تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تسهیلات بانکی" و اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

اعطای تسهیلات یکی از مهمترین و با اهمیت ترین فعالیت های بانک ها به شمار می آید. در این راستا خدمات مختلفی در این عرصه از سوی بانک های کشور ارائه می شود. تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند. نکته حایز اهمیت شناخت بدهی خوب و بدهی بد می باشد. بنابراین با یادگیری سواد مالی از تسهیلات بطوری استفاده خواهد شد تا در زمره بدهی خوب قرار گیرد

عملکرد تسهیلاتی بانک کشاورزی ۶۰ درصد رشد کرد

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تسهیلات پرداختی بانک در شش ماهه اول سال جاری حدود ۴۵۰ هزارمیلیارد ریال بوده که در مقایسه با عملکرد سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است.

 

 

سهم تسهیلات مسکن در قانون جهش تولید ۲۰ درصد می‌شود

معاون وزیر راه گفت: در سال‌های گذشته سهم تسهیلات بانکی مسکن و ساختمان، ۵ درصد بود که امسال به ۲۰ درصد رسیده است که معادل ۳۶۰ هزار میلیارد تومان خواهد شد.

 

اعطای تسهیلات مسکن بر اساس محدوده جغرافیایی

معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: تسهیلات مسکن باید بر اساس حوزه‌های جغرافیایی کشور باشد به نحوی که بیش از ۵۰ تا ۷۰ درصد هزینه‌ ساخت یک واحد مسکونی را بتوان با تسهیلات دریافتی پوشش داد.

 

تسهیلات حساب‌های انفرادی و زوجین افزایش یافت

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن گفت: تسهیلات حساب‌های انفرادی و زوجین از محل اوراق، به ۲۸۰ و ۴۸۰ میلیون تومان افزایش یافت.

 

۸۱۶۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در شهریور ماه سال جاری ۸۱۶۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد.

 

پرداخت ۳۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات صادراتی به ۲۱۳ بنگاه

طبا اینکه فرایند سپرده‌گذاری صندوق توسعه ملی در بانک‌های عامل دو ساله بود، اما فرایند درج درخواست و احراز اهلیت متوقف نشده و متقاضیان می‌توانند درخواست‌های خود را در سامانه‌های معرفی شده ثبت کنند.

 

 

منبع خبر: تیم تولید محتوای حسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics