تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

چرا باید چندین منبع درآمد داشته باشید؟

ممکن است این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که آیا راه راحتی برای افزایش درآمد وجود دارد. برخی از افراد، کسب درآمد بیشتر را خیلی “راحت” نشان می‌دهند ولی در واقع اینطور نیست.

 شاید فرایند ساده باشد ولی رسیدن به درآمد بیشتر، اغلب اوقات نیاز به وقت، انرژی و تمرکز داردیک راه بهتر برای افزایش درآمد این است که چندین منبع درآمد ایجاد کنید.

 

با انجام اینکار، تخم‌مرغ‌ هایتان در یک سبد نخواهد بود و اتفاقات غیرمنتظره که شما روی آنها کنترلی ندارید باعث بحرانی شدن وضعیت مالی شما نمی‌شوند.

در زندگی گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که به هیچ عنوان انتظار آنرا ندارید. به همین خاطر است که وارن بافت (سرمایه‌گذار برجسته جهانی) گفته:

هیچ‌وقت روی یک منبع درآمد تکیه نکنید!

هرچیزی ممکن است. اتفاقات خوب و بد وجود دارد.

ممکن است فردا خودتان را در میان رخدادهای آشفته ببینید که در حال تلاش برای یافتن راه خود هستید.

این موضوع حتی می‌تواند در نهایت یک اتفاق مثبت باشد.

 

برای مثال، شاید کارفرمایتان به شما بگوید که قصد تعدیل نیرو را دارند و شما گزینه‌ی انتخابی برای رفتن هستید. با وجودیکه قلب و روح‌تان را در یک شرکت یا کسب و کار گذاشته‌اید، ساعات زیادی برای آنها کار کرده‌اند، در نهایت آنها می‌توانند به راحتی تصمیم بگیرند که دیگر جایی در آنجا ندارید و پس از تشکر و عذرخواهی از شما بخواهند که کار را ترک کنید.

 

چنین اتفاقی برای کسی که درآمد دیگری ندارد و پس‌اندازی نیز نداشته مشابه یک فاجعه است.

اگر درآمد از راه دیگری تامین نشود، قسط‌ها عقب خواهد افتاد و هزینه‌های دیگر زندگی نیز وجود دارد. تصور اینکه این هزینه‌ها را از کجا تامین خواهید کرد از ذهن‌تان خارج نخواهد شد.

 

ممکن است کسی شما را اخراج نکند، بلکه خودتان به دلایل مختلف تصمیم بگیرید از آن شرکت یا کسب و کار خارج شوید. شاید خودشان روی شما فشار و استرس بیشتری بیاورند تا مجبور به استعفا شده و با تصمیم خودتان کار را ترک کنید.

تا ترک کار، چند هفته فرصت باقیست ولی این چند هفته برای یافتن کار جدید کافی نیست.

شرکت‌هایی که رزومه یا درخواست کار خود را فرستاده‌اید هنوز پاسخ نداده‌اند و هر لحظه هزینه‌هایی که روی هم انباشته می‌شوند فکر شما را بیشتر مشغول می‌کند.

 

راه هوشمندانه چیست؟

داشتن چندین منبع درآمد، استرس ناشی از تکیه بر یک منبع درآمد را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.

با وجود چندین منبع درآمد، نفس راحتی خواهید کشید؛ زیرا آمادگی مواجهه با بدترین اتفاق ممکن را نیز خواهید داشت.

 

اگر یکی از منابع از دست برود، نگران نخواهید بود که از کجا هزینه‌ها را تامین کنید؛ بلکه با خیال آسوده به این فکر خواهید بود که یک جایگزین برای منبع درآمد از دست رفته بدست آورید.

با داشتن چندین منبع درآمد، فرصت‌های مختلفی برای رشد درآمدتان خواهید داشت. وقتی از هرکدام از 3-4 منبع درآمد، چندمیلیون درآمد ماهیانه داشته باشید زندگی لذت‌بخش خواهد بود. اینطور نیست؟

 

به جای داشتن درآمد از یک منبع، با انجام چندین کار، سایر منابع درآمدی را ایجاد کنید. این درآمد می‌تواند از کارهایی باشد که همین الان انجام می‌دهید ولی پولی بابت‌شان نمی‌گیرید.

 

برای مثال، اگر همین الان یک دوربین عکاسی حرفه‌ای دارید و دوره‌های آنلاین یا حضوری برای استفاده از آن گذرانده‌اید، می‌توانید اینکار را جدی بگیرید و به عنوان یک عکاس، منبع درآمدی جدیدی برای خودتان ایجاد کنید.

 

راه‌های بی‌شماری برای بدست آوردن پول بیشتر وجود دارد، چرا شما از آنها بهره‌مند نشوید؟

شاید از شروع اینکار واهمه دارید زیرا یکی از دوستان شما سعی کرده یک منبع درآمد جدید ایجاد کند ولی در وسط راه منصرف شده یا نتوانسته آن درآمد را ایجاد کند.

 

راحت‌طلبی نیز یکی دیگر از دلایل عدم شروع یک منبع درآمد جدید است. مهم نیست درآمد فعلی شما چقدر است و از شغل‌تان چقدر حقوق می‌گیرید، داشتن چندین منبع درآمد همیشه یک راه هوشمندانه برای داشتن زندگی بهتر است.

 

داشتن چند شغل؟

داشتن چندین منبع درآمد را با داشتن چند شغل اشتباه نگیرید. اگر بخواهید همزمان در 2-3 مکان شغل ثابت داشته باشید (حضور ثابت شما الزامی باشد) فقط خودتان را از پای در می‌آورید.

 

داشتن شغل‌های پاره‌وقت، راهکار درستی نیست.

منابع درآمد باید به گونه‌ای ایجاد شود که نیاز به حضور مداوم و ثابت شما نداشته باشد.

مثال عکاسی، نمونه خوبیست.

اگر در عکاس متبحر یا حتی متوسط باشید می‌توانید در مراسم مختلف عکاسی کنید یا با سازمان‌ها، شرکت‌ها، برگزارکنندگان مراسم عروسی و… توافق کنید که به عنوان عکاس حاضر شوید.

 

یک راه دیگر این است که عکس‌هایتان را در اینترنت بفروشید. چندین سایت ایرانی برای فروش عکس وجود دارد که ارزش بررسی دارند.

عکاسی و فروش عکس فقط یک مثال بود و فرصت‌های زیاد دیگری که شما به آنها علاقه‌مندید یا همین الان توانایی انجام آنرا دارید می‌توانید بیابید.

 

می‌توان راه‌هایی یافت که حتی فقط یکبار یک محصول ایجاد کنید و بارها آنرا بفروشید. اینترنت اینکار را بسیار ساده‌تر از قبل کرده است.

 

سخن آخر

با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.

 

بهانه‌ آوردن را متوقف کنید، اگر بخواهید واقعا چندین منبع درآمد ایجاد کنید به دنبال آن می‌روید و راه آنرا می‌یابید.

بهتر است قبل از اینکه مجبور شوید، منابع درآمد را ایجاد کنید. وقتی مجبور و تحت استرس هستید، کار کردن و یافتن منابع درآمد جدید مشکل‌تر خواهد بود.

منبع خبر: بورسینه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

ادمین سواد مالی |   1399/02/13 14:21:32   |
2     0
"معیار شمردن تعداد شغل، این است که فرد در خدمت چند واحد اقتصادی باشد. بنابراین یک فرد، می‌تواند چند شغل داشته باشد.
همچنین فرد خود اشتغال هم، اگر چند واحد اقتصادی مستقل داشته باشد، چند شغله محسوب می‌شود. چند شلغه بودن و کسب درآمد از منابع مختلف با هم تفاوت دارند. اگر فردی بتواند غیر از شغل اصلی خود برای خودش درآمدی ایجاد نماید گام موثری برای دستیابی به موفقیت مالی برداشته است.

- چند منبع درآمدی که یک فرد کارمند می تواند داشته باشد را نام ببرید؟
- چرا داشتن منابع درآمدی مختلف اهمیت دارد؟"
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا افتخاری |   1399/02/28 13:53:01   |
بعضی از کارمندان میتوانند محصولات شهر خود را در شهر دیگری که کارمند آنجا هستند بفروش برسانند ...خریدو فروش ماشین ....داشتن یک فروشگاه کوچک که هراز چند گاهی فقط به آنجا سر کشی کند....البته برای حسابداران و کسانی که فارغ التحصیل رشته های مالی هستند فرصت های بیشتری برای کسب درامد وجوددارد ...مثلا تهیه اظهار نامه مالیاتی ....تهیه صورتهای مالی یا صورتهای مالی تلفیقی...مشاور مالی و مالیاتی...خرید و فروش سهام ....دادن مشاور ه سرمایه گذاری سهام از جمله منابع درامدی هستند که کارمند در کنار کار اصلی خود میتواند از طریق آنها کسب درآمد کند.
داشتن منابع درامدی مختلف علاوه بر اینکه باعث پیشرفت بیشتر می شود ،امید به آینده و ترس از دست دادن شغل را به حداقل ممکن میرساند.
محدثه دهقان طزرجانی |   1399/02/30 22:01:11   |
منابع درآمدی کارمندان :داشتن یک یا چند کار پاروقت بعد از ساعت کاری، مثل مسافرکشی، داشتن مغازه، داشتن مشاغل هنری، و...، داشتن منابع درآمدی مختلف خیلی سودمند می باشد و باعث می شود با از دست دادن یک کار شما کار دیگری داشته باشید و ناراحتی چندانی بابت از دست دادن کار خود نداشته باشید
زهرا غنی زاده |   1399/02/31 10:12:11   |
منابع درآمدی مختلف مانند عکاسی و فروش عکس در اینترنت، سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و خرید و فروش سهام، خرید و فروش نرخ ارز، شاخص سهام. سپرده گذاری در اوراق بهادار ، سپردگذاری کوتاه مدت و بلندمدت در بانک ها، کشاورزی و فروش محصولات آن.
اهمیت منابع درآمدی مختلف این است که با داشتن چندین منبع درآمد و خدمت به جامعه، علاوه بر داشتن حس اطمینان و حس امنیت بیشتر در زندگی، در صورت از دست دادن یک منبع درآمدی زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.
Mona |   1399/02/31 16:40:06   |
همونطور که ذکر شد یه فرد میتواند چندین منبع درآمدی داشته باشد که چندمنبع درآمدی با چندشغل داشتن متفاوت است..مثلا یه کارمند دولت میتونه همزمان یه منبع درآمدی دیگه یا چندتا در کنار شغل ثابت خودش داشته باشه ..و اشخاص میتونن بصورت غیرحضوری اینکارو انجام بدن و لازم نیست کاریو بصورت حضوری انجام بدن مثلا نقاشی و اموزش انلاین نقاشی و با کمک اینترنت و فضای مجازی
داشتن منبع درآمد مختلف احساس ترس و ازدست دادن شغل ثابت رو کاهش میده و احساس امنیت ایجاد میکنه
fatemeh tak |   1399/03/03 03:47:38   |
میتوان از داشتن شغل ازاد مانند مغازه داری ، فروش محصولات به صورت اینترنتی ،کسب درامد از بورس ، معامله کالا و ... در کنار کارمندی بهره برد
داشتن منابع درامدی مختلف از این جهت اهمیت دارد که این امکان وجود دارد به هر دلیل فرد نتواند از منبع درامد خود درامد لازم را کسب کند بنابراین لازم است تا برای گذراندن امور جاری خود ، از منابع دیگر بهره گیرد
مسعود زارع بیدکی |   1399/03/05 18:22:40   |
جواب سوال اول: درآمدها بسته به نوع کار اشخاص است برای مثال کارمندان میتوانند به شرکت در بورس و خرید و فروش سهام در بازار بورس در صورت داشتن سرمایه به خرید و فروش ملک و یا اجاره آن اقدام نماید ساخت اپلیکیشن و سایت برای افرادی که قدرت برنامه نویسی داشته باشند.
جواب سوال دوم :اهمیت داشتن چند منبع درآمدی دارای مزایای زیادی خواهد بود از جمله اینکه درصورت ترک کار چه بصورت اخراج و یا استعفا باعث بوجود آمدن بحران نخواهد شد و یدر صورت عدم مشکل در محیط کار باعث ارتقاء شرایط زندگی فرد خواهد بود و از اطمینان بیشتری برخوردار خواهد بود در محیط کاری خود و در دوران بازنشستگی میتواند مبادرت به سرمایه گذاری خاص اقدام نماید.
فرزانه جنتی |   1399/03/07 13:01:18   |
انجام دادن مارهای هنری. مثل عکاسی. نقاشی. طراحی. شرکت در بورس . تدریس خصوصی و..
با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.
فرزانه جنتی |   1399/03/07 13:01:36   |
انجام دادن کارهای هنری. مثل عکاسی. نقاشی. طراحی. شرکت در بورس . تدریس خصوصی و..
با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.
علی جلالی زمانی |   1399/03/07 23:28:23   |
شغل پاره وقت در ساعات غیر اداری مانند مغازه های مختلف.همچنین مدیر مالی در شرکت های مختلف.با توجه به شرایط اقتصادی عقل سلیم در این است که از چند منبع مختلف کسب درامد نماییم.
مژگان محمدی یزدی |   1399/03/15 02:14:27   |
مثلا سایت طراحی کنن یا اینکه مشاورهیا آموزش درباره تخصصی که دارند به افراد دیگر بدهند و از اینجور کارها درآمد کسب کنند
وجود چند منبع درآمد به فرد احساس امنیت شغلی بیشتری میده که اگر شغلی رو از دست داد میتونه با شغل دیگر کسب درآمد کنه
الناز بهروزی |   1399/03/20 14:56:39   |
واسطه گری و دلالی ،داشتن کسب و کار خانگی ، شغل های اینترنتی،بازار یابی و ..
داشتن چند شغل به جز پیشرفت مالی و حس اطمینان که به شخص داده میشود ریسک و ترس از دست دادن یکی از شغل ها را نداشته باشد
مرتضی ندافی |   1399/03/20 14:56:43   |
داشتن کسب و کار خانگی ، واسطه گری و دلالی ، خرید و فروش ماشین و زمین و موبایل و...،،
داشتن چندین شغل علاوه بر دادن حس امنیت و پیشرفت و داشتن درامد بالاتر
باعث میشود ترس و ریسک جابه جایی یا از دست دادن یکی از مشاغل را نداشته باشید
مرجان السادات خداپرست |   1399/03/21 15:22:39   |
برای افرادی ک شغل ثابت دارند .برای اوقات آزاد خود می توانند بازاریابی واحدهای متفاوت یا کار هنری یا پیک یا فروشگاه لوازم خانگی ،پوشاک،خواربار ،حتی بصورت آنلاین هم می توانند کسب درآمد کنند.اگر شغلشون حسابداری هست می تونن کارهای پاره وقت حسابداری انجام بدهند.
اهمیت درآمد متفاوت در این است که اگر شغل خود را از دست دادند منبع درامد دیگر داشته باشند تا بتوانند زندگی خود را بگذرانند .و یا افزایش درامد و پس انداز درامد برای آینده خود
مهدی رضایی بیداخویدی |   1399/04/14 09:28:25   |
۱) سرمایه گذاری در بورس و کسب درآمد از آن
۲) راه اندازی مغازه مواد پروتئینی ویتامینی
۳) فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی
البته بسته به سرمایه و میزان زمانی که میتوانیم برای شغل دوم بزاریم میتواند متفاوت باشد

دلیل ایجاد شغل دوم با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور تنها با حقوق کارمندی نمیتوان هم هزینه هارا پوشش داد و هم مقداری از آن را برای آینده پس انداز کرد، تنها راه چاره افزایش درآمد از طریق شغل دوم می باشد
علیرضا آزاد |   1399/04/16 16:36:48   |
مشاغلی مانند سرمایه گذاری در بورس، کلاس های فوق برنامه،راه اندازی مغازهای پروتئینی،مسافرکشی...
مثلا برخی افراد در کنار شغل اصلی خود چند مشاغل دیگر هم برای کسب درآمد بیشتر دارند و همچنین امنیت شغلی را ایجاد میکند و استرسی را ک فقط به یک منبع اکتفا میکردیم را از بین میبرد
سیدمصطفی قاسمی بنادکوکی |   1399/04/22 19:26:37   |
بسته به تخصص، توانایی و علاقه هر شخص می تواند در زمینه :بیزی نس، بازاریابی، شغل های اینترنتی تولید محتوا، فروشندگی، رانندگی، بورس، حسابداری پاره وقت، برنامه نویسی پروژه ای و....
حسین فتوحی اردکانی |   1399/04/25 22:18:27   |
مانند سرمایه گذاری در بورس، کلاس های فوق برنامه،راه اندازی مغازهای پروتئینی،مسافرکشی...
مثلا برخی افراد در کنار شغل اصلی خود چند مشاغل دیگر هم برای کسب درآمد بیشتر دارند و همچنین امنیت شغلی را ایجاد میکند و استرسی را ک فقط به یک منبع اکتفا میکردیم را از بین میبرد
نجمه السادات زارع |   1399/04/26 13:36:48   |
یک شعل ثابت کارمندی خودش میتواند درصورت داشتن اتومبیل اسنپ یا تاکسی اژانس باشد و میتواند مقداری پول را در بانک یا بورس سرمایه گذاری کند و سودش را بگیرد کارهایی از قبیل عکاسی میتواند نت ورک کار کند یا با شرکت ها قرارداد ببند یا خودش کالا بخرد و بفروشد از طریق اینستا یا تلگرام با ایجاد پیج و گروه
از این جهت داشتن چند منبع درامدی اهمیت دارد که در صورت ترک کار ثابت خود تا پیدا کردن کار جدید نگرانی بابت هزینه ها و قسط ها و چیزهایی از این قبیل ندارد
محمدصالح شکیبا |   1399/04/26 13:45:05   |
- چند منبع درآمدی که یک فرد کارمند می تواند داشته باشد:
۱- سرمایه گذاری در بورس و کسب درآمد از آن
۲- راه اندازی کسب و کار اینترنتی
3- آموزش آنلاین و مجازی
- چرا داشتن منابع درآمدی مختلف اهمیت دارد؟
اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی
مهدی کاظمی |   1399/04/27 08:39:14   |
خرید وفروش اینترنتی ـ سپرده نمودن پول در زمانی که تورم نیست
چون ممکن است یک منبع در آمد در یک مدتی جوابگو نباشد
مرجان عباسی نسب |   1399/04/27 23:31:55   |
بنظرم بسیار زیاد است و بستگی به روحیه و سلیقه افراد دارد. لیست مشاغل خانگی پروش انواع ابزیان . دام وطیور ،...منابع درامدی مختلف باعث اطمینان خاطر میشه که منبع درامدی اگر قطع شد . نگرانی کمتری داشته باشیم .
پوریا گراشی |   1399/04/28 12:22:10   |
بعضی از کارمندان میتوانند محصولات شهر خود را در شهر دیگری که کارمند آنجا هستند بفروش برسانند ...خریدو فروش ماشین ....داشتن یک فروشگاه کوچک که هراز چند گاهی فقط به آنجا سر کشی کند....البته برای حسابداران و کسانی که فارغ التحصیل رشته های مالی هستند فرصت های بیشتری برای کسب درامد وجوددارد ...مثلا تهیه اظهار نامه مالیاتی ....تهیه صورتهای مالی یا صورتهای مالی تلفیقی...مشاور مالی و مالیاتی...خرید و فروش سهام ....دادن مشاور ه سرمایه گذاری سهام از جمله منابع درامدی هستند که کارمند در کنار کار اصلی خود میتواند از طریق آنها کسب درآمد کند.
داشتن منابع درامدی مختلف علاوه بر اینکه باعث پیشرفت بیشتر می شود ،امید به آینده و ترس از دست دادن شغل را به حداقل ممکن میرساند.
مهدیه السادات موسوی |   1399/04/29 19:24:56   |
اژانس واسنپ،تدریس خصوصی وداشتن مغازه
داشتن منابع درامدی باعث میشودامیدبه اینده داشته باشیم و ترس ازدست دادن شغل رابه حداقل برساند
وحید احمد باریکزهی |   1399/04/30 09:15:31   |
خرید و فروش ،خیاطی،کارهای هنری،عکاسی
باعث میشودبا خیالی اسوده تر زندگی کنید و با از دست دادن یکی از شغلها شغل دیگری دارید و مشکلات اقتصادی در زندگی برای شما کمتر اتفاق می افتد
محمدمهدی کمالی |   1399/04/30 12:14:53   |
داشتن یک یا چند کار پاروقت بعد از ساعت کاری، مثل مسافرکشی، داشتن مغازه، داشتن مشاغل هنری,سپرده گذاری در اوراق بهادار ، سپردگذاری کوتاه مدت و بلندمدت در بانک ها، کشاورزی و فروش محصولات آن.
داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.
مبینادشتی |   1399/04/30 12:35:52   |
داشتن چندین شغل علاوه بر دادن حس امنیت و پیشرفت و داشتن درامد بالاتر
باعث میشود ترس و ریسک جابه جایی یا از دست دادن یکی از مشاغل را نداشته باشید.
اهمیت منابع درآمدی مختلف این است که با داشتن چندین منبع درآمد و خدمت به جامعه، علاوه بر داشتن حس اطمینان و حس امنیت بیشتر در زندگی، در صورت از دست دادن یک منبع درآمدی زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.
صادق زاده ربیعی |   1399/04/30 12:37:10   |
منابع درآمدی کارمندان :داشتن یک یا چند کار پاروقت بعد از ساعت کاری، مثل مسافرکشی، داشتن مغازه، داشتن مشاغل هنری، و...، داشتن منابع درآمدی مختلف خیلی سودمند می باشد و باعث می شود با از دست دادن یک کار شما کار دیگری داشته باشید و ناراحتی چندانی بابت از دست دادن کار خود نداشته باشید
محمد |   1399/04/30 18:14:57   |
فعالیت های همچون معامله گری ، مسافر کشی ، فعالیت هایی در زمینه ها هنری همچون نقاشی یا عکاسی ، تدریس خصوصی ، اموزش ساز و هنر ، مهارت های فنی همچون سرویس کولر و ...
ریسک و ترس ما را کاهش میدهد ، مارا نسبت ب اینده امیدوارتر میکند و میتواند باعث پیشرفت ما شود .
محمد رحیمی |   1399/05/01 19:23:03   |
سرمایه گذاری در بازارها هرچند اندک و انجام کار متناسب با شغل کارمندی برای مشاغل ازاد و انجام مشاوره در زمینه شغلی خودش
چون اتکا کردن به یک شغل که امکان از دست دادن ان وجود دارد عاقلانه نیست
اگر چند شغله باشیم میتوانیم در صورت اخراج دوباره خودمون را جمع کنیم و به راحتی به زندگی ادامه بدهیم و انسان چند شغله به علت داشتن اعتماد بنفس در شغل کارمندی خود نیز موفقتر است
مهدیه گولشائیان |   1399/05/02 15:17:10   |
میتوانند از طریق سرمایه گذاری های مختلف مانند سرمایه گذاری در بورس یا سرمایه گذاری در بانک و...یاشغل هایی که درساعات غیر اداری بتواند به ان مشغول شود مثل مغازه داری
درصورت از دست دادن یک شغل دچار بحران مالی نخواهیم شد واز استرس وفشار مالی را کم میکند
محمد حسین بخت جو |   1399/05/03 12:18:41   |
سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار واسطه گری تدریس در مکان های خصوصی و کاری که زیاد نیاز به حضور ثابت نداشته باشد
شاید کارفرما نیاز به تعدیل نیرو داشته باشد و شما بهترین گزینه باشید
سینا هویدا |   1399/05/03 14:04:37   |
واسطه گری و دلالی ،داشتن کسب و کار خانگی ، شغل های اینترنتی،بازار یابی و ..
با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.
مهدیه گلشائیان |   1399/05/06 00:03:18   |
میتوانند از طریق سرمایه گذاری های مختلف مانند سرمایه گذاری در بورس یا سرمایه گذاری در بانک و...یاشغل هایی که درساعات غیر اداری بتواند به ان مشغول شود مثل مغازه داری
درصورت از دست دادن یک شغل دچار بحران مالی نخواهیم شد واز استرس وفشار مالی را کم میکند
محمد حسین بخت جو
سعید دامگی علی آباد |   1399/05/09 19:52:59   |
واسطه گری و دلالی ،داشتن کسب و کار خانگی ، شغل های اینترنتی،بازار یابی و ..
با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.
محمدکاظم جهانی |   1399/05/09 20:54:37   |
خب به عنوان کارمند فرد در طی دوره ی کاری خود میتواند از مهارت کاری ک در شغل خود بدست می اورد کسب در امد کند بعنوان مثال کارمندانی ک در ادارات مربوط به زمین و اراضی کار میکنند میتوانند با کسب مهارت نقشه کشی... و کسب مهارت هایی در زمینه های کار با نرم افزار ها و....
در مورد سوال دوم خب مسلما اینکه فرد منبع درامدی دیگری داشته باشند یه ویژگی به حساب می اید ک در زمان بی کاری تغیر شغل و سرمایه گذاری به کار می اید.
فاطمه بیانی |   1399/06/07 09:33:13   |
داشتن شغل های پاره وقت مثل مسافر کشی ، انجام کار های هنری ، داشتن مغازه
داشتن منابع مختلف درآمدی استرس از دست دادن شغل کارمندی و کمبود از نظر مالی را کاهش میدهد
دهقان |   1399/02/14 10:47:36   |
1     0
یک فرد کارمند میتواند چند منبع درآمدی غیر از کار اصلی اش داشته باشد مانند خانه ای که اجاره میدهد، تدریس خصوصی، سرمایه گذاری در بورس، و یا اگر مهارتی دارد مثل آرایشگری،برقکاری، جوشکاری و ... می تواند کارهای پاره وقت گرفته و کسب درآمد کند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
شکیبا |   1399/02/14 11:44:10   |
1     0
داشتن منابع درآمدی مختلف، ریسک کمبود مالی رو کمترمیکنه. هرچند با احتمال خیلی کم ولی طبیعت هر منبع درآمدی، حذف اون پس از مدتی هست. منابع درآمدی مختلف آسودگی خاطر شخص رو در بُعد مالی زندگی بیشتر میکنه.
حتی یک کارمند هم میتونه در تایم آزادش (هر روزی بعد از ساعت اداری) یک برنامه ریزی مالی برای خودش داشته باشه؛ مثلا یک دکان داشته باشه. یا اینکه بخشی از پول هاش رو در بازاری سرمایه گذاری کنه. طوری که وابسته به یک منبع درآمدی خاص نباشه
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
شاوردی |   1399/02/20 07:55:05   |
0     0
منابع درآمد باید به گونه‌ای ایجاد شود که نیاز به حضور مداوم و ثابت شما نداشته باشد.
کیک پزی در منزل . فروش پوشاک از طریق شبکه های اجتماعی
داشتن منابع بیشتر ، برای رفاه بیشتر – استرس کمتر در زندگی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه کریمی |   1399/02/20 12:28:22   |
0     0
داشتن منابع درآمدی مختلف اهمیت زیادی دارد زیرا، آینده نگرست و همه جوامع زندگی را میبیند و میداند که درآمدی برای روزهای بحران زندگی دارد و استرس ها و اضطراب های شخص کاهش می یابد. مهارت هایی مثل: سرمایه گذاری، تولید محتوا، عکاسی جز کارهای پاره وقت و کسب درآمد است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
تشکری |   1399/02/24 00:43:15   |
0     0
به نظر من با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.خلق چندین منبع درآمد بهترین راه کسب درآمد پایدار و ثروتمند شدن است.کسب درآمد از چندین منبع مختلف بسیار جذاب بوده وکسب درآمد غیرفعال یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به استقلال زمانی و داشتن زمان بیشتر در زندگی است. زمان بزرگترین دارایی ماست
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
تشکری |   1399/02/24 00:54:37   |
0     0
با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.خلق چندین منبع درآمد بهترین راه کسب درآمد پایدار و ثروتمند شدن است.کسب درآمد از چندین منبع مختلف بسیار جذاب بوده وکسب درآمد غیرفعال یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به استقلال زمانی و داشتن زمان بیشتر در زندگی است. زمان بزرگترین دارایی ماست
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام رقاقی |   1399/02/27 11:01:43   |
0     0
با سلام
داشتن یک شغل مختص کشور هایی است که از نعمت اقتصاد پایدار بهره‌مند هستند. ولی افرادی که در کشورهایی کم برخوردار مثل ایران زندگی می کنند با اقتصاد متزلزل روبرو هستند. و از طرفی دیگر هر روز منتظر یک مصیبت و بلای جدید و نو هستند. این بلایا طبیعی و غیر طبیعی تبدیل به تکانه های اقتصادی شدیدی می شوند که اقتصاد خانوار های ضعیف و متوسط را نشانه گرفته است.
راه برون رفت از این مشکل و در امان ماندن درآمد های اقشار آسیب پذیر در مقابل تکانه های اقتصادی و سورپرایز های سیاسی و اجتماعی که برای هر ماه برنامه ریزی شده بهرمندی از مباحث سواد مالی و ایجاد منابع درآمدی متفاوت مانند خرید و فروش سهام، خرید و فروش سکه و ارز، خرید فروش خودرو... است.
بطور خلاصه می توان از مدیریت پرتفوی الهام گرفت.
بهنام رقاقی 09120962984
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رویا زیلوباف |   1399/02/27 15:46:27   |
0     0
منابع درامدی مختلف مانند کسب و کار اینترنتی،آشپزی،عکاسی،مشاوره ،تدریس خصوصی
داشتن چندین منبع درامد حس اطمینان و امنیت بیشتری به زندگی میدهد
ودرصورت از دست دادن یک منبع درامد زندگی دچار بحران نمیشود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا افتخاری |   1399/02/28 13:59:59   |
0     0
تنبلی،قناعت بیش از اندازه....نداشتن هدف و آرزو در زندگی از جمله مسائلی است که مانع از تلاش افراد برای پیدا کردن راه های درآمدی بیشتر میشود .اما در مقابل کسانی هستند که از هر فرصتی برای کسب درامد استفاده میکنند و به اصطلاح به هیچ کاری نه نمیگویند.اینگونه افراد پیشرفت زیادی در زندگی دارند ....آرامش بیشتری دارند ...و راحت تر زندگی میکنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهدی سامعی |   1399/02/28 17:31:40   |
0     0
منابع مختلف درآمدی که یک کارمند می تواند داشته باشد اول خود شغل کارمندیاست که دارد انجام می دهد دوم می تواند یک سرمایه گذاری نیز انجام دهد و همچنین می تواند در حوزه ای که تخصص دارد شاید در همان حوزه کارمندی خود به دیگران مشاوره هم بدهد و همچنین می تواند یک فعالیت بازرگانی کوچک هم که زیاد نیاز به حضور فیزیکی خودش ندارد انجام دهد.
به این دلیل منابع درآمدی مختلف اهمیت دارد که زندگی فرد با از دست دادن یک منبع درآمدی متزلزل نشود و فرد دچار مشکل نشود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد پری زاد |   1399/02/28 23:09:44   |
0     0
درآمد اصلی کارمند حقوق شغل است. اما با توجه به آزادی عمل در ساعات غیر کاری می تواند از طریق تجارت و سرمایه گذاری نیز کسب درآمد کند.

مطمئنا کسب حقوق کارمندی در کشوری مثل ایران، با نرخ تورم بالاتر از نرخ افزایش حقوق به تنهایی کفایت نمی کند. پس افراد می بایست راه های دیگری برای تأمین مالی داشته باشند.
از طرف دیگر صاحبان کسب و کار نیز در ایام تعطیلی صنف خود مثل دوران کرونا نیز می بایست کسب درآمد از محل دیگر داشته باشند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دهقان |   1399/02/29 22:14:28   |
0     0
به نظرم کارهای هنری مانند نقاشی ، طراحی ، خطاطی،دوخت‌ های هنری روی لباس و ...
کارهای غیر هنری مانند پرورش گیاهان دارویی، تولید محتوا،پرستاری و.....

با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
آزاده السادات تراب زاده بافقی |   1399/02/31 01:26:28   |
0     0
کسب و کار اینترنتی، مشاوره، آموزش و تدریس خصوصی، آشپزی، تولید میوه های و سبزی های خانگی، صنایع دستی، مترجمی، سرمایه گذاری در بورس، اجاره منزل به گردشگران، دلال
با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور تنها با حقوق کارمندی نمیتوان هم هزینه هارا پوشش داد و هم مقداری از آن را برای آینده پس انداز کرد، تنها راه چاره افزایش درآمد از طریق شغل دوم می باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محبوبه سرخیان |   1399/02/31 13:29:00   |
0     0
منابع در آمد ...مثل آرایشگری .فروش پوشاک در سایت .تدریس خصوصی .کارهایی هنری و......
با داشتن چندین منبع درآمد از لحاظ مالی دچار بحران نشویم .و اینکه اگر درآمد اصلی زندگی را از دست دادیم امنیت مالی داشته باشیم.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرضیه انتظارقائم |   1399/02/31 22:35:27   |
0     0
پدربزرگم روزگاری می‌گفت که آدما توی زندگی سه بار فرصت دارن که کاری بکنن و «زندگی‌شون رو در بیارن» – بار اول، جوون‌تر از اون هستن که بفهمن؛ بار دوم، گرفتار ترس و مسئولیت خانواده شده‌ان؛ و بار سوم، دیگه ازشون گذشته. مرد باهوشی بود و به عنوان یه کارآفرین یک میلیون دلار درآورد. اگر امروز زنده بود می‌تونم تصور کنم در چشم‌انداز اقتصادی فعلی به من توصیه می‌کرد که چند آب‌باریکه درآمد مختلف برای خودم بسازم، تا برای اتفاق‌های ناگزیری مثل بیکار شدن و قدیمی شدن مهارت‌های کاریم آماده باشم.

برای کسی که از قبل برای بیکار شدن برنامه‌ریزی کرده و چند تا منبع درآمد دیگه جور کرده، از دست دادن شغلش شاید حتی فرصتی برای تمرکز روی جریان‌های درآمدی دیگه و پیدا کردن منبع درآمد جدید باشه. می‌خوام ۱۱ نکته بگم که کمک می‌کنه چنین آدمی باشی.

۱. شغل اصلی‌ات رو رها نکن (هنوز نه)
۲. ببین دلت با چه کاریه
۳. مهارت جدید کسب کن
۴. بازارت رو پیدا کن
۵. خدمات یا محصولت رو بازاریابی کن
۶. یه وبلاگ، یه وبسایت، و حساب شبکه‌های اجتماعی باز کن
۷. قدرت شبکه‌سازی رو دریاب
۸. جریان درآمد فعال و غیرفعال بساز
۹. از دیگران کمک بگیر
۱۰. خجالت نکش و درخواستت رو مطرح کن
۱۱. آگهی بگیر
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید حسین بخشایش |   1399/03/01 11:22:19   |
0     0
به نظر من داشتن چندین منبع درآمدی مستلزم گذاشتن وقت برای مدیریت می باشد نه اینکه اصلا نیاز به وقت نباشد اما با برنامه ریزی می شود از حداقل زمان ممکن استفاده کرد اما همیشه می توان از عنوان شغل هم استفاده کرد چون به نوعی مشغله ای برای شخص ایجاد می کند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بیتا ناظمی |   1399/03/02 00:25:10   |
0     0
مغازه بزنن و بازاریابی و آژانس و رستوران و آشپزخونه
چون اگه شغل اصلی رو از دست داد بتونه هزینه های روزمره اش رو برطرف کنه
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حسین علی پناه |   1399/03/03 21:17:04   |
0     0
بهتر بود سوال اول به صورت کلی بیان نمی شد ولی اگر مربوط به حرفه حسابداری و حسابرسی باشد می توان اظهار نمود که یک کارمند تحصیل کرده در رشته حسابداری و سایر گرایشهای آن می توان قائم به یک کار و شرکت نباشد چرا که بعد از کسب تجربه علمی و اجرایی می تواند در زمینه های کلی ، مشاوره مالی ، مالیاتی، بیمه ای ، کارشناسی ، حسابرسی و بعضا "مدیریت های کلان اقتصادی در نقش یک انسان با تجربه و تحلیل گر ظاهر شود.
منظور داشتن چند منبع درآمد از یک حرفه باشد میتوان گفت مانند مشاوره مالی یک شخص در چند صنعت مختلف را نام برد . هدف از این موضوع تعیین وایجاد پوتفوی سرمایه گذاری کسب درآمدی است و بهتر است از چند صنعت مختلف باشد که افزایش و کاهش یکی نسبت میانگین کسب درآمدی معقولی در کل برای شخص سرمایه گذار متصور نماید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
احمد واحدیان اردکانی |   1399/03/03 23:52:24   |
0     0
- چند منبع درآمدی که یک فرد کارمند می تواند داشته باشد:
۱- سرمایه گذاری در بورس و کسب درآمد از آن
۲- راه اندازی کسب و کار اینترنتی
3- آموزش آنلاین و مجازی
- چرا داشتن منابع درآمدی مختلف اهمیت دارد؟
اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
روح اله خزاعی |   1399/03/04 08:33:40   |
0     0
اینکه ما باید چندین منبع واسه کسب درآمد داشته باشیم به این دلیل است که با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی که وجود داره شاید به راحتی شغل ما که روند کسب درآمدی منطقی داشته است به یکباره دستخوش تغییر شده و شخص سرمایه گذار را به بیچارگی می کشاند
برای همین نباید همیشه همه تخم مرغ ها در یک سبد گذاشت
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا دهقان |   1399/03/04 13:47:04   |
0     0
سرمایه گذاری در بورس – سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری بانکی- کسب و کار اینترنتی
با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدعلی حسینی |   1399/03/05 13:20:42   |
0     0
به نظر من باید در همین شغلی که هستیم آنفدر توانمند باشیم که خود ضمانت پایدار بودن رو داشته باشه و اگر زمانی یک محل رو از دست دادیم در جای دیگر به ما نیاز داشته باشن و حتما تعهد شغلی رو رعایت کنیم.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید سرایانی |   1399/03/06 02:43:22   |
0     0
یک فرد کارمند می تواند منابع درآمدی مختلف در درون سازمان یا برون سازمان داشته باشد. اگر مهارت در کار خود داشته باشد می تواند آن را با آموزش به بقیه شعب در بقیه استانها یا شهرها تسری بدهد یا در خارج از سازمان در بخش خصوصی نیز به کسب درآمد بپردازد
داشتن منابع درآمدی مختلف موجب کسب تجربیات مختلف و پویایی و عدم وابستگی کامل به شغل کارمندی می شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا سلیمانی |   1399/03/07 09:46:10   |
0     0
با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهیم داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.
با داشتن چندین منبع درآمد استرس ناشی از تکیه بر بک منبع درآمد را کاهش میدهد. همچنین مبتوان نفس راحت تری کشید و آمادگی بیشتری برای روبه رو سدن با مشکلات را داشت.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمیرا |   1399/03/07 20:24:03   |
0     0
منابع درآمدی مختلف مانند: انجام دادن مقاله برای دیگران،کسب و کار اینترنتی ، تدریس و...
داشتن منابع درامدی مختلف علاوه بر اینکه باعث پیشرفت بیشتر می شود و درصورت از دست دادن یک منبع درامد زندگی دچار بحران نمیشود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
afkhami |   1399/03/09 14:29:36   |
0     0
منابع درامدی مختلف مانند:شرکت در بورس ،نقاشی،کشاورزی
،عکاسی ،مغازه داری و...
داشتن چندین منبع درامد ،استرس ناشی از تکیه بر یک
منبع درامد را به میزان زیادی کاهش می دهد.فرصت های
مختلفی را برای رشد درامد فراهم می اورد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
معصومه یاری علی ابادی |   1399/03/11 06:58:37   |
0     0
باداشتن چندین منبع درامدی دیگر استرس وترس از دست دادن شغل خود را نداریم مثلا کارمندی که هم شغل خودرا دارد وهن در بورس سهام دار وهم ماهیانه مقداری از پولش را سکه ویا طلا می خرد در حقیقت سه منبع درامدی دارد راحتر از کسی هست که فقط شغل کارمتدی دارد ای کاش که اموزَش مالی از همان کودکی بصورت اجباری در مدارس انجام می شد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مژگان محمدی یزدی |   1399/03/17 20:56:24   |
0     0
طراحی سایت.فروش کالا به صورت مجازی.آموزش مجازی متناسب با تخصص
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد سجاد حجتی پور |   1399/03/19 12:12:53   |
0     0
منابع درامدی مختلف مانند:شرکت در بورس ،نقاشی،کشاورزی
،عکاسی ،مغازه داری و...سرمایه گذاری در بورس – سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری بانکی- کسب و کار اینترنتی
با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما متلاطم نخواهد شد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
mrz |   1399/03/21 13:05:02   |
0     0
فروشندگی،شرکت های خصوصی،مغازه داری،خرید و فروش ،ساخت و ساز
چون میتوان در شرایط حساس و برحه های زمانی سخت از درامد ان شغل ها استفاده کرد و میتوان برای اینده پس انداز کرد و از طرفی اگر به هر دلیلی برای کار کارمندی خویش مشکلی پیش امد و مجبور به ترک کار شد میتواند مخارج زندگی خود را از راه دیگری تامین کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1399/03/24 23:13:26   |
0     0
کارمندان ساعات کاری مشخصی دارند. شغلی که این افراد برای خودشان انتخاب می‌کنند باید به‌گونه‌ای باشد که انجام دادنش نیاز به ساعات به خصوصی نداشته باشد؛ یعنی کارمندان بتوانند بعد از اتمام زمان حضور در اداره یا شرکت به فعالیت‌های شغل دوم خود بپردازند.
راه انداختن یک کسب‌وکار اینترنتی، پشتیبانی سایت، طراحی سایت، تولید محتوا، بهینه‌سازی صفحات وب‌سایت، بازاریابی اینترنتی ازجمله شغل‌های اینترنتی هستند که می‌توانید به‌عنوان یک فعالیت پرسود روی آن‌ها حساب کنید.
قبل از آن لازم است بدانید که راه‌اندازی شغل اینترنتی کار راحتی نیست، اما هنگامی‌که به درآمد برسد، تمام خستگی‌ها را فراموش خواهید کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا ابراهیمی |   1399/03/25 14:49:45   |
0     0
با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد. در مطلب زیر، ضرورت داشتن منابع متعدد برای ایجاد امنیت مالی شما توصیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورسینس، ممکن است این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که آیا راه راحتی برای افزایش درآمد وجود دارد؟ برخی از افراد، کسب درآمد بیشتر را خیلی «راحت» نشان می‌دهند ولی در واقع اینطور نیست.

شاید فرایند ساده باشد ولی رسیدن به درآمد بیشتر، اغلب اوقات نیاز به وقت، انرژی و تمرکز دارد. یک راه بهتر برای افزایش درآمد این است که چندین منبع درآمد ایجاد کنید. با انجام این کار، تخم‌مرغ‌هایتان در یک سبد نخواهد بود و اتفاقات غیرمنتظره که شما روی آنها کنترلی ندارید باعث بحرانی شدن وضعیت مالی شما نمی‌شوند.

در زندگی گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که به هیچ عنوان انتظار آن را ندارید. به همین خاطر است که وارن بافت (سرمایه‌گذار برجسته جهانی) گفته است: «هیچ‌وقت روی یک منبع درآمد تکیه نکنید، هر چیزی ممکن است، اتفاقات خوب و بد وجود دارد.»
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حشمت الله اسدی زیدابادی |   1399/03/25 17:24:51   |
0     0
شغل پاره وقت در ساعات غیر اداری بستگی به مهارت فرد دارد برای مثال حسابدارن می توانند انجام کارهای حسابداری و حسابرسی در ساعات وقت آزادشان داشته باشند. مهمترین عامل کمی درآمد شغل اصلی است..
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مطهره صولتی |   1399/03/26 20:51:48   |
0     0
ترجمه کردن متن های انگلیسی به فارسی ، آموزش دروس حسابداری، تایپ کردن ، خدمات کامپیوتری ،مقداری از درآمد را در بازار بورس و طلا سرمایه گذاری کردن و...
داشتن منابع درآمدی مختلف اهمیت دارد چون باعث به دست آوردن تجربیات می شود و در زمینه های مختلف مهارت هایمان زیاد میشود.و مجبور نیستیم به شغل کارمندی وابسته باشیم. اگر درآمد اصلی زندگی را از دست دادیم امنیت مالی بیشتری داریم.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Morteaza Poursoleiman |   1399/03/28 11:06:33   |
0     0
1- سرمایه گذاری در بورس، 2- راننده تاکسی، 3- بنگاه معاملات مسکن، 4- خرید و فروش ماشی.5- چنانچه فنی بوده و یا دارای مهارت خاصی باشد از آن در زمان بیکاری می تواند استفاده کند
چند شغله بودن موجب آن است که ترس از دست دادن شغل و از بین رفتن امنیت مالی و شغلی نداشته باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حسین یزدی یوسفی |   1399/04/03 00:30:00   |
0     0
داشتن چند نوع منبع درآمد شاید یک آرامش یا اطمینان خاصی از نظر تامین درآمد به شخص بدهد ولی از یه طرف تمرکز شخص را بر روی یک هدف خاص در یک کار بهم میریزد به نظر من اگر شخص به دنبال فقط داشتن درآمد است داشتن چند منبع درامد می تواند به او کمک و لی اگر به دنبال پیشرفت و رسیدن به هدفش در یک کار است شاید راه دیگری رو باید انتخاب کند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رضا صالحی نیا |   1399/04/04 01:44:04   |
0     0
برای افرادی ک شغل ثابت دارند برای اینکه بتوانن هم تجربه کسب کنند هم درامدی بیشتر برای اوقات آزاد خود می توانند بازاریابی واحدهای متفاوت یا کار هنری یا پیک یا فروشگاه لوازم خانگی ،پوشاک،خواربار ،حتی بصورت آنلاین هم می توانند کسب درآمد کنند.اگر شغلشان دولتی باشد میتوانند در اوقات فراغت به فروشندگی در مغازه و ... روی بیاورند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رضا دوستی |   1399/04/04 01:53:34   |
0     0
داشتن چندین منبع درآمد، استرس ناشی از تکیه بر یک منبع درآمد را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.
اگر یکی از منابع از دست برود، یک جایگزین برای منبع درآمد از دست رفته وجود خواهد داشت.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
روح الله بخشی |   1399/04/04 20:54:33   |
0     0
کارمندان میتوانند کارهای پاره وقت از جمله واسطه گری خرید و فروش کالا، داشتن مغازه خرده فروشی، داشتن مهارت های فنی ازجمله جوشکاری، لوله کشی و..
داشتن چند منبع درامد زندگی را لذت بخش تر میکند و استرس ناشی از زندگی و همچنین تکیه بر یک منبع درآمدی رو‌ از بین میبره و فرد را در برابر مشکلات مالی احتمالی زندگی اماده تر میکند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام رقاقی |   1399/04/06 10:55:17   |
0     0
با سلام
ایجاد منابع درآمدی متنوع نوعی هوشمندانه از روش های کسب و کار است.
بطوری که به هر دلیلی یکی از موضوعات فعالیت دچار مشکل شد، سایر موضوعات بتواند هزینه های اجتناب ناپذیر و ثابت را پوشش دهند.
بهنام رقاقی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیاوش اسماعیلی |   1399/04/08 09:26:51   |
0     0
سرمایه گذاری در بورس، سرمایه گذاری در طلا، انجام کارهای حسابداری برای مشتریان
داشتن سایر درآمد باعث آرامش خاطر، رفاه بیشتر، مسافرت های زیاد، استفاده از امکانات رفاهی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا کبیری |   1399/04/09 00:06:34   |
0     0
داشتن سغل پاره وقت در ساعات غیر اداری ،شغل آزاد مانند فروشندگی در زمینه های مختلف ، سرمایه گذاری در بورس و ...
داشتن چندین منبع درآمد علاوه بر اینکه باعث رفاه بیشتری می شود باعث حس اطمینان و امنیت از منابع درآمد می شود و فرد نگران از دست دادن شغلش نیست.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا حاجی زاده |   1399/04/09 15:45:55   |
0     0
داشتن یک یا چند کار پاروقت بعد از ساعت کاری مانند مغازه داری،کسب و کار اینترنتی...
داشتن چند منبع درامد باعث بیشتر شدن پیشرفت و درامد می شودو امنیت مالی بیشتری دارند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
لعیا حیدری |   1399/04/09 16:41:55   |
0     0
چند منبع درآمدی: داشتن شغل های اینترنتی مختلف،مشاوره ، کارهای هنری ، مشاوره ،....
با داشتن چند منبع درآمد علاوه بر اینکه فرد احساس امنیت و اطمینان بیشتری در زندگی خود دارد، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد خود زندگی مالی شخص دچار بحران نمیشود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد خوشنام |   1399/04/09 18:16:48   |
0     0
سلام از نظرمن یک کارمندی که در شرکتی استخدام هست باید در کنار کارمندیش از طریق اینترنت چندین منبع درآمد واسه خودش مثلاً وبسایتی درست کنه که در مقابل مشاوره مالی یا هر چیز دیگری مبلغی در یافت کند یا این که به عنوان مشاور خرید سهام داخل بورس و خرید و فروش کردن سهام برای افراد مختلف مبلغی از مشتریانش دریافت کندکه اگه یه روزی به هردلیلی کار تعطیل شد یا شرکت منحل شد به امید این که منبع در آمد دیگری هم دارد گرفتار بحران مالی نشود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1399/04/09 19:14:36   |
0     0
یه شخص کارمند به عنوان منابع دیگر درامد میتونه در بورس شرکت کنه ، یا زمینی را خربداری کنه برای کشاورزی ، و همانند این شغلها ای که میتوان در ان به صورت پاره وقت کار کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حمیدرضا میرمحمدی |   1399/04/11 23:41:20   |
0     0
داشتن شغل پاره وقت درساعت غیر اداری مانند مغازه داری اژانس
داشتن چندین منبع درامد باعث امید به زندگی وپیشرفت در زندگی میشود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
جمال سالاری |   1399/04/13 10:28:11   |
0     0
یک کارمند میتواند منابع درآمدی گوناگون ایجاد نماید و بدون حضور فیزیکی پرتفوی خود را افزایش دهد . مشاور مالی ، مشاور تبلیغات ، حسابرس اینترنتی ، سرمایه گذاری در سهام شرکت ها و صنایع ، سرمایه گذاری در املاک و ...
داشتن منابع درآمدی گوناگون (نه مشاغل) میتواند یک اعتماد به نفس در انسان ایجاد نماید چرا که نگرانی از دست دادن شغل و درآمد را کاهش میدهد و با داشتن درآمد مکمل بسیاری از آمال خود را دست یافتنی می بیند .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سارازارع منشادی |   1399/04/13 18:02:37   |
0     0
داشتن چندین منبع درامد از ورشکستگی ناگهانی شخص جلوگیری میکند وهمچنین قدرت ریسک پذیری فرد رانیز بسیار بالامی بردو به شخص اعتماد به نفس خاصی می دهد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه مستانی |   1399/04/13 21:33:26   |
0     0
-در ابتدا باید مفهوم داشتن چند منبع درآمدی را با داشتن چند شغل را مجزا از هم دانست.چند منبع درآمدی که یک فرد کارمند میتواند داشته باشد میتوان سرمایه گذاری در بازارهای مالی را نام برد اعم از سرمایه گذاری در بورس،طلا،ارز،مسکن و ...(البته با داشتن دانش کافی)
-از جمله ای که وارن بافت میگوید: هیچ‌وقت روی یک منبع درآمد تکیه نکنید هرچیزی ممکن است. اتفاقات خوب و بد وجود دارد.ممکن است فردا خودتان را در میان رخدادهای آشفته ببینید که در حال تلاش برای یافتن راه خود هستید.
میتوان به اهمیت داشتن منابع درآمدی مختلف پی برد،با این کار استرس ناشی از تکیه بر یک منبع درآمد را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. اگر یکی از منابع از دست برود، نگران نخواهید بود که از کجا هزینه‌ها را تأمین کنید؛ بلکه با خیال آسوده به این فکر خواهید بود که یک جایگزین برای منبع درآمد از دست رفته بدست آورید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Sajad Zare |   1399/04/13 22:14:12   |
0     0
همونطور که ذکر شد یه فرد میتواند چندین منبع درآمدی داشته باشد که چندمنبع درآمدی با چندشغل داشتن متفاوت است..مثلا یه کارمند دولت میتونه همزمان یه منبع درآمدی دیگه یا چندتا در کنار شغل ثابت خودش داشته باشه ..و اشخاص میتونن بصورت غیرحضوری اینکارو انجام بدن و لازم نیست کاریو بصورت حضوری انجام بدن مثلا نقاشی و اموزش انلاین نقاشی و با کمک اینترنت و فضای مجازی
داشتن منبع درآمد مختلف احساس ترس و ازدست دادن شغل ثابت رو کاهش میده و احساس امنیت ایجاد میکنه


داشتن سغل پاره وقت در ساعات غیر اداری ،شغل آزاد مانند فروشندگی در زمینه های مختلف ، سرمایه گذاری در بورس و ...
داشتن چندین منبع درآمد علاوه بر اینکه باعث رفاه بیشتری می شود باعث حس اطمینان و امنیت از منابع درآمد می شود و فرد نگران از دست دادن شغلش نیست.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد |   1399/04/14 02:50:58   |
0     0
داشتن شغل متعدد میتواند باعث افزایش درامد و
امتحان شغل هایی بیشتر و رسیدن به شغلی مورد انتظار و دارای
علاقه و باعث میشود که اگر یک شغل اسیب ببین انسان از نظر مالی
زیاد صدمه نبیند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوافضل |   1399/04/14 09:40:17   |
0     0
میتوان از داشتن شغل ازاد مانند مغازه داری ، فروش محصولات به صورت اینترنتی ،کسب درامد از بورس ، معامله کالا و ... در کنار کارمندی بهره برد
داشتن منابع درامدی مختلف از این جهت اهمیت دارد که این امکان وجود دارد به هر دلیل فرد نتواند از منبع درامد خود درامد لازم را کسب کند بنابراین لازم است تا برای گذراندن امور جاری خود ، از منابع دیگر بهره گیردمنابع درآمدی مختلف مانند عکاسی و فروش عکس در اینترنت، سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و خرید و فروش سهام، خرید و فروش نرخ ارز، شاخص سهام. سپرده گذاری در اوراق بهادار ، سپردگذاری کوتاه مدت و بلندمدت در بانک ها، کشاورزی و فروش محصولات آن.
اهمیت منابع درآمدی مختلف این است که با داشتن چندین منبع درآمد و خدمت به جامعه، علاوه بر داشتن حس اطمینان و حس امنیت بیشتر در زندگی، در صورت از دست دادن یک منبع درآمدی زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضازارعیان |   1399/04/14 09:51:14   |
0     0
منابع درآمد باید به گونه‌ای ایجاد شود که نیاز به حضور مداوم و ثابت شما نداشته باشد.
داشتن چندین منبع درآمد، استرس ناشی از تکیه بر یک منبع درآمد را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
امیرحسین دهقانی |   1399/04/14 12:29:19   |
0     0
کسب و کار اینترنتی،سرمایه گذاری در بورس و... مشاغلی هستند که میتوان در کنار شغل اصلی از آن ها کسب درآمد کنیم،و داشتن چندین شغل باعث افزایش دارایی میشود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
zahra azodi |   1399/04/14 15:10:10   |
0     0
با سرمایه گذاری های مختلف و کسب چندین درآمد می توان ریسک را کنترل کرد هرچند مدیریت چندین کسب و کار همزمان سخت می باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه مستانی |   1399/04/15 11:42:29   |
0     0
-در ابتدا باید مفهوم داشتن چند منبع درآمدی را با داشتن چند شغل را مجزا از هم دانست.چند منبع درآمدی که یک فرد کارمند میتواند داشته باشد میتوان سرمایه گذاری در بازارهای مالی را نام برد اعم از سرمایه گذاری در بورس،طلا،ارز،مسکن و ...(البته با داشتن دانش کافی)
-از جمله ای که وارن بافت میگوید: هیچ‌وقت روی یک منبع درآمد تکیه نکنید هرچیزی ممکن است. اتفاقات خوب و بد وجود دارد.ممکن است فردا خودتان را در میان رخدادهای آشفته ببینید که در حال تلاش برای یافتن راه خود هستید.
میتوان به اهمیت داشتن منابع درآمدی مختلف پی برد،با این کار استرس ناشی از تکیه بر یک منبع درآمد را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. اگر یکی از منابع از دست برود، نگران نخواهید بود که از کجا هزینه‌ها را تأمین کنید؛ بلکه با خیال آسوده به این فکر خواهید بود که یک جایگزین برای منبع درآمد از دست رفته بدست آورید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
behzad hajihoseini |   1399/04/17 20:57:31   |
0     0
کسب و کار اینترنتی
مشاوره، آموزش و تدریس خصوصی
آشپزی، تولید میوه های و سبزی های خانگی
صنایع دستی
با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد. در مطلب زیر، ضرورت داشتن منابع متعدد برای ایجاد امنیت مالی شما توصیه شده است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سپیده دهقان |   1399/04/18 01:22:05   |
0     0
داشتن چندین منبع درامد از ورشکستگی ناگهانی شخص جلوگیری میکند وهمچنین قدرت ریسک پذیری فرد رانیز بسیار بالامی بردو به شخص اعتماد به نفس خاصی می دهد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ریحانه زارع |   1399/04/18 15:38:15   |
0     0
منابع درآمدی کارمندان شامل داشتن یک یا چند کار پاره وقت بعد از ساعت کاری، مثل مسافرکشی، داشتن مغازه، داشتن مشاغل هنری، و...، میباشد و داشتن منابع درآمدمختلف علاوه بر حس ارامش باعث می شود در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی بحرانی نشود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زینب |   1399/04/19 13:32:49   |
0     0
سوال اول
مترجمی
سرمایه گذاری در بورس
مغازه لوازم آرایشی
تبلیغات در فضای مجازی

سوال دوم
حس امنیت بیشتر در زندگی خواهیم داشت
یک منبع در امد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه جعفری |   1399/04/19 20:26:56   |
0     0
داشتن شغل پاره وقت در ساعات غیر اداری ،شغل آزاد مانند فروشندگی در زمینه های مختلف ، سرمایه گذاری دربورس ومسافرکشی .داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه زارعی |   1399/04/21 17:02:01   |
0     0
کارمندان ساعات کاری مشخصی دارند. شغلی که این افراد برای خودشان انتخاب می‌کنند باید به‌گونه‌ای باشد که انجام دادنش نیاز به ساعات به خصوصی نداشته باشد
بهتر است که شغل دوم یک کارمند به سرمایه اولیه نیاز نداشته باشد. حقوق یک کارمند برای تأمین معاش صرف می‌شود و معمولاً پولی باقی نمی‌ماند که برای راه انداختن فعالیتی دیگر استفاده شود.
مدیر یک پایگاه اینترنتی:
یک وب‌سایت فروشگاهی و خدماتی راه‌اندازی کنید، با این کار می‌توانید از سود حاصل از کسب‌وکار اینترنتی خود استفاده کنید
تولید محتوا:
اگر حوصله نویسندگی برای وب‌سایت را داشته باشید، می‌توانید از راه تولید کردن محتوا پول به دست بیاورید
بازاریاب اینترنتی

داشتن چندین منبع درآمد، استرس ناشی از تکیه بر یک منبع درآمد را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. با وجود چندین منبع درآمد، نفس راحتی خواهید کشید زیرا آمادگی مواجهه با بدترین اتفاق ممکن را نیز خواهید داشت.

اگر یکی از منابع از دست برود، نگران نخواهید بود که از کجا هزینه‌ها را تامین کنید، بلکه با خیال آسوده به این فکر خواهید بود که یک جایگزین برای منبع درآمد از دست رفته بدست آورید.

با داشتن چندین منبع درآمد، فرصت‌های مختلفی برای رشد درآمدتان خواهید داشت. وقتی از هرکدام از 3-4 منبع درآمد، چندمیلیون درآمد ماهیانه داشته باشید زندگی لذت‌بخش خواهد بود، اینطور نیست
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
پوریا سلیمانی چالی |   1399/04/22 01:33:06   |
0     0
سرمایه گذاری در بورس، فروش محصولات خانگی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و استفاده از هنر های دیگر غیرمرتبط با شغل خود از جمله راه های دیگر ایجاد درآمد برای یک کارمنداست
داشتن منابع در آمدی مختلف از این جهت اهمیت دارد که علاوه بر پول و رفاه بیشتر در زندگی به ایجاد نوعی آرامش و رفع کردن استرس ناشی از ترس از بیکار شدن یا از دست دادن شغل کمک میکند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید گلزارفر |   1399/04/22 18:12:28   |
0     0
با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شدداشتن چندین منبع درآمد، استرس ناشی از تکیه بر یک منبع درآمد را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. با وجود چندین منبع درآمد، نفس راحتی خواهید کشید زیرا آمادگی مواجهه با بدترین اتفاق ممکن را نیز خواهید داشت.با داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.

بهانه‌ آوردن را متوقف کنید، اگر بخواهید واقعا چندین منبع درآمد ایجاد کنید به دنبال آن می‌روید و راه آن را می‌یابید.

بهتر است قبل از اینکه مجبور شوید، منابع درآمد را ایجاد کنید. وقتی مجبور و تحت استرس هستید، کار کردن و یافتن منابع درآمد جدید مشکل‌تر خواهد بود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ولی نامجو |   1399/04/24 20:57:12   |
0     0
داشتن منابع درامد گوناگون علاوه براطمینان وحس امنیت بیشتردرزندگی درصورت ازدست دادن یک منبع درآمدزندگی شمابحرانی نخواهد شد.رسیدن به درآمد بیشتر اغلب اوقات نیاز به وقت وانرژی وتمرکز داردیک راه بهتر برای افزایش درآمدایجاد چندین منبع درامد میباشدمنابع درآمد کارمندی علاوه برکارخود میتواند بازار بورس وخرید وفروش املاک وغیره ...باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نغمه لطف محمدی |   1399/04/25 13:26:38   |
0     0
۱)عکاسی ،فروش محصولات اینترنتی،
۲)با انجام این کار ،تخم مرغ هایتان در یک سبد نخواهد بود و اتفاقات غیر منتظره که شما روی آنها کنترلی ندارید باعث بحرانی شدن وضعیت مالی شما نمی‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مصطفى عربى |   1399/04/25 15:29:05   |
0     0
.نداشتن هدف و آرزو در زندگی از جمله مسائلی است که مانع از تلاش افراد برای پیدا کردن راه های درآمدی بیشتر میشود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید جمال الدین طباطبایی مزرعه نو |   1399/04/25 17:29:40   |
0     0
موضوع بسیار مهمی مطرح شد و این تجربه بسیاری از بازنشستگان هست که از سر دلسوزی به جوانان تاکید می کنند و حتما هم درست می باشد
بسیاری از افرادی که موفقیت در کسب سرمایه داشتند در کنار کارمندی یا مشاغل دیگر ، شغل یا مشاغل دیگری هم باید داشته باشیم
مثلا
سرمایه گذاری در بورس که امروزه فعالیت خوبی در آن صورت گرفته
مشاغل فنی
مشاغل مشاوره ای
خرید و فروش اجناس و کالاها و اشتغال در بازار ملک
تدریس خصوصی و ...
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمدرضا مرادی مزرعه نو |   1399/04/25 20:48:26   |
0     0
کارهایی مانند املاک ، معامله گری، پخش کالا
وجود چند منبع درآمد به فرد احساس امنیت شغلی بیشتری میده که اگر شغلی رو از دست داد میتونه با شغل دیگر کسب درآمد کنه
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علی دهقانیزاده |   1399/04/25 22:20:45   |
0     0
منبع درامد کارمندان مثل بورس حسابداری آنلاین خرید و فروش املاک و بازار ارز وسکه و .....
باید منابع درامدد گوناگون داشته باشد که اگر در یکی ضرر کرد و یا سود کافی نداشت دچار مشکل مالی نشود همانند سبد بورسی که باید شامل چندین سهم باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نادر گندمکار |   1399/04/26 22:15:31   |
0     0
با انجام اینکار، تخم‌مرغ‌ هایتان در یک سبد نخواهد بود و اتفاقات غیرمنتظره که شما روی آنها کنترلی ندارید باعث بحرانی شدن وضعیت مالی شما نمی‌شوند.

در زندگی گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که به هیچ عنوان انتظار آنرا ندارید. به همین خاطر است که وارن بافت (سرمایه‌گذار برجسته جهانی) گفته:

هیچ‌وقت روی یک منبع درآمد تکیه نکنید!

هرچیزی ممکن است. اتفاقات خوب و بد وجود دارد.

ممکن است فردا خودتان را در میان رخدادهای آشفته ببینید که در حال تلاش برای یافتن راه خود هستید.

این موضوع حتی می‌تواند در نهایت یک اتفاق مثبت باشد.



برای مثال، شاید کارفرمایتان به شما بگوید که قصد تعدیل نیرو را دارند و شما گزینه‌ی انتخابی برای رفتن هستید. با وجودیکه قلب و روح‌تان را در یک شرکت یا کسب و کار گذاشته‌اید، ساعات زیادی برای آنها کار کرده‌اند، در نهایت آنها می‌توانند به راحتی تصمیم بگیرند که دیگر جایی در آنجا ندارید و پس از تشکر و عذرخواهی از شما بخواهند که کار را ترک کنید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهین خواجوی |   1399/04/27 16:57:52   |
0     0
خرید و فروش ماشین و خانه و زمین یا کار واسطه گری و دلالی_مسافر کشی_فعالیت در بورس
زیرا علاوه بر اطمینان و حس امنیت بیشتر در صورت از دست دادن یک منبع درآمد در زندگیتان با مشکل مواجه نمی‌شوید و همچنین با داشتن چندین منبع درآمد فرصت های مختلفی برای رشد درآمد خواهیم داشت
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
کیانوش بمانی نژاد |   1399/04/28 04:55:38   |
0     0
فرد کارمند می تواند با داشتن فعالیت هایی مربوط به بورس و سرمایه گذاری یا شغلی پاره وقت منبع درآمد دیگری نیز داشته باشد.
زیرا می تواند کمبود های درآمدی حاصل از وجود تورم و گرانی را جبران کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
افسانه محمدی ساغندی |   1399/04/29 09:15:40   |
0     0
وقتی فرد دارای چندین منبع درآمد باشد امنیت شغلی بالاتری در برابر شغلها ومحل کسب درآمدهای دیگرش دارد چون در صورت شکست در یک زمینه کسب درآمد از محل های دیگر دارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد فاطمی |   1399/04/29 11:54:21   |
0     0
برای افرادی ک شغل ثابت دارند برای اینکه بتوانن هم تجربه کسب کنند هم درامدی بیشتر برای اوقات آزاد خود می توانند بازاریابی واحدهای متفاوت یا کار هنری یا پیک یا فروشگاه لوازم خانگی ،پوشاک،خواربار ،حتی بصورت آنلاین هم می توانند کسب درآمد کنند.اگر شغلشان دولتی باشد میتوانند در اوقات فراغت به فروشندگی در مغازه و ... روی بیاورند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضا مظفری دهشیری |   1399/04/29 12:07:44   |
0     0
منابع درآمدی متفاوتمانند سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و خرید و فروش سهام، خرید و فروش نرخ ارز، شاخص سهام. سپرده گذاری در اوراق بهادار ، سپردگذاری کوتاه مدت و بلندمدت در بانک هاو..
اهمیت منابع درآمدی مختلف این است که با داشتن چندین منبع درآمد و خدمت به جامعه، علاوه بر داشتن حس اطمینان و حس امنیت بیشتر در زندگی، در صورت از دست دادن یک منبع درآمدی زندگی مالی شما بحرانی ایجاد نخواهد شد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مریم دهقان بنادکی |   1399/04/31 01:30:31   |
0     0
سلام
یک فرد کارمندمیتواند در ساعت بیکاری خودش یک کار هنری...یا یک مغازه ای که شاید میتواند به عنوان یک رییس فقط چند ساعتی حضور پیداکند
این چند شغل بودن مزایای دارد که اگر روزی به هردلیل از شغل حودش کناره گیری کرد دلش نگران بی پولی نباشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مسعودتاجیک |   1399/04/31 13:29:39   |
0     0
اهمیت داشتن چند منبع درآمدی دارای مزایای زیادی خواهد بود از جمله اینکه درصورت ترک کار چه بصورت اخراج و یا استعفا باعث بوجود آمدن بحران نخواهد شد و یدر صورت عدم مشکل در محیط کار باعث ارتقاء شرایط زندگی فرد خواهد بود و از اطمینان بیشتری برخوردار خواهد بود در محیط کاری خود و در دوران بازنشستگی میتواند مبادرت به سرمایه گذاری خاص اقدام نماید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سارادرویشی |   1399/05/01 01:16:59   |
0     0
بورس ،؛ مشاغل تولیدات هانگی و کشاورزی ، گل گیاه ، کسب و کارعای تجاری کوچک
ایجاد امنیت شغلی و کسب درآمد بیشتر و رشدسریع در زندگی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمانه دهقان منشادی |   1399/05/01 19:29:46   |
0     0
منابع درآمدی :مثل سرمایه گذاری در بورس ،سرمایه گذاری در املاک
مشاورمالی و....
وجود چند منبع درآمد به شخص احساس امنیت شغلی بیشتری در زندگی میدهد
و درصورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما ضرر چندانی متحمل نمیشود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیده بنت الهدی مرتضوی |   1399/05/02 10:10:55   |
0     0
منابعی مانند کارهای نیمه وقت،کارهای هنری،فروشندگی،دلالی و واسطه گری،بازاریابی،کسب و کارهای خانگی.
اهمیت آن به این دلیل است که باعث امنیت شغلی میشود،باعث پیشرفت مالی و احساس رضایت فردی میشود،خطر ورشکستگی ناگهانی را کم میکند،درآمد بالا ترس از دست دادن یکی از شغل ها را کم میکند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهروز باستانی اله آبادی |   1399/05/05 18:20:55   |
0     0
شغل پاره وقت در ساعات غیر اداری
مانند سرمایه گذاری در بورس و کسب درآمد از آن راه اندازی مغازه
مواد پروتئینی ویتامینی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
آموزش آنلاین
داشتن چندین منبع درآمد علاوه بر اینکه اطمینان وحس امنیت بیشتری
در زندگی خواهیم داشت و درصورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی ما دوچار بحران نخواهد شد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوالفضل شهاب |   1399/05/06 04:53:58   |
0     0
سرمایه گذاری در شرکت ها ودر کارهای پر سود خرید سهام خرید وفروش اینترنتی خرید وفروش املاک و خودرو بیت کویینون بورس و...
منابع درامد باعث پیشرفت و ترقی فرد می شود ودیگر فرد ترس از دست دادن شغلش را ندارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سارا محمودآبادی |   1399/05/07 14:23:04   |
0     0
داشتن کسب و کار خانگی ، واسطه گری و دلالی ، خرید و فروش ماشین و زمین و موبایل و بازاریابی و..‌‌..
داشتن چندین شغل علاوه بر دادن حس امنیت و پیشرفت و داشتن درامد بالاتر 
باعث میشود ترس و ریسک جابه جایی یا از دست دادن یکی از مشاغل را نداشته باشید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حمیدرضا منصوری محمد ابادی |   1399/05/08 10:35:49   |
0     0
مغازه. آژانس. اسنپ. کار های اینترنتی
کارهایی ک در کنار کار اصلی میشه داشته باشد
و در مواقع بحرانی شغل اول راحت باشیم
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد عرفان نیک نیا |   1399/05/09 02:01:21   |
0     0
داشتن چندین منبع درآمد، علاوه بر اینکه اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی خواهید داشت، در صورت از دست دادن یک منبع درآمد زندگی مالی شما بحرانی نخواهد شد.
خرید و فروش ،خیاطی،کارهای هنری،عکاسی
باعث میشودبا خیالی اسوده تر زندگی کنید و با از دست دادن یکی از شغلها شغل دیگری دارید و مشکلات اقتصادی در زندگی برای شما کمتر اتفاق می افتد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرتضی جلالی فر |   1399/06/08 13:18:22   |
0     0
 چند منبع درآمدی که یک فرد کارمند می تواند داشته باشد:
۱- سرمایه گذاری در بورس و کسب درآمد از آن
۲- راه اندازی کسب و کار اینترنتی
3- آموزش آنلاین و مجازی
- چرا داشتن منابع درآمدی مختلف اهمیت دارد؟
اطمینان و حس امنیت بیشتری در زندگی

راحت‌طلبی نیز یکی دیگر از دلایل عدم شروع یک منبع درآمد جدید است. مهم نیست درآمد فعلی شما چقدر است و از شغل‌تان چقدر حقوق می‌گیرید، داشتن چندین منبع درآمد همیشه یک راه هوشمندانه برای داشتن زندگی بهتر است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام گشتاسبی |   1399/06/09 12:42:00   |
0     0
یک راه بهتر برای افزایش درآمد این است که چندین منبع درآمد ایجاد کنید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics