالی و تخصص باشد چراکه ممکن از در صورت نداشتن تخصص زیان سنگینی را متحمل شود
الناز بهروزی |   1399/03/20 15:03:50   |
بله خرید و فروش در بازار های بورس ،طلا
برای اینکه شخص باید دارای مهارت و سواد مالی و تخصص باشد زیرا بدون هر یک از موارد فوق میتواند ضررزیادی را متحمل شود
مرجان السادات خداپرست |   1399/03/21 21:25:40   |
بله اکنون در سایت فروش آنلاین هم مشغول هستم.چون درآمد غیر فعال ریسک بالایی دارد و خیلی از مردم سواد یا اطلاع کافی راجب این نو ع کارها ندارند و افرادی ک قبلا درامد غیر فعال داشتند حالا ب هر دلیلی ک بوده یا بی کفایتی یا وقت نداشتن راجب این نوع درامد به بقیه ذهنیت بدی می دهند از این رو خیلی از افراد بنا به گفته های دیگران به دنبال کار با درامد فعال هستند
مهدی رضایی بیداخویدی |   1399/04/14 09:36:12   |
به نوبه خود تا حالا درآمد غیر فعالی نداشتم

شاید کسب درآمد از محلی که فرد در آن فعالیت مستقیمی نداشته باشد، غیر واقعی به نظر برسد و حتی افرادی که برای مشاغل شرکتی در سطح مستقیم بسیار تلاش کرده‌اند، متعجب شوند از اینکه چیزی ‌بتواند یک نقشه راه به آنها بدهد که با یک پرش، کیفیت زندگی خود را بالاتر ببرند.
علیرضا آزاد |   1399/04/17 15:12:07   |
درآمد فعال موثر افراد در محیطی کاری گفته میشود که میتواند سودی را ب دست آورد بدون آنکه شخص حضور داشته باشد
مانند فروش لوازم در اینترنت ،خریدو فروش های انترنتی
و همچنین فرد باید ریسک پذیر و داری اطلاعات کافی باشد
سیدمصطفی قاسمی بنادکوکی |   1399/04/22 19:34:39   |
بله مثلا فروش آنلاین، وب سایت تبلیغاتی، سهام و فعالیت در بورس
سیدمصطفی قاسمی بنادکوکی |   1399/04/22 19:37:30   |
اکثرا به دلیل ریسک پذیری پایین و عدم سواد و دانش کافی در زمینه انواع درآمدهای غیر فعال و تمایل به دسترسی سریع به نتیجه، ترس از شکست به درآمد فعال تمایل دارند.
حسین فتوحی اردکانی |   1399/04/25 22:20:09   |
درفکر درآمدزایی غیرفعال بوده ام، زیرا اکثر این درآمدزایی ها به صورت پاره وقت و بدون حضور بوده و هر وقت که خودم وقت پیدا کنم میتوانم کار کنم و خودم رییس خودم هستم.
زیرا افراد از طریق درآمد فعال، در محیط کار سرگرم میشود با افراد، خصوصیات و شخصیت جدید آشنا میشود باعث اجتماعی شدن افراد میشود اطلاعات عمومی اش بالاتر می رود و اگر نظر یا ایده ای در مورد کار داشته باشد میتواند ارائه کند به همین دلیل افراد درآمد فعال را در مسیر شغلی انتخاب میکنند.
محمدصالح شکیبا |   1399/04/26 13:48:54   |
بله، زیرا کارغیر فعال نتیجه گیری از آن زمان‌بر می باشد و نیازمند صبر زیاد می باشد، که چندان کار آمد نیست زیرا مخارج افراد منتظر به دست آوردن پول نمی‌مانند
نجمه السادات زارع |   1399/04/26 13:51:56   |
بله نت ورک که میتوان با یک سری شرکت ها قراردادبست و از طریق اینستا سایت تلگرام محصولات خود را بفروشیم و اینکه هنوز این نوع شغل در چامعه بنظر من جا نیافتاده است و اکثرا در پی درامدزایی فعال هستن و عده ای کمی به سوی درامدغیرفعال میروند
مصطفى عربى |   1399/04/26 16:53:22   |
بله، تجارت الکترونیک
چون ریسک پذیر نیستند. انواع درآمد غیر فعال آشنایی ندارند. بعضی از درآمدهای غیر فعال نیاز به سرمایه اولیه دارند، بعضی نیاز به دانش نسبی در زمینه های خاص هست. و از همه مهمتر برای رسیدن به درآمد نیاز به صبر دارد
مهدی کاظمی |   1399/04/27 08:46:15   |
بله بازارطلا
ریسک زیادی دارد
مرجان عباسی نسب |   1399/04/27 23:35:13   |
بله - چون درامد غیر فعال نیاز به بررسی ، انتخاب ، هزینه ، و احتمال شکست هم نیز وجود داره . شخص باید ریسک پذیر باشد
پوریا گراشی |   1399/04/28 12:22:49   |
بله، زیرا کارغیر فعال نتیجه گیری از آن زمان‌بر می باشد و نیازمند صبر زیاد می باشد، که چندان کار آمد نیست زیرا مخارج افراد منتظر به دست آوردن پول نمی‌مانند
مهدیه السادات موسوی |   1399/04/29 19:34:16   |
بله سرمایه گذاری دربورس
چون درامدغیرفعال ریسک زیادی دارد ومدام وقطعی نیست
وحید احمد باریکزهی |   1399/04/30 09:25:56   |
بله
به خاطر این که ریسک در امدهای فعال پایین است و خود شخص با خیالی اسوده تر به کار خود ادامه میدهد
محمدمهدی کمالی |   1399/04/30 12:17:32   |
یکی از شیوه های کسب درآمد غیرفعال در شغل معلمی و استادی تدریس دروس در سایت های تولید محتوا مانند فرادرس می باشد.
ریسک درآمد غیرفعال بسیار بالاست و برای کسب درآمد باید مدت زمان طولانی صبر شود تا نتیجه مطلوب داشته باشد .
مبینادشتی |   1399/04/30 12:38:14   |
درآمد غیر فعال با اینکه درآمدزایی بالاتری دارد اما بدلیل قطعی نبودن و مداوم نبودن آن معمولا افرادی که کم ریسک تر هستند مبادرت به درآمد فعال دارند و باید ذکر کنم که درآمد فعال دارای مزیتهای خوبی است که هم سرمایه داران و هم اقشار دیگر مبادرت به این امر نینمایند.
درامدزایی غیر فعال مانند عکاسی و فروش عکس در اینترنت، ساخت فیلم و فروش فیلم در اینترنت.
صادق زاده ربیعی |   1399/04/30 12:38:22   |
به این دلیل که اولا ریسک درامد فعال بسیار پایین تر از ریسک درامد غیرفعال می باشد و دوما راه اندازی یک سیستم برای کسب درامد غیرفعال نیازمند فکر و کار مضاعف است که بیشتر درامد های فعالی نمی باشد
محمد پوراکبری |   1399/04/30 18:20:30   |
خیر نیازی ب این کار ندارم .
نتیجه گرفتن در درامد های غیر فعال معمولا نیاز ب زمان دارد ، کسب درامد از این طریق ریسک بیشتری داشته و ب نوعی قطعی و دائمی نمیتوان روی ان حساب کرد و عموما ذات ادمی ب گونه ای است ک ب نوعی ب کار کردن و کسب درامد فعال نیازمند است .
محمد رحیمی |   1399/05/01 19:58:51   |
بله
چون بنظر در امد غیر فعال مطءمن و همیشگی بنظر نمیرسد برای همین افراد به عنوان شغل دایم بهش نگاه نمیکنن و فرهنگ سازی برای اینکه به اینگونه درآمدهای غیر فعال شغل بگویند نشده
مهدیه گولشائیان |   1399/05/02 15:23:58   |
بله مثلا سرمایه گذاری دربازار طلا وسود بردن از نوسانات قیمت.
چون نیازی به فعالیت فیزیکی نیست پس افرادعلاوه بر مشاغل دیگر این کار راهم انجام میدهند
محمد حسین بخت جو |   1399/05/03 12:23:54   |
بله آموزش اینترنتی کارگاه تولیدی سرمایه گذاری تو بورس
چون اکثر افراد از متفاوت بودن میترسن از خوندن چارتا کتاب واهمه دارن از تلاش کردن تو چیزی که دوست دارن سر باز میزنن
سینا هویدا |   1399/05/03 14:06:50   |
بله. سرمایه گذاری دربورس. بیت کوین. و بازار طلا چیزایی هست که دوست دارم و انجام داده ام.
درامد غیر فعال ریسک زیادی داره و صبر و دانش زیادی هم میخواهد. یجورای باید تحلیل داده ها و بازار را بدونیم و افراد بیشتر ترجیح میدهند حاشیه امنی که برای خودشان ساخته اند را حفظ کنند.
مهدیه گلشائیان |   1399/05/06 00:01:44   |
بله مثلا سرمایه گذاری دربازار طلا وسود بردن از نوسانات قیمت.
چون نیازی به فعالیت فیزیکی نیست پس افرادعلاوه بر مشاغل دیگر این کار راهم انجام میدهند
سارا محمودآبادی |   1399/05/07 14:28:35   |
بله
زیرا درآمد غیرفعال نیاز به زمان زیادی دارد و گاهی بعد از گذشت مدت زمانی افرار را دچار استرس میکند که انجام این کار جواب نمیدهد و درآمدی برای آنان نخواهد داشت برای همین افراد کار فعال را انتخاب میکنند و کار فعال به افراد انگیزه زندگی میدهد درصورتی ک کار غیرفعال بعد از مدتی افراد را دچار افسوردگی میکند
سعید دامگی علی آباد |   1399/05/09 19:56:27   |
بله سرمایه گذاری در بورس و فروش اینترنتی
به دلیل ریسک بالای درآمد غیرفعال
محمد کاظم جهانی |   1399/05/09 21:18:28   |
بله درامد های غیر فعال یه راه مناسب برای کسب درامد هستن .
مسلما به دلیل ریسک های بالایی ک کارایی این چنینی دارند و همچنین مقبولیت پایینی ک در جامعه فعلی ما وجود دارد و نیز نسبی بودن این کار ها میتواند دلیل اصلی این انتخاب باشد
محمد کاظم جهانی |   1399/05/09 21:19:12   |
بله درامد های غیر فعال یه راه مناسب برای کسب درامد هستن .
مسلما به دلیل ریسک های بالایی ک کارایی این چنینی دارند و همچنین مقبولیت پایینی ک در جامعه فعلی ما وجود دارد و نیز نسبی بودن این کار ها میتواند دلیل اصلی این انتخاب باشد.
فاطمه بیانی |   1399/06/07 09:37:00   |
بله ، عکاسی
اطمینان به درآمد فعال بیشتر و ریسک کمتری دارد
دهقان |   1399/02/14 10:55:38   |
0     0
تولید محتوای مجازی و فروش از طریق اینترنت درآمد غیر فعالی است که به فکرم رسیده است.
درآمد فعال در اصل درآمدی است که به صورت فرعی وارد زندگی می شود و به همین خاطر ممکن است مبلغ چندانی نباشد و یا در برخی از دورها بسیار کاهش داشته باشد پس نمی توان به عنوان منبع اصلی درآمد در نظر گرفته شود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
شکیبا |   1399/02/14 11:56:02   |
0     0
بنظرم انتخاب مسیر شغلی درآمد غیر فعال، نیاز به یک پشتوانه فکری و ایده و خلاقیت و البته ریسک پذیری بالا داره. عمومأ روحیه خاص خودش رو میطلبه و از نظرم بخش اعظمی از این روحیه ذاتی هست و بخشی اکتسابی.
درآمد فعال راحت تر و دست یافتنی تر هست از نظرم.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
شاوردی |   1399/02/20 07:56:49   |
0     0
سرمایه گذاری در بورس – سپرده در بانک – درآمد اینترنتی – درآمد از طریق معاملات اینها راه هایی است درباره آنها اندیشیده ام
ریسک درآمد غیرفعال بسیار بالاست و برای کسب درآمد باید مدت زمان طولانی صبر شود تا نتیجه مطلوب داشته باشد .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه کریمی |   1399/02/20 12:33:22   |
0     0
به فکر درآمدزایی غیرفعال بوده ام، زیرا اکثر این درآمدزایی ها به صورت پاره وقت و بدون حضور بوده و هر وقت که خودم وقت پیدا کنم میتوانم کار کنم و خودم رییس خودم هستم.
زیرا افراد از طریق درآمد فعال، در محیط کار سرگرم میشود با افراد، خصوصیات و شخصیت جدید آشنا میشود باعث اجتماعی شدن افراد میشود اطلاعات عمومی اش بالاتر می رود و اگر نظر یا ایده ای در مورد کار داشته باشد میتواند ارائه کند به همین دلیل افراد درآمد فعال را در مسیر شغلی انتخاب میکنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
تشکری |   1399/02/24 00:45:26   |
0     0
ز نظر من به درآمدی فعال گویند که بابت شغلی که دارید حقوق منظم ماهیانه دریافت می‌کنید. اکثر افراد تنها مدل درآمدی فعال دارند. در این مدل درآمدی، میزان حقوق براساس کیفیت کار یا تجربه می‌تواند تغییر کند اما قاعده کار تفاوتی نخواهد کرد.درآمد غیرفعال ایجاد سیستمی است که درآمد، بدون نیاز به حضور پیوسته شما جریان داشته باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام رقاقی |   1399/02/27 11:08:16   |
0     0
با سلام
درآمد فعال موضوعی است که همه ما با آن آشنا هستیم ولی درآمد غیر فعال واژه ناشنا و گنگی است که اکثر افراد جامعه با آن بیگانه هستند. درآمد غیر فعال مستلزم تفکرات متفاوت کارآفرینی با استفاده از مهارت سواد مالی است.
فقط کافی با طراحی یک بنگاه زود بازده اقتصادی بدون مقید ساختن خود به زمان و مکان خاصی ایجاد درآمد کرد.
با طراحی وب سایت های ارائه محصولات و خدمات ما می توانیم در کل ساعات شبانه روز ایجاد درآمد کنیم.
بهنام رقاقی 09120962984
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رویا زیلوباف |   1399/02/27 16:03:17   |
0     0
بله به درامد زایی غیر فعال فکر کردم مانند سرمایه گذاری در بورس یا درامد اینترنتی سپرده گذاری در بانک
یک به دلیل ریسک پذیر بودن درامد غیر فعال
درامد غیر فعال بیشتر به درد ثروتمندان جامعه میخوره به اطلاعات دقیق نیاز داره
درامد فعال برای افراد راحتتره و بدون درد سر به همین دلیل اکثرا درامد فعال رو انتخاب میکنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
zahra azodi |   1399/02/28 13:16:20   |
0     0
درآمد فعال زمانی است که برای کارهایی که انجام می‌دهید، حقوقی دریافت می‌کنید. یک بار بابت این کار پولی دریافت می‌کنید و این پایان کار است. درآمد فعال به مشارکت مستقیم شما نیاز دارد.
اگر بابت شغلی که دارید حقوق منظم ماهیانه دریافت می‌کنید، درآمد فعال دارید. اکثر افراد تنها مدل درآمدی فعال دارند. در این مدل درآمدی، میزان حقوق براساس کیفیت کار یا تجربه می‌تواند تغییر کند اما قاعده کار تفاوتی نخواهد کرد
درآمد غیرفعال ایجاد سیستمی است که درآمد، بدون نیاز به حضور پیوسته شما جریان داشته باشد. درآمد غیرفعال می‌تواند از سه منبع اصلی تامین شود:
• خرید ملک و اجاره آن یا خرید و فروش سهام
• سرمایه گذاری در یک کسب و کار
• کسب و کار در فضای آنلاین مانند کسب و کار اینترنتی و فروش محصول در اینترنت
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهدی سامعی |   1399/02/28 17:43:44   |
0     0
من بیشتر اوقات به فکر ایجاد جریان های درآمدی هستم که نیاز به حضور فیزیکی خودم نباشد یا همان درآمد غیر فعال و در برخی موارد هم موفق بودم
فکر می کنم به خاطر فرهنگی که در میان مردم وجود دارد و عرف جامعه هست که مردم در شروع همه به دنبال شغل فعال هستند که به چشم بیاید و شاغل بودن آنها مشخص باشد .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد پری زاد |   1399/02/28 23:13:06   |
0     0
یکی از راه های درآمد غیر فعال سرمایه گذاری در بازار بورس است.

شاید از دلایل درآمد فعال، میزان کنترل فرد در کسب درآمد باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دهقان |   1399/02/29 22:15:24   |
0     0
بله کار هنری غیر فعال
به دلیل رایج نبودن و اینکه هنوز به طور کامل در فرهنگ ما جا نیوفتاده
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محبوبه سرخیان |   1399/02/31 13:35:21   |
0     0
به نظرم درآمد زایی غیر فعال به ذهن خلاق .پشتوانه مالی و ریسک پذیری بالا نیاز است.یکی از آنها که زیاد بهش فکر کردم سرمایه گذاری در بورس وسرمایه گذاری با خرید وفروش زمین است .
در درآمد فعال میزان حقوق و کار ما مشخص است ومیزان کنترل فرد در کسب وکار بالا است .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرضیه انتظارقائم |   1399/02/31 22:39:37   |
0     0
کسب درآمد از اینترنت یا همان کسب پول از طریق اینترنت مورد سؤال بسیاری از کاربران است و همه ما دوست داریم که با آسان‌ترین راه ممکن درآمد ثابت ماهیانه برای خود درست کنیم. پس باید قبول کنید که انگیزه کافی برای استفاده از این روش وجود دارد، اما نکته‌ای که باعث دلسردی اکثر کاربران می‌شود، این است که رقابت در این حوزه بسیار بالا بوده و فرد باید صبر و حوصله کافی برای فعالیت در آن داشته باشد.
شما:
اگر بخواهید یک صفحه اینستاگرام درست کنید، باید با فالوور های خود در ارتباط باشید؛
اگر بخواهید کانال تلگرام داشته باشید، باید کاربران را به سمت مطالب خود جذب کنید؛
اگر فریلنسر هستید، باید سابقه کاری و رزومه مناسبی برای خود درست کنید؛
اگر وبلاگ نویس هستید، باید خلاقانه رفتار کنید و مطالب جذاب بنویسید؛
اگر با مشارکت در فروش می‌خواهید پول بدست بیاورید، باید اصول بازاریابی را فرا بگیرید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
آزاده السادات تراب زاده بافقی |   1399/03/01 02:49:33   |
0     0
یکی از شیوه های کسب درآمد غیرفعال در شغل معلمی و استادی تدریس دروس در سایت های تولید محتوا مانند فرادرس می باشد.
دلیل انتخاب درآمد فعال عدم آشنایی مردم با شیوه های درآمدزایی نوین است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
آزاده السادات تراب زاده بافقی |   1399/03/01 03:25:19   |
0     0
یکی از شیوه های کسب درآمد غیرفعال در شغل معلمی و استادی تدریس دروس در سایت های تولید محتوا مانند فرادرس می باشد.
به دلیل عدم آشنایی مردم با شیوه های درآمدزایی نوین و اینکه ایجاد درآمد غیرفعال سخت‌تر از درآمد فعال است، به همین دلیل معمولاً اکثر مردم به کسب درآمدهای فعال بسنده کرده و به سمت درآمد غیرفعال نمی‌روند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید حسین بخشایش |   1399/03/02 17:25:34   |
از این که بیشتر افراد به دنبال درآمد فعال هستند بر میگردد به ساختار ذهنی واجتماعی آن جامعه که کسب درامد را با عرق ریختن توامان می دانند اما درمورد درامد غیر فعال می شود گفت اغلب کسب و کارها به این سمت در حال حرکت هستند تا دیگر زمان عرضه خدمات برایشان محدودیتی ایجاد نکند وحال زمان آن است که با بهترین امکانات رفاهی مثل نشستن زیر باد کولر بهترین وبیشترین درامد را کسب کرد
سید حسین بخشایش |   1399/03/02 17:22:14   |
0     0
از این که بیشتر افراد به دنبال درآمد فعال هستند بر میگردد به ساختار ذهنی واجتماعی آن جامعه که کسب درامد را با عرق ریختن توامان می دانند اما درمورد درامد غیر فعال می شود گفت اغلب کسب و کارها به این سمت در حال حرکت هستند تا دیگر زمان عرضه خدمات برایشان محدودیتی ایجاد نکند وحال زمان آن است که با بهترین امکانات رفاهی مثل نشستن زیر باد کولر بهترین وبیشترین درامد را کسب کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بیتا ناظمی |   1399/03/03 00:15:42   |
0     0
به نظر من برای درآمد غیر فعال باید سرمایه داشت وفعالیت در فروش مجازی و غیره و... اصلا درآمد بالایی نداره پس فعلا تا یه سرمایه ای داشته باشم بهش فکر نکردم
در خانه نشستن استعدادی شکوفا نمیشود بنابر این با بیرون رفتن و کار کردن در بیرون هم تجربه ای کسب میکنیم و هم استعداد پنهانی که دلریم کشف می شود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حسین علی پناه |   1399/03/03 21:15:19   |
0     0
بله ، درآمد زایی غیر فعال به نظر بنده واژه زیبایی نسیت چرا که اصولا" اگر برای کار و فعالیتی صورت نگیرد یا به اصطلاح فعال نباشی نمی توانی کسب درآمد داشته باشی پس اگر واژه بهتری مانند درآمد زایی غیر مستقیم را عنوان نمایم می توان گفت در آمدهای مثل 1) مشاوره 2) فعالیت در بازار بورس و مسکن 3) فعالیت در فضای مجازی در جهت فروش محصولات ،تبلیغ کار و...را هم میتوان به کسب درآمدی خود اضافه کرد.
چون درآمدی های فعال به مثابه یک آبباریکه همیشه در جریان بوده مگر اتفاقات قهری و غیر مترقبه صورت گیرد و از انجای که انسان ذاتا " به دنبال داشتن آرامش و امنیت می باشد پس شخص ابتدا بستر سازی و امنیت خود اطمینان حاصل می نماید سپس شروع به درآمد زائی غیر فعال (غیر مستقیم ) می نماید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
احمد واحدیان اردکانی |   1399/03/03 23:59:30   |
0     0
- آیا تابحال به فکر درآمدزایی غیرفعال بوده اید؟
بلی- فعالیت در بورس
- با وجودی که درآمد غیرفعال، از نظر مالی برای شخص بهتر می باشد، چرا اکثرأ درآمد فعال را در مسیر شغلی خود انتخاب میکنند؟
به خاطر امنیت و اطمینان خاطر و آرامش
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
روح اله خزاعی |   1399/03/04 08:37:32   |
0     0
ببینین مشکلی که وجود داره اینه که وقتی ما باید چندین منبع برای کسب درآمد داشته باشیم که نمیتونیم همه مشاغل را از نوع فعال نگهداری کنیم چون وقت ما محدود است و با وقت محدود نمیتوان همه مشاغل را به صورت حضور فعال نگهداری کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا دهقان |   1399/03/04 13:52:01   |
0     0
بله به درآمد زایی غیر فعال فکر کردم مانند سرمایه گذاری در بورس یا درامد اینترنتی سپرده گذاری در بانک
به نظرم به دلیل عدم آکاهی است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدعلی حسینی |   1399/03/05 13:30:16   |
0     0
در دوران کورونا که گسب و کارهای اینترنتی خوب رونق گرفت به فکر درست کردن یک سایت فروش اینترنتی در حوزهای که تخصصی از اون داشتم افتادم و دارم رو اون کار میکنم. ولی این نوع مشاغل نیز نیاز به تخصصهای مربوط به خوش رو داره که همه کس قادر به انجام اون نیستند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید سرایانی |   1399/03/06 02:47:22   |
0     0
در این شرایط کنونی و با وجود بیماری کرونا قطعا افراد زیادی به درآمدزایی غیرفعال اندیشیده اند و شاید یکی از دلایل هجوم به بورس همین باشد.
-اما دلیل انتخاب اکثریت برای درآمد فعال عدم شناخت و آموزش کافی و نگرانی از عدم گرفتن نتیجه و در نهایت عدم آموزش سواد مالی است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا سلیمانی |   1399/03/07 09:59:26   |
0     0
در کسب و کار فعال فرد زمانی را سرکار میگذراند و بابت آن درآمدی مشخص دریافت میکند. مانند کارمندان .
در کسب و کار غیرفعال نیازی به این نیست که فرد حضور فعال داشته باشد ، در عین حال میتواند به صورت غیرحضوری ب فعالیت خود ادامه دهد .مانند سرمایه گذاری در بورس و ...
افراد اگر به دنبال کسب و کاری بهتر و آزادی مالی هستند باید به فکر ایجاد یک درامد غیرفعال باشد . چیزی ک بیشتر از همه جالب است اتوماتیک کار کردن این کسب و کار میباشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمیرا |   1399/03/07 20:30:00   |
0     0
بله ؛ انجام دادن برخی ازکارهای مقاله و پایان نامه و فعالیت در بورس
ریسک درآمد غیرفعال بسیار بالاست و برای کسب درآمد باید مدت زمان طولانی صبر شود و بنظرم درآمد چندانی نسبت به درآمد فعال ندارد .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
afkhami |   1399/03/09 14:42:22   |
0     0
بله،سرمایه گذاری در بورس
دارمد غیر فعال ریسک زیادی و برای کسب نتیجه مطلوب
دانش زیادو هم چنین زمان طولانی باید صبر شود اما درامد
فعال ،ریسک کمتری دارد و به عبارتی راحت تر و دست یافتنی تر
است .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
معصومه یاری علی ابادی |   1399/03/14 23:19:28   |
0     0
درامد به دو صورت دارمد فعال وغیر فعال می باشد درامد فعال درامدی است که نیاز به زمان ومکان دارد وبایدبرای بدست اوردن ان حتما در مکان حضور داشته باشید وقتتان را صرف انجام خدمتی بکنید ولی درامد غیر فعال نیازی نیست که در مکانی باشید وزمانی را صرف انجام ان بکنید مثل سرمایه گذاری درسهام
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مژگان محمدی یزدی |   1399/03/17 20:59:01   |
0     0
بله به صورت مجازی آموزش میدادم
چون به درآمد فعال بیشتر اطمینان میتوان کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد سجاد حجتی پور |   1399/03/19 12:15:22   |
0     0
بله به درامد زایی غیر فعال فکر کردم مانند سرمایه گذاری در بورس یا درامد اینترنتی سپرده گذاری در بانک
دارمد غیر فعال ریسک زیادی و برای کسب نتیجه مطلوب
دانش زیادو هم چنین زمان طولانی باید صبر شود اما درامد
فعال ،ریسک کمتری دارد و به عبارتی راحت و دست یافتنی تر
است .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
mrz |   1399/03/21 13:23:28   |
0     0
بله
زیرا درامد های غیر فعال ممکن است ریسک بالایی داشته باشد و از طرفی زمان بر و هزینه بردار باشد و در مقابل درامدهای فعال میتوانند دارای مزیت هایی باشد که افراد به سمت ان سوق داده شوند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1399/03/24 23:19:37   |
0     0
راه‌های زیادی برای کسب درآمد غیرفعال وجود دارد. انتخاب هر کدام نیاز به بررسی مهارتها، شرایط محیطی و امکانات مالی دارد. اینترنت فرصت‌های بسیاری برای درآمد غیر فعال به‌وجود آورده است. می‌توانید در اینترنت محصولات خود را بفروشید یا از سیستم‌های همکاری در فروش استفاده کنید.
البته درآمد غیرفعال تنها وابسته به دنیای مجازی نیست و سرمایه گذاری در معاملات و بورس نیز نوعی درآمد غیر فعال به شمار می‌روند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا ابراهیمی |   1399/03/25 14:53:23   |
0     0
درآمد فعال چیست؟
به زبان ساده درآمد فعال یعنی پولی که به ازای زمانی که میگذارید به دست می آید. در واقع در این روش شما به صورت فعالانه باید برای کسب درآمد کار کنید، مثل سر کار رفتن و کارمند بودن.
درآمد غیر فعال چیست؟
در مقابل درآمد غیر فعال درآمدی است که نیازی به حضور شما بر سر کار یا فعالیتی برای کسب درآمد ندارد. در واقع در این نوع درآمد شما دیگر زمان تان را برای کسب درآمد معامله نکرده و آزادی زمان و مکان خواهید داشت.
این نوع درآمدی است که بیشتر ثروتمندان دارند، درآمدی که بدون نیاز به حضور صاحب کسب و کار به دست آمده و مهم نیست چه زمانی از شبانه روز باشد، حتی در خواب هم بیزنس تان برای شما درآمد زایی خواهد کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حشمت الله اسدی زیدابادی |   1399/03/25 17:29:19   |
0     0
بله. سرمایه گذاری دربورس ،بازار طلا و خرید و فروش زمین از موارد مورد علاقه ام می باشد.
درامد غیر فعال ریسک زیادی دارد و دانش عمیقی در آن زمینه فعالیت میخواهد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مطهره صولتی |   1399/03/26 21:50:40   |
0     0
بله مطمئنا همه ما به فکر درآمدزایی غیر فعال هستیم . مثل سرمایه گذاری در بازار های طلا و املاک
چون درآمد فعال،امنیت و ریسک کم تری نسبت به درآمد غیر فعال دارد. درآمد غیر فعال به دانش ،مهارت، تخصص و تجربه نیاز دارد. و نیاز به صبوری بیشتر دارد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Morteaza Poursoleiman |   1399/03/28 11:21:29   |
0     0
بله. همانند سرمایه گذاری در بازار سهام و سهام برخی شرکت ها
زیرا سرمایه گذاری غیر فعال نیازمند تخصص خاص بوده و زمان بر است و احتمال عدم موفقیت هم دارد. همچنین درامد فعال قابل اطمینان بوده و بسیاری از افراد به آن اعتماد داشته و همچنین مایلند کار کنند و عادت به بیکاری ندارند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حسین یزدی یوسفی |   1399/04/03 00:33:49   |
0     0
برای رسیدن به آزادی مالی باید به دنبال درآمد زایی به صورت غیر فعال باشید.
یعنی درآمدی که نیازی به فعالیت یا حضور شما نداشته باشد و در عین حال زمان تان را نیز برای کسب درآمد معامله نکنید.
اگر میخواهید آزادی در استفاده از زمان و انرژی تان داشته باشید، اگر میخواهید به سفر بروید و نگران کسب درآمد تان نباشید، باید به دنبال درآمد زایی غیر فعال باشید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رضا صالحی نیا |   1399/04/04 01:46:29   |
0     0
درآمد فعال چیست؟
به زبان ساده درآمد فعال یعنی پولی که به ازای زمانی که میگذارید به دست می آید. در واقع در این روش شما به صورت فعالانه باید برای کسب درآمد کار کنید، مثل سر کار رفتن و کارمند بودن. اگر روی پروژه ای کار کنید باز هم ساعتی کار کرده و به ازای میزان زمانی که صرف میکنید درآمد کسب خواهید کرد.
ممکن است پروژه ای یک ماه به طول بی انجامد که در آن صورت باز هم در ازای یک ماه فعالیت یا مثلا ۴۰ ساعت در هفته درآمد کسب خواهید کرد.
پس هر گاه زمان تان را با پول معامله کنید درآمد فعال خواهید داشت.

درآمد غیر فعال چیست؟
در مقابل درآمد غیر فعال درآمدی است که نیازی به حضور شما بر سر کار یا فعالیتی برای کسب درآمد ندارد. در واقع در این نوع درآمد شما دیگر زمان تان را برای کسب درآمد معامله نکرده و آزادی زمان و مکان خواهید داشت.
این نوع درآمدی است که بیشتر ثروتمندان دارند، درآمدی که بدون نیاز به حضور صاحب کسب و کار به دست آمده و مهم نیست چه زمانی از شبانه روز باشد، حتی در خواب هم بیزنس تان برای شما درآمد زایی خواهد کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رضا دوستی |   1399/04/04 01:56:38   |
0     0
درآمد فعال زمانی است که برای کارهایی که انجام می‌دهید، حقوقی دریافت می‌کنید. یک بار بابت این کار پولی دریافت می‌کنید و این پایان کار است. درآمد فعال به مشارکت مستقیم شما نیاز دارد.
درآمد غیرفعال ایجاد سیستمی است که درآمد، بدون نیاز به حضور پیوسته شما جریان داشته باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
روح الله بخشی |   1399/04/04 21:00:45   |
0     0
بله بهش‌ فکر‌کردم.
زیرا در آمد غیر فعال بیشتر مختص افراد ثروتمند است و همچنین تو جامعه ما اکثرا به درآمد فعال عادت کرده‌اند و بیشتر حس‌اعتماد دارند از طرفی درآمد غیر فعال تو کشور ما زیاد بهش توجه نمیشه و آگاه سازی‌تو این زمینه خیلی کم بوده است..
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام رقاقی |   1399/04/06 10:59:42   |
0     0
با سلام
کسب درآمد فعال، شیوه ای است که فرد با حضور خود در محل کار به ازای کارکرد مشخص و معینی از دستمزد آن منتفع می گردد. در این شیوه حضور فیزیکی شخص الزامی است.
کسب و کار در آمد های غیر فعال دقیقا بر عکس روش فوق است، در این شیوه افراد با سرمایه گذاری در سایر بخش های اقتصادی، بدون نیاز ب حضور فیزیکی اقدام به کسب در آمد میکند.
بهنام رقاقی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا حاجی زاده |   1399/04/09 15:58:25   |
0     0
بله،سرمایه گذاری در بورس
به دلیل عدم اشنایی مردم با شیوه های درامدزایی نوین و اینکه درامد فعال ریسک کمتر و اطمینان بیشتری دارد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
لعیا حیدری |   1399/04/09 18:29:37   |
0     0
بله . زیرا نیازی به حضور فیزیکی نداردمانند خرید و فروش سهام در بورس که درآمد زایی غیر فعال به حساب می اید و نوعی سیستم اتوماتیک است .
به دلیل ریسک زیادی در درآمد غیر فعال وجود دارد اطمینان مردم نسبت به درامد فعال بیشتر بوده و درامد فعال را انتخاب میکنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد خوشنام |   1399/04/09 18:53:34   |
0     0
سلام نه تا به حال به فکر درآمدزایی غیرفعال نبودم ولی حالا که باهاش آشنا شدم نظرم را جلب کرد شاید تا به حال هیچ کس به فکرش نبوده یا نتونسته وبسایتی طراحی کند که کسب در آمد غیر فعال کند شاید چون برنامه نویسی درس سختی بوده ولی در حالی که کسب درآمد غیر فعال برای فرد راحت تر بوده
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا کبیری |   1399/04/09 19:38:18   |
0     0
بله،سرمایه گذاری در بورس که بازار غیر فعال محسوب می شود.
به دلیل ریسکی که درآمد غیرفعال دارد و عدم اطمینان افراد و همینطور آگاهی نداشتن اکثر افراد به درآمد فعال که ریسک کمتری دارد روی می آورند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حمیدرضا میرمحمدی |   1399/04/11 23:49:58   |
0     0
بله سرمایه گذاری در بورس که بازر غیر فعال است.
زیرا سرمایه گذاری غیر فعال نیازمند تخصص خاص بو ده وهم زمان بر است وسرمایه گذاری فعال موفقیت امیز بوده وهمچنیین درامد قابل اطمینان دارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
جمال سالاری |   1399/04/13 10:36:25   |
0     0
همیشه به فکر بوده و هستم . زیرا اعتقاد دارم کار فیزیکی و حضوری فقط شغل نیست .
افراد فراری از این تفکر ، کسانی هستند که 1 - درآمد پاک را در عرق جبین می بینند و حتی حاضر به فکر کردن راجع به آن نیز نیستند .
2 - همیشه از درآمد زایی غیرفعال گریزان هستند و اعتقاد دارند تا خودتان فعالیت نکنید دنیا به کامتان نخواهد بود .درآمد زمانی کسب میشود که زحمت مستقیمی را کشیده باشند .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سارازارع منشادی |   1399/04/13 18:06:21   |
0     0
درامد فعال درامدی است که هرماه از ان سود معینی حاصل شود مانند سپرده گذاری پول دربانک ولی درامد غیرفعال مانندخرید بورس میباشد ممکن است چندین ماه سودی حاصل نشود وحتی ضرر هم بدهد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1399/04/13 19:12:50   |
0     0
سلام. خیر اصولا افراد ریسک پذیر میتونن بیشتر در بورس بیشتر بدرخشند .
خب اصولا افراد با توجه به علایقشون مشغول به کاری می شوند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه مستانی |   1399/04/13 21:45:57   |
0     0
-بله سرمایه گذاری در بازارهای مالی که نمونه ای از درآمد غیرفعال است.
-به دلیل آشنا نبودن عموم به درآمدهای غیرفعال، نداشتن سواد و هوش مالی کافی،عدم پذیرش ریسک و غیره
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Sajad Zare |   1399/04/13 22:14:51   |
0     0
درآمد فعال به حضور موثر افراد در محیط کاری گفته میشه و غیرفعال به حضور شخص احتیاجی نیس
بله.خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس...
بسیاری به درآمد فعال عادت کرده ونمیتوانند بیکاربمانند و بخاطر اعتمادی که بیشتر به این نوع درآمد دارند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد |   1399/04/14 02:52:09   |
0     0
سرمایه گذاری در بورس – سپرده در بانک – درآمد اینترنتی – درآمد از طریق معاملات اینها راه هایی است درباره آنها اندیشیده ام
ریسک درآمد غیرفعال بسیار بالاست و برای کسب درآمد باید مدت زمان طولانی صبر شود تا نتیجه مطلوب داشته باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوافضل |   1399/04/14 09:42:15   |
0     0
بله خرید وفروش سهام یکی از درآمدهای غیر فعالیست که که من به آن مشغولم .ریسک و عدم اطمینان یکی از دلایلی است که باعث میشود افراد کمتر بسمت درآمدهای غیرفعال روی بیاورند .دلیل دیگر این است که کسب درآمدهای غیر فعال نیاز به تخصص های خاصی است...و گاهی اوقات فرد باید در چند زمینه بطور همزمان تخصص داشته باشد...و داشتن نوآوری و خلاقیت در در خلق درآمدهای غیر فعال بسیار مهم است.بله، زیرا کارغیر فعال نتیجه گیری از آن زمان‌بر می باشد و نیازمند صبر زیاد می باشد، که چندان کار آمد نیست زیرا مخارج افراد منتظر به دست آوردن پول نمی‌مانند
زهرا غنی زاده
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضازارعیان |   1399/04/14 09:55:14   |
0     0
بله به درآمد زایی غیر فعال فکر کردم مانند سرمایه گذاری در بورس یا درامد اینترنتی سپرده گذاری در بانک
دارمد غیر فعال ریسک زیادی و برای کسب نتیجه مطلوب
دانش زیادو هم چنین زمان طولانی باید صبر شود اما درامد
فعال ،ریسک کمتری دارد و به عبارتی راحت تر و دست یافتنی تراست
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
امیرحسین دهقانی |   1399/04/14 12:31:51   |
0     0
درامد فعال به درآمدی میگویند که به حضور ما نیاز است در جهت کسب درآمد اما درآمد غیر فعال درآمدی است که به وجود ما نیاز ندارد مثل سرمایه گذاری در بورس
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
امیرحسین دهقانی |   1399/04/14 12:39:50   |
0     0
درآمد فعال به حضور موثر افراد در محیط کاری گفته میشه و غیرفعال به حضور شخص احتیاجی نیس
خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس...
از نظر من درآمد فعال موثر تر میباشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد فاطمی |   1399/04/15 02:52:03   |
0     0
بله این فکر در ذهنم بوده که چگونه درامد غیر مستقیم
دداشته باشم
خوصوصا در حالا حاضر با این تورم و سود دهی بازار شغل های
عیر مسقیم هم سود بالا دارا است هم وقت زیاد نمیگیرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه مستانی |   1399/04/15 11:44:52   |
0     0
-بله سرمایه گذاری در بازارهای مالی که نمونه ای از درآمد غیرفعال است.
-به دلیل آشنا نبودن عموم به درآمدهای غیرفعال، نداشتن سواد و هوش مالی کافی،عدم پذیرش ریسک و غیره
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
behzad hajihoseini |   1399/04/17 21:03:29   |
0     0
بله
به زبان ساده درآمد فعال یعنی پولی که به ازای زمانی که میگذارید به دست می آید. در واقع در این روش شما به صورت فعالانه باید برای کسب درآمد کار کنید، مثل سر کار رفتن و کارمند بودن.
امنیت شغلی و درامد مستمر انتخاب اکثر افراد هست
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سپیده دهقان |   1399/04/18 01:23:17   |
0     0
بله خرید وفروش سهام یکی از درآمدهای غیر فعالیست که که من به آن مشغولم .ریسک و عدم اطمینان یکی از دلایلی است که باعث میشود افراد کمتر بسمت درآمدهای غیرفعال روی بیاورند .دلیل دیگر این است که کسب درآمدهای غیر فعال نیاز به تخصص های خاصی است...و گاهی اوقات فرد باید در چند زمینه بطور همزمان تخصص داشته باشد...و داشتن نوآوری و خلاقیت در در خلق درآمدهای غیر فعال بسیار مهم است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا کبیری |   1399/04/18 10:05:42   |
0     0
له. سرمایه گذاری دربورس ،بازار طلا و خرید و فروش زمین از موارد مورد علاقه ام می باشد.
درامد غیر فعال ریسک زیادی دارد و دانش عمیقی در آن زمینه فعالیت میخواهد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ریحانه زارع |   1399/04/18 15:43:06   |
0     0
بله، زیرا کارغیر فعال نتیجه گیری از آن زمان‌بر می باشد و نیازمند صبر زیاد می باشد، که چندان کار آمد نیست زیرا مخارج افراد منتظر به دست آوردن پول نمی‌مانند
برای اینکه شخص باید دارای مهارت و سواد مالی و تخصص باشد زیرا بدون هر یک از موارد فوق میتواند ضررزیادی را متحمل شود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زینب |   1399/04/19 17:30:29   |
0     0
درآمد غیر فعال نیاز به تخصص دارد
یک ایده خوب که مردم حاضر باشند بابتش پول بدهند
راه اندازی یک کسب وکار که اون ایده رابخوای اجرایی بشه
سیتم سازی اون کسب کار که خودش برای شما بتونه پول تولید کنه نه شما برای اون
فعال یعنی پولی که به ازای زمانی که می گذارید به دست می آید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه جعفری |   1399/04/19 20:37:54   |
0     0
بله اماانتخاب درامدغیرفعال نیازمندداشتن اطلاعات و دانش موردنیازمیباشد که معمولااکثرافرادازاین توانایی برخوردارنیستند .این نوع درامددارای ریسک بابایی است.مردم به دنبال روش های اسان وبدون ریسک برای کسب درامدهستند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه زارعی |   1399/04/21 17:07:12   |
0     0
خیر
به دلیل درآمد زایی در بلند مدت به روش غیر فعال معمولا اکثر افراد ترجیح میدهند تا راه آسان تر یعنی شغل کارمندی را انتخاب کنند تا بتوانند هر چه سریعتر نتیجه کاری که انجام داده اند را ببینند.

به این ترتیب آن ها معمولا در پایان ماه یا بعد از انجام پروژه پول خود را میگیرند. اما در مقابل زمان خود را از دست داده و باید به میزان پولی که صاحب کار برای حقوق آن ها مشخص میکند قانع باشند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه زارعی |   1399/04/21 17:07:40   |
0     0
خیر انجام نداده ام
به دلیل درآمد زایی در بلند مدت به روش غیر فعال معمولا اکثر افراد ترجیح میدهند تا راه آسان تر یعنی شغل کارمندی را انتخاب کنند تا بتوانند هر چه سریعتر نتیجه کاری که انجام داده اند را ببینند.

به این ترتیب آن ها معمولا در پایان ماه یا بعد از انجام پروژه پول خود را میگیرند. اما در مقابل زمان خود را از دست داده و باید به میزان پولی که صاحب کار برای حقوق آن ها مشخص میکند قانع باشند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید گلزارفر |   1399/04/22 18:18:18   |
0     0
درآمد فعال چیست؟

درآمد فعال زمانی است که برای کارهایی که انجام می‌دهید، حقوقی دریافت می‌کنید. یک بار بابت این کار پولی دریافت می‌کنید و این پایان کار است. درآمد فعال به مشارکت مستقیم شما نیاز دارد
قانون درآمد فعال این است: زمان مشخصی را به فعالیتی اختصاص دهید و بابت آن پولی دریافت ‌کنید.
مشارکت در یک کسب‌و‌کار، بدون دخالت مستقیم، نوع دیگر درآمد غیرفعال است. به این صورت با سرمایه‌گذاری بر روی پول یا تخصص‌تان در سود حاصل مشارکت خواهید کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نغمه لطف محمدی |   1399/04/25 13:36:40   |
0     0
درآمد فعال زمانی است که برای کارهایی که انجام می‌دهید، حقوقی دریافت می‌کنید. یک بار بابت این کار پولی دریافت می‌کنید و این پایان کار است. درآمد فعال به مشارکت مستقیم شما نیاز دارد.
اگر بابت شغلی که دارید حقوق منظم ماهیانه دریافت می‌کنید، درآمد فعال دارید. اکثر افراد تنها مدل درآمدی فعال دارند. در این مدل درآمدی، میزان حقوق براساس کیفیت کار یا تجربه می‌تواند تغییر کند اما قاعده کار تفاوتی نخواهد کرد
درآمد غیرفعال ایجاد سیستمی است که درآمد، بدون نیاز به حضور پیوسته شما جریان داشته باشد. درآمد غیرفعال می‌تواند از سه منبع اصلی تامین شود:
• خرید ملک و اجاره آن یا خرید و فروش سهام
• سرمایه گذاری در یک کسب و کار
• کسب و کار در فضای آنلاین مانند کسب و کار اینترنتی و فروش محصول در اینترنت.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید جمال الدین طباطبایی مزرعه نو |   1399/04/25 17:40:57   |
0     0
درآمد فعال نسبت به درآمد غیر فعال معایب بسیار زیادی دارد از جمله همانگونه که اشاره شد وقت گذاشتن و مشغله زیاد و هزینه بیشتری هم دارد
برای مثال فروشنده کالا یا خدمات برای فروش خود نیاز به مکان و هزینه های جانبی آن و ... دارد اما در مشاغل غیر فعال تبلیغات گسترده تر و هزینه کمتری دارد
بارها به فکر بوده ام اما شاید ریسک گریزی یکی از ضعف های اساسی بوده که این مهم اجرایی نگردیده است
داشتن اطلاعات یکی دیگر از لازمه های این شغل می باشد و ..
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ولی نامجو |   1399/04/25 19:29:15   |
0     0
هنگامی که برای بدست آوردن پول باید وقت صرف کنیداین نوع درآمد فعال است درواقع درآمد فعال زمان راباپول معامله کردن است.اما درآمد غیرفعال طراحی یک سیستم اتوماتیک است که ابتدا آن پیاده سازی وسپس این سیستم همیشه برایتان درامد خواهد داشت .شاید یکی ازدلایلی که فرد به دنبال درآمد غیرفعال نیست بحث مذهبی بودن فرد باشدویادلیل دیگر آن قابل ملموس نبودن کار(به دلیل قضاوت شهودی افراد) که منتج به درآمد میشود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمدرضا مرادی مزرعه نو |   1399/04/25 20:50:36   |
0     0
بله بازار بورس و طلا
چون باید فرد تخصص داشته باشد و ریسک پذیر باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علی دهقانیزاده |   1399/04/25 22:24:32   |
0     0
مشخصا اکثر افراد به فکر درامد غیر فعال هستند من هم در زمینه بورس که به نوعی درامد غیر فعال هست فعالیت دارم
دلیل رغبت به درآمد فعال نسبت به غیر فعال عدم ریسک پذیری و داشتن درامد ثابت و عدم ضرر است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نادر گندمکار |   1399/04/26 22:16:20   |
0     0
درآمد فعال چیست؟
به زبان ساده درآمد فعال یعنی پولی که به ازای زمانی که میگذارید به دست می آید. در واقع در این روش شما به صورت فعالانه باید برای کسب درآمد کار کنید، مثل سر کار رفتن و کارمند بودن.


زمانی که به سر کار میروید، در واقع زمان خود را با پول یا حقوق دریافتی تان معامله میکنید. اگر معلم یا مشاور هم باشید باز هم کسب درآمدتان ساعتی خواهد بود.


اگر روی پروژه ای کار کنید باز هم ساعتی کار کرده و به ازای میزان زمانی که صرف میکنید درآمد کسب خواهید کرد.


ممکن است پروژه ای یک ماه به طول بی انجامد که در آن صورت باز هم در ازای یک ماه فعالیت یا مثلا ۴۰ ساعت در هفته درآمد کسب خواهید کرد.


پس هر گاه زمان تان را با پول معامله کنید درآمد فعال خواهید داشت.


این نوع درآمد فعال است؛ زیرا برای به دست آوردن پول باید وقت صرف کنید، خودتان سر کار حاضر شوید و خدمتی را ارائه کنید.



حتی اگر فروشنده کالا یا مغازه دار باشید، باز هم باید به عنوان فروشنده سر کار حاضر شوید. در نتیجه در صورت عدم حضورتان بر سر کار پولی هم به دست نخواهید آورد.


این درآمد فعال است؛ زیرا به حضور فعالانه شما بر سرکار نیاز داشته و باید برای به دست آوردن پول وقت و مهارت تان را صرف کنید.


درآمدی که بیشتر مردم به دست می آورند فعال است. اکثر افراد شاغل یا کارمند هستند و به سر کار میروند یا نوعی از سرویس و خدمات را ارائه میکنند که برای آن باید از مهارت ها یا تخصص های خود انرژی بگذارند.


حتی بیشتر افرادی که کار آزاد دارند نیز باید برای کسب درآمد سر کار خود حاضر شوند.


درآمد غیر فعال چیست؟
در مقابل درآمد غیر فعال درآمدی است که نیازی به حضور شما بر سر کار یا فعالیتی برای کسب درآمد ندارد. در واقع در این نوع درآمد شما دیگر زمان تان را برای کسب درآمد معامله نکرده و آزادی زمان و مکان خواهید داشت.


این نوع درآمدی است که بیشتر ثروتمندان دارند، درآمدی که بدون نیاز به حضور صاحب کسب و کار به دست آمده و مهم نیست چه زمانی از شبانه روز باشد، حتی در خواب هم بیزنس تان برای شما درآمد زایی خواهد کرد.


اگر میخواهید به آزادی و استقلال مالی رسیده و ثروتمند شوید و هرگز محدودیت زمان و مکان برای کسب درآمد نداشته باشید باید به فکر راه انداختن کسب و کاری باشید که برای تان درآمد غیر فعال بسازد.


درآمد غیر فعال به نوعی یک سیستم اتوماتیک است که در ابتدا آن را پیاده سازی کرده و سپس این سیستم همیشه برای تان کسب درآمد خواهد کرد. مهم نیست شما در خواب باشید یا در سفر، این سیستم میتواند به صورت اتوماتیک برای شما ایجاد درآمد کند.


به عنوان مثال میتوان از داشتن وب سایت و فروش کالا به صورت آنلاین به عنوان یک سیستم اتوماتیک سازی نام برد.


سایت شما میتواند زمانی که در خواب هستید یا در سفر، برای تان درآمد زایی کند.


سایت شما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آنلاین است و به فروش کالا و خدمات می پردازد.


در حالی که داشتن یک فروشگاه به صورت فیزیکی محدود به ساعات خاصی بوده و در عین حال تنها میتواند به محدوده خاصی فروش کند مثلا مردمی که در آن منطقه یا در آن شهر حضور دارند.


اما وب سایت شما میتواند این محدودیت را از بین برده و به تمام کشور یا حتی خارج از مرزهای جغرافیایی کشورتان نیز فروش داشته باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهین خواجوی |   1399/04/27 17:08:32   |
0     0
بله_ فروش کالا در سایت و اینستا و...
نداشتن تجربه و تخصص خاص و ریسک پذیر نبودن وعدم اطمینان ومدام نبودن در کارها با درآمد غیر فعال
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
کیانوش بمانی نژاد |   1399/04/28 04:58:52   |
0     0
بله. درآمد حاصل از ماینینگ بیت کوین یا سرمایه گذاری بلند مدت
زیرا درآمد زایی غیر فعال مقطعی بوده و ممکن است سود حاصل از آن متغییر باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
پوریا سلیمانی چالی |   1399/04/28 16:20:54   |
0     0
بله
برنامه ریزی و شروع به کار نسبتا دشوار، عدم اطمینان از کسب در آمد و زمانبر بودن رسیدن به درآمد خوب از عوامل قدم نگذاشتن افراد در مسیر کسب درآمد غیر فعال هستند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
افسانه محمدی ساغندی |   1399/04/29 09:19:27   |
0     0
من در هر دوزمینه فعالیت شغلی کسب درآمد کردم درزمینه فعال همان شغل ثابتی که دارم ودرزمینه غیر فعال سرمایه گذاری در بورس وغیره
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد فاطمی |   1399/04/29 11:56:05   |
0     0
راه‌های زیادی برای کسب درآمد غیرفعال وجود دارد. انتخاب هر کدام نیاز به بررسی مهارتها، شرایط محیطی و امکانات مالی دارد. اینترنت فرصت‌های بسیاری برای درآمد غیر فعال به‌وجود آورده است. می‌توانید در اینترنت محصولات خود را بفروشید یا از سیستم‌های همکاری در فروش استفاده کنید.
البته درآمد غیرفعال تنها وابسته به دنیای مجازی نیست و سرمایه گذاری در معاملات و بورس نیز نوعی درآمد غیر فعال به شمار می‌روند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضا مظفری دهشیری |   1399/04/29 12:13:06   |
0     0
تا بحال درآمد غیر فعالی نداشتم
درآمد غیرفعال سیستمی است که درآمد، بدون نیاز به حضور پیوسته شما جریان داشته باشد. درآمد غیرفعال می‌تواند از منابع اصلی زیر فراهم شود :
1-خرید ملک و اجاره آن یا خرید و فروش سهام
2- سرمایه گذاری در یک کسب و کار
3- کسب و کار در فضای آنلاین مانند کسب و کار اینترنتی و فروش محصول در اینترنت.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مریم دهقان بنادکی |   1399/04/31 01:37:59   |
0     0
سلام
تاحالا خیر هیچ فعالیت غیر فعال نداشتم
به دلیل ریسک بالا ونبود سواد بالا افراد کمتر دراین کار فعالیت دارند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مسعودتاجیک |   1399/04/31 13:31:59   |
0     0
درآمد زایی غیر فعال به نظر بنده واژه زیبایی نسیت چرا که اصولا" اگر برای کار و فعالیتی صورت نگیرد یا به اصطلاح فعال نباشی نمی توانی کسب درآمد داشته باشی پس اگر واژه بهتری مانند درآمد زایی غیر مستقیم را عنوان نمایم می توان گفت در آمدهای مثل 1) مشاوره 2) فعالیت در بازار بورس و مسکن 3) فعالیت در فضای مجازی در جهت فروش محصولات ،تبلیغ کار و...را هم میتوان به کسب درآمدی خود اضافه کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سارادرویشی |   1399/05/01 01:20:45   |
0     0
بله ، بورس و سات های فروش اینترنتی
به دلیل ناپایدار بودن بازار
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمانه دهقان منشادی |   1399/05/01 20:11:35   |
0     0
درامد فعال به حضور افراد در محیط کار گفته میشود
ریسک درامد فعال پایین تر از ریسک در آمد غیر فعال میباشد
درامد غیر فعال ایجاد سیستمی است که در آمد بدون نیاز به حضور پیوسته
شخص جریان داشته باشه این مدل درآمدی محدویت زمانی و مکانی ندارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیده بنت الهدی مرتضوی |   1399/05/02 10:18:52   |
0     0
تا کنون درامد غیر فعالی نداشته ام.
بیشتر به این دلیل که افراد اطلاعات کافی در این مورد ندارند و فکر میکنند چون به صورت حضوری نمیتوانند کارها را کنترل کنند ممکن است آن کار به شکست و ضرر منتهی شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهروز باستانی اله آبادی |   1399/05/05 18:24:11   |
0     0
درآمد فعال به حضور موثر ودر محیط کاری گفته میشود
غیر فعال به حضور شخص احتیاجی نیست
بله سرمایه گذاری در بازار بورس
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوالفضل شهاب |   1399/05/06 05:06:18   |
0     0
بله ولی به دلیل عدم وقت کافی به دلیل مشغله ی کاری و عدم سرمایه لازم و برنامه ریزی دقیق توان انجام این کار را در حال حاضر ندارم ولی در حال برنامه ریزی وتلاش برای انجام این کار هستم
به نظر من چون اکثر مردم درک بالایی از درآمد غیر فعال ندارندبغضی ها شاید سرمایه موقعیت زمان و شاید زیر ساخت های لازم را نداشته باشند بعضی ها هم به صورت سنتی فکر می کنند و معتقدند مرد هر روز باید سر کار برود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حمیدرضا منصوری محمد ابادی |   1399/05/08 10:36:57   |
0     0
درآمد فعال موثر افراد در محیطی کاری گفته میشود که میتواند سودی را ب دست آورد بدون آنکه شخص حضور داشته باشد
مانند فروش لوازم در اینترنت ،خریدو فروش های اینترنتی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد عرفان نیک نیا |   1399/05/09 02:05:32   |
0     0
درآمدزایی غیر فعال مانند عکاسی و فروش عکس در اینترنت، ساخت فیلم و فروش فیلم در اینترنت
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرتضی جلالی فر |   1399/06/08 13:21:43   |
0     0
بله، زیرا کارغیر فعال نتیجه گیری از آن زمان‌بر می باشد و نیازمند صبر زیاد می باشد، که چندان کار آمد نیست زیرا مخارج افراد منتظر به دست آوردن پول نمی‌مانند
برای اینکه شخص باید دارای مهارت و سواد مالی و تخصص باشد زیرا بدون هر یک از موارد فوق میتواند ضررزیادی را متحمل شود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام گشتاسبی |   1399/06/09 12:50:38   |
0     0
بله
بورس و سات های فروش اینترنتی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics