تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دخالت شهرداری مانع بیمه شدن رانندگان تاکسی‌بارها شده است

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی خدماتی درون شهری و برون شهری حمل و نقل تاکسی‌بار سراسر کشور گفت: اجرای سلیقه ای قانون، به فعالان اقتصادی آسیب زده است و اجرای قانون مهمترین مطالبه ما از دولت جدید است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد محمودی مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی خدماتی درون شهری و برون شهری حمل و نقل تاکسی‌بار سراسر کشور، اظهار داشت: دخالت شهرداری در امور بیمه زیرمجموعه های اتحادیه باعث شده است که نتوانیم اعضا را بیمه کنیم.

 

وی ادامه داد: تا کنون پرونده بیمه ای حدود 170هزار نفر تشکیل و به سازمان تامین اجتماعی ارسال شده است اما متأسفانه اختیار بیمه کردن از اتحادیه سلب شده و دخالت شهرداری مانع از انجام آن شده است.

 

محمودی به مشکلات تامین مالی اشاره کرد و گفت: تسهیلاته بانک توسعه تعاون که تنها بانک بخش تعاون است، با نرخ بهره های بالا است و رانندگان از عهده بازپرداخت آن برنمی آیند، از سوی دیگر تلاش برای گرفتن تسهیلات با نرخ بهره 8 درصدی برای این قشر کم درآمد، تا کنون نتیجه بخش نبوده است.

 

وی در بخش دیگری از این گفتگو به کارآفرینی در این بخش اشاره کرد و گفت: ما می توانیم سالانه یک هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد کنیم در صورتیکه دولت حمایت کرده همچنین تسهیلات کم بهره در اختیار بخش قرار دهد.

 

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی خدماتی درون شهری و برون شهری حمل و نقل تاکسی‌بار سراسر کشور مهمترین انتظار از دولت سیزدهم را اجرای قانون عنوان کرد و بیان داشت: اجرای سلیقه ای قانون، به فعالان اقتصادی آسیب زده است و اجرای قانون مهمترین مطالبه ما از دولت جدید است.

 

 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics