تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

روش کسب درآمد کسب و کارهای بزرگ

دسته صاحبان کسب و کارهای بزرگ: (Big business) صاحبان کسب و کارهای بزرگ افرادی هستند که برای پیش بردن کار خود، از دیگران استفاده می کنند.

این افراد مایلند افراد هوشمند را از هر ۳ دسته کارمندان، خویش فرمایان و صاحبان کسب و کارهای دیگر گرد آورند و انجام کارها را به آن ها بسپارند. صاحبان کارخانه های بزرگ تولیدی، شرکت های بزرگ توزیع، شرکت های خدماتی با کارکنان زیاد و … از این دسته محسوب می شوند.

 

رابرت کیوساکی می گوید :”شعار صاحبان کسب و کارهای بزرگ این است: هنگامی که بتوان کسانی را پیدا کرد که کار را بهتر از خودتان انجام می دهند، چرا کار را به آن ها نسپارید؟”.

 

صاحبان کسب و کارهای بزرگ اعتقاد دارند اندیشیدن، دشوارترین کار است. به همین دلیل کمتر کسی به آن می پردازد؛ پس بهتر است شما بقیه کارها را به دیگران بسپارید و خودتان بیندیشید. در حقیقت در آمدی که این افراد ایجاد می کنند، درآمد غیر فعال است؛ زیرا میزان کسب درآمد، ارتباط مستقیمی با زمان صرف شده توسط صاحب کسب وکار ندارد. ممکن است صاحب یک کارخانه بزرگ، برای امضای یک قرارداد به مدت یک هفته به کشور دیگر سفر کند، در این مدت تولید کارخانه او قطع نشده و درآمد او نیز متوقف نمی شود.

 

افرادی مثل بیل گیتس در این گروه سعی دارند با راه اندازی بنگاهها، شرکتها، و موسسات بزرگ به درآمدی ایده آل برسند. افراد مدیر در این گروه حداقل ۵۰۰ کارمند را در خدمت شرکت خود دارند و سعی میکنند با استفاده از تعدادی افراد خبره، توانمند و با تجربه، کارهای شرکت خود را انجام دهند و به صورت گروهی به درآمدی بالا برسند.
 
شعار افراد این گروه این است: سیستم مناسب، شبکه کار گروهی قوی، استفاده از باهوش ترین و بهترین افراد، دقیقا بر خلاف گروه دوم که میخواهند خودشان همه کارها را انجام دهند.


4 صاحبان شرکت‌ها / کارآفرینان/ ثروت‌آفرینان

۴ – ۱ – اولویت صاحبان کسب‌و‌کار، اوّل بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است.
این افراد صاحبان شرکت‌ها و یا کسب و کارهای بزرگ هستند. افرادی که با استفاده از تخصص، مهارت، پول و منابع دیگران پول در‌می‌آورند. آدم‌هایی که ممکن است خیلی با‌هوش نباشند، ولی می‌دانند چگونه دور‌وبر خود را با افراد باهوش و شاگرد اوّل پر‌کنند.

شعار این افراد این است من نباید همه‌ی کارها را خودم انجام دهم، من نباید همه چیز را بدانم. وقتی می‌توانیم افراد مناسب، با‌انگیزه و باهوش را استخدام کنیم که بجای ما کار کنند، چرا خودمان کار کنیم؟ در مقاله‌ای  نوشته بود شاگرد اوّل‌ها برای شاگرد تنبل‌ها کار می‌کنند و شاگرد دوّم‌ها یعنی همان کارمندان، برای دولت کار می‌کنند.

 

اولویت این افراد، اوّل‌بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است. تعدادی از آنها کسب‌و‌کار ایجاد می‌کنند، کسب و کارشان را سیستم می‌دهند تا بدون حضور فیزیکی آنها هم کار کند و در نهایت اعتبار و برند آن کسب‌و‌کار را می‌فروشند.   

 

۴ – ۲ – پتانسیل درآمدی نامحدودی دارند.
وقت زیادی دارند. زیرا اگر زمان زیادی هم کار نکنند سازمان آنها، طبق برنامه وظایفش را انجام می‌دهد و درآمد ایجاد می‌کند. آنها پول می‌دهند تا زمان بخرند.

 

۴ – ۳ – مدیریت کار و تصمیم گیری با خودشان است.
مشخصه‌ی افراد در این ربع صبر و تحمّل‌شان است. آنها باید صبور باشند. چرا که ممکن است بطور متوسط سه سال طول بکشد تا کسب‌و‌کار جدیدی راه بیندازند و درآمدی به‌دست آورند.

 

۴ – ۴ – عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است.
از خصوصیات بارز این افراد این است که عموماً کار خود را از صفر شروع و آن را با سیستم سازی کسب و کار به کسب‌ و‌ کار بزرگی تبدیل می‌کنند. آنها معمولاً آمال و آرزوهای بزرگی دارند و بر‌اساس آرزو، هدف و فرصت‌ها زندگی و تصمیم می‌گیرند نه مشابه بیشتر مردم که بر اساس ترس‌ها و تهدید‌های زندگی تصمیم می‌گیرند. آنها به کار گروهی اهمیت می‌دهند و به‌دنبال این هستند که دامنه‌ی ‌ارتباطات و خدمات‌شان را تا آنجا که ممکن است گسترش دهند.

 

 

آنها از خلاق‌بودن و خلق‌کردن لذت می‌برند. اهل فکر و مطالعه هستند و علاقه به‌حل مسئله دارند، دوست دارند مسائل مختلف را بشناسند و حل‌کنند. بیشتر به خود مسئله فکر می‌کنند نه راه حل همانند ادیسون که برای حل مسئله‌اش ۹۹۹ بار شکست خورد و در نهایت گفت: من ۹۹۹ راه کشف کردم که به هدفم نمی‌رسد.

منبع خبر: تولید محتوای حَسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

ادمین سواد مالی |   1399/02/13 14:19:03   |
3     0
صاحب کسب و کار فردی است که برای پیش بردن کار خود، از دیگران استفاده می کند.

- به نظر شما اولویت صاحبان کسب‌و‌کار چیست؟
- عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب ‌و‌کار چیست؟
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا افتخاری |   1399/02/28 13:27:20   |
مهترین اولویت صاحبان کسب و کارهای بزرگ جذب افراد باهوش و توانمند است و خلاق است تا بتوانند با خیال راحت کارها را به آنها بسپارند .و خودشان به اندیشیدن درباره چگونگی تو سعه بنگاه خود بپردازند.
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار جذب کارمندان خلاق و سخت کوش و مسئولیت پذیر است ...در اینصورت صاحبان کسب و کار زمان زیادی را صرف امور مربوط به مارمندان خود نمیکنند و بیشتر میتوانند برای ایجاد ارتقای سازمانی زمان بگذارند.
محدثه دهقان طزرجانی |   1399/02/30 21:56:23   |
اولویت این افراد ایجاد راه حل های جدید برای به دست آوردن موفقیت های بزرگ و عامل اصلی موفقیت این افراد این است که از افراد دیگری هم در این زمینه استفاده می‌کنند و فقط به هوش خود اکتفا نمیکنن
زهرا غنی زاده |   1399/02/31 09:57:04   |
اولویت صاحبان کسب و کار اول بودن در آفرینش و ایجاد کسب و کار است. آن ها پتانسیل درآمدی نامحدودی دارندو ومدیریت کار و تصمیم گیری با خودشان است.
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار ، داشتن سیستم مناسب، شبکه کار گروهی قوی، استفاده از باهوش ترین و بهترین افراد است. آن ها از خلاق بودن و خلق کردن لذت می برند.
Mona |   1399/02/31 16:18:16   |
صاحبان کسب و کارهمانطور که ذکر شد کار خود را از صفر شروع کرده و به ترس و ناامیدی اهمیت نمی دهندو هدف وآرزوهای خود را در اولویت اول قرار داده و برای آن میجنگند و بدنبال پیشرفتن و بعد از هربار شکست دوباره با عزم قوی تر و جدی تر کار خود را ادامه داده و اطرافشان را با ادمهای باهوش پر میکنند
وحیدالدین مقیمی اسفندابادی |   1399/03/01 03:47:00   |
اولویت صاحبان کسب و کار بزرگ ، اولین ایجاد کننده و افریننده کسب و کار و ایجاد و توسعه شبکه ارتباطات خودو جذب افرادی که کار ها را بهتر و دقیقتر از خودشان انجام می دهند می باشد . ان ها معمولا امال و ارزو های بزرگی داشته و برای رسیدن به ان تلاش میکنند .
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار های بزرگ داشتن صبر وتلاش زیاد می باشد . با توجه به اینکه راه اندازی یک کسب و کار بزرگ به طور متوسط نزدیک به سه سال طول می کشد ، لذا راه اندازی آن نیاز به پشتکار بسیار قوی و صبر بر روی ان دارد
مسعود زارع بیدکی |   1399/03/05 16:49:41   |
اولویت این افراد در سرمایه گذاری اولین بودن در کسب و کار و فکر کردن است . عمل اصلی مرفقیت این افراد استفاده از گروههای شغلی دیگر برای موفقیت است و عقیده دارن که بیشتر از کار کردن به فکر کردن توجه میکنن و کار کردن را برای سایر اعضا میگذارند تا موفقیت برایشان خاصل شود .
فرزانه جنتی |   1399/03/07 12:53:51   |
اولویت صاحبان کسب‌و‌کار، اوّل بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است.
این افراد صاحبان شرکت‌ها و یا کسب و کارهای بزرگ هستند. افرادی که با استفاده از تخصص، مهارت، پول و منابع دیگران پول در‌می‌آورند. آدم‌هایی که ممکن است خیلی با‌هوش نباشند، ولی می‌دانند چگونه دور‌وبر خود را با افراد باهوش و شاگرد اوّل پر‌کنند.
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است.
از خصوصیات بارز این افراد این است که عموماً کار خود را از صفر شروع و آن را با سیستم سازی کسب و کار به کسب‌ و‌ کار بزرگی تبدیل می‌کنند
علی جلالی زمانی |   1399/03/07 23:25:31   |
اولویت صاحبان کسب و کار به کارگیری افراد منسجم و منظم و هماهنگ کردن این افراد جهت کسب سود می باشد.عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار مدیریت کردن مجموعه تحت امر خود به نحو مطلوب می باشد.
مژگان محمدی یزدی |   1399/03/15 02:06:18   |
اولویت صاحبان کسب و کار اول بودن در آفریش و ایجاد کسب و کار است این افراد اعتقاد دارند که باید بیندیشند و خلق کنند و کسب و کار راه اندازی کنند
عامل اصلی موفقیت آنها سیستم بازی میباشد و به دنبال گسترده کردن شغلشان هستند و از افراد مختلف برای این کار کمک میگیرند
مرتضی ندافی |   1399/03/20 14:47:30   |
استخدام افراد باسواد و کارآمد و مفید و همچنین ایجاد و گسترش کسب و کار خود
عامل موفقیت به روز بودن و داشتن سواد مالی و ادامه دادن و بودن تا رسیدن به موفقیت
الناز بهروزی |   1399/03/20 14:49:07   |
استخدام افراد باهوش و با سواد و گسترش شغل خود
عامل موفقیت ادامه دادن تا رسیدن به موفقیت و داشتن افراد کارآمد
مرجان السادات خداپرست |   1399/03/21 15:07:47   |
اول بودن در خلق کسب و کار است .با استفاده از هوش افراد با هوش کسب درآمد می کنند.در صورتی خود شاید ضریب هوشی متوسطی داشته باشد.
عمل موفقیت آنها آمال و آرزوهای بزرگ آنها است و بر اساس آنها تصمیم می گیرند .کار گروهی را دوست دارند و همیشه از دیگران برای پیشرفت خود استفاده می کنند.
مهدی رضایی بیداخویدی |   1399/04/13 06:12:21   |
نوآوری ، سودآوری ، جریان نقد ، فرهنگ ، بهبود ؛ 5 اولویت صاحبان کسب و کار

عامل موفیتشان این است که از افراد متخصص وتجربه آنها استفاده کرده و کار گروهی انجام دهند .
علیرضا آزاد |   1399/04/16 16:35:52   |
صاحبان کسب و کار های بزرگ برای توسعه ی کار خود از دیگران استفاده میکنند و به همین دلیل باعث ایجاد شغل های جدیدی میشود
و همچنین برای موفقیت از دیگران از جمله کارمندان خلاق و مسئولیت پذیر استفاده میکنند و از ایده های آنها برای پشرفت استفاده میکنند
سیدمصطفی قاسمی بنادکوکی |   1399/04/22 19:21:00   |
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار بهترین ایده را داشتن، بازاریابی موفق ، به کارگیری افراد خلاق بودن و باهوش
حسین فتوحی اردکانی |   1399/04/25 22:16:46   |
صاحبان کسب و کار های بزرگ برای توسعه ی کار خود از دیگران استفاده میکنند و به همین دلیل باعث ایجاد شغل های جدیدی میشود
و همچنین برای موفقیت از دیگران از جمله کارمندان خلاق و مسئولیت پذیر استفاده میکنند و از ایده های آنها برای پشرفت استفاده میکنند
نجمه السادات زارع |   1399/04/26 13:25:02   |
اولویت صاحبان کسب و کار ایجاد شرکت یا موسسه یا کارخانه ای که با مشارکت گروهی از افراد راه اندازی شود و افراد مثلا ۵۰۰ نفر برای ان شخص کار کنند و حتی در صورت نبود ان شخص این سیستم طبق برنامه برایش درامد زایی کند و خود ان شخص بدون صرف زمان زیادی برای ان مجموع به اندیشیدن بپردازد
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار اینکه زمان میخرند برای اندیشیدن که مثلا یا مجموعه خود را ارتقا دهند یا مجموعه یا مجموعه های بزرگتر و بهتری راه اندازی کند و یکی دیگر هم کارگروهی که حتی بدون حصور خودش درامدزایی کند
محمدصالح شکیبا |   1399/04/26 13:43:37   |
اولویت صاحبان کسب و کار اول بودن در افرینش و ایجاد کسب و کار است افرادی که با استفاده از تخصص و مهارت ،پول و منابع دیگران پول در می اورند
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است
کسب و کاری ایجاد میکنند به ان سیستم میدهند تا بدون حضور فیزیکی انها نیز کار کند ودر نهایت اعتبار و و برند ان کسب و کار را می فروشند .افرادی هستند دارای اراده قوی که کار خود را از صفر شروع و با سیستم سازی کار خود را به کسب و کار بزرگی تبدیل میکنند براساس ارزوها و اهداف و فرصتهای زندگی تصمیم میگیرند به کار گروهی اهمیت میدهند و دامنه ارتباطات و خردشان را تا انجایی که بشود گسترش میدهند.
مهدی کاظمی |   1399/04/27 08:30:47   |
سراغ کارهایی بروند که بیشتر درآمد داشته باشد
تجربه
پوریا گراشی |   1399/04/28 12:21:29   |
مهترین اولویت صاحبان کسب و کارهای بزرگ جذب افراد باهوش و توانمند است و خلاق است تا بتوانند با خیال راحت کارها را به آنها بسپارند .و خودشان به اندیشیدن درباره چگونگی تو سعه بنگاه خود بپردازند.
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار جذب کارمندان خلاق و سخت کوش و مسئولیت پذیر است ...در اینصورت صاحبان کسب و کار زمان زیادی را صرف امور مربوط به مارمندان خود نمیکنند و بیشتر میتوانند برای ایجاد ارتقای سازمانی زمان بگذارند.
مهدیه السادات موسوی |   1399/04/29 19:16:46   |
اولویت اصلی صاحبان کسب وکارجذب واستخدام افرادباهوش وکسانی که استعداددرافرینش کسبوکاردارند
عامل اصلی پشتکاردرکسب وکار
وحید احمد باریکزهی |   1399/04/30 09:05:13   |
اولویت مشاوره و تحقیق در مورد کار
عامل اصلی موفقیت خلاق بودن و خبره بودن در کنار هوش
محمدمهدی کمالی |   1399/04/30 12:13:12   |
اولویت صاحبان کسب و کار اول بودن در آفریش و ایجاد کسب و کار است این افراد اعتقاد دارند که باید بیندیشند و خلق کنند و کسب و کار راه اندازی کنند.
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار آرزوهای بزرگ و پشتکار است. تا به هدفشان نرسند دست بردار نیستند.
محمد پوراکبری |   1399/04/30 12:21:56   |
اولویت این افراد خلق و ایجاد کسب و کارهای متعدد و جدید است ، این افراد بجز کسب پول ودرامد نوعی رقابت در سرشناس بودن و بهترین بودن دارند و از جایی ب بعد تنها هدف انها پول نیست . پتانسیل کسب درامد های نامحدود دارند و معمولا افراد خیلی پولدار جز این دسته هستند .
سوال بعد ) استفاده از سیستم مناسب برای هدایت کارکان ، ایجاد کارگروهی قوی و اینکه برای هر نقطه از سیستم بهترین ها را ب کارگیرند .
مبینادشتی |   1399/04/30 12:34:36   |
ان ها معمولا امال و ارزو های بزرگی داشته و برای رسیدن به ان تلاش میکنند .اولویت صاحبان کسب و کار بزرگ ، اولین ایجاد کننده و افریننده کسب و کار و ایجاد و توسعه شبکه ارتباطات خودو جذب افرادی که کار ها را بهتر و دقیقتر از خودشان انجام می دهند می باشد .
خصوصیات بارز این افراد این است که عموماً کار خود را از صفر شروع و آن را با سیستم سازی کسب و کار به کسب‌ و‌ کار بزرگی تبدیل می‌کنند.
صادق زاده ربیعی |   1399/04/30 12:36:05   |
اولویت صاحبان کسب و کار بزرگ ، اولین ایجاد کننده و افریننده کسب و کار و ایجاد و توسعه شبکه ارتباطات خودو جذب افرادی که کار ها را بهتر و دقیقتر از خودشان انجام می دهند می باشد . ان ها معمولا امال و ارزو های بزرگی داشته و برای رسیدن به ان تلاش میکنند .
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار های بزرگ داشتن صبر وتلاش زیاد می باشد . با توجه به اینکه راه اندازی یک کسب و کار بزرگ به طور متوسط نزدیک به سه سال طول می کشد ، لذا راه اندازی آن نیاز به پشتکار بسیار قوی و صبر بر روی ان دارد
محمد رحیمی |   1399/05/01 19:10:11   |
اولویت انها اول بودن در ایجاد کسب کارها میباشد
سیستم سازی در کسب و کار
مهدیه گولشائیان |   1399/05/02 15:10:08   |
اولویت صاحبان کسب وکار ایجاد وانجام کار جدیدکه تا به حال دیگران ان را انجام نداده اندوهمچنین استخدام افرادی که بتوانند به او کمک کنند.
استخدام افرادی که بااو هم فکر هستند تایک تیم قوی تشکیل شود.
محمد حسین بخت جو |   1399/05/03 12:12:20   |
اولویت این افراد، اوّل‌بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است. تعدادی از آنها کسب‌و‌کار ایجاد می‌کنند، کسب و کارشان را سیستم می‌دهند تا بدون حضور فیزیکی آنها هم کار کند و در نهایت اعتبار و برند آن کسب‌و‌کار را می‌فروشند.
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است.
سینا هویدا |   1399/05/03 14:01:08   |
اولویت صاحبان کسب‌و‌کار، اوّل بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است.
این افراد صاحبان شرکت‌ها و یا کسب و کارهای بزرگ هستند. افرادی که با استفاده از تخصص، مهارت، پول و منابع دیگران پول در‌می‌آورند. آدم‌هایی که ممکن است خیلی با‌هوش نباشند، ولی می‌دانند چگونه دور‌وبر خود را با افراد باهوش و شاگرد اوّل پر‌کنند.
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است.
از خصوصیات بارز این افراد این است که عموماً کار خود را از صفر شروع و آن را با سیستم سازی کسب و کار به کسب‌ و‌ کار بزرگی تبدیل می‌کنند
مهدیه گلشائیان |   1399/05/06 00:04:35   |
اولویت صاحبان کسب وکار ایجاد وانجام کار جدیدکه تا به حال دیگران ان را انجام نداده اندوهمچنین استخدام افرادی که بتوانند به او کمک کنند.
استخدام افرادی که بااو هم فکر هستند تایک تیم قوی تشکیل شود.
سعید دامگی علی آباد |   1399/05/09 19:51:33   |
اولویت این افراد خلق و ایجاد کسب و کارهای متعدد و جدید است ، این افراد بجز کسب پول ودرامد نوعی رقابت در سرشناس بودن و بهترین بودن دارند و از جایی ب بعد تنها هدف انها پول نیست . پتانسیل کسب درامد های نامحدود دارند و معمولا افراد خیلی پولدار جز این دسته هستند .
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است.
محمدکاظم جهانی |   1399/05/09 20:46:02   |
اگر نظر من باشد میگویم صاحبان شغل باید کاری ایجاد کنند ک همه از کار خود لذت ببرند چرا ک ایجاد کردن این محیط باعث بالا بردن کیفیت و سطح کار و کسب خودش نیز میشود.
همانطور ک گفته شد سیستم سازی درست و قرار دادن هر فرد (مهره )در جای خود باعث موفقیت میشود...
فاطمه بیانی |   1399/06/07 09:28:58   |
اولویت صاحبان کسب و کار : اول بودن در ایجاد کسب و کار میباشد
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار : از افراد با تجربه و متخصص و خلاق برای پیشرفت در زمینه کاری استفاده میکنند
دهقان |   1399/02/14 10:21:48   |
0     0
صاحبان کسب‌و‌کار به دنبال آفرینش و خلق کسب‌و‌کارند. به همین خاطر اولویت شان بوجود آوردن و آفرینش کسب و کار جدید است.
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار آرزوهای بزرگ و پشتکار است. تا به هدفشان نرسند دست بردار نیستند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
شکیبا |   1399/02/14 11:11:06   |
0     0
بنظر من صاحبان کسب و کار و کلا کسانیکه به این مسیر شغلی فکر میکنن، توانمندی بالایی در زمینه های مختلف مثل به کار گماردن آدم ها، تشخیص مسیر کسب و کاری درست، تبدیل تهدید به فرصت و ... دارن. این ویژگی هاشون یک مزیت رقابتی هست براشون و علاقه دارن از این روحیه شون استفاده کنن و باخلاقیتی که دارن، آزمون و خطا کنن و نتیجه تصمیم هاشون رو ببینن.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
شاوردی |   1399/02/20 07:53:51   |
0     0
فرآیند تدوین استراتژی کسب وکار، تعیین مجموعه ‌ای از اهداف پیشرفته برای تمامی بخش ‌های کسب و کار است. مرحله ‌ی اهداف استراتژیک نیازمند تعیین اولویت‌ ها و گردآوری اطلاعات برای بهبود عملکرد و برنامه‌ ها است تا چشم انداز و مأموریت کسب وکار مشخص شود اولویت این افراد، اوّل‌بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است. تعدادی از آنها کسب‌و‌کار ایجاد می‌کنند، کسب و کارشان را سیستم می‌دهند تا بدون حضور فیزیکی آنها هم کار کند و در نهایت اعتبار و برند آن کسب‌و‌کار را می‌فروشند.
« عامل اصلی موفقیت در کسب ‌و کار، وجود نیروی انسانی متعهد و با انگیزه است. »
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه کریمی |   1399/02/20 12:23:39   |
0     0
به نظرم اولویت صاحبان کسب‌و‌کار، ارائه ایده برای کسب و کار، که باعث خلق و آفرینش کار جدید می شود و افراد جامعه (اغلب افراد باسواد اند) و بدون شغل هستند را جذب میکند.
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب ‌و‌کار: اهداف بزرگی که در زندگی داشته اند و روی این اهداف بزرگ تمرکز کرده اند. بدون ترس در زندگی تصمیم گرفته اند و غالبا ریسک پذیر بوده اند. با صبر حوصله و پشتکار به اهداف خود رسیدند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
تشکری |   1399/02/24 00:38:00   |
0     0
برداشت من از این موضوع این است که آنچه را که پس از خرج کردن باقی می ماند، سرمایه گذاری نکنید بلکه آنچه را که پس از پس انداز باقی می ماند، خرج کنید.» (وارن بافت)
افراد ثروتمند هیچ گاه برای هیچ هزینه غیرضروری پولی نمی پردازند. آنها بسیار مراقب قیمت ها و هزینه هایی هستند که می توانند از آنها اجتناب کنند.
«مراقب مخارج کوچک باشید؛ یک منفذ کوچک باعث غرق شدن یک کشتی می شود.» (بنجامین فرانکلین)
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
تشکری |   1399/02/24 00:52:58   |
0     0
شما سه گزینه، پیش رو دارید؛
آزمون خطا: میتوانید با آزمون و خطا رفتن بلاخره الگوی موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار بزرگ را بدست آورید
دانش: میتوانید به کمک کسب دانش و بالا بردن اطلاعات الگوی راه اندازی یک کسب و کار را بدست آورید
تجربه: میتوانید به کمک تجربیات دیگران، الگوی راه اندازی کسب و کار بزرگ را بدست آورید..یکی از آسان ترین و سریع ترین راه های ساخت کسب و کارهای بزرگ ، ورود به بازارهای رو به رشد است. زیرا این بازارها، با رشد خود، درآمد شما را نیز افزایش میدهند. اما از طرفی دیگر، اگر در بازارهای قدیمی و سنتی وارد شوید، نه تنها با گذشت زمان درآمد شما خیلی سخت افزایش پیدا خواهد کرد، بلکه احتمال شکست شما نیز به مراتب بیشتر است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام رقاقی |   1399/02/27 10:50:14   |
0     0
با سلام
یکی از روش های کسب درآمد در بحث کسب و کارهای
بزرگ این است که کارفرما باید بتواند با استفاده از نبوغ خود اقدام به گسترش کسب و کار خود نمایند.
بکی از راه های گسترش کسب کار مدیریت نخبگان در سیستم کسب کار و خود اش است. استفاده از تفکر نخبگان و پروش و نوع به کارگیری نخبگان عامل موفقیت کسب کار های بزرگ است.
بهنام رقاقی 09120962984
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رویا زیلوباف |   1399/02/27 14:25:34   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار اول بودن در افرینش و ایجاد کسب و کار است افرادی که با استفاده از تخصص و مهارت ،پول و منابع دیگران پول در می اورند
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است
کسب و کاری ایجاد میکنند به ان سیستم میدهند تا بدون حضور فیزیکی انها نیز کار کند ودر نهایت اعتبار و و برند ان کسب و کار را می فروشند .افرادی هستند دارای اراده قوی که کار خود را از صفر شروع و با سیستم سازی کار خود را به کسب و کار بزرگی تبدیل میکنند براساس ارزوها و اهداف و فرصتهای زندگی تصمیم میگیرند به کار گروهی اهمیت میدهند و دامنه ارتباطات و خردشان را تا انجایی که بشود گسترش میدهند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهدی سامعی |   1399/02/27 21:50:39   |
1     0
اولویت صاحبان کسب و کار ایجاد کسب و کار جدید و استخدام نیروهای بیشتر و بالا بردن ظرفیت ها برای کسب درآمد بیشتر است .
دلیل موفقیت این افراد استفاده از تخصص دیگران و کمک گرفتن از فکر و ایده های دیگران و انجام کار به صورت گروهی است .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
zahra azodi |   1399/02/28 13:06:25   |
0     0
اغلب به کسی که تجارت خود را آغاز کرده است، کارآفرین خطاب می‌شود. همچنین با شنیدن واژه کارآفرین، ما تمایل داریم آن را به فردی که سرمایه‌گذاری‌های خود را شروع کرده است، نسبت دهیم. در حقیقت تعریف رسمی کارآفرینی، فرآیند شروع یک تجارت یا سازمان برای سودآوری یا تأمین نیازهای اجتماعی است. به‌عنوان مثال، بنیانگذار مایکروسافت، بیل گیتس و مرحوم استیو جابز، بنیانگذار اپل، از کالج ترک تحصیل کرده بودند، هرچند موفقیت آن‌ها بدین معنی بود که آن‌ها نه تنها ایده‌های ابتکاری داشتند، بلکه آماده بودند برای مدت زمان طولانی این ایده‌ها را اجرا کنند و در هنگام سختی تحمل داشته باشند. حتی بنیانگذار فیس‌بوک، مارک زوکربرگ، و همچنین لری پایت گوگل و سرگی برایان می‌توانند به‌عنوان کارآفرینان واقعاً انقلابی در نظر گرفته شوند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا افتخاری |   1399/02/28 13:37:13   |
0     0
صاحبان کسب و کار معمولا رهبران قدر تمندی هستند ....که وظیفه راهبری سازمان را بر عهده دارند ....امور شرکت را به کارمندان و زیر دستان خود میسپارند ...و خودشان به اندیشیدن و تفکر خلاقانه میپردازند تا بتوانند سازمان را در اسرع وقت و با کمترین هزینه به اهداف تعیین شده برسانند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد پری زاد |   1399/02/28 23:06:20   |
0     0
اولویت اصلی آنها ایجاد یک کسب و کار بزرگ و در ادامه کسب یک اعتبار جهانی است. آن ها در ابتدا به اعتبار بالاتر علاقه مندند تا کسب سود. زیرا معتقدند اعتبار سود می آورد اما سود لزوما اعتبار نمی آورد.

عامل اصلی موفقیت آن ها یافتن افراد نخبه است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دهقان |   1399/02/29 22:13:26   |
0     0
هر آنچه را که می‌دانید انجام دهید
یعنی، بهتر است کسب و کاری را شروع کنید که تمرکز آن بر چیزی باشد که در آن تجربه دارید.
حتی اگر یک ایده‌ی کسب و کار در تئوری بسیار پرسود به نظر می‌رسید تا زمانی که از جان و دل به آن علاقمند نشده‌اید آن کسب و کار را شروع نکنید. درحالی که سود مهم است، اما احتمالا هر روز شما را در صدر نگه نخواهد داشت و باعث رشدتان نخواهد به عنوان مثال، تصور کنید که در قهوه درست کردن به عنوان یک گارسون تجربه دارید و می‌خواهید این اشتیاق‌تان به خوب قهوه درست کردن را به یک کسب و کار کوچک تبدیل کنید. درباره‌ی این صنعت سطح دانش معقولی دارید و قادر هستید نه تنها از دانش خود بلکه از شور و علاقه‌تان نیز در کار استفاده کنید.

برای آنکه یک صاحب کسب و کار موفق باشید لازم است سخت کوشی و ایثار زیادی از خود نشان بدهید، اما به طور کلی بر یک سری از ویژگی‌های شخصیتی و شیوه‌های کسب و کاری که از مشخصه‌های یک کارآفرین موفق هستند تاکید و تکیه داشته باشید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
آزاده السادات تراب زاده بافقی |   1399/02/30 15:54:42   |
0     0
۱. نوآوری ۲. سودآوری ۳. جریان نقد: جریان نقد باید اولویت مالی نهایی در کسب و کارباشد. ۴. فرهنگ: فرهنگ کسب و کار چیزی است که کار گروهی‌تان را سخت‌کوشانه نگه می‌دارد. ۵. بهبود: در آخر، بهبود هم باید یکی از بالاترین اولویت های یک کسب و کار موفق باشد.
از جمله عوامل موفقیت کسب و کار عبارتند از: 1. تمایل به اقدام 2. دانش کارآفرینی 3. خلاقیت کارآفرینی 4. مهارتهای کارآفرینی 5. هوش کارآفرینی 6. صبر 7. پایداری 8. توانایی 9. ریسک گرفتن 10. داشتن اعتماد به نفس 11. تجربه 12. استعداد 13. صداقت 14. اتصالات (
ارتباط بیشتر به معنی امکانات بیشتر برای ساختن یک کسب و کار موفق است)
مهمترین عامل کلیدی موفقیت ، پشتکار در کسب و کار است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محبوبه سرخیان |   1399/02/31 13:24:14   |
0     0
اولویت آن ها ایجاد سیستم سازی در کسب و کار و ایده برای آن وشغل جدیدی را خلق می کنند تا افراد جامعه را به این شغل جذب کنند.
و موفیتشان این است که از افراد متخصص وتجربه آنها استفاده کرده و کار گروهی انجام دهند .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرضیه انتظارقائم |   1399/02/31 22:31:01   |
0     0
چطور الگوی ثروتمند شدن و راه اندازی یک کسب و کار میلیاردی را بدست آورید؟
شما سه گزینه، پیش رو دارید؛
آزمون خطا: میتوانید با آزمون و خطا رفتن بلاخره الگوی موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار میلیاردی را بدست آورید
دانش: میتوانید به کمک کسب دانش و بالا بردن اطلاعات الگوی راه اندازی یک کسب و کار را بدست آورید
تجربه: میتوانید به کمک تجربیات دیگران، الگوی راه اندازی کسب و کار میلیاردی را بدست آورید
میتوانید با آزمون خطا رفتن بلاخره الگوی موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار میلیاردی را بدست آورید
میتوانید به کمک کسب دانش و بالا بردن اطلاعات الگوی راه اندازی یک کسب و کار را بدست آورید
گزینه اول (آزمون و خطا) طولانی است…
گزینه دوم راه آزمون و خطا را کوتاه تر میکند اما، در حد تئوری قابل اجراست (مانند آموزش نوشتن بیزینس پلن… اما آیا بیزینس پلن در دنیای واقعی جواب خواهد داد یا خیر؟)
و اما گزینه سوم، کوتاه ترین مسیر برای راه اندازی یک کسب و کار میلیاردی است !
تجربه، تلفیقی از آزمون و خطا و دانش است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید حسین بخشایش |   1399/03/01 10:20:20   |
0     0
به نظر من بهترین راهکار موفقیت را می‌توانند این گروه داشته باشند که هم ایجاد اشتغال می کنند هم تولید ثروت دارند وهم می‌توانند در زمینه های مختلف کار را گسترش دهند و در جهت سلامت اقتصاد قدم بردارند البته برون سپاری کارها یکی از شاخصه های بارز این گروه می باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بیتا ناظمی |   1399/03/02 00:12:39   |
0     0
اولویت این دسته افراد استفاده از افراد متخصص و باهوش و پیش بردن کار خود بدون فکر و کار خود......
استفاده از افراد متخصص و سیستم قوی و داشتن تیم قوی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حسین علی پناه |   1399/03/03 23:15:25   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار را می توان به 2 طبقه یا دیدگاه کلی تقسیم بندی نمود 1) دیدگاه قبل از فرایند تولید 2) دیدگاه بعد از فرایند تولید ( رقابت در بازار ) در دیدگاه اول تمامی موارد ذیل را میتوان دخیل نمود مانند ؛
1) هدف از کسب و کار
2) تعیین میزان سود دهی ،
3) نیاز بازار مصرف
4) داخلی یا خارجی نمودن تولید
5) میزان کالای تولیدی و رقابتی در بازار
6) جذب نیروهای متخصص ، جوان و نخبه دانشگاهی و اجرایی محض
و دردیدگاه دوم ، می بایست صاحبان کسب و کار میزان سود و فروش خود را در بازار در هر لحظه از زمان با توجه به طول عمر اقتصادی کالای تولیدی خود و سلیقه مصرف کننده سنجیده تا بتواند در عرصه تولید و رقابت باقی بماند.
و عامل اصلی موفقیت تولید محصول با بهای تمام شده کم و افزایش حاشیهخ فروش و سود با توجه به رقابتی بودن بازار و سلیقه مصرف کنندگان.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
احمد واحدیان اردکانی |   1399/03/03 23:45:17   |
0     0
"اولویت صاحبان کسب‌و‌کار"
اولویت صاحبان کسب‌و‌کار ، اوّل بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است.
"عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب ‌و‌کار"
1 – هدفمند بودن راه کسب و کار
2 – داشتن خلاقیت کارآفرینی
3 – برخورداری از هوش کارآفرینی
4 – داشتن اعتماد به نفس و عزن نفس در کسب و کار
5 – رهبری
6 – استفاده از تکنولوژی و فناوری در کسب و کار
7 – سخت کار کردن
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
روح اله خزاعی |   1399/03/04 08:30:38   |
0     0
سرمایه گذاران بزرگ همانند ستارگان راک دنیای مالی هستند. بزرگترین سرمایه گذاران ثروت و موفقیت را خودشان بدست آورده و در بسیاری از موارد دیگر، به میلیون ها نفر دیگر برای دستیابی به بازده های مشابه کمک کرده اند.

این سرمایه گذاران در استراتژی ها و فلسفه هایی که برای تجارت خود به کار گرفته اند، تفاوت های زیادی دارند. برخی از آنها روشهای جدید و خلاقانه ای برای تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری های خود ارائه دادند، در حالی که برخی دیگر اوراق بهادار را تقریباً به طور غریزی انتخاب کردند. تنها ویژگی ای که در این افراد مشترک است، پشتکار آن ها در غارت بازار است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا دهقان |   1399/03/04 13:44:51   |
0     0
به نظرم اولویت صاحبان کسب‌و‌کار، اوّل بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است این افراد صاحبان شرکت‌ها و یا کسب و کارهای بزرگ هستند. افرادی که با استفاده از تخصص، مهارت، پول و منابع دیگران پول در‌می‌آورند. آدم‌هایی که ممکن است خیلی با‌هوش نباشند، ولی می‌دانند چگونه دور‌وبر خود را با افراد باهوش و شاگرد اوّل پر‌کنند
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است
از خصوصیات بارز این افراد این است که عموماً کار خود را از صفر شروع و آن را با سیستم سازی کسب و کار به کسب‌ و‌ کار بزرگی تبدیل می‌کنند. آنها معمولاً آمال و آرزوهای بزرگی دارند و بر‌اساس آرزو، هدف و فرصت‌ها زندگی و تصمیم می‌گیرند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدعلی حسینی |   1399/03/05 13:12:52   |
0     0
الویت کارفرمایان حداگثر کردن سود و رسیدن به آرزوهایشان می باشد و رمز موفقیت این دسته نترس بودن و اهل ریسک بودن است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1399/03/05 18:27:03   |
0     0
سود اوری و کاهش هزینها
همکاری و نظم
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید سرایانی |   1399/03/05 18:57:33   |
0     0
سلام و درود
-اولویت صاحبان کسب‌و‌کار، گسترش آن و کسب سود و منافع حداکثری است
- عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب ‌و‌کار ساماندهی، برنامه ریزی و مدیریت منابع اعم از منابع مالی یا منابع غیر مالی (انسانی) می باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا سلیمانی |   1399/03/07 09:40:39   |
0     0
اولویت آن ها اول بودن در حرفه و کسب و کار خودشان است. این افراد به دنبال خلق کسب و کاری جدید هستند وآرزوهای بزرگی دارند بنابراین تا به هدفشان نرسند از تلاش دست برنمیدارند.
عاملی که باعث پیشرفت و موفقیت آنها شده یافتن افراد نخبه و باتجربه است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمیرا |   1399/03/07 20:16:13   |
0     0
اولویت این افراد در سرمایه گذاری اولین بودن در کسب و کار و فکر کردن در آن کار است .
دلیل موفقیت این افراد استفاده از تخصص دیگران و کمک گرفتن از آنها در زمینه کارو مدیریت و نظارت خود است .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
afkhami |   1399/03/09 14:18:42   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار اول بودن در آفرینش و ایجاد
کسب و کار است.تعدادی از آن ها کسب و کار ایجاد میکنند
کسب و کارشان را سیستم می دهند تا بدون حضور فیزیکی
آن ها هم کار کند ودر نهایت اعتبار و برند آن کسب و کار را
می فروشند.
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار
،اهمیت دادن به کارهای گروهی و استفاده از باهوش ترین و
بهترین افراد است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
معصومه یاری علی ابادی |   1399/03/11 06:48:31   |
0     0
صاحبان کسب وکار های بزرگ دارامد نامحدوی وغیر فعال دارند انها معتقد هستند که باید کارمندان وخویش فرمایان و کسب وکارهای دیگر را جمع کرد که برایشان کار کنند چرا که اندیشیدن کار مشکلی است وکمتر کسی ان را انجام می دهد ترجیح می دهند خود فکر کنند ودیگران برایشان کار کنند انها بدنبال خلق ایده های جدید وسود بالاتر هستند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهین خواجوی |   1399/03/12 01:27:21   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار ، یک بنگاه اقتصادی می باشند و درآمد زایی و گسترش کار مسلمأ جز اولویت هاست . و بنظرم برنامه ریزی ، تلاش و پشتکار رکن های اصلی موفقیت هستند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد خوشنام |   1399/03/17 11:34:14   |
0     0
اولویت شان اول بودن در ایجادسب وکار است واستفاده از استعدادها وتخصص دیگران برای موفقیت بیشتر
عامل موفقیتشان سیستم سازی کسب وکار است که یک کار را از صفر شروع کرده آن را با سیستم سازی کسب وکاربه کسب وکار بزرگی تبدیل می کنند آنها بر اساس هدفشان تصمیم می‌گیرند نه مثل مردم دیگر که بر اساس ترسشان تصمیم می‌گیرند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد سجاد حجتی پور |   1399/03/19 11:57:23   |
0     0
اولویت صاحبان کسب‌و‌کار، اوّل بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است این افراد صاحبان شرکت‌ها و یا کسب و کارهای بزرگ هستند. افرادی که با استفاده از تخصص، مهارت، پول و منابع دیگران پول در‌می‌آورند. آدم‌هایی که ممکن است با‌هوش نباشند، ولی می‌دانند چطور اطراف خود را با افراد باهوش و شاگرد اوّل پر‌کنند
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
mrz |   1399/03/21 12:58:59   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار این است که با استفاده از هوش،تجربه،مهارت،تخصص،منابع مالی و در کار خود نواوری کنند و نسبت به رقبای خود پیشی بگیرند و به صدر موفقیت برسند
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب کار داشتن زیرساختی قوی و حرفه ای که با همفکری و مشورت با افراد متخصص در هر حوزه بدست می اید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1399/03/24 23:05:10   |
0     0
کسب و کارهای موفق همواره هدف دارند، هیچ راهی را بدون هدف طی نمی کنند و برای رسیدن به اهداف خود همواره در تلاشند. اگر می خواهید به یک کسب و کار موفق تبدیل شوید باید اهداف و طرح کسب و کار خود را تعیین کنید و هیچ روزی را بدون هدف سپری نکنید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا ابراهیمی |   1399/03/25 14:46:35   |
0     0
پول، مهم است. چون کیفیت زندگی انسان‌ها به کم و زیاد آن بستگی دارد. به همین دلیل، عده‌ای دو یا سه شغل برای خودشان دست و پا می‌کنند تا از این راه بتوانند حجم بیشتری از پول را از آن خود کنند. اما در حقیقت، روش‌های کسب درآمد بسیار ساده‌تری نیز وجود دارند. دورانی که در آن زندگی می‌کنیم، یکی از بهترین زمان‌ها برای کسب درآمد بدون زحمت اضافه است البته اگر راه و روش این کار را بدانیم و برای اجرایی شدنش قدمی برداریم. در این مقاله با هم به دنبال کشف این راه‌های ساده و کاربردی می‌گردیم.

روش­‌های بسیار زیادی برای کسب در آمد وجود دارند از جمله کسب در آمد اینترنتی، کسب در آمد از طریق سرمایه گذاری، کسب در آمد از بورس، کسب در آمد از طریق آموزش تخصص، کسب در آمد از طریق معاملات، کسب درآمد با گرفتن حق کمیسیون و غیره. بعضی روش های کسب درآمد پنهان هستند. یعنی هنوز خودشان را در عرصه کسب و کار نشان نداده‌اند ولی پر درآمد هستند. افراد موفق معمولا به دنبال این نوع کسب و کارهای بکر و بدیع می‌گردند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حشمت الله اسدی زیدابادی |   1399/03/25 17:17:08   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار به کارگیری افراد مستعد و تلاشگر و کاهش نرخ بیکاری در جامعه و کاهش مسایل اجتماعی می باشد.عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار مدیریت کارا و اثربخش است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حشمت الله اسدی زیدابادی |   1399/03/25 17:17:41   |
0     0
ی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مطهره صولتی |   1399/03/26 19:58:16   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار درآمد زایی و گسترش کار است.
آرزو ها و هدف های بزرگی دارند و براساس اهداف و آرزوهایشان تصمیم می گیرند و این افراد ریسک پذیر هستند و از خلاق بودن و خلق کردن لذت می برند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Morteaza Poursoleiman |   1399/03/28 11:01:52   |
0     0
الویت این افراد آفرینش و ایجاد کسب و کار می باشد. آنها با حفظ آرامش خود و غلبه بر ترس و جذب افراد کارامد و باهوش، کسب و کار خود را به افراد کاردان سپرده و خود به برنامه ریزی جهت توسعه کسب و کار می پردازند.
عامل اصلی موفقیت آنان یافتن افراد با تجربه و کاردان و نخبه می باشد و با سپردن کارها به این افراد موجات موفقیت خود را فراهم می کنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حسین یزدی یوسفی |   1399/04/03 00:19:34   |
0     0
باور عمومی این است که تنها هدف کسب و کار، به دست آوردن سود اقتصادی است، در حالی که این امر، واقعیت ندارد. آرویک معتقد است همان طور که انسان تنها با هدف خوردن زندگی نمی‌کند، تنها هدف کسب و کار هم، کسب سود نیست. بنابراین، کسب و کارها هم دارای اهداف اقتصادی اند و هم اهداف اجتماعی‌اند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رضا دوستی |   1399/04/04 01:40:34   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار اول بودن در افرینش و ایجاد کسب و کار است افرادی که با استفاده از تخصص و مهارت ،پول و منابع دیگران پول در می اورند
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رضا صالحی نیا |   1399/04/04 01:41:20   |
0     0
اولویت این افراد در سرمایه گذاری اولین بودن در کسب و کار و فکر کردن است.
هدفمند بودن راه کسب و کار ، داشتن خلاقیت کارآفرینی ، برخورداری از هوش کارآفرینی ، داشتن اعتماد به نفس و عزن نفس در کسب و کار ،رهبری ، استفاده از تکنولوژی و فناوری در کسب و کار ، سخت کار کردن
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
روح الله بخشی |   1399/04/04 20:34:55   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار موفق بودن و برتر بودن در آفرینش و ایجاد کسب و کار است.
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است . همچنین استخدام نیروهای خلاق و کوشا برای بهره وری بیشتر از جمله عامل های موفقیت به شمار میروند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام رقاقی |   1399/04/06 10:51:38   |
0     0
با سلام
شیوه کسب درآمدی از طریق کسب و کارهای بزرگ می تواند با در اختیار گرفتن سرمایه های فکری افراد خلاق اتفاق بیافتد.
بطور مثال کارآفرینی به نام بیل گیتیس با بهره‌گیری از نبوغ و خلاقیت ها و نوآوری ها،... اقدام به طراحی مشاغل و کسب کارهایی در مقایسه جهانی می نمایند.
در این شیوه قدرت و ثروت بی پایانی نسیب این نوع کار آفرینان می گردد.

بهنام رقاقی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا حاجی زاده |   1399/04/09 15:06:55   |
0     0
الویت صاحبان کسب و کار نوآوری و سود آوری براس توسعه و موفقیت بیشتر در کار.
عامل اصلی موفقیت انها:هدفمند بودن راه کسب و کار،داشتن خلاقیت کارافرینی،برخورداری از هوش کارافرینی،داشتن اعتماد به نفس،رهبری،سخت کار کردن
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
لعیا حیدری |   1399/04/09 15:42:06   |
0     0
اولیت صاحبان کسب و کار، اول بودن در آفرینش و ایجاد کسب و کار است. افرادی هستند که با استفاده از تخصص، مهارت و منابع دیگران پول در می آورند.
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار این است که آنها از خلاق بودن و خلق کردن لذت می برند و اهل فکر و مطالعه هستند و علاقه به حل مسئله دارند. خصوصیات این افراد اینگونه است که عموما کار خود را از صفر شروع و ان را با سیستم سازی کسب و کار بزرگی تبدیل می کنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حمیدرضا میرمحمدی |   1399/04/11 23:26:54   |
0     0
اولویت صاحبان کسب وکار موفق بودن و اول بودن در ایجاد کسب وکارها است
وعامل موفقیت صاحبان کسب وکار سیستم سازی کسب وکار است و داشتن نیروهاذ خلاق وکوشا برای بهره وری بیشتر ازعامل های موفقیت به حساب می اید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
جمال سالاری |   1399/04/13 10:15:18   |
0     0
اولویت این دسته ایجاد کار خلاقانه و موفق عمل کردن است . تمام ثروت سازان در این دسته قرار گرفته اند . آنها همیشه به دنبال ایجاد نوآوری و ایجاد زمینه کسب درآمد نامحدود هستند .
عامل موفقیت آنها استفاده از شرایط و نوابغ دسته های دیگر است بطوری که با پرداخت مزد به نوابغ دسته های دیگر ثروت خود را افزایش میدهند .
آنها با استفاده از هوش خود ، محیط مناسب کسب و کار را خلق نموده و با گسترش آن و بهره وری از امکانات موجود در سطوح مختلف سود ایجاد میکنند .
افرادی مانند جف بزوس که با کارآفرینی به ثروت مند ترین فرد دنیا تبدیل شده است .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سارازارع منشادی |   1399/04/13 17:58:59   |
0     0
در کسب وکارهای بزرگ تحقیقات اولیه درمورد کسب وکار موردنظز بسیارمهم می باشد وهمچنین برنامه ریزی دقیق وسیستم بازاریابی گسترده نیز یکی ازعوامل مهم در کسب موفقیت می باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه مستانی |   1399/04/13 21:16:48   |
0     0
-اول بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار،اولویت صاحبان کسب ‌و‌کار است.صاحبان کسب و کارهای بزرگ دیگران را بصورت هوشمند بکار میگیرند و از تخصص، مهارت، پول و منابع دیگران کسب درآمد میکنند. درآمد این گونه افراد از نوع درآمد غیرفعال است.
- سیستم سازی کسب و کار، عامل موفقیت صاحبان کسب و کار است. صاحبان کسب و کارهای بزرگ به کار گروهی اهمیت می‌دهند و به دنبال این هستند که دامنه‌ی ‌ارتباطات و خدمات‌ شان را تا آنجا که ممکن است گسترش دهند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Sajad Zare |   1399/04/13 22:13:26   |
0     0
شیوه کسب درآمدی از طریق کسب و کارهای بزرگ می تواند با در اختیار گرفتن سرمایه های فکری افراد خلاق اتفاق بیافتد.
بطور مثال کارآفرینی به نام بیل گیتیس با بهره‌گیری از نبوغ و خلاقیت ها و نوآوری ها،... اقدام به طراحی مشاغل و کسب کارهایی در مقایسه جهانی می نمایند.
در این شیوه قدرت و ثروت بی پایانی نسیب این نوع کار آفرینان می گردد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد |   1399/04/14 00:05:05   |
0     0
اینگونه افراد درجه و سطح اجتماعی برایشان از اهمیت بالا
برخوردار است و پیشرفت رادوست دارند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوافضل |   1399/04/14 09:38:58   |
0     0
استخدام افراد باهوش و با سواد و گسترش شغل خود
عامل موفقیت ادامه دادن تا رسیدن به موفقیت و داشتن افراد کارآمداولویت صاحبان کسب‌و‌کار، اوّل بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است.
این افراد صاحبان شرکت‌ها و یا کسب و کارهای بزرگ هستند. افرادی که با استفاده از تخصص، مهارت، پول و منابع دیگران پول در‌می‌آورند. آدم‌هایی که ممکن است خیلی با‌هوش نباشند، ولی می‌دانند چگونه دور‌وبر خود را با افراد باهوش و شاگرد اوّل پر‌کنند.
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است.
از خصوصیات بارز این افراد این است که عموماً کار خود را از صفر شروع و آن را با سیستم سازی کسب و کار به کسب‌ و‌ کار بزرگی تبدیل می‌کنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضازارعیان |   1399/04/14 09:46:35   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار اول بودن در افرینش و ایجاد کسب و کار است افرادی که با استفاده از تخصص و مهارت ،پول و منابع دیگران پول در می اورند
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است
کسب و کاری ایجاد میکنند به ان سیستم میدهند تا بدون حضور فیزیکی انها نیز کار کند ودر نهایت اعتبار و و برند ان کسب و کار را می فروشند .افرادی هستند دارای اراده قوی که کار خود را از صفر شروع و با سیستم سازی کار خود را به کسب و کار بزرگی تبدیل میکنند براساس ارزوها و اهداف و فرصتهای زندگی تصمیم میگیرند به کار گروهی اهمیت میدهند و دامنه ارتباطات و خردشان را تا انجایی که بشود گسترش میدهند.

عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار
،اهمیت دادن به کارهای گروهی و استفاده از باهوش ترین و
بهترین افراد است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
امیرحسین دهقانی |   1399/04/14 12:21:26   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار کسب درامد زایی و ایجاد بسترهای لازم جهت گسترش فعالیت سود آوری میباشد،وهمچنین صاحبان کسب و کار باعث از بین بردن نرخ بیکاری(اشتغال زایی)میکنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه مستانی |   1399/04/15 11:40:40   |
0     0
-اول بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار،اولویت صاحبان کسب ‌و‌کار است.صاحبان کسب و کارهای بزرگ دیگران را بصورت هوشمند بکار میگیرند و از تخصص، مهارت، پول و منابع دیگران کسب درآمد میکنند. درآمد این گونه افراد از نوع درآمد غیرفعال است.
- سیستم سازی کسب و کار، عامل موفقیت صاحبان کسب و کار است. صاحبان کسب و کارهای بزرگ به کار گروهی اهمیت می‌دهند و به دنبال این هستند که دامنه‌ی ‌ارتباطات و خدمات‌ شان را تا آنجا که ممکن است گسترش دهند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
behzad hajihoseini |   1399/04/17 20:55:09   |
0     0
اولویت آن­ها آزادی است: آزادی مالی ، آزادی زمانی ، آزادی انتخاب و عملکرد.
سمت اول مربوط به مدیریت و رهبری کسب و کار است. اینکه چشم ­انداز، مأموریت و اهداف خود را بشناسیم و برای دستیابی به آنها استراتژی و برنامه عملیاتی داشته باشیم.

قسمت دوم اجرا را شامل می­ شود. در این قسمت برنامه­ ها و ایده­ هایی را که داریم به پیاده ­سازی می­ کنیم. خدماتی را بوجود می­ آوریم و به مخاطبین و مشتریان خود می­ رسانیم، خدمات پس از فروش را ارائه می­ دهیم، محصولات مان را بهبود می­ دهیم و … . پیروی انجام این فعالیت­ ها ما به دنبال خلق نتیجه هستیم.

قسمت سوم بر نتیجه تأکید دارد. در تعاریف کسب و کارهای سنتی مهمترین نتیجه­ ای که مطرح می­ شود، فروش و سودآوری است. اما با توجه به تغییرات محیط کسب و کار امروزی ، مدل­ های کسب و کار و نتایجی که به دنبال آن هستند نیز تغییر کرده ­است. مهمترین نتایج مطلوب برای کسب و کارهای امروزی در فضای رقابتی پیچیده خلق، حفظ و ارتقاء مشتری، ایجاد رضایت مندی و وفاداری اوست. این نتایج خود از طریق خلق تمایز در کسب و کار به وجود می ­آیند. تمایزی که نهایتاً کسب و کار ما را به یک برند [۲] خوش­نام، قابل اعتماد و مشخص در بازار هدفی از مشتریان مورد نظرمان تبدیل می­ کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سپیده دهقان |   1399/04/18 01:19:41   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار بزرگ ، اولین ایجاد کننده و افریننده کسب و کار و ایجاد و توسعه شبکه ارتباطات خودو جذب افرادی که کار ها را بهتر و دقیقتر از خودشان انجام می دهند می باشد . ان ها معمولا امال و ارزو های بزرگی داشته و برای رسیدن به ان تلاش میکنند .
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار های بزرگ داشتن صبر وتلاش زیاد می باشد . با توجه به اینکه راه اندازی یک کسب و کار بزرگ به طور متوسط نزدیک به سه سال طول می کشد ، لذا راه اندازی آن نیاز به پشتکار بسیار قوی و صبر بر روی ان دارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا کبیری |   1399/04/18 10:04:54   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار این است که با استفاده از هوش،تجربه،مهارت،تخصص،منابع مالی و در کار خود نواوری کنند و نسبت به رقبای خود پیشی بگیرند و به صدر موفقیت برسند
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب کار داشتن زیرساختی قوی و حرفه ای که با همفکری و مشورت با افراد متخصص در هر حوزه بدست می اید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ریحانه زارع |   1399/04/18 15:30:17   |
0     0
اولویت آنها اوّل بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است.این افراد صاحبان شرکت‌ها و یا کسب و کارهای بزرگ هستند که با استفاده از تخصص، مهارت، پول و منابع دیگران پول در‌می‌آورندوممکن است خیلی با‌هوش نباشند، ولی می‌دانند چگونه دور‌وبر خود را با افراد باهوش و شاگرد اوّل پر‌کنند.
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار،اهمیت دادن به کارهای گروهی و استفاده از باهوش ترین وبهترین افراد است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا کبیری |   1399/04/18 22:51:31   |
0     0
الویت این افراد آفرینش و ایجاد کسب و کار می باشد. آنها با حفظ آرامش خود و غلبه بر ترس و جذب افراد کارامد و باهوش، کسب و کار خود را به افراد کاردان سپرده و خود به برنامه ریزی جهت توسعه کسب و کار می پردازند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زینب |   1399/04/19 12:12:34   |
0     0
اولویت این افراد کسب و کار بزرگ
حداکثر کردن سود
عامل موفقیت حوصله و پشتکار استفاده از افراد با تجربه و متعهد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه جعفری |   1399/04/19 20:17:57   |
0     0
نوآوری، نخستین مورد از اولویت های یک کارآفرین موفق استفرهنگ کسب و کارتان چیزی است که کار گروهی‌تان را سخت‌کوشانه نگه می‌داردبهبود هم باید یکی از بالاترین اولویت های یک کارآفرین موفق باشد. جریان نقدهم مهم است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه زارعی |   1399/04/21 16:54:10   |
0     0
 اگر می خواهید یک کارآفرین موفق باشید به عنوان یک کارآفرین ، باید از خیلی چیزها آگاه باشید و همواره با مسائل گوناگونی رویاروی شوید. وظایف و اولویت‌های هر روزه تقریبا آشفتگی‌های درهمی خواهند بود که مثل هر چیز غیر منتظره‌ی جدید تغییراتی ایجاد می‌کنند و چیز‌های جدید می‌سازند. برای موفق بودن، باید سریعا با این تغییرات سطح پایین منطبق شوید، و هم‌چنین باید فلسفه‌ی “تصویر جامع” قابل اطمینانی داشته باشید که اساس تصمیمات روزانه‌تان باشد. بدون رعایت قاطعانه‌ی از مهم‌ترین اولویت‌های سطح بالایتان، کل راهبردتان با ریسک شکست مواجه است.

طلایی” ترین اولویت های یک کارآفرین موفق
۱. نوآوری

نوآوری، نخستین مورد از اولویت های یک کارآفرین موفق است 
2,جریان نقد
۳،سودآوری ۴،فرهنگ ۵،بهبود
عوامل موفقیت آمیز در مشاغل

1 – هدفمند بودن راه کسب و کار

کسب و کارهای موفق همواره هدف دارند، هیچ راهی را بدون هدف طی نمی کنند و برای رسیدن به اهداف خود همواره در تلاشند. اگر می خواهید به یک کسب و کار موفق تبدیل شوید باید اهداف و طرح کسب و کار خود را تعیین کنید و هیچ روزی را بدون هدف سپری نکنید.

 

2 – داشتن خلاقیت کارآفرینی

اگر می خواهید در کسب و کار خود به اندازه کافی منحصر به فرد و موفق باشید، باید فردی خلاق باشید. خلاقیت انرژی بالقوه کسب و کار شما را افزایش می دهد و فرصت های زیادی را برای شرکت شما ایجاد می کند.

3 – برخورداری از هوش کارآفرینی

شما باید برای مدیریت و مقابله با تمام شرایط احتمالی هوشمند باشید و سخت ترین مشکلات را حل کنید که سازگارترین چیز در کسب و کار شما خواهد بود. اطلاعات شما باعث منحصر به فرد شدن شرکت شما می شود، زیرا این چیزی است که نمی تواند از دیگران کپی شود.

4 –  داشتن اعتماد به نفس و عزن نفس در کسب و کار

اعتماد به نفس و عزت نفس یک عامل مهم و اصلی در موفقیت برای کارآفرینان است. من فکر می کنم که هیچ کس به کارآفرین تبدیل نخواهد شد اگر او اعتماد به نفس و عزت نفس خود را نداشته باشد، خصوصا در رابطه با شروع و مدیریت کسب و کارخود.

 

5 – رهبری

تمام کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت نیاز به رهبری کار بلد و منظم دارند. رهبری کردن تیم، استخدام کارمندان برای پیشبرد اهداف شرکت، هدایت و رهبری شرکت، پیشبرد اهداف بر اساسبیزینس پلن و طرح کسب و کار، شناخت عوامل موفقیت آمیز برای شرکت و دادن روحیه کار به کارمندان برخی از وظایف مدیریت می باشد.

 

6 – استفاده از تکنولوژی و فناوری در کسب و کار

استفاده از فناوری در کنار نیروی کار باانگیزه، می‌تواند به کاهش رکود در کسب‌وکارتان کمک کند. شرکتی که از تکنولوژی برای ایجاد بازارهای جدید، خدمت به مشتریان، افزایش بهره‌وری و توسعه محصول و خدمات جدیدش استفاده می‌کند؛ فرصت خوبی برای رقابت اثربخش دارد. شرکت‌های مجهز به فناوری‌های روز با سطوح کیفیت‌ بهتری نسبت به کسب و کارهای سنتی وارد عرصه رقابت می‌شوند.

 

7 – سخت کار کردن

هر کارآفرینی برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار باید به سختی کار و فعالیت کند تا بکوشد شرکت را به اهداف موفقیت آمیز خود برساند.

 

با وجود اهمیت تمام موارد بالا، موفقیت در کسب و کار جدید به تیپ شخصیتی کارآفرین برمی‌گردد، کارآفرین در حقیقت رهبر و راهبر کسب و کار است. ودر آخر فراموش نکنید که باید در حوزه ای گام بردارید که نگرش شما نسبت به آن صرفا یک کار برای کسب درآمد نبوده و از انجام مکرر آن احساس رضایت و شادمانی به دست آورید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
پوریا سلیمانی چالی |   1399/04/22 00:52:19   |
0     0
اولویت این افراد، اوّل‌بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است. تعدادی از آنها کسب‌و‌کار ایجاد می‌کنند، کسب و کارشان را سیستم می‌دهند تا بدون حضور فیزیکی آنها هم کار کند و در نهایت اعتبار و برند آن کسب‌و‌کار را می‌فروشند.
عامل موفقیت صاحبان کسب و کار سیستم سازی کسب و کار است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید گلزارفر |   1399/04/22 18:07:35   |
0     0
ایده یک کسب‌ و کار نطفه آن کسب و کار است؛ ماهیت کلی کسب‌ و کار به آن باز می‌گردد، اگرچه که به تنهایی سرنوشت‌ساز نیست و برای اینکه یک کسب و کار و ایده آن رشد کند، عوامل فکری، مالی، برنامه‌ریزی، انسانی و اجرایی بسیاری دخیل هستند. با همه این تفاسیر ایده خوب، محصول خلاقیت تیمِ کسب و کار و قدرت مشاهده‌گری و تحلیل آن‌هاست. ایده کسب و کار تیری است که دوست دارد به «سیبل» بزند. هنگامی که نیازی درست مرتفع نمی‌شود یا بدتر از آن نادیده گرفته می‌شود، چشم تیزبین حفره‌ای را در بازار می‌بیند و با پر کردن آن کسب و کار خود را شکل می‌دهد.
به کسب و کارهای متعلق به گروه اینترنتی ایران، دیجی‌کالا و ایرانسل نگاه کنید، آن‌ها کوسه‌ها و نهنگ‌های دنیای کسب و کار هستند که ماهی‌های کوچک‌تر را قبل از بزرگ تر شدن می‌بلعند. اگر این شرکت‌های بزرگ نبودند، این شرکت‌های کوچکِ امروز به شرکت‌های بزرگِ فردا تبدیل می‌شدند ولی افسوس که این امپراطوری‌های تجاری چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نمی‌دهند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ولی نامجو |   1399/04/24 20:44:13   |
0     0
اولویت صاحبان کسب وکاراول بودن درآفرینش وایجاد کسب وکاراست.وعامل موفقیت ایشان سیستم سازی کسب وکار می باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نغمه لطف محمدی |   1399/04/25 13:16:34   |
0     0
۱) اولویت این افراد، اوّل‌بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است. تعدادی از آنها کسب‌و‌کار ایجاد می‌کنند، کسب و کارشان را سیستم می‌دهند تا بدون حضور فیزیکی آنها هم کار کند و در نهایت اعتبار و برند آن کسب‌و‌کار را می‌فروشند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نغمه لطف محمدی |   1399/04/25 13:17:53   |
0     0
2) از خصوصیات بارز این افراد این است که عموماً کار خود را از صفر شروع و آن را با سیستم سازی کسب و کار به کسب‌ و‌ کار بزرگی تبدیل می‌کنند. آنها معمولاً آمال و آرزوهای بزرگی دارند و بر‌اساس آرزو، هدف و فرصت‌ها زندگی و تصمیم می‌گیرند نه مشابه بیشتر مردم که بر اساس ترس‌ها و تهدید‌های زندگی تصمیم می‌گیرند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مصطفى عربى |   1399/04/25 15:22:51   |
0     0
تمامی کارهای بزرگ ابتدا از یک ایده کوچک شروع شده اند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید جمال الدین طباطبایی مزرعه نو |   1399/04/25 17:15:53   |
0     0
صاحبان کسب کار یا کارآفرینان
همیشه هدف اصلی آنها اول بودن و ابداع روشهای اولیه است البته با اندیشیدن که به نظر کار بسیار بزرگی است و بعد استفاده از سه گروه قبل یعنی کارمندان ، خویش فرمایان و سرمایه گذاران و مدیریت کردن آنها است
شاگرد اوّل‌ها برای شاگرد تنبل‌ها کار می‌کنند و شاگرد دوّم‌ها یعنی همان کارمندان، برای دولت کار می‌کنند
این جمله را بسیار می توان در جامعه خودمان و در اطرافیانمام بصورت ملموس درک کرد و چه بسیار زیبا گفته است
آری فکر نو و ایده جدید اهم کارآفرینی و شیرازه ی صاحبان کسب و کار است که به نظر می رسد بیشتر بصورت ذاتی است تا اکتسابی و ..
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمدرضا مرادی مزرعه نو |   1399/04/25 20:46:51   |
0     0
استخدام افراد باسواد و کارآمد و مفید و همچنین ایجاد و گسترش کسب و کار خود
مهمترین عامل موفقیت آنها پشتکار در کارشان است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علی دهقانیزاده |   1399/04/25 22:18:33   |
0     0
اولویت اصلی صاحبان کسب و کار جذب افراد باهوش و همچنین نقشه برداری از راههای مطمئن در بازار کاره و عمل موفقیتشون سیستم به روز و کارمندان باهوش و نخبه
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نادر گندمکار |   1399/04/26 22:15:02   |
0     0
4 صاحبان شرکت‌ها / کارآفرینان/ ثروت‌آفرینان
۴ – ۱ – اولویت صاحبان کسب‌و‌کار، اوّل بودن در آفرینش و ایجاد کسب‌و‌کار است.
این افراد صاحبان شرکت‌ها و یا کسب و کارهای بزرگ هستند. افرادی که با استفاده از تخصص، مهارت، پول و منابع دیگران پول در‌می‌آورند. آدم‌هایی که ممکن است خیلی با‌هوش نباشند، ولی می‌دانند چگونه دور‌وبر خود را با افراد باهوش و شاگرد اوّل پر‌کنند.

شعار این افراد این است من نباید همه‌ی کارها را خودم انجام دهم، من نباید همه چیز را بدانم. وقتی می‌توانیم افراد مناسب، با‌انگیزه و باهوش را استخدام کنیم که بجای ما کار کنند، چرا خودمان کار کنیم؟ در مقاله‌ای نوشته بود شاگرد اوّل‌ها برای شاگرد تنبل‌ها کار می‌کنند و شاگرد دوّم‌ها یعنی همان کارمندان، برای دولت کار می‌کنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهین خواجوی |   1399/04/27 16:33:30   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار اول بودن در آفرینش و ایجاد کسب و کار و شعارشان من نباید همه کارها رو خودم انجام دهم
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار شامل سیستم سازی کسب و کار و همچنین انگیزه و نگرش مثبت کارکنان وجود نیروی انسانی متعهد و با انگیزه و استفاده از فناوری در کسب و کار
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرجان عباسی نسب |   1399/04/27 23:24:51   |
0     0
توانایی رقابت در بازار بنظرم اولویت دارد . باتوجه به رقابتی بودن بازار ، خلاقیت و نواوری یکی ازعامل های مهم موفقیت این کسب و کارهاست، رصد بازار، فروش و نوع بازیابی نیز با اهمیت می باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
کیانوش بمانی نژاد |   1399/04/28 04:51:57   |
0     0
الویت اصلی صاحبان مشاغل داشتن نیروی کار ماهر با بازده بالا است.
عامل اصلی موفقیت صاحبان مشاغل خود مختار بودن در شغل است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
افسانه محمدی ساغندی |   1399/04/29 09:12:01   |
0     0
بعضی افراد که می خواهند کسب وکارهای بزرگ تری داشته باشند وسرمایه خودشان برای کارشان کم است با افراد دیگر شریک می شوند تا از سرمایه آنها تیز استفاده کنند چون کارشان بزرگ است وبه تنهای قادر به انجام آن نیستن
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضا مظفری دهشیری |   1399/04/29 10:00:55   |
0     0
اولویت اصلی صاحبان کسب و کار این است که با استفاده از هوش،تجربه،مهارت،تخصص و منابع مالی نسبت به رقبای خود پیشی بگیرند و به موفقیت دست یابند.
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب کار داشتن زیرساختی قوی و حرفه ای که با همفکری و مشورت با افراد متخصص در هر حوزه بدست می اید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد فاطمی |   1399/04/29 11:51:40   |
0     0
الویت صاحبان کسب و کار نوآوری و سود آوری براس توسعه و موفقیت بیشتر در کار.
عامل اصلی موفقیت انها:هدفمند بودن راه کسب و کار،داشتن خلاقیت کارافرینی،برخورداری از هوش کارافرینی،داشتن اعتماد به نفس،رهبری،سخت کار کردن
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مریم دهقان بنادکی |   1399/04/31 01:20:44   |
0     0
سلام
مهمترین اولویت صاحبان کسب وکارباکمترین صرف انرژی خودشان وبه کارگماردن افراد شایسته به بالاترین موقعیت برسند
عامل اصلی موفقیت آنها این است که از هوش بالای برخوردار هستند وتمام تلاش خود را میکنند که به این موقعیت برسند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مسعودتاجیک |   1399/04/31 13:28:08   |
0     0
اولویت صاحبان کسب و کار بزرگ ، اولین ایجاد کننده و افریننده کسب و کار و ایجاد و توسعه شبکه ارتباطات خودو جذب افرادی که کار ها را بهتر و دقیقتر از خودشان انجام می دهند می باشد . ان ها معمولا امال و ارزو های بزرگی داشته و برای رسیدن به ان تلاش میکنند .
عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب کار داشتن زیرساختی قوی و حرفه ای که با همفکری و مشورت با افراد متخصص در هر حوزه بدست می اید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سارادرویشی |   1399/05/01 01:14:08   |
0     0
سرمایه انسانی ماهر و آموزش آنها در جهت منافع شرکت.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمانه دهقان منشادی |   1399/05/01 18:26:17   |
0     0
اولویت این افراد بدست آوردن راه حل جدید استفاده از افراد متخصص و باهوش و داشتن تیم قوی
مهمترین عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب وکار جذب کارمندان سخت کوش و مسولیت پذیر است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیده بنت الهدی مرتضوی |   1399/05/02 10:01:06   |
0     0
اولویت آنها جذب افراد خلاق و باهوش است تا راه حل های جدیدی برای رسیدن به هدف نهایی و موفقیت پیدا کنند،آنها به دنبال کسانی هستند که کارهارا دقیق و درست انجام دهند و مسئولیت پذیر و دلسوز باشند.
عامل موفقیت آنها صبر و تلاش زیاد ،سیستمی سازی کسب و کار،مدیریت درست افراد زیر دست میباشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهروز باستانی اله آبادی |   1399/05/05 18:13:57   |
0     0
استخدام افراد کار آمد و مفید ایجاد کسب وکار خود بدون فکر عامل موفقیت
سیتم سازی قوی واستفاده از افراد متخصص وبا تجربه
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوالفضل شهاب |   1399/05/06 04:15:40   |
0     0
اولویت ان ها ایجاد کسب و کار است و معتقد اند که وقتی میتوان افرادی را تحت خدمت گرفت تا برای ان ها کار کنند چرا خودشان کار کنند و به فکر به کار گیری افراد هستند
عامل موفقیت ان ها نیز منظم بودن و سیستم و برنامه دتشتن در کار ها بوده و با هدف و نظم مشخصی کار ها را برنامه ریزی می کنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سارا محمودآبادی |   1399/05/07 14:09:44   |
0     0
مهترین اولویت صاحبان کسب و کارهای بزرگ جذب افراد باهوش و توانمند است و خلاق است تا بتوانند با خیال راحت کارها را به آنها بسپارند ک این عامل موفقیت آنها نیز میتواند باشد .چون به نظر من انتخاب یک تیم از افراد باهوش و خلاق صاحبان کسب و کار را به اوج موفقیت میرساند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حمیدرضا منصوری محمد ابادی |   1399/05/08 10:33:35   |
0     0
اولویت اصلی صاحبان کسب وکارجذب واستخدام افرادباهوش وکسانی که استعداددرافرینش کسب وکاردارند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد عرفان نیک نیا |   1399/05/09 01:57:07   |
0     0
‎مهترین اولویت صاحبان کسب و کارهای بزرگ جذب افراد باهوش و توانمند است و خلاق است تا بتوانند با خیال راحت کارها را به آنها بسپارند .
‎ولویت صاحبان کسب و کار اول بودن در آفرینش وایجاد کسب و کار است. آن ها پتانسیل درآمدی نامحدودی دارندو ومدیریت کار و تصمیم گیری با خودشان است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرتضی جلالی فر |   1399/06/08 13:15:36   |
0     0
صاحبان کسب و کار های بزرگ برای توسعه ی کار خود از دیگران استفاده میکنند و به همین دلیل باعث ایجاد شغل های جدیدی میشود
و همچنین برای موفقیت از دیگران از جمله کارمندان خلاق و مسئولیت پذیر استفاده میکنند و از ایده های آنها برای پشرفت استفاده میکنند
وهمچنین وقت زیادی دارند. زیرا اگر زمان زیادی هم کار نکنند سازمان آنها، طبق برنامه وظایفش را انجام می‌دهد و درآمد ایجاد می‌کند. آنها پول می‌دهند تا زمان بخرند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام گشتاسبی |   1399/06/09 12:40:49   |
0     0
این افراد مایلند افراد هوشمند را از هر ۳ دسته کارمندان، خویش فرمایان و صاحبان کسب و کارهای دیگر گرد آورند و انجام کارها را به آن ها بسپارند. صاحبان کارخانه های بزرگ تولیدی، شرکت های بزرگ توزیع، شرکت های خدماتی با کارکنان زیاد و … از این دسته محسوب می شوند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics