تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

"تسهیلات بانکی" و اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

تسهیلات بانکی همان خروجی های اصلی بانک ها هستند که از طریق آنها نقدینگی های سرگردان جامعه، به مبادی تعریف شده و هدفمند اقتصادی تزریق می شود. بدین معنی که یک بانک با تجهیز منابع (شامل سرمایه و حقوق صاحبان سهام و انواع سپرده ها و یا سایر بدهی ها) آنها را در راستای اهداف از قبل تعیین شده به مصرف می رساند. تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند.

پرداخت وام‌های ۱۰و ۲۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد به بازنشستگان

به گزارش بانک اول درتاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ به متقاضیان واجد شرایط وام قرض‌الحسنه ۱۰ و ۲۰ میلیون تومانی پیامکی مبنی بر مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک تجارت محل سکونت از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ به همراه شناسنامه و کارت ملی جهت تکمیل پرونده ارسال شده است. وام‌های فوق درمبالغ ۱۰ و ۲۰میلیون  تومانی  با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماهه و برخی ازاین وام‌ها از محل ثبت‌نام اداره و سهمیه کانون است. در ماه اول کسر قسط، کارمزد سال اول از فیش حقوقی کسر می‌گردد. برای تسهیلات ۲۰میلیون تومانی کارمزد ۸۰۰ هزار تومانی و برای تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی کارمزد ۴۰۰هزار تومانی  درنظر گرفته شده است.

 

هزینه وام مسکن مجردین از مرز ۱۹ میلیون تومان عبور کرد

هزینه وام مسکن برای مجردین پس از ۱۰ ماه از مرز ۱۹ میلیون تومان عبور کرده و به بیشترین میزان خود از آذر سال گذشته تا کنون رسید. این اتفاق سبب شد تا نرخ سود نیز به سطح بی سابقه ای دست پیدا کند.

 

پرداخت وام ۷ میلیون تومانی / ثبت‌نام تا پایان دی

 رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران، از پرداخت وام ۷ میلیون تومانی به ۲۱ هزار بازنشسته تامین اجتماعی تا امروز خبر داد.

 

وام ۴۸۰ میلیونی خرید خانه و ۲ نکته‌ای که قبل از مراجعه به بانک باید بدانید

سقف قابل پرداخت تسهیلات ساخت و خرید خانه از محل اوراق گواهی حق تقدم هفته گذشته به ۴۸۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و حالا به شکل رسمی در دسترس قرار دارد.

 

سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی بانک مهرایران به ۱۰۰ میلیون افزایش یافت

بانک مهر ایران سقف تسهیلات قرض‌الحسنه مربوط به اشتغالزایی را به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داده است.

 

۳ بانک ارائه دهنده وام خود اشتغالی

 افرادی که خود اشتغالی یا خویش فرمایی را انتخاب می‌کنند تا کسب درآمد کنند به دنبال وام هایی در این زمینه خواهند بود تا کار خود را گسترش دهند. ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به متقاضیان واجد شرایط که قصد راه انداختن کسب و کارخانگی دارند وام اشتغال می‌دهد.

 

افزایش قیمت اوراق مسکن/ ۷۱ میلیون تومان برای وام ۴۸۰ میلیونی

 آخرین قیمت اوراق مسکن حاکی از آن است که متاهل های تهرانی برای اخذ وام ۴۸۰ میلیون تومانی باید بیش از ۷۱ میلیون تومان پرداخت کنند، درحالی که این مبلغ در حدود دو هفته قبل حدود ۵۸ میلیون تومان بود.

 

پرداخت وام ۲۴ ساعته بانکی تا سقف یک میلیارد تومان

بانک تجارت در قالب طرح فردا به مشتریانی که اقدام به افتتاح حسـاب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یکساله کنند معادل ۲ برابر مبلغ سپرده خود، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد وام می دهد.

 

وام فوری بانک تجارت دو برابر سپرده تا سقف ۱۰ میلیارد ریال با سود ۱۵ درصد

در طرح فردا بانک تجارت تا ۲ برابر سپرده خود ظرف ۲۴ ساعت تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات فوری با سود ۱۵ درصدی دریافت کنید.

منبع خبر: تیم تولید محتوای حسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics